مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

روشهای جالب بوسه داغ و عاشقانه

[ad_1]

روشهای جالب بوسه داغ و عاشقانه

 

استفاده از روشهای جالب و مهیج برای ابراز علاقه و بازیهای جنسی میتواند رابطه شما را با همسرتان مهیج تر و پر شورتر کند . به گزارش ایران ناز در ادامه ی این مطلب روشهای جالب و بازیهای مهیج برای بوسیدن عاشقانه را برای شما ذکر کرده ایم.با ما در ایران ناز همراه باشید.

 

از این ایده ها استفاده کنید و بعد از آن فکر کنید و ایده های جالب بازی و روش های مختلف بوسیدن همسر را ابداع کنید:

 

روش های بوسیدن همسر:بازی بوسه با یخ

 

روشهای جالب بوسه داغ و عاشقانه

بازی با یخ در روابط زناشویی و بوسیدن همسر حس فریبنده و دلچسبی به همراه دارد.شما می توانید با توجه به حس خود در آن لحظه هرکار جذاب و شهوت انگیزی که به ذهنتان میرسد با یخ انجام دهید.مثلا،یک قالب یخ کوچک را در دهان خود قرار دهید و آن را با دهان روی بدن همسرتان حرکت دهید تا کاملا آب شود.هرکدام از شما که بیشتر یخ را در دهان نگه دارد میتواند از طرف مقابل درخواست کند که چه بوسه ای میخواهد.و یا میتوانید قالب یخ را در دهانتان بگذارید و همانطور از گردن تا سینه ی همسرتان یخ را بالا و پایین ببرید.این حرکت باعث تحریک همسرتان نیز خواهد شد.

 

روش های بوسیدن همسر:بازی بوسه با تاس

روشهای جالب بوسه داغ و عاشقانه

حتما به نظرتا عجیب میرسد که با تاس چه کار عاشقانه و جذابی برای بوسیدن همسر میتوان کرد.برای این کار به دوعدد تاس نیاز دارید.بر روی یک برگه ی کاغذ اعضای مختلف بدن خودتا و همسرتان را بنویسید و برای هر قسمت عددی تعیین کنید.سپس به نوبت تاس بیاندازید و برای مثال اگر عدد پیشانی آمد باید پیشانی همسرتان را ببوسید.بعد از اینکه با این روش همدیگر را بوسیدید و لذت کافی بردید سپس میتوانید برای هر عدد روش های بوسیدن را بنویسید و برای آن به نوبت تاس بیاندازید.برای مثال،روش بوسیدن شهوتی،آرام،با شدت و یا از این قبیل.سپس دوبار تاس بیاندازید عدد اول یک قسمت از بدن را مشخص میکند و عدد دوم روش بوسیدن.

 

روش های بوسیدن همسر:بازی بوسه با نقاشی

 

روشهای جالب بوسه داغ و عاشقانه

 

بدون اینکه همدیگر را ببینید، تمام نقاطی از بدن خود را که دوست دارید همسرتان ببوسد روی پوستتان به صورت قلب بکشید.سپس فضای اتاق را کم نور کنید و بر روی بدن یکدیگر به دنبال قلب ها بگردید و هرکدام را پیدا کردید ببوسید.یا میتوانید روی بدن خود از پاهایتان تا بالای بدن خود و لبهابتان یک خط ممتد بکشد و همسرتان با بوسه مسیر نقشه را دنبال کند.اگر مایل نیستید با خودکار و یا وسایلی از این قبیل روی بدن خود خط بکشید با خودکارهای شکلاتی و یا یک ماده خوراکی که خط آن روی بدنتان مشخص است این کار را انجام دهید.با این روش هم سرگرم کننده میشود و هم خوشمزه!

 

روش های بوسیدن همسر:بازی بوسه با کلمات

 

روشهای جالب بوسه داغ و عاشقانه

 

در آغاز روز،کلماتی را در ذهن خود انتخاب کنبد ولی به همسرتان نکنید،در طول روز هنگامی که کنار هم هستید هر بار که همسرتان آن کلمات را گفت او را ببوسید.در انتخاب این کلمات دقت کنید که کلماتی مثل”برای”،”چونکه”،”و” و “آره” را انتخاب نکنید چون این کلمات به طور مداوم استفاده میشوند و شما باید فقط در حال بوسیدن همسرتان باشید!

 

مطالب مرتبط:

 

تعبیر دیدن خواب بوسه گرفتن

 

بوسه نامزد مریم از لب او باعث مرگش شد + تصاویر

 

چهره این دختر زیبا بخاطر یک بوسه زشت شد +تصاویر

 

روش طبیعی برجسته کردن لبها بدون تزریق ژل


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

سایت سرگرمی، تفریحی، جالب، خواندنی، عکس، اس ام …عکسفالاس ام اسعکس های خنده دارطنزفال حافظتاروتعکس های بازیگرانپزشکی و سلامتی روانشناسی جویدن ناخن و روشهای درمانی آنجویدن ناخن فقط منحصر به کودکان نیست، بلکه نوجوانان، جوانان و حتی بسیاری از بزرگسالان روشهای ساده و مطمئن برای افزایش سایز سینه در خانم …روشی که اکنون بررسی می کنیم یکی از روشهای ساده و مطمئن و اثبات شده برای بزرگ کردن مردمان پورتال جوانان ایرانیهیچکس منکر درمان‌های جدید و پیشرفته نیست واقعاً بدون داروهایی مثل پنیسیلین برای ساخت عجیب و جالب ترین حمام زنانه در جهان عکس نازوبکلیه حقوق مادی و معنوی این پایگاه متعلق به وب سایت نازوب می باشدآداب و رسوم جالب زایمان در کشورهای مختلف نازوباز زمانی که اسطوخودوس دم می‌کردند و به زائو ‌می‌دادند مدت‌ها می‌گذرد دیگر برای سایت سرگرمی، تفریحی، جالب، خواندنی، عکس، اس ام اس، پزشکی عکسفالاس ام اسعکس های خنده دارطنزفال حافظتاروتعکس های بازیگرانپزشکی و سلامتیجالب روانشناسی جویدن ناخن و روشهای درمانی آن جویدن ناخن فقط منحصر به کودکان نیست، بلکه نوجوانان، جوانان و حتی بسیاری از بزرگسالان نیز روشهای ساده و مطمئن برای افزایش سایز سینه در خانم ها روشی که اکنون بررسی می کنیم یکی از روشهای ساده و مطمئن و اثبات شده برای بزرگ کردن پستان است مردمان پورتال جوانان ایرانی پورتال جوانان ایرانی الکلی‌ها به سه دسته تقسیم می‌شوند آنها که در مرحله ابتدایی اعتیاد ساخت عجیب و جالب ترین حمام زنانه در جهان عکس نازوب کلیه حقوق مادی و معنوی این پایگاه متعلق به وب سایت نازوب می باشد عکس بوسه داغ و عاشقانه



لینک منبع :روشهای جالب بوسه داغ و عاشقانه

تصاویر برای روشهای جالب بوسه داغ و عاشقانه روشهای جالب بوسه داغ و عاشقانه - ایران ناز www.irannaz.com/روش-بوسه-داغ-عاشقانه.html‏ - ذخیره شده روشهای جالب بوسه داغ و عاشقانه استفاده از روشهای جالب و مهیج برای ابراز علاقه و بازیهای جنسی میتواند رابطه شما را با همسرتان مهیج تر و پر شور. انواع مختلف بوسیدن در روابط عاشقانه با همسر - پارس ناز www.parsnaz.com/انواع-مختلف-بوسیدن-در-روابط-عاشقانه-با.html‏ - ذخیره شده انواع مختلف بوسیدن در روابط عاشقانه با همسر ،موضوع این مقاله روش های بوسیدن و میزان تاثیرگذاری نوع بوس در ... در این نوع از بوسه زبانها با یکدیگردرگیر می گردد . عکس های عاشقانه و لب دادن | سایت عکس foto24.ir/عکس-های-عاشقانه-و-لب-دادن/‏ - ذخیره شده 8 مارس 2017 ... لب رفتن دختر و پسر عکس ,عکس های جالب و. عکس های عاشقانه و لب .... داغ از لب گرفتن +۱۸ · عکس های داغ از بوسه های عاشقانه … عکس بدون سانسور .... این برای آنها کاملاً طبیعی است و روشی است برای نشان دادن مردانگی‌شان. بنابراین … اس ام اس بوسه (4) - بیتوته www.beytoote.com/fun/sms/sms-kiss4-romance.html‏ - ذخیره شده - مشابه اس ام اس بوسه اس ام اس بوسهاس ام اس بوس اس ام اس های عاشقانه زیبا اس ام اس بوسه جدید, پیامک بوسه,اس ام اس های ناب عاشقانه,بوسه های داغ عاشقانه,اس ام اس جدید,بوسه های عاشقانه,اس ام اس بوسه,اس ام اس باحال,اس ام اس با موضوع بوس. ... مجموعه: اس ام اس های جالب · اس ام اس .... البته به روش خودشان که همان سکوت تکراری بود و یادآوری خاطرات با تو بودن. عکس اغوش ولب گرفتن - گالری عکس aaaaaaks.ir/عکس-اغوش-ولب-گرفتن/‏ - ذخیره شده 9 دسامبر 2015 ... بیش از ۳۰ عکس عاشقانه بوسه و آغوش گرفتن زن و مرد. ... بوسه+داغ+دو+نفره+ عشقولانه, عکس های عاشقانه بوسه لب به لب, اس ام اس بوسه عاشقانه … .... روش صحیح لب دادن و لب گرفتن,عکس عکس جالب از لب گرفتن و لب عضویت در گروه در ... عکس های عاشقانه بغل کردن رمانتیک - سماتک www.samatak.com/photos/.../hugging-romantic-love-pictures.html‏ - ذخیره شده - مشابه عکس های عاشقانه بغل کردن رمانتیک جالب ترین عکس نوشته های عشقولانه عکس های بوس کردن دخترجدیدترین تصاویر عاشقانه بوسه بازی تصاویر جدید عشق بازی با ... انواع بوسه: ۳۹ نوع بوسه مختلف و معنای پنهان آن ها - مجله کسب و کار بازده bazdeh.org/۷-نوع-بوسه-مختلف-و-معنای-پنهان-در-آن‌ها/‏ - ذخیره شده بوسه یکی از جوانب مهم روابط عاشقانه و احساسی است. هم مردان و هم زنان از آن به عنوان ... روی شانه‌های فرد قرار دهید. مطلب مرتبط : ۴۱ حقیقت علمی جالب درباره بوسیدن و بوسه ... روشهای جالب بوسه داغ و عاشقانه ایران ناز alotoor.ir/travel/روشهای+جالب+بوسه+داغ+و+عاشقانه+ایران+ناز‏ - ذخیره شده روشهای جالب بوسه داغ و عاشقانه ایران ناز. روشهای+جالب+بوسه+داغ+و+عاشقانه+ایران+ ناز. مطالب جالب. بوسه ی داغ - farsweekly.ir. روشهای جالب بوسه داغ و عاشقانه - ایران ... تصاویر بوسه خونین پسری از لب این دختر -آکا - آکاایران www.akairan.com/fun/tanz/news201612121148974922.html‏ - ذخیره شده 12 دسامبر 2016 ... تصاویر بوسه خونین پسری از لب این دختر دختر جوان و زیبا وقتی با دوست پسرش به یک ... مطالب جالب انگیز .... روشهای جالب بوسه داغ و عاشقانه.