مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تصاویر لو رفته از گوشی LG V5

[ad_1]

مجله دیجی کالا - محسن چینه‌کش: سری V در LG شامل گوشی‌های خاصی است. شاید بتوان آن را اندکی شبیه به سری گلکسی نوت در سامسونگ دانست. این سری شاید قلم نداشته باشد و محلی است برای نمایش قدرت و نوآوری‌هایی که در سایر گوشی‌های این کمپانی دیده نمی‌شود. گوشی‌های این سری همچنین گران‌ترین گوشی‌های LG هم محسوب می‌شوند. حال خودتان را برای غافلگیر شدن آماده کنید.

 

 تصاویر لو رفته از LG V5 چیزی نیست که انتظارش را داشتید

 

به لطف onleaks عکس‌های کاملی از گوشی هوشمندی که با نام LG V5 در شایعات از آن نام برده می‌شد به بیرون درز کرده است. ولی این گوشی اصلا شباهتی به سایر گوشی‌های قدرتمند سری V ندارد. این گوشی به نظر چیزی بیشتر از یک گوشی هوشمند میان‌رده‌ی معمولی با بدنه‌ای که به ظاهر پلاستیکی می‌آید نیست.
 تصاویر لو رفته از LG V5 چیزی نیست که انتظارش را داشتید

 تصاویر لو رفته از LG V5 چیزی نیست که انتظارش را داشتید

 تصاویر لو رفته از LG V5 چیزی نیست که انتظارش را داشتید

 تصاویر لو رفته از LG V5 چیزی نیست که انتظارش را داشتید

 تصاویر لو رفته از LG V5 چیزی نیست که انتظارش را داشتید

اگر دقیق‌تر نگاه کنید LG V5 واقعا به یک گوشی نه چندان مهم شباهت دارد. حتی در آن از پورت قدیمی microUSB برای شارژ کردن استفاده شده است. چیزی که با ورود گوشی‌های رده‌بالای اندرویدی که از USB-C استفاده می‌کنند احتمالا در سال ۲۰۱۷ بیشتر شبیه به یادگاری از گذشته خواهد بود.  البته طراحی LG V5 اندکی با یک گوشی معمولی تفاوت دارد. دقت کنید که چگونه پنل پشتی به سمتی یکی از لبه‌ها شیب دارد. شاید این تلاشی است برای این که LG V5 در دنیای پر ازدحام گوشی‌های میان‌رده نظر عده‌ی بیشتری را به خود جلب کند.

در پشت گوشی یک حسگر اثر انگشت هم به چشم می‌خورد. این اولین گوشی میان‌رده‌ی LG است که به این حسگر مجهز شده است. ابعاد گوشی هم برابر با ۱۴۸.۶۵ در ۷۵.۳۰ در ۷.۵/۸ میلی‌متر است. لبه‌ی بالایی اندکی ضخیم‌تر از پایین گوشی است. بنا بر این ابعاد می‌توان حدس زد که احتمالا صفحه‌نمایش LG V5 چیزی بین ۵.۳ تا ۵.۵ اینچ خواهد بود.

این‌ها تمام چیزهایی است که بر اساس شایعات تا الان در مورد LG V5 می‌دانیم. احتمالا این گوشی قیمت مناسبی هم خواهد داشت. البته ما امیدوار هستیم LG واقعا قصد نداشته باشد این گوشی را در سری V خود قرار دهد. ضعیف کردن یک نام تجاری نسبتا موفق قطعا کار چندان خوبی نیست.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

آسان دانلوداحتمالا هریک از ما کاربران تا به حال در هنگام استفاده از ویندوز به خطای برخورد کرده نرم افزار بدون نیاز به نصب و پرتابل دانلود …اخبار روز ایران و جهان علت گرانی دلار از دید آقای روحانی خودشیفتگی و عدم استفاده از کامپیوتر،اینترنت و موبایل اخبارآخرین مطالب آیا ظروف پلاستیکی ارزان قیمت از ضایعات بیمارستانی تهیه می شوند؟ شایعه یا دانلود بازی کلش آو کلنز اندروید نکات مهم نسخه های کلون و مود شده با تاخیر و چند روز پس از انتشار نسخه های جدید بازی بانک اطلاعات خودرو قیمت خودرو اطلاعات فنی خودرو …اتومبیل بانک اطلاعات خودرو، قیمت خودرو، قیمت ماشین،قیمت اتومبیل مقایسه و انتخاب دانلود برنامه پیام رسان تلگرام برای ……ارتباطات نام مسنجریست که در این پست از سایت به دانلود جدیدترین نسخه تلگرام پلاس آسان دانلود دانلود رایگان نرم افزاردانلوددانلود بازیدانلود فیلمدانلود کلیپدانلود موبایلدانلود نرم افزار بدون نیاز به نصب و پرتابل دانلود نرم افزار اخبار روز ایران و جهان علت گرانی دلار از دید آقای روحانی خودشیفتگی و عدم استفاده از ابزار کامپیوتر،اینترنت و موبایل اخبار آخرین مطالب آیا ظروف پلاستیکی ارزان قیمت از ضایعات بیمارستانی تهیه می شوند؟ شایعه یا واقعیت؟ دانلود بازی کلش آو کلنز اندروید نکات مهم نسخه های کلون و مود شده با تاخیر و چند روز پس از انتشار نسخه های جدید بازی بروز می شود بانک اطلاعات خودرو قیمت خودرو اطلاعات فنی خودرو اتومبیل بانک اطلاعات خودرو، قیمت خودرو، قیمت ماشین،قیمت اتومبیل مقایسه و انتخاب ماشین دانلود برنامه پیام رسان تلگرام برای اندروید … ارتباطات نام مسنجریست که در این پست از سایت به دانلود جدیدترین نسخه تلگرام پلاس دانلود تصاویر لو رفته از خوابگاه دختران تصاویر لو رفته از سحر قریشی تصاویر لو رفته از بازیگران زن ایرانی تصاویر لو رفته از احسان علیخانی تصاویر لو رفته از سوشا مکانی تصاویر لو رفته از مینو خالقی تصاویر لو رفته از پارتی تصاویر لو رفته از استخر زنان



لینک منبع :تصاویر لو رفته از گوشی LG V5

تصاویر برای تصاویر لو رفته از گوشی LG V5 تصاویر لو رفته از گوشی LG V5 - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../تصاویر-لو-رفته-از-گوشی-lg-v5‏ - ذخیره شده 10 دسامبر 2016 ... به لطف onleaks عکس‌های کاملی از گوشی هوشمندی که با نام LG V5 در شایعات از آن نام ... تصاویر لو رفته از LG V5 چیزی نیست که انتظارش را داشتید. تصاویر لو رفته از LG V5 چیزی نیست که انتظارش را داشتید - دیجی کالا https://www.digikala.com/mag/.../تصاویر-لو-رفته-از-lg-v5/‏ - ذخیره شده 9 دسامبر 2016 ... آماده باشید. به لطف onleaks عکس‌های کاملی از گوشی هوشمندی که با نام LG V5 در شایعات از آن نام برده می‌شد به بیرون درز کرده است. تصاویر لو رفته از گوشی LG V5 - برترین ها 94.182.146.175/fa/news/.../تصاویر-لو-رفته-از-گوشی-lg-v5‏ - ذخیره شده رتبه: ۱۸% - ۷۷۴ نقد 10 دسامبر 2016 ... به لطف onleaks عکس‌های کاملی از گوشی هوشمندی که با نام LG V5 در شایعات از آن نام ... تصاویر لو رفته از LG V5 چیزی نیست که انتظارش را داشتید. تصاویر لو رفته از گوشی LG V5 - تی نیوز tnews.ir/news/534f75757829.html‏ 10 دسامبر 2016 ... اکوفارس: به لطف onleaks عکس های کاملی از گوشی هوشمندی که با نام LG V5 در شایعات از آن نام برده می شد به بیرون درز کرده است. ولی این گوشی اصلا ... تصاویر لو رفته از گوشی LG V5 | به لطف onleaks عکس های کاملی از ... www.ghatreh.com/news/nn34991927/تصاویر-رفته-گوشی‏ 10 دسامبر 2016 ... به لطف onleaks عکس های کاملی از گوشی هوشمندی که با نام LG V5 در شایعات از آن نام برده می شد به بیرون درز کرده است. ولی ا. تصاویر لو رفته از lg v5 چیزی نیست که انتظارش را داشتید khabarooz.com/post/24916‏ - ذخیره شده سری V در LG شامل گوشی های خاصی است. شاید بتوان آن را اندکی شبیه به سری گلکسی نوت در سامسونگ دانست. این سری شاید قلم نداشته باشد و محلی است برای نمایش ... تصاویری از ال جی V5 رؤیت شد؛ چندان قدرتمند نیست! - تک بوک www.techbook.ir/.../تصاویری-از-ال-جی-v5-رویت-شد-چندان-قدرتمند-نیست‏ - ذخیره شده 9 دسامبر 2016 ... به تازگی مشخصات گوشی جدیدی از سری V ال جی با نام V5 لو رفته است؛ با توجه به اطلاعات فاش شده، این گوشی برخلاف دیگر اسمارت فون های سری وی، ... مجله اینترنتی: تصاویر لو رفته از LG V5 چیزی نیست که انتظارش را ... eqms.ir/fa/159700/مجله-اینترنتی-تصاویر-لو-رفته-از-lg-v5-چیزی-ن/‏ 9 دسامبر 2016 ... سری V در LG شامل گوشی‌های خاصی است. شاید بتوان آن را اندکی شبیه به سری گلکسی نوت در سامسونگ دانست. این سری شاید قلم نداشته باشد و محلی ... آخرین اخبار ال جی v5 - بازدید https://buzdid.ir/tag/ال-جی-v5‏ همین دیروز بود که اولین تصویر لو رفته از گوشی LG G6 را دیدیم. امروز تصاویر بیشتری از این گوشی منتشر شده که جزییات بیشتری از پرچم دار جدید ال جی را نشان ...