مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تست برای فهمیدن میزان خواب مورد نیاز

[ad_1]

تست برای فهمیدن میزان خواب مورد نیاز

تست برای فهمیدن میزان خواب مورد نیاز 

هرکسی با توجه به فیزیک بدنی و کار روزانه خود به ساعات خواب متفاوتی نیاز دارد. شما باید چند ساعت در شب بخوابید؟ گاهی خوردن یک فنجان قهوه یا مکمل ویتامین C نه تنها سبب هوشیاری‌تان نمی‌شود بلکه برعکس خواب‌آلوده‌تان می‌کند. گاهی دلیل این موضوع بیخوابی است.

 

ناتانیل کلیت من محقق دانشگاه شیکاگو تستی را آماده کرده که بر اساس آن می‌توانید متوجه شوید مبتلا به بیخوابی هستید یا خیر!در ساعات ابتدایی شب به محلی بی سر و صدا و آرام بروید و ساعت رفتن‌تان را به تخت خواب یاداشت کنید. یک قاشق فلزی را در دست بگیرید و دستتان را در کنار لبه تخت بگذارید.

 

زیر دستتان باید یک سینی فلزی روی زمین قرار داشته باشد. به محض آنکه خوابتان ببرد قاشق به زمین می‌افتد و شما بیدار می‌شوید و می‌توانید بفهمید چقدر طول کشیده تا خوابتان ببرد.اگر بیش از ۱۵ دقیقه طول کشیده یعنی مبتلا به بیخوابی نیستید اما اگر حدود ۱۰ دقیقه طول کشیده یعنی شب قبل خواب خوبی نداشته‌اید و اگر در عرض کمتر از ۵ دقیقه خوابیدید یعنی به طور حتم مبتلا به کم‌خوابی هستید.

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

همه آنچه که نیاز است در مورد باد معده بدانید نسیــــــم ادامه تصادف های مرگبار در محورهای لرستان امشب چهار کشته و زخمی در برخورد پژو ۴۰۵ با تست‌های نواری تشخیص اعتیاد دکتر رقیه حج‌فروش …یکی از راه‌های ساده برای تشخیص مصرف، سوءمصرف یا وابستگی به انواع مواد مخدر، انجام سایت تخصصی بانوانبسیار عجیب تولد یک بچه با عدد انگشت نوزاد بیست و شش انگشتی میانماری در کتاب پی سی دانلود نرم افزار، فیلم، بازی، کتاب، آموزش و … نرم افزار حرفه ای و در عین حال ساده ای است که برای اسکن با کیفیت تصاویر بکار می رودراهنمای آزمایش عدم اعتیاد برای ازدواجرعایت شرایط ناشتایی برای انجام برخی از آزمایشها مانند آزمایش قند خون ناشتا،تست تحمل قند خون‌تان را در حد طبیعی نگه داریدبرای اندازه گیری قند خون چه باید کرد؟ زمانی را برای انجام این تست آزمایش اختصاص دهیدپرسشنامه، تست و آزمون‌های روان‌شناسیتوجه این آزمون برای بهره‌برداری علاقمندان، در موسسه آزمون‌یارِ پویا موجود استراهنمای تفسیر نتایج آزمایش خونانجمن گفتگوی دنیای ام اس بخش تخصصی ام اس پرسش و پاسخ در مورد ام اس آزمایش خون راهنمای سایت فروش عطر و عطر فروشی یار ،مطالب جالب و عکس …عطر فروشی ، پخش و فروش عطر در ایران ، سایت فروش عطر ، آدرس عطر یار ، آدرس نمایندگی عطر پرسشنامه پرسشنامه، تست و آزمون‌های روان‌شناسیپرسشنامهتوجه این آزمون برای بهره‌برداری علاقمندان، در موسسه آزمون‌یارِ پویا موجود است همه آنچه که نیاز است در مورد باد معده بدانید نسیــــــم دلفــان مقدار گازهای وارد شده و یا ساخته شده روزانه در روده بزرگ به طور متوسط ۷ تا ۱۰ لیتر می‌باشد تست‌های نواری تشخیص اعتیاد دکتر رقیه حج‌فروش انجمن پزشکان یکی از راه‌های ساده برای تشخیص مصرف، سوءمصرف یا وابستگی به انواع مواد مخدر، انجام تست‌های سایت تخصصی بانوان بانو وان ، سایتی مخصوص بانوان ، خانم ها ، زنان ، دختران ، همسران ، همسر داری ، آشپزی و سایت فروش عطر و عطر فروشی یار ،مطالب جالب و عکس عطر فروشی عطر فروشی ، پخش و فروش عطر در ایران ، سایت فروش عطر ، آدرس عطر یار ، آدرس نمایندگی عطر ایبرشم پی سی دانلود نرم افزار، فیلم، بازی، کتاب، آموزش و برنامه موبایل نرم افزار حرفه ای و در عین حال ساده ای است که برای اسکن با کیفیت تصاویر بکار می رود راهنمای آزمایش عدم اعتیاد برای ازدواج رعایت شرایط ناشتایی برای انجام برخی از آزمایشها مانند آزمایش قند خون ناشتا،تست تحمل گلوکز قند خون‌تان را در حد طبیعی نگه دارید برای اندازه گیری قند خون چه باید کرد؟ زمانی را برای انجام این تست آزمایش اختصاص دهید پرسشنامه، تست و آزمون‌های روان‌شناسی دلیل زندگی کردن برای نوجوانان معرفی پرسشنامه دلیل زندگی کردن برای نوجوانان در سال راهنمای تفسیر نتایج آزمایش خون انجمن گفتگوی دنیای ام اس بخش تخصصی ام اس پرسش و پاسخ در مورد ام اس آزمایش خون راهنمای تفسیر پرسشنامه پرسشنامه، تست و آزمون‌های روان‌شناسی پرسشنامه توجه این آزمون برای بهره‌برداری علاقمندان، در موسسه آزمون‌یارِ پویا موجود است



لینک منبع :تست برای فهمیدن میزان خواب مورد نیاز

تست برای فهمیدن میزان خواب مورد نیاز - پارس ناز www.parsnaz.com/تست-فهمیدن-میزان-خواب-مورد-نیاز.html‏ - ذخیره شده تست برای فهمیدن میزان خواب مورد نیاز ،خواب مورد نیاز بدن بدن،ساعات خواب شبانه مناسب،میزان خواب مورد نیاز انسان،خواب کافی و مناسب در انسان. شما به چند ساعت خواب نیاز دارید؟ - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../شما-به-چند-ساعت-خواب-نیاز-دارید‏ - ذخیره شده - مشابه بهترین روش برای محاسبه میزان نیازتان به خواب این است که به حرف بدن خود گوش دهید. .... اما برای کمبود خواب چند هفته گذشته، علاوه بر خواب مورد نیاز روزهای آتی، کمی ... تست برای فهمیدن میزان خواب مورد نیاز - نیمباز | نیمباز - دانلود آهنگ جدید nimbuzzi.ir/تست-برای-فهمیدن-میزان-خواب-مورد-نیاز/‏ - ذخیره شده 25 نوامبر 2016 ... تست برای فهمیدن میزان خواب مورد نیاز. هرکسی با توجه به فیزیک بدنی و کار روزانه خود به ساعات خواب متفاوتی نیاز دارد. شما باید چند ساعت در شب ... تست میزان تمایل جنسی - مرکز مشاوره مرکزمشاوره.com/تست-میزان-تمایل-جنسی/ - ذخیره شده احـساس رضـایت از ازدواج و رابطه زناشویی نقش مهمـی را در میـزان کارکردهـای ... تست روانشناسی رضایت زناشویی می تواند میزان رضایت شما از روابطتتان را بسنجد. چگونه میزان مناسب خواب روزانه را محاسبه کنیم؟ | ingooneh ingooneh.com/چگونه-میزان-مناسب-خواب-روزانه-را-محاسبه-کنیم؟‏ - ذخیره شده 3. میزان خواب مورد نیاز خود را با آزمایش مشخص کنید. یکی از روشهای زیر را که بیشتر برایتان مناسب است انتخاب کنید. تست اول: هر روز هفته در یک زمان مشخص از خواب ... کلیپ تست تشخیص کم خوابی - تشک برجیس bergismat.com/کلیپ-تست-تشخیص-کم-خوابی/‏ - ذخیره شده کلیپ تست تشخیص کم خوابی: آیا شب ها به سختی به خواب می روید وساعت ها بر روی تشک خود لول می خورید و روز ها با زنگ ... میزان متوسط خواب ایده آل برای هر فرد بالغ در طول ۲۴ ساعت شبانه روز بین ۷ تا ۹ ساعت است. ... چه مقدار خواب مورد نیاز بدن است. میزان خواب | میزان خواب مرود نیاز یدن در سنین نوزادی تا پیری - نمناک namnak.com/میزان-خواب.p29369‏ - ذخیره شده رتبه: ۴٫۸ - ۶۳ نقد میزان خواب نوزادو مقدارساعت خواب مورد نیاز بدن ومیزان مناسب خواب و اندازه خوابیدن برای کودک و نوجوان و میزان کافی استرحت وخواب شبانه افراد بالغ درجوانی و پیری در ... خواب - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/خواب‏ - ذخیره شده - مشابه خواب REM در بزرگسالان حدود ۲۰ تا ۲۵ درصد از کل خواب را تشکیل می‌دهد (حدود ۹۰ تا ۱۲۰ ... خواب، آنچه که برای انسجام حافظه لازم است دست‌کم، یک واحد خواب بدون وقفه است. تست آنلاین سنجش بینایی و تست میزان تشخیص رنگ • مطالب آموزشی ... https://baelm.net/تست-آنلاین-سنجش-بینایی-و-تست-میزان-تشخی/‏ - ذخیره شده تست بینایی،تست کوررنگی آنلاین سنجش تست آنلاین بینایی، تست چشم تست کوررنگی تست ... نقاشی سیاه قلم ، وسایل مورد نیاز + نمونه های ” نقاشی سیاه قلم “. محاسبه میزان خواب مورد نیاز بدن - مردمان www.mardoman.net/health/howmuchsleep‏ - ذخیره شده - مشابه 24 فوریه 2009 ... اگر می خواهید به راحتی میزان خواب مورد نیاز بدن خود را محاسبه نمایید، مطالب ذیل را مطالعه فرمایید.مراحل1- ساعت معینی را برای بیدار شدن از خواب ...