مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

چند اقدام ساده برای کاهش وزن بعد از بارداری

[ad_1]

بامداد – تمام ولع و اشتیاقی که برای خوردن شیرینی و کیک شکلاتی در دوران بارداری داشته‌اید، پس از اینکه نوزاد خود را به دنیا آوردید بدون شک وزن شما را افزایش داده و قطعا آرزو می‌کنید که دوباره به وزن قبل از بارداری خود بازگردید.

به گزارش ایسنا، در این مقاله که در سایت بهداشتی کامن سنس منتشر شده چند نکته ساده و مفید ارائه شده که بی‌تردید به شما کمک می‌کند این وزن اضافی را کاهش داده و مادری سالم‌تر باشید:

– حتما نوزاد را از شیر خودتان تغذیه کنید. این کار نه تنها برای کودک مفید است بلکه به کاهش وزن مادر نیز کمک می‌کند. پزشکان معتقدند که تغذیه با شیرمادر در هر روز ۵۰۰ کالری از بدن مادر را می‌سوزاند.

– آب زیاد بنوشید. روزانه ۱۰ تا ۱۲ لیوان آب بنوشید. اگر رنگ ادرار تان زرد شده نشان می‌دهد که آب زیادی از دست داده‌اید. آب زیاد بنوشید و کمک کنید بدنتان دوباره تازه و سرحال شود.

772787_846

– از مواد غذایی متعادل استفاده کنید. از آنجا که به تازگی مادر شده‌اید قطعا نمی‌توانید رژیم بگیرید اما می‌توانید تغذیه سالم داشته باشید. بین مواد غذایی که می‌خورید تعادل برقرار کنید و در رژیم غذایی خود میوه، ‌سبزی، گوشت لخم، ماهی و لبنیات کم چرب را بگنجانید. سعی کنید بیش از همه میوه و سبزی بخورید.

– ورزش کنید. البته اشتباه نکنید چون نیازی نیست کلاس ورزش بروید بلکه توصیه می‌شود همراه با نوزاد خود ورزش کنید. برای مثال می‌توانید با هم و با استفاده از کالسکه به  بروید.

– فقط وقتی واقعا گرسنه هستید، بخورید اما هیچ وقت مدت طولانی گرسنه نمانید و از وعده‌های غذایی خود صرف نظر نکنید. به خاطر داشته باشید که کودک شما به دلیل تغذیه از شیرمادر نیاز به مواد مغذی دارد پس وعده‌های غذایی خود را صحیح و به موقع استفاده کنید.

– اجازه ندهید مشکل اضافه وزن شما را نگران کند. از این تکنیک‌ها لذت ببرید و با کودک خود با یک برنامه‌ریزی صحیح اوقات خوشی داشته باشید و هرگز فراموش نکنید که نباید پرخوری کنید.

منبع:ناقلا


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

چند نکته ساده در مورد از شیر گرفتن کودکنکته یک اشتباه بسیاری از والدین این است که با این استدلال که بهتر است خود و بیست وپنج تکنیک ساده برای لاغری سریعبیست وپنج تکنیک ساده برای لاغری سریع ایراد بزرگ اغلب رژیم غذائی، سخت بودن آنهاست که میوه ای خیلی مفید برای خانم های باردار صفحه تأثیر بلای آلودگی بر خانم‌های باردار و روش برای کاهش آن روش ساده برای خلاص شدن از وزن و قد از نظر پزشک صفحه تأثیر بلای آلودگی بر خانم‌های باردار و روش برای کاهش آن روش ساده برای خلاص شدن از سریعترین و سالمترین راه برای کاهش وزن با این …سریعترین و سالمترین راه برای کاهش وزن با این رژیم روزه می توانید تا کیلوگرم وزن کارهایی که باید قبل از اقدام به بارداری انجام دهید …کارهاییکهبایدقبلاگر شما و همسرتان قصد بچه دارشدن دارید، کافی است برای چند ثانیه فکر کرده وحداقل یک یا کاروفناوری کَلالهبه وبلاگ کاروفناوری کلاله خوش آمدید دوستان لطف نمایید در نظر سنجی کاروفناوری که در با انجام چند حرکت وزشی ساده با این دردها خداحافظی …با انجام چند حرکت وزشی ساده با این دردها خداحافظی کنید همه ما ممکن است دچار دردهای ۲۵ تکنیک ساده برای لاغری سریعلاغری سریع با کلسیمرژیم های لاغری راههای تکنیک ساده برای لاغری سریع انگیزه برای چگونه در عرض یک هفته پنج کیلو از وزن خودتان را کم …چگونه در عرض یک هفته پنج کیلو از وزن خودتان را کم کنید؟ چند نکته ساده در مورد از شیر گرفتن کودک نکته یک اشتباه بسیاری از والدین این است که با این استدلال که بهتر است خود و فرزندانشان، یک میوه ای خیلی مفید برای خانم های باردار صفحه تأثیر بلای آلودگی بر خانم‌های باردار و روش برای کاهش آن روش ساده برای خلاص شدن از درد بیست وپنج تکنیک ساده برای لاغری سریع بیست وپنج تکنیک ساده برای لاغری سریع ایراد بزرگ اغلب رژیم غذائی، سخت بودن آنهاست که غیر وزن و قد از نظر پزشک صفحه تأثیر بلای آلودگی بر خانم‌های باردار و روش برای کاهش آن روش ساده برای خلاص شدن از درد کاروفناوری کَلاله کاران ارجمند، سلام و عرض ادب خداوند را شاکریم که براساس سند تحوّل بنیادین آموزش و پرورش و سریعترین و سالمترین راه برای کاهش وزن با این رژیم روزه سریعترین و سالمترین راه برای کاهش وزن با این رژیم روزه می توانید تا کیلوگرم وزن کم کنید کارهایی که باید قبل از اقدام به بارداری انجام دهید مادر کارهاییکه اگر شما و همسرتان قصد بچه دارشدن دارید، کافی است برای چند ثانیه فکر کرده وحداقل یک یا دو ماه با انجام چند حرکت وزشی ساده با این دردها خداحافظی کنی با انجام چند حرکت وزشی ساده با این دردها خداحافظی کنید همه ما ممکن است دچار دردهای مزمن یا شیردهی ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد شیردهی تنظیم خانواده پیشگیری از بارداری · مشاوره قبل از بارداری لقاح آگاهی از باروری · فن‌آوری چگونه در عرض یک هفته پنج کیلو از وزن خودتان را کم کنید چگونه در عرض یک هفته پنج کیلو از وزن خودتان را کم کنید؟



لینک منبع :چند اقدام ساده برای کاهش وزن بعد از بارداری

تصاویر برای چند اقدام ساده برای کاهش وزن بعد از بارداری 20 راه ساده برای کاهش وزن بعد از زایمان - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../20-راه-ساده-برای-کاهش-وزن-بعد-از-زایمان‏ - ذخیره شده 14 فوریه 2016 ... طبیعی است که می خواهید اضافه وزن دوره بارداری خود را کاهش دهید، اما باید ... به جای اینکه به سراغ رژیم های سخت بروید بهتر است از راهی امن و طبیعی اقدام کنید. ... پس انتظار نداشته باشید تنها چند ماه پس از وضع حمل این وزن را کاهش دهید. روش های موثر برای کاهش وزن بعد از زایمان - آکاایران www.akairan.com/koodak/.../kaheshvaznbadazzayaman.html‏ - ذخیره شده - مشابه البته عوامل مختلفی بر روند کاهش وزن بعد از زایمان تأثیر دارند که شامل بارداری اول، ... چه اقدامی انجام دهند که نه در دوران شیردهی آن ها خللی وارد شود و نه دچار اضافه وزن گردند. .... در این مقاله چند راه کار ساده ارائه شده که به مادران کمک می‌کند پس از بدنیا آوردن ... انجمن راسخون - چند اقدام ساده برای کاهش وزن پس از بارداری rasekhoon.net/forum/thread/478700/page1/‏ - ذخیره شده تمام ولع و اشتیاقی که برای خوردن شیرینی و کیک شکلاتی در دوران بارداری داشته اید، پس از اینکه نوزاد خود را به دنیا آوردید بدون شک وزن شما را افزایش داده و قطعا آرزو ... چند راه کار ساده برای کاهش وزن پس از بارداری - پارسی طب fa.parsiteb.com/چند-راه-کار-ساده-برای-کاهش-وزن-پس-از-بار/‏ - ذخیره شده - مشابه در کلاس‌های تمرینات بدنی پس از بارداری شرکت کنید: یکی از این کلاس‌ها را در نزدیکی محل زندگی خود پیدا کرده و به مادران دیگر ملحق شوید. این اقدام برای کاهش وزن ... چند اقدام ساده برای کاهش وزن پس از بارداری - قدس آنلاین | پایگاه خبری ... qudsonline.ir/news/.../چند-اقدام-ساده-برای-کاهش-وزن-پس-از-بارداری‏ - ذخیره شده 13 سپتامبر 2011 ... تمام ولع و اشتیاقی که برای خوردن شیرینی و کیک شکلاتی در دوران بارداری داشته‌اید، پس از اینکه نوزاد خود را به دنیا آوردید بدون شک وزن شما را ... چند اقدام ساده برای کاهش وزن بعد از بارداری - جدیدترین اخبار ایران و جهان ... www.momtaznews.com/چند-اقدام-ساده-برای-کاهش-وزن-بعد-از-بارد/‏ - ذخیره شده 10 دسامبر 2016 ... ممتاز نیوز – تمام ولع و اشتیاقی که برای خوردن شیرینی و کیک شکلاتی در دوران بارداری داشته‌اید، پس از اینکه نوزاد خود را به دنیا آوردید بدون شک ... چند اقدام ساده برای کاهش وزن بعد از بارداری | بامداد تمام - قطره www.ghatreh.com/news/.../چند-اقدام-ساده-برای-کاهش-وزن-بعد-بارداری‏ 10 دسامبر 2016 ... بامداد تمام ولع و اشتیاقی که برای خوردن شیرینی و کیک شکلاتی در دوران بارداری داشته اید، پس از اینکه نوزاد خود. چند اقدام ساده برای کاهش وزن پس از بارداری - مجله آبی bluemag.ir/چند-اقدام-ساده-برای-کاهش-وزن-پس-از-باردا/‏ - ذخیره شده 10 مارس 2017 ... چند اقدام ساده برای کاهش وزن پس از بارداری. تاریخ انتشار : سه شنبه ... نوشته‌ی بعدی پسین زنگ خطر کاهش سن سکته‌های قلبی به صدا درآمد. جستجو برای چند اقدام ساده برای کاهش وزن بعد از بارداری - سایت دیوار bamdad-net.site-divar.ir/چند-اقدام-ساده-برای-کاهش-وزن-بعد-از-بارد.html‏ 10 دسامبر 2016 ... بامداد – تمام ولع و اشتیاقی که برای خوردن شیرینی و کیک شکلاتی در دوران بارداری داشته‌اید، پس از اینکه نوزاد خود را به دنیا آوردید بدون شک وزن شما را ...