مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

جنجال عروسک‌های جاسوسی در اروپا +عکس

[ad_1]

شرکت آمریکایی «جنسیس توی » عروسکهای هوشمند جدیدی را در آستانه سال نو میلادی به بازار عرضه کرده که با مخالفت شدید گروه‌های حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در اروپا مواجه شده است.

به گزارش صبحانه، این عروسکها که به گفته سازندگان آن هوشمندترین عروسک حال حاضر در بازار اسباب بازی هستند، تمامی صداها و حرکات کودک را رصد کرده و از طریق اپلیکیشن تلفن همراه به کاربر ارسال می‌کنند.
 
به گزارش وستی، به گفته گروه‌های مدافع حقوق مصرف کنندگان، این اقدام جاسوسی آشکار است زیرا بدون رضایت مصرف کننده اطلاعات در سرورهای این شرکت ذخیره و سپس به هر مکانی می‌تواند مخابره شود.
 
رئیس شورای مصرف کنندگان نروژ دراین باره گفت: اگر عروسک کاربر روشن باشد، هر فرد غریبه به راحتی می‌تواند ضمن اینکه کودکان را در معرض تهدید، آزار و مزاحمت قرار دهد، اطلاعاتی را از محل زندگی وی دریافت و مخابره کند.
 
تاکنون بیش از ۱۸ انجمن حمایت از مصرف کننده در اروپا، شکایات خود را علیه این اسباب بازی جاسوسی جدید آمریکا به دادگاه ارایه داده‌اند.
 
بسیاری از فروشگاه‌های زنجیره‌ای اسباب بازی در اروپا نیز به دنبال بروز این جنجال، عروسک هوشمند آمریکایی را از سبد محصولات خود حذف کرده‌اند.
 
پیش بینی می‌شود در صورت محکومیت این شرکت اسباب بازی آمریکایی در اروپا، جریمه‌های سنگینی در انتظار سازندگان آن باشد.
جنجال عروسک‌های جاسوسی در اروپا +عکس

جنجال عروسک‌های جاسوسی در اروپا +عکس

منبع : ایسنا

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

شبح مرموز در یک عکس جنجال به پا کرد عکسرویت یک زن عجیب و غریب در یک عکس جدید باعث حیرت و سردرگمی بسیاری شده است این عکس در داعش مظنون به جاسوسی را با گلوله توپ اعدام کرد …گروه تروریستی داعش در تازه ترین ویدئوی خود ، فیلم اعدام یک فرد مظنون به جاسوسی را اتفاق عجیب در مراسم رژه المپیک عکس پایگاه …به گزارش تراز ، به نقل از ، در مراسم رژه کاروان المپیک مصر اتفاق بسیار نادر و آگهی پیش فروش بچه در تهران عکس پایگاه خبری …تراز تصویر زیر، آگهی پیش فروش یک بچه را در یکی از خیابان‌های تهران نشان می‌دهد شبح مرموز در یک عکس جنجال به پا کرد عکس رویت یک زن عجیب و غریب در یک عکس جدید باعث حیرت و سردرگمی بسیاری شده است این عکس در پارک داعش مظنون به جاسوسی را با گلوله توپ اعدام کرد تصاویر گروه تروریستی داعش در تازه ترین ویدئوی خود ، فیلم اعدام یک فرد مظنون به جاسوسی را منتشر کرده اتفاق عجیب در مراسم رژه المپیک عکس پایگاه خبری تراز به گزارش تراز ، به نقل از ، در مراسم رژه کاروان المپیک مصر اتفاق بسیار نادر و عجیبی رخ آگهی پیش فروش بچه در تهران عکس پایگاه خبری تراز تراز تصویر زیر، آگهی پیش فروش یک بچه را در یکی از خیابان‌های تهران نشان می‌دهد



لینک منبع :جنجال عروسک‌های جاسوسی در اروپا +عکس

تصاویر برای جنجال عروسک‌های جاسوسی در اروپا +عکس عروسک‌های جاسوسی، هدیه سال نو آمریکا برای کودکان اروپا + عکس - ایسنا www.isna.ir/.../عروسک-های-جاسوسی-هدیه-سال-نو-آمریکا-برای-کودکان-اروپا-عکس‏ - ذخیره شده 11 دسامبر 2016 ... عروسک‌های جاسوسی، هدیه سال نو آمریکا برای کودکان اروپا + عکس ... اسباب بازی در اروپا نیز به دنبال بروز این جنجال، عروسک هوشمند آمریکایی را از ... جنجال عروسک‌های جاسوسی در اروپا +تصاویر - فردا www.fardanews.com/.../جنجال-عروسک‌های-جاسوسی-در-اروپا-تصاویر‏ - ذخیره شده 11 دسامبر 2016 ... جنجال عروسک‌های جاسوسی در اروپا +تصاویر. شرکت آمریکایی «جنسیس توی » عروسکهای هوشمند جدیدی را در آستانه سال نو میلادی به بازار عرضه کرده ... جنجال عروسک‌های جاسوسی در اروپا +عکس | تهران پرس tehranpress.com/fa/news-details/138745/‏ 11 دسامبر 2016 ... جنجال عروسک‌های جاسوسی در اروپا +عکس. شرکت آمریکایی «جنسیس توی » عروسکهای هوشمند جدیدی را در آستانه سال نو میلادی به بازار عرضه کرده که ... جنجال عروسک‌های هوشمند جاسوسی در اروپا +تصاویر - پرشین وی www.persianv.com/preview/363956.php‏ 11 دسامبر 2016 ... عروسک جاسوسی ، عروسک هوشمند ، هدیه سال نو ، کودکان اروپا ، تصاویر از عروسک‌های جاسوسی در اروپا ,جنجال عروسک‌های هوشمند جاسوسی در اروپا ... جنجال عروسک‌های جاسوسی در اروپا +تصاویر - فردا | دمادم https://damadam.ir/.../جنجال-عروسک‌های-جاسوسی-در-اروپا.../5120098‏ - ذخیره شده شرکت آمریکایی «جنسیس توی » عروسکهای هوشمند جدیدی را در آستانه سال نو میلادی به بازار عرضه کرده که با مخالفت شدید گروه‌های حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان ... جنجال عروسک‌های جاسوسی در اروپا + تصاویر | پایگاه خبری تراز www.taraznews.com/content/167239‏ 11 دسامبر 2016 ... جنجال عروسک‌های جاسوسی در اروپا + تصاویر. تراز: شرکت آمریکایی «جنسیس توی » عروسکهای هوشمند جدیدی را در آستانه سال نو میلادی به بازار عرضه ... جنجال عروسک های جاسوسی در اروپا +تصاویر - سایت خبری تحلیلی ... tnews.ir/news/d18c75847399.html‏ 12 دسامبر 2016 ... شرکت آمریکایی «جنسیس توی » عروسکهای هوشمند جدیدی را در آستانه سال نو میلادی به بازار عرضه کرده که با مخالفت شدید گروه های حمایت از حقوق ... جنجال عروسک های جاسوسی در اروپا + تصاویر - پایگاه خبری تحلیلی ... tnews.ir/news/fd4775820627.html‏ 11 دسامبر 2016 ... تراز: شرکت آمریکایی «جنسیس توی » عروسکهای هوشمند جدیدی را در آستانه سال نو میلادی به بازار عرضه کرده که با مخالفت شدید گروه های حمایت از ... جنجال عروسک های جاسوسی در اروپا +تصاویر | شرکت آمریکایی - قطره www.ghatreh.com/news/.../جنجال-عروسک-های-جاسوسی-اروپا-تصاویر‏ 11 دسامبر 2016 ... شرکت آمریکایی «جنسیس توی » عروسکهای هوشمند جدیدی را در آستانه سال نو ... عروسک های جاسوسی، هدیه سال نو آمریکا برای کودکان اروپا + عکس