مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

گلکسی S8 احتمالا این شکلی خواهد بود+عکس

[ad_1]

تا این لحظه شایعات زیادی از گوشی گلکسی S8 سامسونگ به بیرون درز کرده‌اند. همین شایعات باعث شده که حرف و حدیث‌های زیادی درباره‌ی ظاهر این گوشی منتشر شود.

به گزارش صبحانه، به نظر می‌رسد که این تلفن همراه هوشمند از دکمه‌ی خانه برخوردار نیست و سنسور تشخیص اثر انگشت آن هم به زیر صفحه نمایش منتقل خواهد شد. حتی گفته شده که صفحه نمایش فضای بیشتری از سطح گوشی را به خودش اختصاص داده است.

این شایعات باعث شده که گروهی از کاربران تصاویری از گوشی جدید سامسونگ درست کنند. این تصویر قطعا مدل نهایی S8 نخواهد بود، اما می‌تواند ما را با ظاهر احتمالی آشنا کند. در این تصویر دقیقا مشاهده می‌کنید که دکمه‌ی خانه وجود ندارد و اندازه صفحه نمایش بزرگ‌تر از قبل شده و فضای بسیار کمی روی گوشی دیده می‌شود که صفحه نمایش روی آن قرار نگرفته است.

گلکسی S8 احتمالا این شکلی خواهد بود+عکس
قبلا گفته شده بود که این تلفن همراه هوشمند از جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا بهره نمی‌برد و مسیر آیفون ۷ را در پیش گرفته است. این احتمال وجود دارد که گلکسی S8 دوربین دوتایی نداشته باشد. شایعات جدید می‌گویند که این تلفن همراه هوشمند از دوربین یگانه برخوردار است و سامسونگ فعلا قصد ندارد دوربین آن را تغییر دهد.

منبع : دیجی کالا


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

لطیفه های خنده دار و خفن جذابلطیفه های خنده دار و خفن لطیفه ضد حال به دختران جدیدترین لطیفه های باحال متن های طنز و جملات تصویری الهام بخش برای زندگی جذابجملات تصویری الهام بخش برای زندگی جملات تصویری جذاب جملات تصویری جذاب جملات لطیفه های خنده دار و خفن جذاب لطیفه های خنده دار و خفن لطیفه ضد حال به دختران جدیدترین لطیفه های باحال متن های طنز و خنده جملات تصویری الهام بخش برای زندگی جذاب جملات تصویری الهام بخش برای زندگی جملات تصویری جذاب جملات تصویری جذاب جملات تصویری جذاب



لینک منبع :گلکسی S8 احتمالا این شکلی خواهد بود+عکس

تصاویر برای گلکسی S8 احتمالا این شکلی خواهد بود+عکس گلکسی S8 احتمالا این شکلی خواهد بود - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../گلکسی-s8-احتمالا-این-شکلی-خواهد-بود‏ - ذخیره شده 28 ژانویه 2017 ... گلکسی S8 احتمالا این شکلی خواهد بود. طراح گرافیک Lee Kingway براساس تصاویر و اطلاعات لورفته از سامسونگ گلکسی S8 دست به طراحی ... گلکسی S8 احتمالا این شکلی خواهد بود +عکس - صبحانه آنلاین ... sobhanehonline.com/.../گلکسی-s8-احتمالا-این-شکلی-خواهد-بود-عکس‏ - ذخیره شده 28 ژانویه 2017 ... طراح گرافیک Lee Kingway براساس تصاویر و اطلاعات لورفته از سامسونگ گلکسی S8 دست به طراحی تصاویری زده که شاید بتوان گفت از ... گلکسی S8 احتمالا این شکلی خواهد بود - دیجی کالا https://www.digikala.com/.../گلکسی-s8-احتمالا-شکلی-خواهد/‏ - ذخیره شده 10 دسامبر 2016 ... تا این لحظه شایعات زیادی از گوشی گلکسی S8 سامسونگ به بیرون درز کرده‌اند. همین شایعات باعث شده که حرف و حدیث‌های زیادی درباره‌ی ظاهر این گوشی ... سامسونگ گلکسی S8 احتمالا این شکلی خواهد بود - Digikala https://www.digikala.com/.../سامسونگ-گلکسی-s8-احتمالا-شکلی-خواهد-بود/‏ - ذخیره شده 27 ژانویه 2017 ... طرح‌های Lee Kingway احتمالا از جدی‌ترین، جذات‌ترین و متقاعدکننده‌ترین طرح‌هایی است که تا به حال از گلکسی S8 مورد انتظار دیده‌ایم. گلکسی S8 احتمالا این شکلی خواهد بود - بیتوته www.beytoote.com/computer/technews/tnews79002.html‏ تا این لحظه شایعات زیادی از گوشی گلکسی S8 سامسونگ به بیرون درز کرده‌اند. همین شایعات باعث شده که حرف و حدیث‌های زیادی درباره‌ی ظاهر این گوشی منتشر شود. گلکسی S8 احتمالا این شکلی خواهد بود 8tag.ir/news/14042588441143282785-820056684068705831‏ - ذخیره شده 28 ژانویه 2017 ... گلکسی S8 احتمالا این شکلی خواهد بود طراح گرافیک Lee Kingway براساس تصاویر و اطلاعات لورفته از سامسونگ گلکسی S8 دست به طراحی ... گلکسی S8 احتمالا این شکلی خواهد بود +عکس | طراح گرافیک Lee - قطره www.ghatreh.com/news/.../گلکسی-احتمالا-این-شکلی-خواهد-بود-عکس‏ 28 ژانویه 2017 ... طراح گرافیک Lee Kingway براساس تصاویر و اطلاعات لورفته از سامسونگ گلکسی S8 دست به طراحی تصاویری زده که شاید بتوان گفØ. گلکسی S8 احتمالا این شکلی خواهد بود +عکس - تی نیوز tnews.ir/news/240678928942.html‏ 28 ژانویه 2017 ... طراح گرافیک Lee Kingway براساس تصاویر و اطلاعات لورفته از سامسونگ گلکسی S8 دست به طراحی تصاویری زده که شاید بتوان گفت از جدی ... گلکسی S8 احتمالا این شکلی خواهد بود+عکس - صبحانه آنلاین | دمادم https://damadam.ir/.../گلکسی-S8-احتمالا-این-شکلی-خواهد-بود-عکس/4947566‏ - ذخیره شده تا این لحظه شایعات زیادی از گوشی گلکسی S8 سامسونگ به بیرون درز کرده‌اند. همین شایعات باعث شده که حرف و حدیث‌های زیادی درباره‌ی ظاهر این گوشی منتشر ...