مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

پتنت جدید سامسونگ در رابطه با یک پهپاد دایره‌ای شکل!

[ad_1]

از چندی پیش، سامسونگ قصد ورود به عرصه پهپاد را کرده و دست به طراحی و تولید این محصول زده است. به عنوان یک تولید کننده تلفن هوشمند، دوبین و حتی دوربین ۳۶۰ درجه واقعیت مجازی، به نظر می‌رسد که ارتباط نزدیکی بین این شرکت کره‌ای و پهپادها وجود داشته باشد. اما تا به حال، محصولی با این عنوان برای استفاده مشتریان توسط سامسونگ ساخته نشده است. اما با توجه به پتنتی که به تازگی در کشور کره جنوبی به ثبت رسیده است، ظاهرا این اتفاق به زودی روی خواهد داد.

سامسونگ تا به حال با هیچ کس در این مورد سخنی نگفته و تبلیغی هم نیز در این زمینه منتشر نشده است. به همین دلیل، کاملا مشخص نیست که این شرکت کره‌ای، دست به تولید پهپاد خواهد زد یا این پتنت، صرفا در حد یک ایده باقی خواهد ماند.

samsung_circle_drone

پهپاد قرار گرفته در این پتنت، ظاهری دایره‌ای شکل داشته و قطعه‌ای در زیر آن به چشم می‌خورد که ظاهرا محل قرارگیری و نگهداری دوربین خواهد بود. به نظر می‌رسد که در محل اشاره شده، یک دوربین سلفی به صورت پیش‌فرض قرار خواهد گرفت. اما امکان اتصال قطعه‌ای دیگر به صورت جداگانه نیز وجود خواهد داشت. قسمتی در کنار بدنه این پهپاد در نظر گرفته شده که محل عبور و جریان هوا خواهد بود و به وسیله آن، این محصول قادر است تا از روی زمین بلند شده و به پرواز درآید.

در حال حاضر، این پهپاد در حد یک طرح مفهومی بوده، اما پتانسیل تبدیل به طرح اصلی و تولید انبوه را داراست. ظاهرا سامسونگ باید دست به کار شود و این محصول را به بازار عرضه نماید تا حال و هوای دنیای پهپادها عوض شده و طراحی آنها نیز دستخوش تغییراتی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

مقایسه تخصصی کیفیت تصویر، صدا و سه‌بعدی دو …چند روز پیش برای شما ویدئوی تخصصی در ارتباط با طراحی دو تلویزیون خمیده ال‌جی و نحوه تعویض رابط کاربری تاچ‌ویز در گلکسی‌ …سامسونگ با رابط کاربری خود که نام تاچ‌ویز را برای آن انتخاب کرده است، هنوز نتوانسته آخرین اخبار ایران و جهان رها نیوزآخرین اخبار ایران جهان سیاست ورزش اقتصاد فرهنگ حوزه دانشگاه هنر فیلم عکس مجله مهر و مقایسه تخصصی کیفیت تصویر، صدا و سه‌بعدی دو تلویزیون خمیده ال چند روز پیش برای شما ویدئوی تخصصی در ارتباط با طراحی دو تلویزیون خمیده ال‌جی و سامسونگ نحوه تعویض رابط کاربری تاچ‌ویز در گلکسی‌ اس‌۵آموزش تصویری سامسونگ با رابط کاربری خود که نام تاچ‌ویز را برای آن انتخاب کرده است، هنوز نتوانسته است دل آخرین اخبار ایران و جهان رها نیوز آخرین اخبار ایران جهان سیاست ورزش اقتصاد فرهنگ حوزه دانشگاه هنر فیلم عکس مجله مهر و استان é é é



لینک منبع :پتنت جدید سامسونگ در رابطه با یک پهپاد دایره‌ای شکل!

پتنت جدید سامسونگ در رابطه با یک پهپاد دایره‌ای شکل! - آی‌تی‌رسان itresan.com/.../پتنت-جدید-سامسونگ-در-رابطه-با-یک-پهپاد.../.html‏ - ذخیره شده از چندی پیش، سامسونگ قصد ورود به عرصه پهپاد را کرده و دست به طراحی و تولید این محصول زده است. به عنوان یک تولید کننده تلفن هوشمند، دوبین و حتی دوربین ۳۶۰ د. تصاویر برای پتنت جدید سامسونگ در رابطه با یک پهپاد دایره‌ای شکل! پتنت جدید سامسونگ در رابطه با یک پهپاد دایره ای شکل! - آی تی رسان ... khabarfarsi.com/u/29468162‏ 10 دسامبر 2016 ... پتنت جدید سامسونگ در رابطه با یک پهپاد دایره ای شکل! از چندی پیش، سامسونگ قصد ورود به عرصه پهپاد را کرده و دست به طراحی و تولید این محصول ... پتنت جدید سامسونگ در رابطه با یک پهپاد دایره ای شکل! - تی نیوز tnews.ir/news/54f475742410.html‏ 10 دسامبر 2016 ... از چندی پیش، سامسونگ قصد ورود به عرصه پهپاد را کرده و دست به طراحی و تولید این محصول زده است. به عنوان یک تولید کننده تلفن هوشمند، دوبین و ... پتنت جدید سامسونگ در رابطه با یک پهپاد دایره‌ای شکل! - کنج تنهایی konjetanhai.persianblog.ir/post/39/‏ 11 دسامبر 2016 ... از چندی پیش، سامسونگ قصد ورود به عرصه پهپاد را کرده و دست به طراحی و تولید این محصول زده است. به عنوان یک تولید کننده تلفن هوشمند، دوبین و ... پتنت جدید سامسونگ در رابطه با یک پهپاد دایره‌ای شکل! — فن آوری ... i-sel.ir/پتنت-جدید-سامسونگ-در-رابطه-با-یک-پهپاد-د/‏ ۴۰ درصد از کاربران سامسونگ دیگر حاضر به خرید دستگاهی با این برند نیستند! - آی تی رسان. ... پتنت جدید سامسونگ در رابطه با یک پهپاد دایره‌ای شکل! خبر. آذر ۲۰ام ... پتنت جدید سامسونگ در رابطه با یک ساعت هوشمند جدید — وبلاگ ... - خـانه i-sel.ir/blog/پتنت-جدید-سامسونگ-در-رابطه-با-یک-ساعت-هو/‏ - ذخیره شده 28 مارس 2017 ... ۱۲) پتنت جدید سامسونگ در رابطه با یک پهپاد دایره‌ای شکل! — فن آوری ... با این حال پتنت جدید کره ای ها نشان می دهد که این وضع به زودی تغییر خواهد ... ایده جدید سامسونگ برای تولید یک پهپاد دایره ای — وبلاگ - اطلاعات و ... i-sel.ir/blog/ایده-جدید-سامسونگ-برای-تولید-یک-پهپاد-د/‏ - ذخیره شده 10 دسامبر 2016 ... پتنت جدید سامسونگ در رابطه با یک پهپاد دایره‌ای شکل! ... کره‌ای، دست به تولید پهپاد خواهد زد یا این پتنت، صرفا در حد یک ایده باقی خواهد ماند. پتنت جدید سامسونگ در رابطه با یک پهپاد دایره‌ای شکل! - مفیدستان mofidestan.ir/پتنت-جدید-سامسونگ-در-رابطه-با-یک-پهپاد-د/‏ 10 دسامبر 2016 ... از چندی پیش، سامسونگ قصد ورود به عرصه پهپاد را کرده و دست به طراحی و تولید این محصول زده است. به عنوان یک تولید کننده تلفن هوشمند، دوبین و ... پتنت جدید سامسونگ در رابطه با یک پهپاد دایره‌ای شکل! - ای تی رسان www.mahpoo.com/extpost/akhbar/.../news20161210195516598504.html‏ 10 دسامبر 2016 ... از چندی پیش، سامسونگ قصد ورود به عرصه پهپاد را کرده و دست به طراحی و تولید این محصول زده است. به عنوان یک تولید کننده تلفن هوشمند، دوبین و ...