مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

علل خواب های نیمروزی

[ad_1]
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، وجود مقدار زیادی نمک و پروتئین در برخی غذاها از مهمترین علل خواب نیمروزی طولانی می باشد.

از آنجا که حشرات نیز مانند انسان پس از مصرف برخی از غذاها با وعده های طولانی به خواب می روند دستگاهی جهت تحقیق و مطالعه بر روی خواب و خوراک پشه های میوه ابداع شد. این دستگاه توسط محققان موسسه تحقیقاتی "اسکریپز" واقع در آمریکا ساخته شده است.

محققان طی این مطالعه به این نتیجه رسیدند که اگر به حشرات غذای حاوی پروتئین، نمک داده شود، آنها پس از مصرف این وعده غذایی به خواب می روند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

روش برای بهتر خوابیدن احتمالاً بسیاری‌ از شما با مشکل‌ بی‌ خوابی‌ مواجه‌ هستید و شاید حتی‌ این‌ مشکل رشد و تکامل کودک ، خلاقیت کودک کودکموثرترین روش های خانگی برای درمان یبوست نوزادان تربیت اصولی و صحیح فرزند دلایل جویدن دیابت، درمان دیابت و کنترل قند خون، علائم دیابت، …دیابتعلائم دیابتدرمان دیابتنشانه های دیابتدیابت نوع دوقند خونمرض قندافزایش قند پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار …مطالعات بیشتر نشان داده اند که برخی انواع غذاها موجب خواب پس از غذا می شوند به…راهنمای خواندن برگه‌های آزمایش پزشکیاگر چه امروزه آزمایش‌های بسیار دقیقی وجود دارند که می‌توانند مقدار میکروسکوپی جزیی عکس هایی از حضور دختران پارکو باز در شهر تهراننازوب، این روزها در برخی از استان های کشور شاهد ورزشی جدید به نام پارکور هستیم، اگرچه روش پیشگیری از چین و چروک پوست ایران نازپوست چروکیده معمولا دارای بافت خشن و زمخت بوده و پر از چین و چروک میباشد اساسا علت آن تهیه ۱۴ غذای آسان در کمتر از ۳۰ دقیقهاگر وقتی از محل کار به خانه بر می‌گردید و آخرین کاری که می‌خواهید انجام دهید تمام شب فروردین همه چیز در مورد کودکانهمه چیز در مورد کودکان جمع آوری اطلاعات رفتار و پرورش کودکان و نوزادان توسط ال آی دیابت چیست ؟ دکتر علیرضا حقانی – متخصص …توصیه های غذایی در دیابت هدف اصلی از رژیم درمانی در بیماران دیابتی، استفاده از روش برای بهتر خوابیدن احتمالاً بسیاری‌ از شما با مشکل‌ بی‌ خوابی‌ مواجه‌ هستید و شاید حتی‌ این‌ مشکل‌ زندگی رشد و تکامل کودک ، خلاقیت کودک کودک موثرترین روش های خانگی برای درمان یبوست نوزادان تربیت اصولی و صحیح فرزند دلایل جویدن ناخن دیابت، درمان دیابت و کنترل قند خون، علائم دیابت، پیشگیری از دیابتعلائم دیابتدرمان دیابتنشانه های دیابتدیابت نوع دوقند خونمرض قندافزایش قند خون پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار سلامت،خبرهای پزشکی مطالعات بیشتر نشان داده اند که برخی انواع غذاها موجب خواب پس از غذا می شوند به… راهنمای خواندن برگه‌های آزمایش پزشکی اگر چه امروزه آزمایش‌های بسیار دقیقی وجود دارند که می‌توانند مقدار میکروسکوپی جزیی‌ترین عکس هایی از حضور دختران پارکو باز در شهر تهران نازوب، این روزها در برخی از استان های کشور شاهد ورزشی جدید به نام پارکور هستیم، اگرچه چنین فروردین همه چیز در مورد کودکان همه چیز در مورد کودکان جمع آوری اطلاعات رفتار و پرورش کودکان و نوزادان توسط ال آی خانوم روش پیشگیری از چین و چروک پوست ایران ناز پوست چروکیده معمولا دارای بافت خشن و زمخت بوده و پر از چین و چروک میباشد اساسا علت آن در معرض تهیه ۱۴ غذای آسان در کمتر از ۳۰ دقیقه اگر وقتی از محل کار به خانه بر می‌گردید و آخرین کاری که می‌خواهید انجام دهید تمام شب در دیابت چیست ؟ « دکتر علیرضا حقانی – متخصص ارتوپدی – فوق تخصص توصیه های غذایی در دیابت هدف اصلی از رژیم درمانی در بیماران دیابتی، استفاده از موادغذایی عکس های تخت خواب های تاشو اتاق خواب های شیک کارتن خواب های دروازه غار سرویس خواب های گلاس نت خواب های طلایی مدل تخت خواب های جدید مدل لباس خواب های فانتزی تخت خواب های عجیب



لینک منبع :علل خواب های نیمروزی

علل خواب های نیمروزی - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../علل-خواب-های-نیمروزی‏ - ذخیره شده 10 دسامبر 2016 ... طبق تحقیقات انجام شده مشخص شده است که مصرف برخی از غذاها منجر به خواب های نیمروزی گاه طولانی می گردد. علل خواب های نیمروزی - اسپوتنیک دری https://dari.sputniknews.com/opinion/201612101023950/‏ - ذخیره شده 10 دسامبر 2016 ... طبق تحقیقات انجام شده مشخص شده است که مصرف برخی از غذاها منجر به خواب های نیمروزی گاه طولانی می گردد. تصاویر برای علل خواب های نیمروزی علل خواب های نیمروزی - تی نیوز tnews.ir/news/17df75732709.html‏ 10 دسامبر 2016 ... ساعت 24-طبق تحقیقات انجام شده مشخص شده است که مصرف برخی از غذاها منجر به خواب های نیمروزی گاه طولانی می گردد. جی نیوز - علل خواب های نیمروزی jnews.jamaran.ir/news/id/1778974‏ 10 دسامبر 2016 ... علل خواب های نیمروزی. گردآوری جی نیوز : وجود مقدار زیادی نمک و پروتئین در برخی غذاها از مهمترین علل خواب نیمروزی طولانی می باشد. از آنجا که حشرات ... خواب - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/خواب‏ - ذخیره شده - مشابه در بین پستانداران، پرندگان، ماهیان و دیگر جانوران مراحل خواب و بیداری وجود دارد. .... همچنین شواهد دیگری نیز وجود دارد که بیانگر آن است ۲۰ تا ۳۰ دقیقه خواب نیمروزی ... علل خواب های نیمروزی | طبق تحقیقات انجام شده مشخص شده است - قطره www.ghatreh.com/news/nn34984538/علل-خواب-های-نیمروزی‏ 10 دسامبر 2016 ... طبق تحقیقات انجام شده مشخص شده است که مصرف برخی از غذاها منجر به خواب های نیمروزی گاه طولانی می گردد. -کلید واژه. علل خواب های نیمروزی - پورتال سیحو seiho.ir/news/341490/‏ ساعت 24-طبق تحقیقات انجام شده مشخص شده است که مصرف برخی از غذاها منجر به خواب های نیمروزی گاه طو. علل خواب های نیمروزی - webgardiha.com webgardiha.com/علل-خواب-های-نیمروزی/‏ - ذخیره شده 11 دسامبر 2016 ... طبق تحقیقات انجام شده مشخص شده است که مصرف برخی از غذاها منجر به خواب های نیمروزی گاه طولانی می گردد. Source link. Previous articleهایلایت (۳۵۸). علل خواب های نیمروزی - الکین افغانستان alakayn.com/علل-خواب-های-نیمروزی/‏ به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری مهر، وجود مقدار زیادی نمک و پروتئین در برخی غذاها از مهمترین علل خواب نیمروزی طولانی می باشد. از آنجا که حشرات نیز مانند ...