مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

85 پژوهشگر فرهنگی و دانش آموز بستک تجلیل شدند

[ad_1]

بندرعباس- ایرنا- مدیر آموزش و پرورش بستک گفت: در راستای برگزاری هفته پژوهش ، از 85 پژوهشگر و محقق فرهنگی و دانش آموز این شهرستان تجلیل شد.

به گزارش ایرنا ، علاء الدین عزیزی یکشنبه در همایش تجلیل از پژوهشگران و محققان فرهنگی و دانش آموزان شهرستان افزود: فرهنگیان و معلمان با پرورش دانش آموزان محقق می توانند در زمینه رشد و پیشرفت جامعه به سمت پژوهش گام بر دارند.
وی بیان داشت: آموزش و پرورش باید خلاق باشد و در مدارس به تولید علم بپردازد و این هفته فرصتی مناسبی است تا ابتکار و خلاقیت دانش آموزان در مدارس شناسایی کنیم و چالش های آموزشی و پژوهشی را مورد بررسی قرار داد.
مدیر آموزش و پرورش بستک با اشاره به تقویت روحیه پرسشگری و ایجاد انگیزه در دانش آموزان برای پژوهش، اظهارکرد: با پژوهش می توان در جهت تقویت و عملی نمودن اقتصاد مقاومتی قدم برداریم.
وی پژوهش را کلید توسعه کشور عنوان کرد و یادآور شد: برای تحقق جامعه ای پژوهش محور باید زمینه پژوهش درست را به دانش آموزان یاد دهیم تا شاهد جامعه ای پویا و فعال باشیم.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بستک در ادامه از فرهنگیان و معلمان خواست تا با تربیت دانش آموزان پرسش گر به سمت تولید علم حرکت کنیم و گامی بزرگ برای پیشرفت جامعه برداریم.
آموزش و پرورش بستک دارای بیش از هشت هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی می باشد.
شهرستان بستک در 220 کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان قرار دارد.
7195/6048
خبرنگار : رقیه غلامی زاده ** انتشار دهنده : خلیل تنیده

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

پژوهشگر فرهنگی و دانش آموز بستک تجلیل شدند …در همین زمینه ۸۵ پژوهشگر فرهنگی و دانش آموز بستک تجلیل شدند تجلیل از یک فرهنگی و ۶ ایرنا پژوهشگر فرهنگی و دانش آموز بستک تجلیل شدندفیسبوک تویتر در هفته پژوهش؛ پژوهشگر فرهنگی و دانش آموز بستک تجلیل شدند پژوهشگر فرهنگی و دانش آموز بستک تجلیل شدند …پژوهشگرفرهنگیودانش پژوهشگر فرهنگی و دانش آموز بستک تجلیل شدند واضح آرشیو وب فارسیایرنا در هفته پژوهش پژوهشگر فرهنگی و دانش آموز بستک تجلیل شدند …بندرعباس ایرنا مدیر آموزش و پرورش بستک گفت در راستای برگزاری هفته پژوهش ، از پژوهشگر فرهنگی و دانش آموز بستک تجلیل شدندبندرعباس ایرنا مدیر آموزش و پرورش بستک گفت در راستای برگزاری هفته پژوهش ، از ایرنا پژوهشگر فرهنگی و دانش آموز بستک تجلیل شدند پژوهشگرفرهنگیودر هفته پژوهش؛ پژوهشگر فرهنگی و دانش آموز بستک تجلیل شدند بندرعباس ایرنا پژوهشگر فرهنگی و دانش آموز بستک تجلیل شدند۸۵پژوهشگرفرهنگیوبه گزارش ایرنا ، علاء الدین عزیزی یکشنبه در همایش تجلیل از پژوهشگران و محققان فرهنگی پژوهشگر فرهنگی و دانش آموز بستک تجلیل شدند … پژوهشگر فرهنگی و دانش آموز بستک تجلیل شدند پژوهشگر فرهنگی و دانش آموز بستک پارسی نیوز پژوهشگر فرهنگی و دانش آموز بستک تجلیل شدندبه گزارش ایرنا ، علاء الدین عزیزی یکشنبه در همایش تجلیل از پژوهشگران و محققان فرهنگی پژوهشگر فرهنگی و دانش آموز بستک تجلیل شدند …به گزارش ایرنا ، علاء الدین عزیزی یکشنبه در همایش تجلیل از پژوهشگران و محققان فرهنگی پورتال اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان آموزش و پرورش ناحیه یک بندر عباس سایت آموزش و پرورش نواحی ،مناطق و استان هرمزگان اقدامات ستاد اربعین هرمزگان تجربه موفقی برای مدیریت استان بود سرلشکر صالحی دانش بومی کشور خبرهای اجتماعی خبر فارسی شهرزاد همتی مهران مدیری، دستش را به مبل استیل روی صحنه تکیه داده و پیراهن آبی مردانه ای به é é é



لینک منبع :85 پژوهشگر فرهنگی و دانش آموز بستک تجلیل شدند

ایرنا - 85 پژوهشگر فرهنگی و دانش آموز بستک تجلیل شدند www.irna.ir/fa/News/82342491/‏ - ذخیره شده 11 دسامبر 2016 ... بندرعباس- ایرنا- مدیر آموزش و پرورش بستک گفت: در راستای برگزاری هفته پژوهش ، از 85 پژوهشگر و محقق فرهنگی و دانش آموز این شهرستان تجلیل ... تصاویر برای 85 پژوهشگر فرهنگی و دانش آموز بستک تجلیل شدند 85 پژوهشگر فرهنگی و دانش آموز بستک تجلیل شدند - ایرنا | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/29560256‏ 11 دسامبر 2016 ... 85 پژوهشگر فرهنگی و دانش آموز بستک تجلیل شدند. بندرعباس- ایرنا- مدیر آموزش و پرورش بستک گفت: در راستای برگزاری هفته پژوهش ، از 85 ... 85 پژوهشگر فرهنگی و دانش آموز بستک تجلیل شدند | ایرنا- مدیر - قطره www.ghatreh.com/news/.../پژوهشگر-فرهنگی-دانش-آموز-بستک-تجلیل-شدند‏ 11 دسامبر 2016 ... ایرنا- مدیر آموزش و پرورش بستک گفت: در راستای برگزاری هفته پژوهش ، از 85 پژوهشگر و محقق فرهنگی و دانش آموز این شهØ. تجلیل از85 پژوهشگر فرهنگی و دانش آموز بستکی - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../تجلیل-از85-پژوهشگر-فرهنگی-و-دانش-آموز-بستکی‏ 12 دسامبر 2016 ... به مناسبت هفته پژوهش، در مراسمی از 85 پژوهشگر و محقق فرهنگی و دانش آموز این شهرستان تجلیل شد. تجلیل از 85 پژوهش گر و محقق - پورتال اداره کل آموزش و پرورش استان ... hormozgan.medu.ir/portal/home.php?ocode=1000000398&block...‏ 18 دسامبر 2016 ... تجلیل از 85 پژوهش گر و محقق فرهنگی و دانش آموز بستکی ... از 85 نفر فرهنگی و دانش آموز محقق و مؤلف شهرستان با اهداء لوح سپاس و هدایا تجلیل شد. تجلیل از 85 پژوهش گر و محقق فرهنگی و دانش آموز بستکی www.bornanews.ir/.../492668-تجلیل-از-پژوهش-گر-محقق-فرهنگی-دانش-آموز-بستکی‏ - ذخیره شده 12 دسامبر 2016 ... در راستای هفته پژوهش، از 85 پژوهش گر و محقق فرهنگی و دانش آموز این شهرستان تجلیل شد. 85 پژوهشگر فرهنگی و دانش آموز بستک تجلیل شدند - آشپزی pix.parik.ir/news/98919‏ - ذخیره شده به گزارش ایرنا ، علاء الدین عزیزی یکشنبه در همایش تجلیل از پژوهشگران و محققان فرهنگی و دانش آموزان شهرستان افزود: فرهنگیان و معلمان با پرورش دانش آموزان محقق می ... تجلیل از85 پژوهشگر فرهنگی و دانش آموز بستکی - آکا www.akairan.com/havades.../news2016121212301324023.html‏ - ذخیره شده 12 دسامبر 2016 ... به مناسبت هفته پژوهش، در مراسمی از 85 پژوهشگر و محقق فرهنگی و دانش آموز این شهرستان تجلیل شد. تجلیل از85 پژوهشگر فرهنگی و دانش آموز بستکی - اخبار روز tasna.ir/1395/.../تجلیل-از85-پژوهشگر-فرهنگی-و-دانش-آموز-بستکی.html‏ 10 دسامبر 2016 ... بستکی تجلیل آموز هفته دانش پژوهش و بستک فرهنگی پژوهشگر از85 تجلیل. ... از 85 پژوهشگر و محقق فرهنگی و دانش آموز این شهرستان تجلیل شد.