مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

دانلود نرم‌افزار camscanner اسکنر قدرتمند اسناد کاغذی

[ad_1]

گوشی و تبلت خود را با نرم‌افزار camscanner به اسکنری همراه تبدیل و اسکن‌های خود را به صورت pdf یا عکس ذخیره کنید یا به اشتراک بگذارید.

گوشی و تبلت خود را با نرم‌افزار camscanner به اسکنری همراه تبدیل و اسکن‌های خود را به صورت pdf یا عکس ذخیره کنید یا به اشتراک بگذارید.

جوان؛ در دنیای امروز که استفاده از کاغذ کمتر و کمتر شده و اسناد به صورت دیجیتال نگهداری می‌شود احتمالا همه نیاز دارند یک نسخه دیجیتال از اسناد خود داشته باشند. شاید  برای شما هم اتفاق افتاده باشد که برای کاری اداری مجبور شده باشید ده‌ها برگه کاغذ را به همراه خود از این سو به آن سو ببرید، یا اینکه در کاری اداری  برای حفظ یک نسخه از اسنادتان مجبور باشید مکرر به دفتر نشر آن اداره برای کپی از هر سند مراجعه کنید.
دانلود نرم افزار camscanner اسکنر قدرتمند اسناد کاغذی

تنها با نصب نرم افزار camscanner به راحتی و در هر لحظه یک اسکن با کیفیت از اسناد خود بگیرید و به همراه داشته باشید.
این برنامه، گوشی یا تبلت شما را به اسکنری برای تصویربرداری و مدیریت اسناد تبدیل می‌کند و دیگر نیازی به اسکنرهای بزرگ و هزینه‌های آن نیست.

امکانات این برنامه:

  •     دسترسی به اسناد اسکن شده و مدیریت آن ها از طریق اینترنت و مراجعه به سایت مخصوص برنامه
  •     اسکن رسیدها ، یادداشت ها، فاکتورها، کارت های کسب و کار و گواهینامه ها
  •     امکان جست و جویی دقیق و سریع در متون اسناد پی دی اف برای صرفه جویی در وقت
  •     امکان اضافه کردن آسان یادداشت ها ، حاشیه نویسی و تغییر نام اسناد اسکن شده
  •     امکان مرتب سازی اسناد بر اساس تاریخ، برچسب، تصویر بند انگشتی و غیره
  •     امکان قرار دادن رمزعبور برروی اسناد پی دی اف محرمانه توسط کاربر
  •     امکان تهیه ی نسخه ی پشتیبان از اسناد و مدیریت آن ها
  •     امکان ارسال مدارک اسکن شده، ذخیره سازی در فضای ابری، فکس و تبادل بین دستگاه های تلفن همراه و کامپیوتر
  •     رایگان بودن ، محیط کاربری ساده و کلاسیک + نصب سریع و آسان

این نرم افزار برای سیستم عامل‌های اندروید، آی او اس (اپل) ارائه شده اســت. و امتیاز خوب 4.5 از 5 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت کرده اســت.

شما می‌توانید نسخه اندروید  و ios این نرم افزار را در زیر دانلود کنید.

 • دانلود و مشخصات فایل

حجم: 24 مگابایت

نسخه: 4.1.0.20160905

نوع فایل: apk برای آندروید
بارکد برای اندروید      

تصاویری از  محیط برنامه



[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


18 آگوست 2016 ... گوشی و تبلت خود را با نرم افزار camscanner به اسکنری همراه تبدیل کنید. و اسکن های خود را به صورت pdf یا عکس ذخیره کنید یا اشتراک بگذارید.18 سپتامبر 2016 ... گوشی و تبلت خود را با نرمافزار camscanner به اسکنری همراه تبدیل و اسکنهای خود را به صورت pdf یا عکس ذخیره کنید یا به اشتراک بگذارید.به گزارش خبرنگار فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در دنیای امروز که استفاده از کاغذ کمتر و کمتر شده و اسناد به صورت دیجیتال نگهداری میشود ...باشگاه خبرنگاران جوان؛ در دنیای امروز که استفاده از کاغذ کمتر و کمتر شده و اسناد به صورت دیجیتال نگهداری میشود احتمالا همه نیاز دارند یک نسخه دیجیتال از اسناد خود ...18 سپتامبر 2016 ... for ios, برای ایفون, for android, دانلود رایگان نرم افزار, دانلود, دانلود camscanner, اسکنر قدرتمند اسناد, برای اندروید.18 سپتامبر 2016 ... گوشی و تبلت خود را با نرم افزار camscanner به اسکنری همراه تبدیل و اسکن های خود را به صورت pdf یا عکس ذخیره کنید یا به اشتراک بگذارید.18 سپتامبر 2016 ... گوشی و تبلت خود را با نرمافزار camscanner به اسکنری همراه تبدیل و اسکنهای خود را به صورت pdf یا عکس ذخیره کنید یا به اشتراک بگذارید.باشگاه خبرنگاران جوان؛ در دنیای امروز که استفاده از کاغذ کمتر و کمتر شده و اسناد به صورت دیجیتال نگهداری میشود احتمالا همه نیاز دارند یک نسخه دیجیتال از اسناد خود ...در دنیای امروز که استفاده از کاغذ کمتر و کمتر شده و اسناد به صورت دیجیتال نگهداری میشود احتمالا همه نیاز دارند یک نسخه دیجیتال از اسناد خود…,دانلود نرمافزار ...دانلود CamScanner Phone PDF - نرم افزار موبایل اسکنر قدرتمند ... دسترسی به اسناد اسکن شده و مدیریت آن ها از طریق اینترنت و مراجعه به سایت مخصوص برنامه ... of) all kinds of paper documents: receipts, notes, invoices, whiteboard discussions, ...


کلماتی برای این موضوع

دانلود نرم‌افزار اسکنر قدرتمند اسناد کاغذی



لینک منبع :دانلود نرم‌افزار camscanner اسکنر قدرتمند اسناد کاغذی

دانلود نرم‌افزار camscanner اسکنر قدرتمند اسناد کاغذی www.yjc.ir/.../دانلود-نرم‌افزار-camscanner-اسکنر-قدرتمند-اسناد-کاغذی‏ - ذخیره شده 18 سپتامبر 2016 ... گوشی و تبلت خود را با نرم‌افزار camscanner به اسکنری همراه تبدیل و اسکن‌های خود را به صورت pdf یا عکس ذخیره کنید یا به اشتراک بگذارید. دانلود نرم افزار camscanner اسکنر قدرتمند اسناد کاغذی - هوش نیوز www.hooshnews.com/paper/.../دانلود-نرم-افزار-camscanner-اسکنر-قدرتمند-اسناد-کاغذی‏ 18 آگوست 2016 ... گوشی و تبلت خود را با نرم افزار camscanner به اسکنری همراه تبدیل کنید. و اسکن های خود را به صورت pdf یا عکس ذخیره کنید یا اشتراک بگذارید. دانلود نرم افزار camscanner اسکنر قدرتمند اسناد کاغذی | گوشی - قطره www.ghatreh.com/.../دانلود-نرم-افزار-camscanner-اسکنر-قدرتمند-اسناد-کاغذی‏ 18 سپتامبر 2016 ... گوشی و تبلت خود را با نرم افزار camscanner به اسکنری همراه تبدیل و اسکن های خود را به صورت pdf یا عکس ذخیره کنید یا به ا. دانلود برنامه camscanner اسکنر قدرتمند اسناد کاغذی - فوج fovj.ir/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-camsca...‏ - ذخیره شده دانلود نرم افزار camscanner اسکنر قدرتمند اسناد کاغذی. گوشی و تبلت خود را با نرم افزار camscanner به اسکنری همراه تبدیل کنید. و اسکن های خود را به صورت pdf ... الف - دانلود نرم‌افزار camscanner اسکنر قدرتمند اسناد کاغذی alef.ir/vdcgnw9wwak9y34.rpra.html?393653‏ 19 سپتامبر 2016 ... گوشی و تبلت خود را با نرم‌افزار camscanner به اسکنری همراه تبدیل و اسکن‌های خود را به صورت pdf یا عکس ذخیره کنید یا به اشتراک بگذارید. دانلود نرم افزار camscanner اسکنر قدرتمند اسناد کاغذی - باشگاه ... tnews.ir/news/3b5468743760.html‏ - ذخیره شده گوشی و تبلت خود را با نرم افزار camscanner به اسکنری همراه تبدیل کنید. و اسکن های خود را به صورت pdf یا عکس ذخیره کنید یا اشتراک بگذارید. دانلود CamScanner Phone PDF - نرم افزار موبایل اسکنر قدرتمند p30download.com/fa/entry/49725/‏ - ذخیره شده - مشابه رتبه: ۴٫۵ - ۳۵٬۴۱۶ رأی دانلود CamScanner Phone PDF - نرم افزار موبایل اسکنر قدرتمند ... all kinds of paper documents: receipts, notes, invoices, whiteboard discussions, business cards, ... CamScanner -Phone PDF Creator Android APK،نرم افزار اسکن اسناد اندروید ... دانلود نرم افزار camscanner اسکنر قدرتمند اسناد کاغذی | هدانا - خبر پو khabarpu.com/k.php?u=2K/...2YfYr9in2YbYpw==‏ دانلود نرم افزار camscanner اسکنر قدرتمند اسناد کاغذی - هدانا | خبرپو. دانلود نرم افزار camscanner اسکنر قدرتمند اسناد کاغذی | خبروان khabarone.ir/news/3276049‏ 18 آگوست 2016 ... گوشی و تبلت خود را با نرم افزار camscanner به اسکنری همراه تبدیل کنید. و اسکن‌های خود را به صورت pdf یا عکس ذخیره کنید یا اشتراک بگذارید. دانلود نرم‌افزار camscanner اسکنر قدرتمند اسناد کاغذی | اخبار فناوری ... it-news.ir/دانلود-نرم‌افزار-camscanner-اسکنر-قدرتمند-اسن/‏ - ذخیره شده 18 سپتامبر 2016 ... گوشی و تبلت خود را با نرم‌افزار camscanner به اسکنری همراه تبدیل و اسکن‌های خود را به صورت pdf یا عکس ذخیره کنید یا به اشتراک بگذارید.