[ad_1]
اطلاعات فروش رقابتی
با اینکه به دست آوردن اطلاعات فروش رقابتی موضوع سادهای نیست، اما ارزش این موضوع به رنج آن میارزد. شناخت درست رقبای مستقیم با توجه به نوع رفتار مصرفکنندگان، در کنار افزایش شناخت از دیگر کانالهای فروش و فاکتورهای شناخت دیگر، به شما این دید را میدهد که بتوانید به درستی و با دقت کافی، کارآیی و بهرهوری خود را در موضوع وفاداری مخاطب درک کنید.
شما به عنوان مسوول یک سایت، عبارات تقریبی را که مخاطبان جستوجو میکنند تا شما را بیابند و نیز عبارتی را که با جستوجوی آن به سایت شما وارد میشوند میدانید، اما دانستن همین اطلاعات در مورد رقبا هم بسیار مهم خواهد بود. این اطلاعات میتواند شما را نسبت به هدف و ذهن مخاطبی که به سایت شما وارد نشده ولی شما دوست داشتید که وارد سایت شما شود، آگاهتر و مسیر حرکت شما را روشنتر کند.
زمانی که شما دانش بیشتری در مورد نحوه و دورنمای جستوجو در رابطه با وبسایت خود داشته باشید، میتوانید بسیار آگاهانهتر و دقیقتر، محتوای خود را ایجاد کنید و توسعه دهید تا میزان تعاملها با شما افزایش یابد. برای نمونه اگر شما بدانید که مخاطب عبارت «ارزانترین بلیت به مقصد مورد نظر» را جستوجو میکند، این عبارت را در محتوای سایت خود به دفعات وارد میکنید. دانستن رفتار جستوجو و خرید مخاطب شما، اینکه از چه سایتی وارد سایت شما شده است، در محیط وبسایت شما چه کاری انجام میدهد و کجا شما را ترک میکند، میتواند وجه تمایز یک سایت متوسط با یک سایت با کیفیت بالا باشد.
اگر مشتریان سایت شما بهطور همزمان چند وبسایت دیگر را باز کرده و در حال مقایسه قیمتها با هم هستند، تقریبا میتوانید مطمئن باشید که رفتار وفاداری را نمیتوان از این مخاطب انتظار داشت. از طرف دیگر درگیر شدن با ذهن و رفتار مخاطب با پاسخ به این سوال که چرا مخاطب صفحه وبسایت را عوض میکند و به صفحهای دیگر میرود، کلید اساسی در ایجاد رابطه طولانی وفاداری با مشتری است.
دنبال کردن مخاطب برای کسب موفقیت در رزروها
اینکه مخاطبان زمان زیادی را با شرکت و سایت شما صرف میکنند بهاین معنی نیست که آنها وفادار هستند. بدون دانستن رفتار خرید مشتریان، میتوان به جرات گفت که نقاط کور زیادی در شناخت شما از مخاطب وجود دارد. برای نمونه یکی از شرکتهای خدمات آنلاین، با استناد بهاین آمار که 61 درصد از خرید در سایت توسط 20 درصد از مخاطبان انجام میشود نتیجه گرفته بود که این 20 درصد وفادار هستند.
بعد از انجام یک مطالعه عمیق در مورد رفتار خرید این 20 درصد، صاحبان سایت متوجه شدند تنها کمتر از 5 درصد از این 20 درصد، مشتریان وفاداری هستند. بقیه افراد کسانی بودند که زمان زیادی را هم برای این سایت و هم برای سایتهای دیگر میگذاشتند. بنابراین، بعد از دانستن این مطلب، صاحبان شرکت تصمیم گرفتند با اتخاذ سیاستی جدید روی جذب کامل آن 15 درصد باقیمانده فعالیت کنند. پس میتوان گفت که دنبال کردن دقیق مخاطب و شناخت او، موضوع بسیار مهمی در ایجاد وفاداری است.
جذب حرفهایها برای رزرو
زمانی که دریافتید هدف اصلی شما برای خرید چه گروهی هستند، باید اطلاعات بهدستآمده را برای جذب مخاطب استفاده و رابطه خود را با او عمیقتر کنید. مقاصد مورد نظر مخاطب خود را با رفتارهای قبلی خرید او تطبیق دهید تا بتوانید بیشترین میزان کارآیی را از او انتظار داشته باشید.
بهطور مثال اگر شما بدانید اکثر کلیکها در سایت شما روی سرویس خاصی مانند تورهای طبیعتگردی است، با ارسال خصوصی تورهای ویژه طبیعتگردی برای مخاطب مورد نظر، میتوانید او را به مجموعه خود وفادار کنید. روشهای وفادار کردن مشتری، برای هر شخصی یا هر نوع سرویسی متفاوت است.
اما اصولی کلی در این موضوع وجود دارد؛ نخست اینکه مخاطب را به درستی بشناسید و مطالب و مواردی ویژه خود او برایش ارسال کنید یک اصل در ایجاد وفاداری است. اما اینکه چگونه به شناخت مخاطب دست پیدا کنید یا اینکه چگونه و با چه قاعدهای اطلاعات مورد نیاز را برای مخاطب ارسال کنید، موضوعی است که کمیبه آن پرداخته شد، اما بدیهی است که شناخت دقیقتر و درستتر، نیازمند مطالعه و مشاوره بیشتر با متخصصان این امر است.
*عضو جامعه تخصصی گردشگری الکترونیکی
[ad_2]
لینک منبع
بازنشر:
مفیدستان
عبارات مرتبط با این موضوع دنیای سفر و گردشگریطرح تغییر تعطیلات کشور به کجا رسید؟ در صورت تصویب طرح تغییر تعطیلات، این طرح به صحن صفحه نخست اولدوز توریسمتمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ و متعلق به وب سایت اولدوز توریسم می باشداخبار گوناگون دنیای سفرآمریکایی ها، جایگاه اول صادرکننده گردشگر به روسیه تلاش کمیسیون اقتصادی مجلس برای بهترین هتلهای بلغارستان اگر علاقمند سفر به بلغارستان باشید ابتدا پیشنهاد میکنیم مقاله راهنمای سفر به اخبار اجتماعی چین و هند در فهرست انتظارِ لغو ویزا با ایران پس از لغو رسمی ویزای ایران با کشورهای مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک …بارها از زبان خیلی ها شنیده ایم که صبحانه یکی از مهم ترین وعده های غذایی به حساب می آیدمتن کامل نامه حضرت علی ع به مالک اشترمتنوقتی حضرت امیرالمومنین علی ع مالک اشتر نخعی از یاران خود را به امارت مصر منصوب کرد سرنوشت دختران محمدرضا پهلویمحمدرضا شاه پهلوی در خلال ازدواجهای خود دارای ۳ دختر به نامهای شهناز، فرحناز و لیلا شداخبار،اخبار روز،اخبار خبرگزاری ها اخبار،آخرین …هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان پرونده صادقی را به قوه قضائیه سپرد از سیر تا پیاز وحید اداره اموربازنشستگان وموظفین آموزش وپرورش …عثمان بن سعید، نائب اول امام بود و با آغاز غیبت ولی عصر علیه السلام توقیعات حضرت را به دنیای سفر و گردشگری طرح تغییر تعطیلات کشور به کجا رسید؟ در صورت تصویب طرح تغییر تعطیلات، این طرح به صحن دولت می صفحه نخست اولدوز توریسم تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ و متعلق به وب سایت اولدوز توریسم می باشد اخبار گوناگون دنیای سفر هشدار مسافرتی استان درگیر برف و باران پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با اعلام بارش برف و بهترین هتلهای بلغارستان اگر علاقمند سفر به بلغارستان باشید ابتدا پیشنهاد میکنیم مقاله راهنمای سفر به بلغارستان را مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک زندگی اخبار روز، اخبار ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر اخبار اجتماعی الزام دختران محجبه درآلمان به شنای مختلط عالی ترین دادگاه آلمان دختران محجبه مسلمان را سرنوشت دختران محمدرضا پهلوی محمدرضا شاه پهلوی در خلال ازدواجهای خود دارای ۳ دختر به نامهای شهناز، فرحناز و لیلا شد متن کامل نامه حضرت علی ع به مالک اشتر وقتی حضرت امیرالمومنین علی ع، مالک اشتر نخعی از یاران خود را به امارت مصر منصوب کرد، به او اخبار،اخبار روز،اخبار خبرگزاری ها اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان پرونده صادقی را به قوه قضائیه سپرد از سیر تا پیاز وحید طالب اداره اموربازنشستگان وموظفین آموزش وپرورش استان فارس عثمان بن سعید، نائب اول امام بود و با آغاز غیبت ولی عصر علیه السلام توقیعات حضرت را به
لینک منبع :چگونه با سفر آنلاین گردشگران را به خود وفادار کنیم؟
چگونه با سفر آنلاین گردشگران را به خود وفادار کنیم؟ - دنیای اقتصاد
donya-e-eqtesad.com/news/1082569 - ذخیره شده
11 دسامبر 2016 ... مهدی نوابی/ عضو جامعه تخصصی گردشگری الکترونیکی اگر شما به دنبال وفاداری
مشتریان هستید، در صنعت گردشگری نمی توانید خیلی آن را ...
چگونه با سفر آنلاین گردشگران را به خود وفادار کنیم؟ - دنیای سفر
www.donyayesafar.com/n/9005 - ذخیره شده
11 دسامبر 2016 ... در #صنعت #گردشگری دنبال کردن دقیق مخاطب و شناخت او، موضوع بسیار مهمی در
ایجاد #وفاداری است. اگر شما به دنبال وفاداری مشتریان هستید، در ...
چگونه با سفر آنلاین گردشگران را به خود وفادار کنیم؟
alotoor.ir/news/.../چگونه-با-سفر-آنلاین-گردشگران-را-به-خود-وفادار-کنیم
چگونه با سفر آنلاین گردشگران را به خود وفادار کنیم؟ اطلاعات فروش رقابتی. با
اینکه به دست آوردن اطلاعات فروش رقابتی موضوع سادهای نیست، اما ارزش این موضوع
به ...
چگونه با سفر آنلاین گردشگران را به خود وفادار کنیم؟ - آخرین ها
alotoor.ir/news/.../چگونه-با-سفر-آنلاین-گردشگران-را-به-خود-وفادار-کنیم؟
چگونه با سفر آنلاین گردشگران را به خود وفادار کنیم؟ اطلاعات فروش رقابتی. با
اینکه به دست آوردن اطلاعات فروش رقابتی موضوع سادهای نیست، اما ارزش این موضوع
به ...
بایگانیها گردشگری - صفحه 2 از 2 - گلستان را باید دید
mustseegolestan.com/category/دانستنی-ها/گردشگری/page/2/
چگونه با سفر آنلاین گردشگران را به خود وفادار کنیم؟ ... مهدی نوابی/ عضو جامعه
تخصصی گردشگری الکترونیکی اگر شما به دنبال وفاداری مشتریان هستید، در
صنعت ...
دنیای سفر
www.oic2013.ir/index.php?&slct_pg_id=48&sid=1&slc_lang=fa
ایران کشوری است با جاذبه های گردشگری بسیار که نه تنها برای گردشگران خارجی
قابل توجه است، بلکه مردمان .... چگونه با سفر آنلاین گردشگران را به خود وفادار کنیم
؟
از استارت آپ خود دست نکشید! - الی گشت
https://www.eligasht.com/.../بر-روی-استارت-آپ-خود-مقاومت-کنید/ - ذخیره شده
رتبه: ۵ - ۱ رأی
1 آوریل 2017 ... به کجا سفر کنیم؟ ... مطالب مرتبط: وبلاگ نویسی چطور به استارت آپ شما کمک می
کند؟ چگونه یک کار راه بیاندازیم؟ ... با پیشنهاد قیمتهای ویژه به مشتریان قدیمی، آنها
را به خود وفادار کنید و اجازه ندهید ... ساخت ۱۰ هتل و توسعه همکاری های گردشگری
ترکیه با ایران ... قانون سفر بدون ویزای ایرانیان به روسیه تصویب شد.
برنامه های وفاداری در صنعت گردشگری - الی گشت
https://www.eligasht.com/.../برنامه-های-وفاداری-در-صنعت-گردشگری/ - ذخیره شده
رتبه: ۵ - ۱ رأی
9 فوریه 2016 ... برنامه های وفاداری ایرلاین ها، هتل ها و شرکت های خدمات مسافرتی و جهانگردی ... به کجا
سفر کنیم؟ ... مسافرت با قطار، بلیت های اتوبوس، بلیت جاذبه های گردشگری و حق ...
هر یک از این کارتها و امتیازات سطوح جایزه های مخصوص به خود را دارند. ... جوایز
مسافرتی با ایجاد وفاداری برای صنعت جهانگردی به یک منفعت بزرگ ...
درباره آژانس هواپیمایی الی گشت
https://www.eligasht.com/aboutus/ - ذخیره شده
رتبه: ۵ - ۶۴۸ رأی
مشاهده فیلم رزرو آنلاین تور، بلیط هواپیما و هتل الی گشت چارت سازمانی آژانس ... کامل
مسافران را مهمترین هدف خود قرار داده و با ارائه خدماتی با کیفیت و نو به مسافران و
آژانس ... ما در الی گشت یک فلسفه ساده را دنبال می کنیم: استفاده از استعداد و
ابزارهای ... از تشکیل این انجمن توسعه سفر و گردشگری در صنعت توریسم کشورهای
عضو این ...
چطور کارت اعتباری مناسب سفر انتخاب کنیم؟ - اخبار رسمی
https://news.akhbarrasmi.com/.../چطور-کارت-اعتباری-مناسب-سفر-انتخاب-کنیم/ - ذخیره شده
مجله گردشگری مپگرد ... خود را ارائه میکنند) که مصرفکنندگان را با پاداشهای ثبت
نام، امتیاز وفاداری، تخفیف ... چطور کارت اعتباری مناسب برای سفر را انتخاب کنیم
؟ ... به عنوان مثال، با کارت Preferred Chase Sapphire، دو برابر امتیاز برای سفر و
عذا .... آنلاین مارکتینگ · خبرنگاری و رسانه · برند سازی · ویژه خبرنگاران · مطالب
ویژه ...
یکشنبه 10 اردیبهشت 1396 ساعت 17:15