مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

وزیربهداشت دست به تیغ می‌شود

[ad_1]

وزیر بهداشت در سفر به جنوب استان سیستان و بلوچستان، به شهرستان قصرقند رفت تا تعدادی از هموطنان مبتلا به بیماری های چشمی را شخصا تحت عمل جراحی قرار دهد.

به گزارش مشرق به نقل از وبدا، دکتر سید حسن هاشمی در منطقه محروم قصرقند با حضور در محل استقرار اتاق های عمل سیار کاروان موسسه خیریه نورآوران، شخصا ۱۲ عمل جراحی چشم به صورت رایگان در این منطقه انجام خواهد داد.

کاروان موسسه خیریه نورآوران به مدت ۱۰۰ روز در یکی از مناطق محروم قصرقند دایر بوده و خدمات رایگان دندانپزشکی و چشم پزشکی به مردم این مناطق ارایه خواهد داد.

براساس این گزارش ، دیدار مردمی و شرکت در جلسه شورای اداری قصرقند در عصر امروز از دیگر برنامه های سفر وزیر بهداشت به قصرقند است.

وزیر بهداشت با هدف بازدید از طرح های بهداشتی در دست اقدام و بهره برداری از چندین پروژه دیروز وارد سیستان و بلوچستان شد و برنامه های سفر خود را از جنوب استان آغاز کرد.

وی دیروز ضمن سفر به شهرستان های سراوان ، دلگان و ایرانشهر از مراکز بهداشتی درمانی و پروژه های آماده بهره برداری در این شهرستان ها بازدید کرد .

هاشمی همچنین در نشست با علمای اهل تسنن و تشیع فرا رسیدن هفته وحدت را به آنان تبریک گفت.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

عکس پورحیدری در خانه ابدی آرام گرفتپیکر مرحوم پورحیدری پس از تشییع توسط اهالی ورزش در بهشت زهرا به خاک سپرده شداز اختلالات آلت جنسی مردانه چه می دانید؟ بیماری …بیماریباسلام فرد ساله هستم ک به تازگی متوجه شده ام ک لوله ای ک بین الت تناسلی و بیضه ها وجود عکس اشک اعجوبه شنا درآمدعکساشکاعجوبهدوپینگی کرده که هنوز قابل تشخیص نیست مثل لانس آرمسترانگ که پنج بار تور فرانسه رو برد و الف حقوق نسبی پزشکان در آلمانمن یک سوال دارم، خوب شما بفرمایید چه کار کنند ؟ ماهیانه برای تمام پزشکان کشور حقوق در عکس پورحیدری در خانه ابدی آرام گرفت پیکر مرحوم پورحیدری پس از تشییع توسط اهالی ورزش در بهشت زهرا به خاک سپرده شد از اختلالات آلت جنسی مردانه چه می دانید؟ بیماری سلامت نیوز بیماری باسلام فرد ساله هستم ک به تازگی متوجه شده ام ک لوله ای ک بین الت تناسلی و بیضه ها وجود دارد عکس اشک اعجوبه شنا درآمد عکساشک دوپینگی کرده که هنوز قابل تشخیص نیست مثل لانس آرمسترانگ که پنج بار تور فرانسه رو برد و بعدا الف حقوق نسبی پزشکان در آلمان در حالی که بحث ها در مورد علت و چگونگی درآمد پزشکان در ایران ادامه دارد، بد نیست نگاهی به



لینک منبع :وزیربهداشت دست به تیغ می‌شود

تصاویر برای وزیربهداشت دست به تیغ می‌شود وزیر بهداشت دست به تیغ می شود - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان ... www.mehrnews.com/news/.../وزیر-بهداشت-دست-به-تیغ-می-شود‏ - ذخیره شده 10 دسامبر 2016 ... وزیر بهداشت در سفر به جنوب استان سیستان و بلوچستان، به شهرستان قصرقند رفت تا تعدادی از هموطنان مبتلا به بیماری های چشمی را شخصا تحت ... وزیر بهداشت دست به تیغ می شود - آپارات www.aparat.com/v/DvouX/وزیر_بهداشت_دست_به_تیغ_می_شود‏ - ذخیره شده 4 مارس 2017 ... نوا فیلم وزیر بهداشت دست به تیغ می شود قاضی زاده هاشمی , وزیر بهداشت , تیغ , نوا فیلم. وزیربهداشت دست به تیغ می‌شود www.24khabar.com/news/.../وزیربهداشت-دست-به-تیغ-می‌شود/‏ - ذخیره شده وزیربهداشت دست به تیغ می‌شود. به نقل از وبدا، دکتر سید حسن هاشمی در منطقه محروم قصرقند با حضور در محل استقرار اتاق های عمل سیار کاروان موسسه خیریه نورآوران، ... وزیر بهداشت دست به تیغ می‌شود - اقتصاد آنلاین | دمادم https://damadam.ir/.../وزیر-بهداشت-دست-به-تیغ-می‌شود/5012648‏ - ذخیره شده وزیر بهداشت در سفر به جنوب استان سیستان و بلوچستان، به شهرستان قصرقند رفت تا تعدادی از هموطنان مبتلا به بیماری های چشمی را شخصا تحت عمل جراحی قرار ... وزیر بهداشت در «مراوه‌تپه» دست به تیغ می‌شود - ایسنا www.isna.ir/news/.../وزیر-بهداشت-در-مراوه-تپه-دست-به-تیغ-می-شود‏ 13 مه 2015 ... همزمان با عید سعید مبعث، وزیر بهداشت بیماران چشمی «مراوه تپه» در نزدیکی مرز ترکمنستان را رایگان ویزیت و جراحی می‌کند. وزیربهداشت دست به تیغ می‌شود – خبر حکمت hekmatemotahar.ir/وزیربهداشت-دست-به-تیغ-می‌شود2016-12-10/‏ - ذخیره شده 10 دسامبر 2016 ... وزیربهداشت دست به تیغ می‌شود وزیر بهداشت در سفر به جنوب استان سیستان و بلوچستان، به شهرستان قصرقند رفت تا تعدادی از هموطنان مبتلا به ... وزیر بهداشت دست به تیغ شد+ عکس - افکارنیوز www.afkarnews.ir/.../575349-وزیر-بهداشت-دست-به-تیغ-شد-عکس‏ - ذخیره شده 10 دسامبر 2016 ... وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در منطقه محروم قصرقند ۱۲عمل جراحی چشم به صورت رایگان انجام داد. خبرگزاری تسنیم - هاشمی در شمال غربی کشور دست به تیغ می‌شود https://www.tasnimnews.com/.../هاشمی-در-شمال-غربی-کشور-دست-به-تیغ-می-شود‏ - ذخیره شده 3 آگوست 2016 ... وزیر بهداشت طی سفر به آذربایجان غربی به منظور بازدید از پروژه‌های بهداشتی و درمانی و با حضور در کاروان خیریه نورآوران سلامت در یکی از مناطق ... وزیر بهداشت دست به تیغ می‌شود؛ جراحی چشم بیماران محروم - همشهری hamshahrionline.ir/details/235385/Science/medical‏ - ذخیره شده 18 ا کتبر 2013 ... همشهری آنلاین: دکتر سید حسن هاشمی به عنوان متخصص چشم پزشکی و فوق تخصص جراحی قرنیه، به یکی از مناطق محروم و کم برخوردار استان آذربایجان ...