مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آخرین آمار توزیع پلتفرم اندروید منتشر شد: لالی پاپ در صدر

[ad_1]

با در نظر گرفتن آمار جدیدی که از توزیع پلتفرم اندروید منتشر شده است می‌توان مشاهده کرد گسترش اندروید مارشمالو همچنان ادامه دارد.

طبق اطلاعاتی که در گذشته منتشر شده است، به نظر می‌رسد گوگل قصد دارد در دسترسی به سرویس گوگل پلی تغییراتی ایجاد کند. در هر صورت این اتفاق هنوز رخ نداده است و همچنان شاهد حضور اندروید 2.2 در لیست توزیع پلتفرم اندروید هستیم.

این ماه نیز با در نظر گرفتن اطلاعات موجود در گوگل پلی استور، آماری منتشر شده است که توزیع پلتفرم اندروید تا ۱۵ آذر (۵ دسامبر) را نشان می‌دهد. طبق این اطلاعات، اندروید 7.0 نوقا نسبت به ماه گذشته رشد بسیار کمی داشته است. اگرچه بیشترین رشد در میان نسخه‌های مختلف متعلق به اندروید مارشمالو با رشد ۲.۳ درصدی است.

نسخهAPI نرخ توزیع (%)
میزان تغییرات (%)
2.280.1نامشخص
2.3.3 - 2.3.7101.20.1-
4.0.3 - 4.0.416 - 1812.80.9-
4.41924.01.2-
5.0 - 5.121 - 2234.00.1-
6.02326.32.3+
7.0240.40.1+

اندروید 5.0 لالی پاپ با وجود اینکه با رشد منفی ۰.۱ درصدی رو به رو بوده، اما همچنان بیشترین آمار توزیع را به خود اختصاص داده است. اندروید لالی پاپ در حال حاضر روی ۳۴ درصد از دستگاه‌های مبتنی بر اندروید که به گوگل پلی استور متصل شده‌اند، نصب است.

رشد کم اندروید 7.0 نوقا به دلیل محصولات کمی است که از این سیستم‌عامل برخوردار هستند و با عرضه بروزرسانی این سیستم‌عامل روی دستگاه‌های بیشتر شاهد رشد آن خواهیم بود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

آخرین اخبارجویشگر هوشمند آخرین اخبار موتور جستجوی اخبار روز ایران و جهان مجله وبگردی سرخط دنیای فناوری صفحه زومیت دولت کره جنوبی به دنبال نقص در مدارک ارائه‌شده توسط سه شرکت خودروسازی بی‌ام‌و اندروید زومیتاندروید سیستم عامل گوگل برای گوشی های هوشمند ساخت سامسونگ، ال جی، شیائومی، سونی، اچ آخرین اخبار جویشگر هوشمند آخرین اخبار موتور جستجوی اخبار روز ایران و جهان مجله وبگردی سرخط دنیای فناوری صفحه زومیت مشکل جدیدی در باتری آیفون ۶ اس، باعث می‌شود این گوشی قبل از اتمام شارژ خاموش شود اندروید زومیت اندروید سیستم عامل گوگل برای گوشی های هوشمند ساخت سامسونگ، ال جی، شیائومی، سونی، اچ تی سی و



لینک منبع :آخرین آمار توزیع پلتفرم اندروید منتشر شد: لالی پاپ در صدر

آخرین آمار توزیع پلتفرم اندروید منتشر شد: لالی پاپ در صدر - زومیت www.zoomit.ir/2016/12/6/.../android-distribution-ends-2016/‏ - ذخیره شده 5 دسامبر 2016 ... با در نظر گرفتن آمار جدیدی که از توزیع پلتفرم اندروید منتشر شده است می‌توان مشاهده کرد که گسترش اندروید مارشمالو همچنان ادامه دارد. آخرین آمار توزیع پلتفرم اندروید منتشر شد لالی پاپ در صدر - تکنومون technomon.com/.../آخرین-آمار-توزیع-پلتفرم-اندروید-منتشر-شد-لالی-پاپ-در-صدر‏ - ذخیره شده 7 دسامبر 2016 ... با در نظر گرفتن آمار جدیدی که از توزیع پلتفرم اندروید منتشر شده است می‌توان مشاهده کرد که گسترش اندروید مارشمالو همچنان ادامه دارد. - ۱۷ آذر آخرین آمار توزیع پلتفرم اندروید منتشر شد: لالی پاپ در صدر hi01.ir/آخرین-آمار-توزیع-پلتفرم-اندروید-منتشر/‏ با در نظر گرفتن آمار جدیدی که از توزیع پلتفرم اندروید منتشر شده است می‌توان مشاهده کرد گسترش اندروید مارشمالو همچنان ادامه دارد. ادامه در زومیت ... آخرین آمار توزیع پلتفرم اندروید منتشر شد: لالی پاپ در صدر — وبلاگ ... i-sel.ir/blog/آخرین-آمار-توزیع-پلتفرم-اندروید-منتشر/‏ - ذخیره شده 7 دسامبر 2016 ... ۸ مارس ۲۰۱۷ ... با توجه به آمار ماه گذشته، میزان نصب اندروید نوقا روی دستگاه‌های سازگار از ۱٫۲ ... در حال حاضر محبوب‌ترین نسخه‌های پلتفرم متن باز ... آخرین آمار توزیع پلتفرم اندروید منتشر شد: لالی پاپ در صدر - قطره www.ghatreh.com/.../آخرین-آمار-توزیع-پلتفرم-اندروید-منتشر-لالی-پاپ-صدر‏ 7 دسامبر 2016 ... با در نظر گرفتن آمار جدیدی که از توزیع پلتفرم اندروید منتشر شده است می توان مشاهده کرد گسترش اندروید مارشمالو Ù. آخرین آمار توزیع پلتفرم اندروید منتشر شد: لالی پاپ در صدر | رادمان داده ... radmandp.com/آخرین-آمار-توزیع-پلتفرم-اندروید-منتشر/‏ 7 دسامبر 2016 ... با در نظر گرفتن آمار جدیدی که از توزیع پلتفرم اندروید منتشر شده است می‌توان مشاهده کرد گسترش اندروید مارشمالو همچنان ادامه دارد. آخرین آمار توزیع پلتفرم اندروید منتشر شد: لالی پاپ در صدر - مجله مدروز fashion1.ir/آخرین-آمار-توزیع-پلتفرم-اندروید-منتشر/‏ آخرین آمار توزیع پلتفرم اندروید منتشر شد: لالی پاپ در صدر مدروز تقدیم میکند: در این مطلب با عنوان آخرین آمار توزیع پلتفرم اندروید منتشر شد: لالی پاپ در صدر با ... آخرین آمار توزیع پلتفرم اندروید منتشر شد: لالی پاپ در صدر | سایت ... 4min.cf/آخرین-آمار-توزیع-پلتفرم-اندروید-منتشر/‏ 7 دسامبر 2016 ... سایت برای ترجمه متن انگلیسی به فارسی , ترجمه گر انگلیسی ترجمه رایگان متن انگلیسی به فارسی , مترجم آنلاین انگلیسی به فارسی متن . آخرین آمار توزیع پلتفرم اندروید منتشر شد لالی پاپ در صدر-سافت ... irannp.com/.../in_www.softgozar.comr5.lWebPager5.lNews.aspxr6.lIdr1.l34779i9.lampi6.lTitler1....‏ - ذخیره شده شکست نیجریه برابر چشمان کی‌روش; » منچستر‌یونایتد بدون مهاجمانش از بحران خارج شد; » بارسلونا قهرمان نیم فصل لیگا شد; » دیدار سفیر جدید مکزیک در تهران با ... آخرین آمار توزیع پلتفرم اندروید منتشر شد: لالی پاپ در صدر www.asmanrangi.ir/.../آخرین-آمار-توزیع-پلتفرم-اندروید-منتشر-شد-لالی-پاپ-در-صدر‏ با در نظر گرفتن آمار جدیدی که از توزیع پلتفرم. ... آخرین آمار توزیع پلتفرم اندروید منتشر شد: لالی پاپ در صدر. 49 minutes ago اخبار فناوری زومیت 0. با در نظر ...