مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه تیرامیسو با بیسکوییت پتی بور

[ad_1]

تیرامیسو یکی از خوشمزه‌ترین دسرهای ایتالیایی است که با لیدی فینگر و پنیر ماسکارپونه تهیه میشود. با طرز تهیه تیرامیسو با بیسکوییت آشنا شوید.

تیرامیسو یکی از محبوب‌ترین دسرهای ایتالیایی است که با استفاده از بیسکوییت لیدی فینگر و پنیر ماسکارپونه تهیه می‌شود. برای تهیه تیرامیسو معمولا بیسکوییت لیدی فینگر را آغشته به قهوه نموده، سپس همراه با مخلوط پنیر ماسکارپونه، شکر و زرده تخم‌مرغ به صورت لایه لایه در ظرف سر قرار می‌دهند و روی آن را با پودر قهوه یا تکه‌های شکلات تزیین می‌نمایند. 

قبلا طرز تهیه تیرامیسوی ایتالیایی خوشمزه و اصیل و همچنین نوع متفاوتی از این دسر یعنی تیرامیسو لیوانی بدون تخم‌مرغ را به شما آموزش داده‌ایم که هر دو نوع با استفاده از لیدی فینگر تهیه می‌شوند. اما از آنجایی که بسیاری از افراد به دلیل حساسیت کار با بیسکوییت لیدی فینگر و یا احتمال در دسترس نبودن آن، از درست‌کردن این دسر خوشمزه فراری هستند و یا به دنبال جایگزینی برای این بیسکوییت ترد و خاص می‌گردند تصمیم گرفتیم تا طرز تهیه دسر تیرامیسو با بیسکوییت پتی‌ بور را به شما آموزش دهیم که نسبت به نوع ایتالیایی و سنتی ساده‌تر بوده و طعم قابل قبولی دارد. 

مواد لازم برای تهیه تیرامیسو با بیسکوییت پتی بور:

بیسکوییت پتی بوربه میزان لازم
ماسکارپونه200 گرم
خامه فرم گرفته400 گرم
شکر1-2 ق غذاخوری
قهوه اسپرسو یا قهوه غلیظ1 پیمانه
پودر کاکائوبه میزان لازم

طرز تهیه تیرامیسو، تهیه تیرامیسو با بیسکوییت، تیرامیسو با پتی بور، تیرامیسو با تی تاب ، لیدی فینگر، اسپرسو

طرز تهیه تیرامیسو با بیسکوییت پتی بور:

  1. برای تهیه دسر تیرامیسو با بیسکوییت پتی بور، ابتدا باید یک قهوه غلیظ و قوی مثل اسپرسو یا قهوه ترک تهیه کنید. اما اگر هیچ‌کدام در دسترس نبود می‌توانید از نسکافه استفاده کنید. پس 1 پیمانه قهوه یا نسکافه تهیه کنید.
  2. به قهوه آماده‌شده به اندازه دل‌خواه شکر اضافه کنید. 
  3. با استفاده از دستور تهیه خامه فرم گرفته، به اندازه 400 گرم خامه تهیه کنید و یا آن را به صورت آماده خریداری کنید و با پنیر ماسکارپونه ترکیب کنید. 
  4. پنیر و خامه را خوب با همزن مخلوط کنید تا یک‌دست و کرم مانند شوند. 
  5. حالا به سراغ طعم‌دار‌کردن بیسکوییت‌ها بروید. 
  6. با استفاده از یک قلمو از قهوه‌ای که قبلا درست کردید، روی بیسکوییت‌ها بمالید و بعد بیسکوییت‌ها را یکی‌یکی کف ظرف مورد نظر بچینید. البته به جای استفاده از قلمو می‌توانید بیسکوییت‌ها را یکی‌یکی و خیلی سریع داخل قهوه خنک‌شده فرو برده و خارج کنید. در روش دوم احتمال خیس‌خوردن بیش‌از حد و له‌شدن بیسکوییت‌ها زیاد است. 
  7. وقتی ته ظرف را کاملا با بیسکوییت‌های خیس‌خورده پوشاندید، مقداری از کرم خامه‌ای را روی بیسکوییت‌ها ریخته و با قاشق روی آن را صاف کنید. 
  8. دوباره به سراغ بیسکوییت‌ها بروید و یک لایه دیگر بیسکوییت خیس‌خورده درست مانند روش بالا روی کرم قرار دهید. 
  9. بسته به بزرگی ظرف سر, و میزان مواد اولیه، چند لایه بیسکوییت و خامه روی هم قرار دهید تا مواد تمام شوند اما دقت کنید که لایه رویی باید خامه باشد تا بتوانید در پایان، مقداری پودر کاکائو روی دسر الک کنید. 
  10. روی ظرف دسر را با سلفون بپوشانید و آن را حداقل یک شب داخل یخچال قرار دهید تا طعم مواد خوب باهم ترکیب شوند. 

دسر تیرامیسوی بیسکوییتی خوشمزه شما آماده است. نکته مهم درباره این دسر این است که هرچقدر بیشتر داخل یخچال باقی بماند طعم بهتری خواهد داشت. اما چند نکته دیگر نیز هست که بد نیست بدانید:

نکاتی درباره تهیه تیرامیسو با بیسکوییت:

  • برای تهیه دسر تیرامیسو می‌توانید از بیسکوییت ساقه طلایی نیز استفاده کنید.
  • در صورت تمایل حتی می‌توانید این دسر را با تی تاب، کیک اسفنجی و یا یک کیک خانگی سبک و نازک نیز تهیه کنید. تیرامیسو با تی تاب طعم بسیار خوبی خواهد داشت. 
  • برای داشتن یک دسر زیبا می‌توانید از ترکیب بیسکوییت پتی بور ساده و کاکائویی استفاده کنید. 
  • همچنین می‌توانید مقداری کاکائو به خامه اضافه کنید و دسر را از یک‌رنگی در بیاورید. 
  • برای برش خوردن بهتر این دسر، باید دقت کنید که بیسکوییت‌ها بیش از حد خیس نخورند و له نشوند. 

امیدواریم این دسر خوشمزه و مجلسی را با هر یک از روش‌هایی که می‌پنسدید تهیه کنید و از خوردن آن لذت ببرید. نوش جان.

گردآوری: مجله اینترنتی ستاره


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

طرز تهیه تیرامیسو، طرز تهیه دسر تیرامیسو …طرز تهیه دسر تیرامیسو آکاایران زرده ها را همراه با شکر بزنید سپس پنیر خامه ای را طرز تهیه تیرامیسو کلاسیک طرز تهیه در ابتدا زرده های تخم مرغ رو با هم داخل یه ظرف مناسب بریزید و خوب بزنید و بعد تیرامیسو طرز تهیه تیرامیسو ایران کوکدسر تیرامیسو طرز تهیه شکر و پنیر ماسکارپونه را مخلوط کنید و برای دقیقه هم بزنید تهیه تیرامیسو موز سایت جامع آموزش آشپزیطرز تهیه بهترین و لذیذترین غذاهای ایرانی و فرنگی ، آموزش پخت کیک و شیرینی ، روش تهیه انواع دسر ، پیش غذا،دسرهای خوشمزه آموزش آشپزی آکا و طرز طرز تهیه تست فرانسوی با نوتلای خانگی و توت فرنگی عطر خوشِ نانِ پنیر و سیب زمینیتیرامیسو دنیای اسراءتیرامیسوتیرامیسو یک دسر محبوب و معروف ایتالیاییه که جدیدا در ایران هم خیلی طرفدار پیدا کرده و تیرامیسو ~ کارگاه آشپزسازیتیرامیسو تشکیل شده از لیدی فینگر خیس داده شده در قهوه قوی یا اسپرسو با یه لایه کرمی از پنیر ماسکارپُنه ~ کارگاه آشپزسازیبرای تهیه یه تیرامیسوی درست و حسابی تو خونه باید دو چیز داشته باشیم یکی لیدی فینگر که طرز تهیه تیرامیسو، طرز تهیه دسر تیرامیسو آشپزی آکا طرز تهیه تیرامیسوروش تهیه تیرامیسوطرز تهیه تیرامیسو ایتالیاییتیرامیسوطرز تهیه طرز تهیه تیرامیسو کلاسیک طرز تهیه در ابتدا زرده های تخم مرغ رو با هم داخل یه ظرف مناسب بریزید و خوب بزنید و بعد ظرف رو تیرامیسو طرز تهیه تیرامیسو ایران کوک دسر تیرامیسو طرز تهیه شکر و پنیر ماسکارپونه را مخلوط کنید و برای دقیقه هم بزنید سپس خامه تهیه تیرامیسو موز سایت جامع آموزش آشپزی طرز تهیه بهترین و لذیذترین غذاهای ایرانی و فرنگی ، آموزش پخت کیک و شیرینی ، روش تهیه سالاد و انواع دسر ، پیش غذا،دسرهای خوشمزه آموزش آشپزی آکا و طرز طرز تهیه تست فرانسوی با نوتلای خانگی و توت فرنگی عطر خوشِ نانِ پنیر و سیب زمینی تیرامیسوù دنیای اسراء تیرامیسوù تیرامیسو یک دسر محبوب و معروف ایتالیاییه که جدیدا در ایران هم خیلی طرفدار پیدا کرده و اکثر تیرامیسو ~ کارگاه آشپزسازی تیرامیسو تشکیل شده از لیدی فینگر خیس داده شده در قهوه قوی یا اسپرسو با یه لایه کرمی از ترکیب پنیر ماسکارپُنه ~ کارگاه آشپزسازی زندگی به سختی بهم ثابت کرده که تواناییهام محدوده لذا مدتهاست که دیگه قول کاری که از



لینک منبع :طرز تهیه تیرامیسو با بیسکوییت پتی بور

طرز تهیه دسر با بیسکویت پتی بور با روشی ساده و آسان - هنر در خانه www.honardarkhane.ir/8807/دسر-با-بیسکویت-پتی-بور‏ - ذخیره شده 21 آوریل 2016 ... آموزش طرز تهیه دسر با بیسکویت پتی بور و تهیه کیک یخچالی با بیسکویت پتی بور را در این مطلب مشاهده فرمایید و با این دسر آسان آشنا شوید. طرز تهیه تیرامیسو با بیسکویت پتی بور - لادین ladin.ir/cookery/طرز-تهیه-تیرامیسو-با-بیسکویت-پتی-بور/‏ - ذخیره شده طرز تهیه دسر پتی بور و نسکافه وبیسکویت پتی بور. مواد لازم: بیسکویت پتی بور ۲ بسته پنیر خامه ای ۱ بسته کوچک خامه صبحانه ۱ بسته شکر نصف لیوان تصاویر برای طرز تهیه تیرامیسو با بیسکویت پتی بور طرز تهیه دسر تیرامیسو با پتی بور به روش آسان و کم هزینه – -آکا www.akairan.com/ashpazi/.../news2016101811451336890.html‏ - ذخیره شده 18 ا کتبر 2016 ... مجله مراحم : آموزش تهیه دسر با بیسکویت پتی بور یکی از آموزش های جذاب و دوست داشتنی برای همه کسانی است که به دنبال تهیه دسری خوشمزه و آسان می ... دسر تیرامیسو عالی و خوشمزه به صورت مرحله به مرحله و با عکس • دونفره https://www.2nafare.com/دسر-تیرامیسو-عالی-و-خوشمزه-tiramisu/‏ - ذخیره شده طرز تهیه تیرامیسو رو که یک دسر ایتالیایی عالی و خوشمزه اس گذاشتم و به صورت ... بعد از اینکه با قهوه بیسکوییت های لیدی فینگر رو مرطوب کردیم و چیدیم، کرمی ... طرز تهیه دسر با بیسکویت پتی بور ساده و خوشمزه - جارچی مبارکه www.jarchimobarake.ir/cooking-training/item/188-dessert.html‏ - ذخیره شده 11 دسامبر 2016 ... مواد لازم خامه : ۴ قاشق شکر : ۸ قاشق غذا خوری پنیر خامه ای : ۲ بسته ۱۵۰ گرمی بیسکویت ساده : ۲۵ عدد بیسکویت کاکائویی : ۲۵ عد شکلات : ۳۵۰ گرم ... طرز تهیه تیرامیسو با بیسکوییت پتی بور - مجله اینترنتی ستاره setare.com/.../طرز-تهیه-تیرامیسو-با-بیسکوییت-پتی-بور‏ - ذخیره شده 5 دسامبر 2016 ... تیرامیسو یکی از خوشمزه‌ترین دسرهای ایتالیایی است که با لیدی فینگر و پنیر ماسکارپونه تهیه میشود. با طرز تهیه تیرامیسو با بیسکوییت ... طرز تهیه تیرامیسو عالی و خوشمزه با تصاویر مرحله ای https://parnianmedia.com/.../طرز-تهیه-تیرامیسو-عالی-و-خوشمزه-با-تصاویر-مرحله-ای/‏ - ذخیره شده تیرامیسو را به روش های متفاوت و متنوعی تهیه می کنند. برخی تیرامیسو را با لیدی فینگر ، بیسکوییت پتی بور و یا کیک اسفنجی تهیه می کنند. دستور اصیل ... تیرامیسو(tiramisù) :: دنیای اسراء asrafood.ir/1392/04/31/تیرامیسو-tiramisù‏ - ذخیره شده - مشابه 22 جولای 2013 ... بیسکوییت پتی پور به تعداد مورد نیاز (من از دو نوع ساده و کاکائویی استفاده ... طرزتهیه: برای قهوه میتونید از قهوه اسپرسو استفاده کنید که چون میزان تلخی این .... البته من تا حالا با پتی بور و بدون زرده تخم مرغ درستش نکردم و این ... تیرامیسو با پتی بور - خاتون آنلاین www.khatoononline.ir/cooking/تیرامیسو-با-پتی-بور.html‏ - ذخیره شده - مشابه 6 فوریه 2015 ... بیسکوییت پتی پور به تعداد مورد نیاز (من از دو نوع ساده و کاکائویی ... طرزتهیه: برای قهوه میتونید از قهوه اسپرسو استفاده کنید که چون میزان تلخی ...