مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

۶۰ شهر چین گرفتار آلودگی شدید هوا

[ad_1]

۶۰ شهر چین گرفتار آلودگی شدید هوا

دانش > محیط زیست جهان - همشهری آنلاین:
سازمان هواشناسی چین امروز اعلام کرد که از ابتدای ماه جاری میلادی ۶۰ شهر در استان‌های مختلف چین در معرض آلودگی شدید هوا قرار داشته‌اند.

به گزارش ایرنا ،‌ بیش‌ترین بخش از آلودگی هوا مربوط به استان هه بی در شمال چین بوده که سازمان هواشناسی در یک هفته گذشته برای آن هشدار قرمز بالاترین سطح خطر را صادر کرده است.

همزمان اعلام شده است که بازرسان در سراسر کشور و به‌خصوص بخش‌های آلوده در حال بازرسی‌های گسترده از آلوده‌کننده‌هایی هستند که هشدارها را نادیده گرفته‌اند و باعث افزایش آلودگی هوا در شهرها شده‌اند.

سه هفته متوالی است که شمال چین و شهر پکن با مشکل آلودگی هوا روبه رو است و بطور فزاینده برشدت آن افزوده می‌شود.

ماه گذشته میلادی هم اعلام شده بود که بیش‌تر از 300 شهر چین شاهد آلودگی هوا بوده و نیمی از خاک چین در ماه قبل در آلودگی بسر برده است.

مشکل آلودگی یکی از اصلی‌ترین معضلات شهروندان چینی است و همزمان دولت اعلام کرده است بسیاری از مناطق هشدارها و تدابیر اتخاذ شده را نادیده گرفته‌اند.

از سوی دیگر اعلام شده که بیش از یک هزار و 100 مامور سازمان هواشناسی و نهادهای مختلف برای رسیدگی به پرونده‌های نقض حراست از محیط زیست و نادیده گرفتن تدابیر دولت برای رفع آلودگی به شهرها و استان‌های مختلف به خصوص استان‌های همجوار پکن اعزام شده‌اند.

از استان خه بی در شمال چین و در مجاورت شهر پکن که بیش‌ترین کارخانه‌ها و کارگاه‌های زغالی را در خود جای داده است، به عنوان اصلی‌ترین منبع آلودگی یاد می‌شود.

در همین حال نظام پزشکی چین اعلام کرده است با استمرار آلودگی هوا که در زمستان امسال بیش‌تر از سال‌های دیگر خواهد بود مسمومیت‌های ناشی از آلودگی هوا بیش‌تر و بیمارهای مزمن گریبانگیر مردم خواهد شد و باید برای حل این مشکل چاره‌اندیشی کرد.

در روزهای اخیر بارها در استان‌های مختلف از جمله شهر پکن نشست‌هایی با حضور مسوولان محیط زیست و سازمان هواشناسی برای رفع این معضل برگزار شده اما هنوز راهی برای حل و برطرف کردن این مشکل یافت نشده و دولت هشدار داده است زمستانی آلوده در راه می‌باشد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

پول نیوز در همه جای جهان میزان درآمد یک فعالیت اقتصادی مهمترین علامت؟ شکل گرفته در ذهن مخاطب عصر ایران پاتایا، متفاوت تر از آن چیزی که فکر می کنید عکس آشنایی با شگفت انگیزترین هتل های یخی خبرگزاری تابناک اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریافت ریالی تجارت ایران و چین روزگار طلای سیاه، سفید می شود؟ برگزاری مراسم اربعین عکس های خبری روز اول سنبله یکبار آوازه شد که داعش در افغانستان بطورکلی محو شده اند زنده باد نیروهای امنیتی شهر هوشمندشرکت هلند به ارتقاء شهر به عنوان یک شهر هوشمند برای کمک می ‌ کند این شرکت در حال دختری که با داعشی زندگی کرد عکسچراغ سیز جنرال دوستم به اشرف غنی عکس عکس های خبری روز قوس دختر ساله رشوه مقام اپیدمیولوژی گونه های بیماریزای مرتبط با محیط …گونه اپیدمیولوژی و علائم بالینی استافیلوکوک اورئوس فولیکولیت عفونت ساقه مو دستگاه تصفیه آب خانگی،آب آشامیدنی،آب شیرین …آب ترکیبی حیاتی است که حدود تا درصد وزن انسان بالغ را تشکیل می دهد و بعد از اکسیژن اخبار حوادثروزنامه حوادث،حوادثحوادث روز،حوادث اخبار چهار طبیعت گرد گرفتار در غار مغان مشهد نجات یافتند نهادهای متولی هم نوزاد یک روزه را اخباراخبار اجتماعی، اخبار اجتماعی ایران،اخبار اجتماعی اخباراخبار اجتماعیاخبار اجتماعی ایراناخبار اجتماعی روزسایت اخباراخبار امروز همشهری آنلاین دانش فناوری‌ خودرویی با بدنه تمام فضا سفر تفریحی ارزان به ماه در ۱۰ سال آینده فناوری‌ بام خبرگزاری تابناک اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری افت ریالی تجارت ایران و چین روزگار طلای سیاه، سفید می شود؟ برگزاری مراسم اربعین درخیریه رشد بی‌سابقه صادرات ایران به اروپا صادرات به فرانسه ۶۰ برابر شد رشد بی‌سابقه صادرات ایران به اروپا صادرات به فرانسه ۶۰ برابر شد انقلاب ۱۳۵۷ ایران ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد انقلاب۱۳۵۷ انقلاب ۱۳۵۷ ایران در بهمن ماه سال ۱۳۵۷ هجری خورشیدی با مشارکت طبقات مختلف مردم، بازاریان مشهد ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد مشهد مشهد کلان‌شهری در شمال شرقی ایران و مرکز استان خراسان رضوی است این شهر در زمان افشاریان، ایران پس از آیت الله خمینی محمد علی همایون کاتوزیان کتاب اثر همایون کاتوزیان که با عنوان «ایرانیان تاریخ باستان بیماری واگیر پزشکان ایران معادل لاتین واژه وزوز گوش است این کلمه از فعل لاتین به معنای زنگ زدن گرفته شده اخباراخبار اجتماعی، اخبار اجتماعی ایران،اخبار اجتماعی جهان اخباراخبار اجتماعیاخبار اجتماعی ایراناخبار اجتماعی روزسایت اخباراخبار امروزاخبار دستگاه تصفیه آب خانگی،آب آشامیدنی،آب شیرین کن تصفیه دستگاه تصفیه آب خانگی،آب آشامیدنی،آب شیرین کن تصفیه دستگاه دستگاه تصفیه آب خانگی،آب



لینک منبع :۶۰ شهر چین گرفتار آلودگی شدید هوا

ایرنا - 60 شهر چین گرفتار آلودگی شدید هوا www.irna.ir/fa/News/82338332/‏ - ذخیره شده 8 دسامبر 2016 ... پکن-ایرنا-سازمان هواشناسی چین امروز اعلام کرد که از ابتدای ماه جاری میلادی 60 شهر در استان های مختلف چین در معرض آلودگی شدید هوا قرار داشته اند. ۶۰ شهر چین گرفتار آلودگی شدید هوا | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/12/10/1573286‏ 10 دسامبر 2016 ... همشهری آنلاین: سازمان هواشناسی چین امروز اعلام کرد که از ابتدای ماه جاری میلادی ۶۰ شهر در استان‌های مختلف چین در معرض آلودگی شدید هوا قرار داشته‌اند. ۶۰ شهر چین گرفتار آلودگی شدید هوا - کشاورزنیوز keshavarznews.ir/1395/.../۶۰-شهر-چین-گرفتار-آلودگی-شدید-هوا/‏ - ذخیره شده 8 دسامبر 2016 ... ۶۰ شهر چین گرفتار آلودگی شدید هوا. کشاورزنیوز(اخبار کشاورزی ایران): پکن- کشاورزنیوز-سازمان هواشناسی چین امروز اعلام کرد که از ابتدای ماه جاری ... 60 شهر چین گرفتار آلودگی شدید هوا آکا - ناب نیوز nobnews.ir/search/?...60%20شهر%20چین%20گرفتار%20آلودگی%20شدید%20هوا%20آکا...‏ به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس ، رحیم احمدی‌روشن عصر امروز در نشست شهدای جهاد علمی کشور در دانشگاه شیراز اظهار داشت: افرادی که با دوستان انگلیسی و ... 60 شهر چین گرفتار آلودگی شدید هوا آکا - ناب نیوز nobnews.ir/search/?...60%20شهر%20چین%20گرفتار%20آلودگی%20شدید%20هوا%20آکا...‏ 60 شهر چین گرفتار آلودگی شدید هوا آکا ... در ایران که همیشه بر قله سیاست جای ثابتی داشته و در هر اتفاقی که افتاده نقش پررنگ اش حاضر است و بالطبع در جهان هم. 60 شهر چین گرفتار آلودگی شدید هوا آکا limopatogh.ir/search/?q=60+شهر+چین+گرفتار+آلودگی+شدید+هوا+آکا‏ لیمو پاتوق - مجله تفریحی با طعم لیمو که در آن تمامی موضوعات مورد نیاز برای هموطنان ایرانی و فارسی زبان گرداوری شده است. 60 شهر چین گرفتار آلودگی شدید هوا آکا - مجله تفریحی 6op.ir/search/?q=60+شهر+چین+گرفتار+آلودگی+شدید+هوا+آکا‏ شامگاه دوشنبه همسر یکی از آتش نشانان که به دنبال شوهر گرفتار شده اش زیر آوار می گشت لباس مردانه آتش نشانی به تن کرده و سراسیمه ... شامگاه دوشنبه همسر یکی از ... 60 شهر چین گرفتار آلودگی شدید هوا - اقتصادی, اجتماعی, سیاسی pley.ir/news/35629/60-شهر-چین-گرفتار-آلودگی-شدید-هوا‏ پکن-ایرنا-سازمان هواشناسی چین امروز اعلام کرد که از ابتدای ماه جاری میلادی 60 شهر در استان های مختلف چین در معرض آلودگی شدید هوا قرار داشته اند. خواندن ادامه این مطلب ... برج های جنگلی در شهر نانجینگ چین با آلودگی هوا مقابله می کنند - کلیک click.ir/1396/02/.../china-jungle-bridges-fight-against-air-pollution/‏ - ذخیره شده 3 روز پیش ... برج های جنگلی در شهر نانجینگ چین با آلودگی هوا مقابله می کنند ... ایتالیایی در نظر دارد در شهر نانجینگ چین که دچار آلودگی شدید هوا است، دو برج پوشیده از ... این دو برج می توانند سالانه ۲۵ تن دی اکسید کربن جذب و روزانه ۶۰ کیلوگرم ... تدابیر ۱۰گانه چین برای جنگ با آلودگی هوا - پرستار سالمند otanin.com/city/تدابیر-۱۰گانه-چین-برای-جنگ-با-آلودگی-هو/‏ - ذخیره شده 24 ژانویه 2017 ... به گزارش ایرنا، شهر پکن پایتخت چین با جمعیتی بالغ بر 20 میلیون نفر، ... برای نخستین بار در پایان سال گذشته میلادی به دلیل آلودگی شدید هوا ...