مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

محدودیت پنج هزار لغتی برای مترجم گوگل!

[ad_1]

اگر از مترجم گوگل برای ترجمه متون طولانی استفاده می‌کنید، ممکن است ناامید شوید اگر بدانید که از این پس، باید کار خود را در تکه‌های مختلف پیش ببرید. طبق گزارش جدید از وبسایت اهالی Mountain View، مترجم گوگل با محدودیت پنج هزار لغتی روبرو شده است.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، عبارت قرمز رنگ پایین کادر متن، نشان دهنده لغات اضافه‌تر از محدودیت پنج هزار لغتی است. این بدین معنی است که شما تنها پنج هزار لغت را می‌توانید برای ترجمه به مترجم گوگل بسپارید و بقیه متن را بعد از ترجمه قسمت اول، باید جایگزین کنید. ما هنوز نمی‌دانیم که دلیل این کار گوگل و ایجاد محدودیت اشاره شده، چه چیزی می‌تواند باشد. اما این موضوع برای افرادی که اسناد زیادی را برای ترجمه به مترجم گوگل می‌سپردند، کمی آزار دهنده خواهد بود.

google-translate-character-limit

شایان ذکر است که این محدودیت، برای سایت‌های دیگر که خدمات ترجمه را انجام می‌دهند، وجود نداشته و فقط مترجم گوگل و سرویس‌های وابسته به آن، از این محدودیت برخوردار هستند.

اگر نیاز به ترجمه متون بیش از پنج هزار لغت را دارید، این روند با سرعت کمتری نسبت به قبل انجام خواهد شد. چرا که یا باید پنجره‌های مختلف را برای ترجمه باز کنید یا به دنبال روش دیگری بگردید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

ترفند باز کردن پین کد ترفندبازکردنپینکداگر شما بار گوشی رو اشتباه بزنید گوشی به روی قفل میره البته این کد به صورت مشخصات سامسونگ گلکسی جی ایس – …مشخصاتسامسونگمشخصات عمومی برند تولید کننده سامسونگ شکل ظاهری ساده شبکه نسل دوم معرفی ربات‌های کاربردی تلگرام بخش اول زومیتچهار شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ هواوی فردا بروزرسانی اندروید نوقا را برای گوشی های میت و پی فن بیان،اصول سخنرانی و هنرگویندگی وگفتگو …قصه چیست ؟ ادبیات کودک شامل قصه ، شعر ، نمایش ، افسانه و داستان و است ادبیات کودکان چنین گفت کوروش کبیر موسیقی در ایران به طور کلی سیر تحول ترانه، ترانه سرایی و موسیقی در تاریخ ایران به ترفند باز کردن پین کد ترفندبازکردنپینکد اگر شما بار گوشی رو اشتباه بزنید گوشی به روی قفل میره البته این کد به صورت پیش مشخصات سامسونگ گلکسی جی ایس – مشخصات مشخصات عمومی برند تولید کننده سامسونگ شکل ظاهری ساده شبکه نسل دوم معرفی ربات‌های کاربردی تلگرام بخش اول زومیت چهار شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ هواوی فردا بروزرسانی اندروید نوقا را برای گوشی های میت و پی منتشر می فن بیان،اصول سخنرانی و هنرگویندگی وگفتگو روش ها و فنون فن بیان،اصول سخنرانی و هنرگویندگی وگفتگو آشنائی با فن خطابه ، اصول مخاطب شناسی ، مناظره چنین گفت کوروش کبیر موسیقی در ایران به طور کلی سیر تحول ترانه، ترانه سرایی و موسیقی در تاریخ ایران به دوره­های



لینک منبع :محدودیت پنج هزار لغتی برای مترجم گوگل!

محدودیت پنج هزار لغتی برای مترجم گوگل! - آی‌تی‌رسان itresan.com/.../محدودیت-پنج-هزار-لغتی-برای-مترجم-گوگل/.html‏ - ذخیره شده این بدین معنی است که شما تنها پنج هزار لغت را می‌توانید برای ترجمه به مترجم ... ما هنوز نمی‌دانیم که دلیل این کار گوگل و ایجاد محدودیت اشاره شده، چه چیزی می‌تواند باشد. محدودیت پنج هزار لغتی برای مترجم گوگل! - دیجیتال سلام hi01.ir/محدودیت-پنج-هزار-لغتی-برای-مترجم-گوگل/‏ - ذخیره شده 10 دسامبر 2016 ... چرا که یا باید پنجره‌های مختلف را برای ترجمه باز کنید یا به دنبال روش دیگری بگردید.نوشته محدودیت پنج هزار لغتی برای مترجم گوگل! اولین بار در ... مترجم گوگل و محدودیت پنج هزار لغتی | tech24 tech24.ir/مترجم-گوگل-محدودیت-پنج-هزار-لغتی.html‏ - ذخیره شده 10 دسامبر 2016 ... بدین معنی می باشد که شما میتوانید تنها پنج هزار لغت را برای ترجمه به گوگل ترنسلیت دهید و باقی مانده متن را بعد از ترجمه اولین قسمت،جایگزین ... محدودیت پنج هزار لغتی برای مترجم گوگل! - پسیت passit.ir/fa/home/details/.../محدودیت_پنج_هزار_لغتی_برای_مترجم_گوگل‏ 10 دسامبر 2016 ... دانش روز. محدودیت پنج هزار لغتی برای مترجم گوگل! اگر از مترجم گوگل برای ترجمه متون طولانی استفاده می‌کنید، ممکن است ناامید شوید اگر بدانید که ... محدودیت پنج هزار لغتی برای مترجم گوگل! | آریانا نیوز aryananews.ir/1395/09/20/محدودیت-پنج-هزار-لغتی-برای-مترجم-گوگل/‏ 11 دسامبر 2016 ... اگر از مترجم گوگل برای ترجمه متون طولانی استفاده می‌کنید، ممکن است ناامید شوید اگر بدانید که از این پس، باید کار خود را در تکه‌های مختلف پیش ... تک لپ-خوره ی تکنولوژیGoogle Translate با محدودیت پنج هزار لغتی ... techlep.ir/1395/09/.../google-translate-با-محدودیت-پنج-هزار-لغتی-مواجه-شده-ا/‏ اگر از مترجم گوگل برای ترجمه متون طولانی استفاده می‌کنید، ممکن است ناامید شوید اگر بدانید که از این پس، باید کار خود را در تکه‌های مختلف پیش ببرید. طبق گزارش ... مترجم گوگل و محدودیت پنج هزار لغتی - سایت دیوار tech24-ir.site-divar.ir/مترجم-گوگل-و-محدودیت-پنج-هزار-لغتی.html‏ 10 دسامبر 2016 ... درصورتیکه شما از سرویس ترجمه گوگل موسوم به گوگل ترنسلیت(Google Translate )استفاده می کنید،امکان دارد نا امید شود،درصورتیکه بدانید که ... محدودیت پنج هزار لغتی برای مترجم گوگل! - مفتا mfta.ir/media-review/مرور-رسانه-ها،-21-آذر-95‏ - ذخیره شده 12 دسامبر 2016 ... آی تی رسان: از این پس مترجم گوگل با محدودیت پنج هزار لغتی روبرو شده است و اگر نیاز به ترجمه متون بیش از پنج هزار لغت را دارید، این روند با ... محدودیت پنج هزار لغتی برای مترجم گوگل! - مست عشق masteeshgh.persianblog.ir/post/40/‏ - ذخیره شده 11 دسامبر 2016 ... اگر از مترجم گوگل برای ترجمه متون طولانی استفاده می‌کنید، ممکن است ناامید شوید اگر بدانید که از این پس، باید کار خود را در تکه‌های مختلف پیش ... محدودیت پنج هزار لغتی برای مترجم گوگل! | عصرشبکه - خبر پو khabarpu.com/k.php?u.../ZiNqv2YQh...2LnYtdix2LTYqNqp2Yc=‏ محدودیت پنج هزار لغتی برای مترجم گوگل! - عصرشبکه | خبرپو.