مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه کیک گردویی عصرانه ای خوشمزه و شیک

[ad_1]

طرز تهیه یک کیک خوش طمع و لذیذ برای خانم های خانه دار. البته این فقط یک شوخی است، همه افراد می توانند این کیک خوشمزه را که به شکل کالباس است، درست کنند.

طرز تهیه کیک گردویی عصرانه ای خوشمزه و شیک

طرز تهیه کیک گردویی عصرانه ای خوشمزه و شیک

 

طرز تهیه یک کیک خوش طمع و لذیذ برای خانم های خانه دار. البته این فقط یک شوخی است، همه افراد می توانند این کیک خوشمزه را که به شکل کالباس است، درست کنند.

طرز تهیه کیک گردویی


مواد لازم برای دو کالباس 15 سانتی متری

200 گرم شکلات
یک قاشق پودر قند
3 قاشق کاکائو
2 قاشق روغن نارگیل
100 گرم بیسکوییت خرد شده
یک سوم لیوان گردوی خرد شده
یک چهارم لیوان کشمش
یک سوم لیوان بادام هندی خرد شده
یک سوم لیوام پسته خرد شده
یک چهارم لیوان برگه زردآلوی خرد شده
یک چهارم لیوان انجیر خشک خرد شده

طرز تهیه:

1. در یک کاسه بزرگ شکلات را آب کرده و پودر قند، کاکائو و روغن نارگیل را اضافه کرده خوب مخلوط نمایید تا یک نواخت شوند.
2. باقی مواد را اضافه کرده و تمام مواد را با هم خوب مخلوط نموده سپس به مدت 10 دقیقه کنار بگذارید.
3. روی میز سطح کار یک لایه نایلون محافظ کشیده، نیمی از مواد را روی نایلون پهن کرده و به کمک نایلون محافظ به صورت کالباس در آورید. لبه های نایلون را بسته و کالباس شوکولات را در فریزر یا حداقل 2 ساعت در یخچال بگذارید تا خودش را بگیرد.
4. باقی مواد را نیز به همین ترتیب آماده کنید.
5. نایلون را جدا کرده کالباس ها را در خاک قند بغلتانید و آنها را به صورت ورقه هایی به ضخامت یک سانتی متر ببرید. اگر کالباس بیش از اندازه خشک است و خرد می شود 10 دقیقه آن را کنار بگذارید تا کمی نرم شود بعد آن را ورقه ورقه کنید.
6. کالباس های آماده شده را در ظرف بسته در یخچال نگهداری نمایید.

دلپذیر


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

طرز تهیه کیک گوشت بسیار خوشمزه بدون فر فوری و …کیک ، کیک گوشت ، گوشت چرخ کرده ، کیک گوشت بدون نیاز به فر ، کیک گوشت لذیذ ، کیک گوشت طرز تهیه کیک ساده برای تولدکیک ساده، تولدطرز تهیه کیک ساده برای تولدانواع دسر ، پیش غذا،دسرهای خوشمزه آموزش آشپزی آکا و طرز طرز تهیه سوپ یونانی مرغ و لیمو فیلم تهیه چیپس زوکینی با ماست طرز تهیه سیب زمینی با طرز تهیه چیز کیک، چیز کیک یخچالی با پایه …چیز کیکطرز تهیه انواع چیزکیکطرز تهیه چیز کیکطرز تهیه چیز کیک سادهطرز تهیه انواع این کیک ساده و خوشمزه را بدون نیاز به فر بپزید …طرز تهیه سوپ پیاز و سیب زمینی با چاشنی پرتقال عکس طرز تهیه کیک آناناس و کدو سبز طرز تهیه یک رولت خوشمزه و مهمان پسند با خمیر …طرز تهیه سوپ پیاز و سیب زمینی با چاشنی پرتقال عکس طرز تهیه کیک آناناس و کدو سبز طرز تهیه کیک شکلاتی، سریع و سادهآشپزی غذاهای گوشتی غذاهای دریایی مرغ و انواع پرنده آش، سوپ و آبگوشت کبابی و تنوریطرز تهیه کیک ماکارونی پنیریطرز تهیه این ساندویچ با بقیه ساندویچ ها فرق داره طرز تهیه کیک گوشت بسیار خوشمزه بدون فر فوری و آسان کیک ، کیک گوشت ، گوشت چرخ کرده ، کیک گوشت بدون نیاز به فر ، کیک گوشت لذیذ ، کیک گوشت مناسب طرز تهیه کیک ساده برای تولد کیک ساده، تولدطرز تهیه کیک ساده برای تولد انواع دسر ، پیش غذا،دسرهای خوشمزه آموزش آشپزی آکا و طرز طرز تهیه سوپ یونانی مرغ و لیمو فیلم تهیه چیپس زوکینی با ماست طرز تهیه سیب زمینی با پنیر طرز تهیه چیز کیک، چیز کیک یخچالی با پایه بیسکویت آکا چیز کیکطرز تهیه انواع چیزکیکطرز تهیه چیز کیکطرز تهیه چیز کیک سادهطرز تهیه انواع چیزکیک این کیک ساده و خوشمزه را بدون نیاز به فر بپزید عکس طرز تهیه سوپ پیاز و سیب زمینی با چاشنی پرتقال عکس طرز تهیه کیک آناناس و کدو سبز عصرانه طرز تهیه یک رولت خوشمزه و مهمان پسند با خمیر یوفکا عکس طرز تهیه سوپ پیاز و سیب زمینی با چاشنی پرتقال عکس طرز تهیه کیک آناناس و کدو سبز عصرانه طرز تهیه کیک شکلاتی، سریع و ساده آرد را با بکینگ‌پودر مخلوط کنید و در چند مرحله به مواد اضافه کنید میزان آرد مورد نیاز بستگی طرز تهیه کیک ماکارونی پنیری طرز تهیه کیک ماکارونی پنیری



لینک منبع :طرز تهیه کیک گردویی عصرانه ای خوشمزه و شیک

تصاویر برای طرز تهیه کیک گردویی عصرانه ای خوشمزه و شیک طرز تهیه کیک گردویی عصرانه ای خوشمزه و شیک - تابناک باتو tabnakbato.ir/.../طرز-تهیه-کیک-گردویی-عصرانه-ای-خوشمزه-و-شیک‏ - ذخیره شده 20 نوامبر 2016 ... طرز تهیه یک کیک خوش طمع و لذیذ برای خانم های خانه دار. البته این فقط یک شوخی است، همه افراد می توانند این کیک خوشمزه را که به شکل کالباس است، ... طرز تهیه کیک گردویی عصرانه ای خوشمزه و شیک - علی دو هزار ali2000.ir/2016/.../طرز-تهیه-کیک-گردویی-عصرانه-ای-خوشمزه-ش/‏ - ذخیره شده 24 نوامبر 2016 ... طرز تهیه یک کیک خوش طمع و لذیذ برای خانم های خانه دار. البته این فقط یک شوخی است، همه افراد می توانند این کیک خوشمزه را که به شکل کالباس است، ... کیک عصرانه، طرزپخت کیک عصرانه درنیم ساعت - آکا www.akairan.com/shirinipazi/cake1/keik68.html‏ - ذخیره شده - مشابه 14 مه 2015 ... طرز تهیه میلک شیک ... طرز تهیه کیک حلوا خوشمزه و متفاوت با دستور پخت اصلی · طرز تهیه شیرینی گل مینا و فوت و فن های پخت ایده آل · طرز تهیه کیک ژله ای خوشمزه و خوش پخت · طرز تهیه بامیه .... کیک پرتقال و کرن بری با رویه کرامبل یک عصرانه خوشمزه · کیک قهوه ی گردویی طعمی بی نظیر برای صبحانه و عصرانه. آموزش کامل طرز تهیه کیک گردویی مخصوص و خوشمزه با فر - پاتوق من mepatogh.ir/5397/walnuts-cake/‏ - ذخیره شده 9 جولای 2016 ... آموزش شیرینی پزی و دستور تهیه کیک گردویی خوشمزه در منزل ... کیک اسفنجی شکلاتی , طرز تهیه کیک اسفنجی شکلاتی خامه ای , دستور پخت ... طرز تهیه کیک گردویی عصرانه ای خوشمزه و شیک - تابناک | دمادم https://damadam.ir/.../طرز-تهیه-کیک-گردویی-عصرانه-ای-خوشمزه-و-شیک/4318855‏ - ذخیره شده طرز تهیه یک کیک خوش طمع و لذیذ برای خانم های خانه دار. البته این فقط یک شوخی است، همه افراد می توانند این کیک خوشمزه را که به شکل کالباس است، درست ... کیک گردویی | طرز تهیه کیک گردویی - نمناک namnak.com/کیک-گردویی.p15114‏ - ذخیره شده رتبه: ۴٫۴ - ۱۶۴ نقد - ۱ ساعت ۵ دقیقه نمناک آشپزخانه نمناکشیرینی پزی طرز تهیه کیک گردویی ... شما میتوانید با خواندن دستورالعمل تهیه کیک گردویی این کیک خوشمزه را به سادگی در خانه تهیه کنید. طرز تهیه کیک گردویی عصرانه ای خوشمزه و شیک www.titreno.com/.../طرز-تهیه-کیک-گردویی-عصرانه-ای-خوشمزه-و-شیک‏ - ذخیره شده 20 نوامبر 2016 ... طرز تهیه یک کیک خوش طمع و لذیذ برای خانم های خانه دار. البته این فقط یک شوخی است، همه افراد می توانند این کیک خوشمزه را که به شکل کالباس است، ... خوشمزه های کنار چای برای عصرانه • دونفره https://www.2nafare.com/خوشمزه-های-کنار-چای-برای-عصرانه/‏ - ذخیره شده رولت گردویی با دستور پخت بسیار راحت و آسان و با مواد اولیه ی دم دستی می ... کاپ کیک های شکلاتی به خاطر بافت مرطوب و اندازه ی مناسبش برای هر نفر عصرانه ای ... کیک گردوییِ یک دسر خوشمزه همه پسند - 98 پست 98post.ir/3383/کیک-گردوییِ-یک-دسر-خوشمزه-همه-پسند/‏ - ذخیره شده 10 فوریه 2017 ... در این مطلب طرز تهیه دو نوع کیک گردویی خوشمزه را به شما آموزش می دهیم. .... پای کیک پنیری؛ عصرانه ای لذیذ و مقوی کیک هلو؛ عصرانه همه پسند. ... کیک گردوییِ چند طبقه ، یک دسر شیک و مقوی با طبقات خامه ای پیتزا بوقلمون …. کیک ...