مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سرعت و رِنج بسیار بالاتر بلوتوث برای اینترنت اشیاء و شهر هوشمند

[ad_1]

 

کد مطلب: 422515

بلوتوث ۵ آمد

سرعت و رِنج بسیار بالاتر بلوتوث برای اینترنت اشیاء و شهر هوشمند

بخش دانش و فناوری الف،20 آذر95

با پذیرش استاندارد جدید از سوی گروه موسوم به SIG، نسخه 5 بلوتوث برای توسعه‌دهندگان و سازندگان انواع ابزار الکترونیکی عرضه شد تا بتوان از خانه هوشمند تا ساعت هوشمند را با سرعت و رنج بیشتر از قبل پشتیبانی کرد.

تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۴

 خبرآنلاین، جدیدترین فناوری بی‌سیم که ژوئن امسال رونمایی شد، باهدف اتصال انواع متنوعی از ابزار الکترونیکی تعریف‌شده است تا جایی که می‌توان اسپیکرها، ساعت‌های هوشمند، لامپ‌های هوشمند و بسیاری دیگر از دستگاه‌های متصل با فناوری اینترنت اشیاء را در کنار هم یکپارچه‌سازی کرد.

تمرکز طراحان بلوتوث 5 روی رنج و شعاع دربرگیری و همچنین پهنای باند، سرعت و مدیریت ابزارهای یک خانه هوشمند بوده است تا درنهایت رویای شهر هوشمند را با آن محقق کرد.

در مقایسه با بلوتوث 4.2 این نسخه رنج تا 4 برابر، سرعت دوبرابر تا 2 مگابیت برثانیه، 8 برابر شدن حجم ارسال دیتا را به ارمغان آورده است.

کیفت بالاتر صوت برای اسپیکرهای بلوتوث دار و تداوم اتصال، سرعت بالاتر انتقال دیتا با کمترین زمان انتظار، سرعت بالاتر برای ساعت‌های هوشمند، سازگارتر شدن با اپ ها و سخت‌افزار متنوع، از دیگر مزیت‌های بلوتوث 5 است که 6 ماه آینده به‌طور وسیع روی محصولات جدید می‌نشیند و البته جایگزین 4.2 و 4.1 و 4.0 نخواهد شد، بلکه به استاندارد موجود افزوده می‌شود.

 

کلمات کلیدی : دانش و فناوری+بلوتوث ۵

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

ایستنا اینترنت و شبکه با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا به طور شهرک اکباتان آیا امکانات، و موضوعاتِ مناسبی برای سایت شهرک اکباتان درنظر گرفته شده است؟پارس کلیک سینمای برنامه نویساننویسندگی هر کسی شرایط ثبت نام به عنوان نویسنده در پارس کلیک را داراست اما همه قبول آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستناخانه فناوری اطلاعات اینترنت و شبکه سیستم‌عامل و نرم‌افزار امنیت سخت‌افزار الف دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نماییپسر جوانی که یکی دیگر از اراذل محله فلاح تهران را برای قدرت نمایی و گنده ماندن در محله الف فناوریپایگاه خبری الف کلیک؛ شاید پاسخ دادن به این سؤال که بهترین دوربین کدام است کمی چگونه شوهر خود را حرف گوش کن کنیم؟؟برای رسیدن به این خواسته، لازم است بیاموزیم چگونه با همسرمان صحبت کنیم و هر حرفی را در ریژاو نیوز آتش سوزی در کوه مله سور عامل انسانی درختان و جانداران را نابود کرد کارگاه آموزشی هک کردن یک موبایل اصلا سخت نیستدوستانی که دنبال هک کردن گوشی دوست و یا فرزندانتان هستید این کار کار درستی نیست به اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …نمونه رزومه کاریسوالات مصاحبه استخدامیاخبار روز اخباراخبار علمیاخبار آموزشی ایستنا اینترنت و شبکه با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا به طور روزانه پارس کلیک سینمای برنامه نویسان نویسندگی هر کسی شرایط ثبت نام به عنوان نویسنده در پارس کلیک را داراست اما همه قبول نمی شوند شهرک اکباتان آیا امکانات، و موضوعاتِ مناسبی برای سایت شهرک اکباتان درنظر گرفته شده است؟ آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا خانه فناوری اطلاعات اینترنت و شبکه سیستم‌عامل و نرم‌افزار امنیت سخت‌افزار تجارت الف دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی پسر جوانی که یکی دیگر از اراذل محله فلاح تهران را برای قدرت نمایی و گنده ماندن در محله به قتل الف فناوری پایگاه خبری الف کلیک؛ شاید پاسخ دادن به این سؤال که بهترین دوربین کدام است کمی دشوار باشد چگونه شوهر خود را حرف گوش کن کنیم؟؟ برای رسیدن به این خواسته، لازم است بیاموزیم چگونه با همسرمان صحبت کنیم و هر حرفی را در چه ریژاو نیوز آتش سوزی در کوه مله سور عامل انسانی درختان و جانداران را نابود کرد کارگاه آموزشی آشنایی با هک کردن یک موبایل اصلا سخت نیست دوستانی که دنبال هک کردن گوشی دوست و یا فرزندانتان هستید این کار کار درستی نیست به لحاظ اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار تکنولوژی نمونه رزومه کاریسوالات مصاحبه استخدامیاخبار روز اخباراخبار علمیاخبار آموزشیرزومه کاری



لینک منبع :سرعت و رِنج بسیار بالاتر بلوتوث برای اینترنت اشیاء و شهر هوشمند

بلوتوث ۵ آمد: سرعت و رِنج بسیار بالاتر برای اینترنت اشیاء و شهر ... www.khabaronline.ir/detail/610407/ict/internet‏ - ذخیره شده 9 دسامبر 2016 ... بلوتوث ۵ آمد: سرعت و رِنج بسیار بالاتر برای اینترنت اشیاء و شهر هوشمند. فناوری اطلاعات > اینترنت - با پذیرش استاندارد جدید از سوی گروه موسوم ... سرعت و رِنج بسیار بالاتر برای اینترنت اشیاء و شهر هوشمند ebinews.com/.../سرعت-و-رنج-بسیار-بالاتر-برای-اینترنت-اشیاء-و-شهر-هوشمند.aspx‏ - ذخیره شده 10 دسامبر 2016 ... با پذیرش استاندارد جدید از سوی گروه موسوم به SIG، نسخه 5 بلوتوث برای توسعه‌دهندگان و سازندگان انواع ابزار الکترونیکی عرضه شد تا بتوان از ... بلوتوث 5 آمد: سرعت و رِنج بسیار بالاتر برای اینترنت اشیاء و شهر ... www.aftabir.com/news/article/view/2016/12/09/1572187‏ 9 دسامبر 2016 ... بلوتوث 5 آمد: سرعت و رِنج بسیار بالاتر برای اینترنت اشیاء و شهر هوشمند. بلوتوث . با پذیرش استاندارد جدید از سوی گروه موسوم به SIG، نسخه 5 ... سرعت و رِنج بسیار بالاتر بلوتوث برای اینترنت اشیاء و شهر هوشمند www.ghatreh.com/.../سرعت-رِنج-بسیار-بالاتر-بلوتوث-برای-اینترنت-اشیاء-شهر-هوشمند‏ 10 دسامبر 2016 ... با پذیرش استاندارد جدید از سوی گروه موسوم به SIG، نسخه 5 بلوتوث برای توسعه دهندگان و سازندگان انواع ابزار الکترو. سرعت و رِنج بسیار بالاتر بلوتوث برای اینترنت اشیاء و شهر هوشمند ... khabarfarsi.com/u/29435066‏ 10 دسامبر 2016 ... سرعت و رِنج بسیار بالاتر بلوتوث برای اینترنت اشیاء و شهر هوشمند. با پذیرش استاندارد جدید از سوی گروه موسوم به SIG، نسخه 5 بلوتوث برای ... سرعت و رِنج بسیار بالاتر برای اینترنت اشیاء و شهر هوشمند gilpressnews.com/?p=21970‏ - ذخیره شده بلوتوث ۵ آمد: سرعت و رِنج بسیار بالاتر برای اینترنت اشیاء و شهر هوشمند. بلوتوث 5 آمد: سرعت و رِنج بسیار بالاتر برای اینترنت اشیاء و شهر هوشمند. بلوتوث ۵ آمد: ... بلوتوث ۵ آمد: سرعت و رِنج بسیار بالاتر برای اینترنت اشیاء و شهر ... am2.khschools.ir/?app=content&catid=11&itemid=1717‏ - ذخیره شده تمرکز طراحان بلوتوث 5 روی رنج و شعاع دربرگیری و همچنین پهنای باند، سرعت و مدیریت ابزارهای یک خانه هوشمند بوده است تا درنهایت رویای شهر هوشمند را با آن محقق کرد ... سرعت و رِنج بسیار بالاتر برای اینترنت اشیاء و شهر هوشمند - پول بانک polbank.ir/1395/09/20/سرعت-و-رِنج-بسیار-بالاتر-برای-اینترنت-ا/‏ 10 دسامبر 2016 ... به گزارش پول بانک ( Polbank.ir ). با پذیرش استاندارد جدید از سوی گروه موسوم به SIG، نسخه ۵ بلوتوث برای توسعه‌دهندگان و سازندگان انواع ابزار ... سرعت و رِنج بسیار بالاتر برای اینترنت اشیاء و شهر هوشمند - ای پاتوق www.epatogh.net/بلوتوث-5-آمد-سرعت-و-رِنج-بسیار-بالاتر-بر_59970‏ 9 دسامبر 2016 ... بلوتوث ۵ آمد: سرعت و رِنج بسیار بالاتر برای اینترنت اشیاء و شهر هوشمند. فناوری اطلاعات > اینترنت – با پذیرش استاندارد جدید از سوی گروه موسوم ... سرعت و رِنج بسیار بالاتر برای اینترنت اشیاء و شهر هوشمند it-news.ir/بلوتوث-۵-آمد-سرعت-و-رِنج-بسیار-بالاتر-ب/‏ - ذخیره شده کانال تلگرام · لینک قبلی · لینک بعدی.