مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

شنود تلفن مسافران هواپیما در ارتفاع ۱۰ هزار فوتی

[ad_1]

سال‌هاست آژانس امنیت ملی آمریکا تلفن مسافران در هواپیما حین پرواز را شنود می‌کند.

به گزارش صبحانه، این روزها همه می‌دانند NSA از شهروندان جاسوسی و اغلب ارتباطات مردم را شنود می‌کند اما انتشار خبر شنود مکالمات مسافران در هواپیما توسط این سازمان و GCHQ انگلیس نوبر است!


لوموند و اینترسپت گزارش دادند از سال 2005 برنامه‌ای موسوم به Southwinds تمام دیتای شبکه‌های سلولار حین پرواز را مانیتور می‌کند. بر این اساس ارتباطات صوتی، دیتا، متادیتا و محتوای مکالمات توسط دو سازمان آمریکایی و انگلیسی شنود شده است.

هرچند مکالمات تلفن همراه در بسیاری از پروازها ممنوع است، اما بر اساس اسناد منتشرشده در فوریه 2009 مکالمه 100 هزار نفر ضبط‌شده است. برنامه مذکور هر دو دقیقه یک بر مکالمات را چک کرده و زمانی که تا ارتفاع 10 هزار فوتی باشد عملیات تعریف‌شده صورت می‌گرفته است.

وقتی هواپیما در این ارتفاع قرار می‌گیرد ارتباطات از طریق ماهواره شکل‌گرفته و سیستم مانیتورینگ از روی ماهواره رصد می‌شده است و شنود و ضبط شنود انجام می‌شده است.

آقای Jacques Follorou در لوموند تأکید کرد که در آینده استفاده از تلفن همراه حین پرواز بیشتر و بیشتر خواهد شد درحالی‌که NSA و GCHQ انگلیس، سال‌هاست مسافران را به اسم مبارزه با تروریست رصد می‌کنند.



[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

الف چرا پنجره‌های هواپیما دایره‌‌ای شکل هستند؟در طراحی اولیه هواپیماها از پنجره‌های مربعی شکل استفاده می‌شد و این نوع پنجره‌ها در پارس کلیک سینمای برنامه نویساننویسندگی هر کسی شرایط ثبت نام به عنوان نویسنده در پارس کلیک را داراست اما همه قبول الف فناوریگروهی از محققان شرکت مایکروسافت پیش بینی های جالبی درباره آینده فناوری در یک دهه هک کردن یک موبایل اصلا سخت نیستامروزه مردم با تلفن‌های همراه خود زندگی می‌کنند و میزان شیوع آن‌ها در سطح جهان از جستجوگر اخبار پارسیکدر آینده، یک شبانه‌روز ساعت می‌شود مجله شبکه چهار ساعت پیش تماشا کنید خرید از سخا سامانه مرکز خدمات حوزه این مطلب در وبسایت منتشر شده است و ‌مجله ایرانی در قبال آن مسئولیتی ندارد پایگاه فرهنگی اطلاع رسانی آناج پایگاه اطلاع رسانی آناجاخبار سیاسیحوادثفرهنگیاقتصادیاجتماعیورزشیایرانتحولات اخبار حوادثروزنامه حوادث،حوادثحوادث روز،حوادث ایران دو دختر جوان که پس از آشنایی در اینستاگرام با هم دوست شده بودند، زمانی که برای… الف چرا پنجره‌های هواپیما دایره‌‌ای شکل هستند؟ در طراحی اولیه هواپیماها از پنجره‌های مربعی شکل استفاده می‌شد و این نوع پنجره‌ها در آن پارس کلیک سینمای برنامه نویسان نویسندگی هر کسی شرایط ثبت نام به عنوان نویسنده در پارس کلیک را داراست اما همه قبول نمی شوند حسن روحانی در گفتگوی زنده تلویزیونی به چه مسایلی پاسخ دهد؟ حسن روحانی در گفتگوی زنده تلویزیونی به چه مسایلی پاسخ دهد؟ جستجوگر اخبار پارسیک تمامی خبرها بصورت خودکار و توسط نرم افزار جستجوگر خبر سایت گردآوری شده و سایت در مورد سخا سامانه مرکز خدمات حوزه این مطلب در وبسایت منتشر شده است و ‌«مجله ایرانی» در قبال آن مسئولیتی ندارد



لینک منبع :شنود تلفن مسافران هواپیما در ارتفاع ۱۰ هزار فوتی

شنود تلفن مسافران هواپیما در ارتفاع ۱۰ هزار فوتی توسط ... - خبرآنلاین www.khabaronline.ir/detail/610839/ict/internet‏ - ذخیره شده 10 دسامبر 2016 ... سال‌هاست آژانس امنیت ملی آمریکا تلفن مسافران در هواپیما حین پرواز را شنود می‌کند. تصاویر برای شنود تلفن مسافران هواپیما در ارتفاع ۱۰ هزار فوتی خبرگزاری تسنیم - شنود تلفن مسافران هواپیما در ارتفاع ۱۰ هزار فوتی ... https://www.tasnimnews.com/.../شنود-تلفن-مسافران-هواپیما-در-ارتفاع-10-هزار-فوتی-توسط-آژانس-امنیت-ملی-آمریکا‏ - ذخیره شده 10 دسامبر 2016 ... سال‌هاست آژانس امنیت ملی آمریکا تلفن مسافران در هواپیما حین پرواز را شنود می‌کند. شنود تلفن مسافران هواپیما در ارتفاع ۱۰ هزار فوتی - kodoom.com ... news.kodoom.com/.../شنود-تلفن-مسافران-هواپیما-در-ارتفاع/story/6118073/‏ 9 دسامبر 2016 ... سال هاست آژانس امنیت ملی آمریکا تلفن مسافران در هواپیما حین پرواز را شنود می کند. به گزارش خبرآنلاین، این روزها همه می دانند NSA از شهروندان ... شنود تلفن مسافران هواپیما در ارتفاع ۱۰ هزار فوتی توسط آژانس ... - آناج www.anaj.ir/.../شنود-تلفن-مسافران-هواپیما-در-ارتفاع-۱۰-هزار-فوتی-توسط-آژانس-امنیت-ملی-آمریکا/?...‏ 10 دسامبر 2016 ... شنود تلفن مسافران هواپیما در ارتفاع ۱۰ هزار فوتی توسط آژانس امنیت ملی آمریکا سال‌هاست آژانس امنیت ملی آمریکا تلفن مسافران در هواپیما حین پرواز ... شنود تلفن مسافران هواپیما در ارتفاع ۱۰ هزار فوتی توسط آژانس امنیت ... vista.ir/cdn/31982884‏ 11 دسامبر 2016 ... ایتنا - آژانس امنیت ملی آمریکا هر دو دیقه یک بار مکالمات مسافران هوایی را در ارتفاع 10 هزار فوتی شنود می‌کند. شنود تلفن مسافران هواپیما در ارتفاع ۱۰ هزار فوتی - تی نیوز tnews.ir/news/0a3675775675.html‏ 11 دسامبر 2016 ... سال هاست آژانس امنیت ملی آمریکا تلفن مسافران در هواپیما حین پرواز را شنود می کند. به گزارش خبرآنلاین، این روزها همه می دانند NSA از شهروندان ... PressTV-جاسوسی امریکا و انگلیس از تلفن همراه مسافران presstv.com/DetailFa/2016/12/08/496960/US--UK-spies-mobiles‏ - ذخیره شده 8 دسامبر 2016 ... بر اساس اسنادی که اخیراً فاش شده است آژانس‌های جاسوسی امریکا و ... همراه مسافران مستلزم این است که هواپیما در ارتفاع بالای 10 هزار فوت پرواز کند. ۲۱ آذر شنود تلفن مسافران هواپیما در ارتفاع ۱۰ هزار فوتی توسط آژانس ... hi01.ir/شنود-تلفن-مسافران-هواپیما-در-ارتفاع-۱۰/‏ 11 دسامبر 2016 ... خانه فناوری شنود تلفن مسافران هواپیما در ارتفاع ۱۰ هزار فوتی ... سال‌هاست آژانس امنیت ملی آمریکا تلفن مسافران در هواپیما حین پرواز را شنود می‌کند. شنود تلفن مسافران هواپیما در ارتفاع 10 هزار فوتی - الف | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/29496672‏ 11 دسامبر 2016 ... شنود تلفن مسافران هواپیما در ارتفاع 10 هزار فوتی. سال هاست آژانس امنیت ملی آمریکا تلفن مسافران در هواپیما حین پرواز را شنود می کند. به گزارش ...