مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

۱۰ وسیله آلوده‌تر از توالت که فکرش را نمی‌کنید!

[ad_1]
به گزارش بلاغ، اکثر افراد با شنیدن مکان آلوده اول از همه به یاد سرویس بهداشتی می‌افتند چون سرویس بهداشتی عمومی بسیار آلوده و پر از میکروب و باکتری است. ولی بد نیست بدانید برخی وسایل که شما هر روزه با آنها در تماس هستید، آلوده‌تر از دستشویی عمومی هستند! بعد از خواندن مطلب وسایل آلوده در خانه و زندگی به فکر فرو می روید. 

 

 ۱۰ وسیله آلوده‌تر از توالت که فکرش را نمی‌کنید!


۱. تلفن همراه، وسیله آلوده
تلفن همراه یکی از آلوده‌ترین وسایلی است که شما هر روز و شاید بهتر است بگوییم هر ساعت آن را استفاده می‌کنید. قبل از استفاده مجدد از گوشی موبایل خود و قبل از آنکه در زمان صحبت مجبور شوید آن را به صورت خود بچسبانید، باید یک فکر اساسی برای تمیز کردن آن کنید. برای اینکه میکروب‌ها را بکشید پیشنهاد می‌شود هر چند روز یکبار از دستمال الکلی استفاده و سطح رویی تلفن همراه خود را ضدعفونی کنید. شاید بهتر باشد به فکر تهیه بسته بزرگی از دستمال الکلی باشید.

 

 ۱۰ وسیله آلوده‌تر از توالت که فکرش را نمی‌کنید!


۲. میز کار
میز کار نه فقط مقدار اندک بلکه ۱۰۰ برابر آلوده‌تر از توالت فرنگی است! آلودگی میز کار زمانی بیشتر مطرح می‌شود که شما به تمیز کردن سطح میز کار توجه چندانی نمی‌کنید تا زمانی که دیگر واقعا لکه‌های کثیفی را روی میز ببینید! برای اینکه میکروب‌ها را از بین ببرید از دستمال‌های ضدعفونی کننده استفاده کنید یا حداقل هفته‌ای یکبار سطح کار را تمیز کنید.

 

 ۱۰ وسیله آلوده‌تر از توالت که فکرش را نمی‌کنید!


۳. دکمه آسانسور
برای ساکنین آپارتمان‌ها خبر بدی است که بدانند دکمه‌ای که هر روز با آن در تماس هستند بسیار آلوده‌تر از چیزی است که فکرش را می‌کنند، بله دکمه آسانسور! دکمه آسانسور ۴۰ بار آلوده‌تر از توالت است! به دلیل اینکه آسانسور یک وسیله عمومی است و افراد زیادی به آن دست می‌زنند، کمی عجیب به نظر می‌رسد اگر با دستمال ضدعفونی به سراغ دکمه آسانسور بروید‌! بهتر است از دستکش استفاده کنید و یا با یک دستمال کاغذی دکمه آسانسور را فشار دهید.

 

 ۱۰ وسیله آلوده‌تر از توالت که فکرش را نمی‌کنید!


۴. تخته برش آلوده در دکوراسیون آشپزخانه
از آنجایی که بسیاری از افراد فقط بعد از استفاده از تخته برش آن را می‌شویند، باید بدانید که طبق گفته پزشکان یک تخته برش معمولی ۲۰۰ برابر آلوده‌تر از توالت فرنگی است. زمانی که تخته برش را برای خرد کردن گوشت قرمز یا مرغ خام به کار می‌برید، آن را در یک محلول سفید کننده قرار دهید تا میکروب‌های آن از بین برود.

 

 ۱۰ وسیله آلوده‌تر از توالت که فکرش را نمی‌کنید!


۵. صندلی ماشین کودک
بله درست است صندلی ماشین کودک که هر روز فرزند خود را درون آن قرار می‌دهید یکی از آلوده‌ترین وسایل است. طبق مطالعات انجام شده صندلی خودرو کودک دو برابر آلوده‌تر از سرویس بهداشتی است. برای اینکه صندلی کودک را تمیز نگه دارید، به دستور العمل سازنده برگردید، چون این صندلی‌ها از متریال مختلفی ساخته شده‌اند و روش های تمیز کردن‌شان متفاوت است.

 

 ۱۰ وسیله آلوده‌تر از توالت که فکرش را نمی‌کنید!


۶. فرش و پادری
نرم، صمیمی و البته.... پر از میکروب! فرش در دکوراسیون خانه شما باکتری‌هایی تا ۴۰۰۰ برابر توالت فرنگی دارند. به همین دلیل است که باید هر هفته با جاروبرقی سطح فرش و کفپوش خانه را تمیز کنید.

 

 ۱۰ وسیله آلوده‌تر از توالت که فکرش را نمی‌کنید!


۷. کیف، کیف پول شخصی
کیف شما به دلیل پول‌هایی که درون آن قرار دارد، میکروب‌های زیادی را با خود حمل می‌کند. بر اساس مطالعات انجام شده ۲۰ درصد کیف‌ها آلاینده هایی تا ده برابر توالت فرنگی دارند و باید گفت کثیف‌ترین قسمت آنها هم دستیگره یا بند کیف است. جنس کیف شما تعیین می‌کند چگونه می‌توانید آن را تمیز کنید. برای پارچه یا چرم می‌توانید محلول ملایمی از مقداری صابون مایع صورت با دو پیمانه آب گرم تهیه کنید. سپس با یک پارچه نرم مانند تنظیف آلودگی‌ها را از روی سطح بردارید.

 

 ۱۰ وسیله آلوده‌تر از توالت که فکرش را نمی‌کنید!


۸. پول، اسکناس و سکه‌های آلوده
اسکناس و سکه باعث چرخش سرمایه در کشور است ولی بدانید که همزمان با این چرخه میکروب هم پخش می‌شود! محققان می‌گویند هر اسکناس نزدیک به ۳۰۰۰ نوع باکتری را با خود حمل می‌کند. هیچ پاک کننده‌ای برای این وسیله آلوده وجود ندارد تنها باید از پرداخت الکترونیک استفاده کرد!

 

 ۱۰ وسیله آلوده‌تر از توالت که فکرش را نمی‌کنید!


۹. کیبورد، آلوده ترین قسمت کامپیوتر
با استفاده از کیبورد و تایپ کردن دنیا در دستان شماست ولی این را هم نباید فراموش کنید که در باکتری‌ها در این دنیا حرف اول را می‌زنند. برای اینکه کیبورد را تمیز کنید، آن را برگردانید و ضربه‌های کوچکی بزنید تا خرده‌های مواد غذایی و آشغال‌های کوچک از لابلای دکمه‌ها بیرون بریزد. سپس از دستمال‌های ضدعفونی کننده استفاده کنید تا میکروب‌ها را نابود کند.

 

 ۱۰ وسیله آلوده‌تر از توالت که فکرش را نمی‌کنید!

۱۰. تکه‌های یخ در فست فود
قبل از گفتن هر چیزی باید گفت همه رستوران‌ها مانند هم نیستند. ولی براساس تحقیقات ۶ مورد از ۱۰ رستوران آزمایش شده، تکه یخ‌هایی دارند که دارای سطح باکتریایی بالاتر از آب در سرویس بهداشتی است. برای جلوگیری از هر آلودگی از خوردن یخ امتناع کنید.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

پایگاه خبری تحلیلی فردا کوچک‌نمایی حقوق‌های نجومی، اعتماد جامعه را فرو می‌ریزد عکس قدیمی‌ترین اسکناس سایت الف آخرین اخبار و مطالب سایت الفدختر ایرانی همه بوکسور ها را به مبارزه فراخواندعکس تصویر جالب لیلا حاتمی ساعاتی ورود به سایت سامانه ضمن خدمت فرهنگیان …ورود به سایت ضمن خدمت فرهنگیان سایت سامانه فرهنگیان آموزش و پرورشچیدانه طراحی دکوراسیون داخلی منزل، معماری و طراحی …رنگ زرد شاید در نگاه اول کمترین کسی از رنگ زرد و مکمل های آن برای طراحی و دکوراسیون جدیدترین مطالب دکوراسیون و ایده های طراحی و معماری داخلی چیدانه فضاهای مسکونی آگاه باشید که هرگاه دکوراسیون فضایی چشم­ های شما را به خود خیره کرد و تحسین پایگاه خبری تحلیلی فردا کوچک‌نمایی حقوق‌های نجومی، اعتماد جامعه را فرو می‌ریزد عکس قدیمی‌ترین اسکناس ایران با سایت الف آخرین اخبار و مطالب سایت الف دختر ایرانی همه بوکسور ها را به مبارزه فراخواندعکس تصویر جالب «لیلا حاتمی» ساعاتی پس از چیدانه طراحی دکوراسیون داخلی منزل، معماری و طراحی داخلی پروژه های برجسته تهران شهری است فراتر از یک شهر با گوناگونی فراوان فرهنگی و هویت هایی که به پربیننده ترین و آخرین اخبار اقتصادی روز ایران و جهان دختر ایرانی همه بوکسور ها را به مبارزه فراخواندعکس تصویر جالب «لیلا حاتمی» ساعاتی پس از



لینک منبع :۱۰ وسیله آلوده‌تر از توالت که فکرش را نمی‌کنید!

تصاویر برای ۱۰ وسیله آلوده‌تر از توالت که فکرش را نمی‌کنید! ۱۰ وسیله آلوده‌تر از توالت که فکرش را نمی‌کنید! - فردا www.fardanews.com/.../۱۰-وسیله-آلوده‌تر-از-توالت-که-فکرش-را-نمی‌کنید‏ - ذخیره شده 10 دسامبر 2016 ... برای ساکنین آپارتمان‌ها خبر بدی است که بدانند دکمه‌ای که هر روز با آن در تماس هستند بسیار آلوده‌تر از چیزی است که فکرش را می‌کنند، بله دکمه ... Blogh News Blog - Owler https://www.owler.com/...-----------------------------------/1481880362269‏ - ذخیره شده Blogh News Blog ۱۰ وسیله آلوده‌تر از توالت که فکرش را نمی‌کنید! Blogh News Blog ۱۰ وسیله آلوده‌تر از توالت که فکرش را نمی‌کنید! Dec 16, 2016 ... ۱۰ وسیله آلوده تر از توالت که فکرش را نمی کنید - رادیکال خبر www.radicalkhabar.ir/search/?...۱۰+وسیله+آلوده...توالت+که+فکرش...‏ - ذخیره شده برای ساکنین آپارتمان‌ها خبر بدی است که بدانند دکمه‌ای که هر روز با آن در تماس هستند بسیار آلوده‌تر از چیزی است که فکرش را می‌کنند، بله دکمه آسانسور! دکمه آسانسور ... دست از مقایسه کردن زندگی‌تان بردارید | نوین گیت - خانه www.novingate.gigfa.com/دست-از-مقایسه-کردن-زندگی‌تان-بردارید/‏ - ذخیره شده 29 ا کتبر 2016 ... اکثر ما می‌فهمیم که چقدر مقایسه کردن خودمان با دیگران کاری احمقانه است. همه ما می‌دانیم .... ۱۰ وسیله آلوده‌تر از توالت که فکرش را نمی‌کنید! ۱۳۹۵-۰۹-۲۰. توالت - جستجو گر هوشمند اخبار در سایتهای خبری,اخبار سیاسی,اخبار ... parstelex.ir/site/news/tag/توالت‏ - ذخیره شده فرود اضطراری هواپیمای مسافربری هند به دلیل بوی نامطبوع توالت! ... عادات ناسالم که از کاسه توالت هم کثیف‌ترند ... ۱۰ وسیله آلوده‌تر از توالت که فکرش را نمی‌کنید! با روش صحیح آبیاری گیاهان آپارتمانی آشنا شوید ** آبیاری از قسمت ... ahaykhabar.ir/?page=matn&code=linkjoo21111190046961247‏ 11 دسامبر 2016 ... اگر ریشه گیاه شما دچار مشکل شود، زمانی که آبیاری را از سطح انجام دهید به درون خاک ... را بشناسید · ۱۰ وسیله آلوده‌تر از توالت که فکرش را نمی‌کنید! با این روش ها کتاب های کهنه را تمیز کنید - پایگاه اطلاع رسانی بلاغ ... tnews.ir/news/c3f082781383.html‏ - ذخیره شده هنگام تمیز کردن صفحات، به یاد داشته باشید که کاغذهای قدیمی تر ممکن است پاره شوند. برای پاک کردن ... ۱۰ وسیله آلوده‌تر از توالت که فکرش را نمی‌کنید! بیماری هایی ... زمین را نجات دهید: زیر دوش حمام دستشویی کنید | بادبادک www.badbadakmedia.com/.../2144-زمین-را-نجات-دهید-زیر-دوش-حمام-دستشویی-کنید‏ - ذخیره شده یک دانشگاه بریتانیایی از ۱۵۰۰۰ دانشجویش برای انجام یک کار روزانه برای صرفه جویی در آب درخواست کرد که زیر دوش حمام دستشویی کنند. این درخواست غیرعادی ... روحانی از ویتنام عازم مالزی شد - خبرخون khabarkhoon.com/Post/2936399/روحانی-از-ویتنام-عازم-مالزی-شد‏ 7 ا کتبر 2016 ... رئیس جمهور که عصر چهارشنبه در نخستین مرحله از سفر به جنوب شرق آسیا وارد هانوی شده بود، روز .... ۱۰ وسیله آلوده‌تر از توالت که فکرش را نمی‌کنید!