مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

لامپی برای درمان توده‌های سرطانی

[ad_1]

در این روش از گروه جدیدی مولکول در درمان فتودینامیک استفاده شده که نور لامپ به طور مستقیم در عمق بافت نفوذ کرده و توده‌های سرطانی را از بین می برد.

سرپرست این تحقیق دکتر گنگ هان استاد بیوشیمی و فارماکولوژی دانشکده پزشکی Umass اظهار کرد: در این تحقیق قدم اصلی پیشرفت درمان فتودینامیک با گروه جدیدی از نانوذرات آلی زیست تخریب پذیر NIR با هدف‌گیری و درمان موثر در بافت‌ توده‌های سرطانی است.

درمان فتودینامیک به فتوتراپی نیز مشهور است که با استفاده از داروهای مخصوص عوامل فتوسنتز با نور سلول‌های سرطانی را از بین می‌برد. دارو در گردش خون با تزریق وریدی و یا از طریق پوست وارد شده و توسط سلول‌های سرطانی جذب می‌شود. سپس با استفاده از نور درمان کامل می‌شود، به‌طوری‌که نور دارو را هدف‌گیری و واکنش با اکسیژن تغییر شیمیایی ایجاد کرده و سلول‌های سرطانی حذف می‌شوند.

در تحقیق جدید نیز مراحل مشابه بوده، اما کارایی آن بالاتر و هزینه آن نیز مناسب است.

دکتر هان تشریح کرد: مولکول‌های Car-BDP نانوذرات آلی ایجاد کرده که محلول در آب هستند و توده‌ها را مورد حمله قرار می‌دهند. در این روش از لامپ با نور ناهمدوس در عوض استفاده از نور همدوس با قدرت نور لیزری استفاده شده است. این مولکول‌ها در بدن منتشر شده، در بافت‌های سرطانی نفوذ کرده و توده‌های سرطانی را از بین می‌برند و سپس با یک چرخش طولانی از بدن خارج می‌شوند.

این روش در درمان سرطان‌های کولون، ریه، سینه و پروستات موثر است. این کشف در آینده درمان بالینی سرطان در منزل را در کشورهای در حال جنگ و یا در حال توسعه بهبود بخشیده و مدیریت خواهد کرد.

نتایج این تحقیق در نشریه امریکایی Chemical Society منتشر شده است.

۵۴۵۴


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

لامپی برای درمان توده‌های سرطانیدر این روش از گروه جدیدی مولکول در درمان فتودینامیک استفاده شده که نور لامپ به طور الف لامپی برای درمان توده‌های سرطانیدانشمندان لامپی طراحی کرده‌اند که با نور حاصل از فتودینامیک تومورهای سرطانی را لامپی برای درمان توده‌های سرطانی لامپی برای درمان …در همین زمینه لامپی برای درمان توده های سرطانی لامپی که توده های سرطانی را از بین می لامپی برای درمان توده های سرطانی آکادانشمندان لامپی طراحی کرده اند که با نور حاصل از فتودینامیک تومورهای سرطانی را درمان لامپی برای درمان توده های سرطانیدر این روش از گروه جدیدی مولکول در درمان فتودینامیک استفاده شده که نور لامپ به طور لامپی برای درمان توده‌های سرطانیدر این روش از گروه جدیدی مولکول در درمان فتودینامیک استفاده شده که نور لامپ به طور مهتاب –لامپی برای درمان توده‌های سرطانی…ایسنا نوشت در این روش از گروه جدیدی مولکول در درمان فتودینامیک استفاده شده که نور لامپی برای درمان توده‌های سرطانی آفتابدر این روش از گروه جدیدی مولکول در درمان فتودینامیک استفاده شده که نور لامپ به طور لامپی برای درمان توده‌های سرطانی خبر آنلاین خبروانلامپیبرایدرمانسرطانیدر این روش از گروه جدیدی مولکول در درمان فتودینامیک استفاده شده که نور لامپ به طور لامپی برای درمان توده های سرطانی خبرخوندر این روش از گروه جدیدی مولکول در درمان فتودینامیک استفاده شده که نور لامپ به طور تمرین برای درمان انزال زودرس بیتوته تمرین برای درمان انزال زودرس انزال زودرس شایع‌ترین اختلال جنسی در بین مردان زیر ۴۰ سال است راه برای درمان‌ خانگی سکسکه درمان بیماری درمان سکسکه نگه داشتن نفس درمان‌ خانگی سکسکه سکسکه‌علل ایجاد سکسکه غرغره الف چگونه غلظت خون را درمان کنیم؟ یک فوق تخصص خون و سرطان گفت برخی افراد تصور می‌کنند غلظت خون را با مصرف قرص آسپرین یا اهدای سمعک شنوایی وتعادل اورال سمعک اورال،شنوایی شما را دگرگون می کند سمعک اورال به شما کمک می کند بشنوید و بدانید چگونه می شنوید اورال یک پلی کلینیک تخصصی حذف کنکور کاردانی ، کاردانی به کارشناسی و کنکور کارشناسی آخرین اخبار مقاله نویسی شرکت های خصوصی برای اعضای هیات علمی دانشگاهها چهارمین آزمون الف جریمه‌ دودی کردن شیشه و خواباندن فنر خودروها چقدر است؟ شاید شما نیز از آن دسته افراد باشید که شیشه‌ی خودروی خود را دودی کرده باشید یا فنرهای سیستم توده های سرطانی



لینک منبع :لامپی برای درمان توده‌های سرطانی

لامپی که توده‌های سرطانی را از بین می‌برد - ایسنا www.isna.ir/news/.../لامپی-که-توده-های-سرطانی-را-از-بین-می-برد‏ - ذخیره شده 11 دسامبر 2016 ... در این روش از گروه جدیدی مولکول در درمان فتودینامیک استفاده شده که نور لامپ به طور مستقیم در عمق بافت نفوذ کرده و توده‌های سرطانی را از بین می برد. تصاویر برای لامپی برای درمان توده‌های سرطانی لامپی برای درمان توده‌های سرطانی - سه نشانه www.3neshaneh.com/news/.../لامپی+برای+درمان+توده‌های+سرطانی‏ - ذخیره شده دانش > پزشکی - ایسنا نوشت: دانشمندان لامپی طراحی کرده‌اند که با نور حاصل از فتودینامیک تومورهای سرطانی را درمان می‌کند. لامپی برای درمان توده های سرطانی | دانشمندان لامپی طراحی - قطره www.ghatreh.com/news/nn35016243/لامپی-برای-درمان-توده-های-سرطانی‏ 12 دسامبر 2016 ... دانشمندان لامپی طراحی کرده اند که با نور حاصل از فتودینامیک تومورهای سرطانی را درمان می کند. - تاریخ انتشار : دو. لامپی برای درمان توده های سرطانی | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/29568815‏ 11 دسامبر 2016 ... لامپی برای درمان توده های سرطانی. دانشمندان لامپی طراحی کرده اند که با نور حاصل از فتودینامیک تومورهای سرطانی را درمان می کند. سایت های دیگر. لامپی برای درمان توده‌های سرطانی - پارسینه www.parsine.com/fa/news/326566/لامپی-برای-درمان-توده‌های-سرطانی‏ 12 دسامبر 2016 ... دانشمندان لامپی طراحی کرده‌اند که با نور حاصل از فتودینامیک تومورهای سرطانی را درمان می‌کند. لامپی برای درمان توده های سرطانی - پایگاه خبری تحلیلی نما tnews.ir/news/aeb975856297.html‏ 12 دسامبر 2016 ... در این روش از گروه جدیدی مولکول در درمان فتودینامیک استفاده شده که نور لامپ به طور مستقیم در عمق بافت نفوذ کرده و توده های سرطانی را از بین می ... لامپی برای درمان توده‌های سرطانی - مجله تفریحی نیوزس newzes.ir/news/98996‏ در این روش از گروه جدیدی مولکول در درمان فتودینامیک استفاده شده که نور لامپ به طور مستقیم در عمق بافت نفوذ کرده و توده‌های سرطانی را از بین می برد. \n سرپرست این ... لامپی که توده‌های سرطانی را از بین می‌برد www.shahrekhabar.com/analysis/148148724091323‏ 11 دسامبر 2016 ... در این روش از گروه جدیدی مولکول در درمان فتودینامیک استفاده شده که نور لامپ به طور مستقیم در عمق بافت نفوذ کرده و توده‌های سرطانی را از بین می برد. لامپی که تومورهای سرطانی را درمان می کند - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/.../لامپی-که-تومورهای-سرطانی-را-درمان-می-کند/‏ 10 دسامبر 2016 ... در این روش از گروه جدیدی مولکول در درمان فتودینامیک استفاده شده که نور لامپ به طور مستقیم در عمق بافت نفوذ کرده و توده‌های سرطانی را از بین می ...