مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بهترین گزینه میان‌رده برای گیمرها؛ GIGABYTE RX470 G1 Gaming 4GB

[ad_1]

کارت گرافیک برای یک گیمر از نان شب نیز واجب‌تر است، اما آیا به راستی همه گیمرها توان پرداخت هزینه هنگفت برای خریداری کارت گرافیک حرفه‌ای و قدرتمند را دارند؟! کمپانی AMD با تولید سری RX 400 گام بلندی در ارایه کارت‌های گرافیک میان‌رده برداشته و کارت RX 470 این کمپانی یک محصول ارزشمند برای گیمرها با سطح بودجه متوسط به شمار می‌رود.

پردازنده گرافیکی به کار رفته در GIGABYTE RX470 G1 Gaming به تعداد ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ترانزیستور و ۲۰۴۸ واحد سایه زن مجهز است. حضور ۴ گیگابایت حافظه GDDR5 در کنار رابط حافظه ۲۵۶ بیتی، مجموعه قابل قبولی برای اجرای بازی‌های روز فراهم می‌سازد.

فرکانس پردازنده گرافیکی در بالاترین میزان خود به ۱۲۳۰ مگاهرتز افزایش می‌یابد. فرکانس چیپست‌های حافظه GDDR5 نیز بدون تغییر روی رقم ۱۶۵۰ مگاهرتز تنظیم گردیده‌اند. اما با به کارگیری خنک کننده قدرتمند و نسل جدید WindForce 2X کاربران با اورکلاک پردازنده و چیپست‌های حافظه گرافیکی در کارت RX470 G1 Gaming قادر خواهند بود تا کارایی بالاتری نسبت به نسخه مرجع AMD دریافت کنند.

نسل جدید خنک کننده WindForce 2X که در کارت گرافیک RX470 G1 Gaming به کار رفته، برای کنترل حرارت به سه لوله انتقال حرارت با آلیاژ مس مجهز گردیده و دو عدد فن ۹۰ میلی متری در کنار هیت‌سینک یکپارچه آلومینیومی به این روند کمک خواهند کرد. اطلاع رسانی نحوه فعالیت سیستم خنک کننده با استفاده از LED صورت می‌گیرد و کاربران با استفاده از نرم افزار اختصاصی گیگابایت به نام EXTREME Engine قادر به انتخاب رنگ LED از محدوده ۱۶.۸ میلیون رنگ خواهند بود.

در صورتی که میزان بارگزاری یا دمای کارت گرافیک به محدوده از پیش تعیین شده نرسد، سیستم خنک کننده به صورت Passive عمل خواهد کرد. در این شرایط دو عدد فن ۹۰ میلی متری WindForce 2X به طور کامل غیرفعال می‌شوند و تمام وظیفه خنک سازی بر عهده هیت‌سینک آلومینیومی و سه عدد لوله انتقال حرارت خواهد بود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

اخبار فناوری و تکنولوژیآپدیت جدید مشکل باتری آیفون ۶ را برطرف می‌کند نوشته شده توسط مهدی ده نبی آذر ۱۷ام اخبار فناوری جدیدترین و آخرین اخبار فناوریاخبارفناوریآخرین و جدیدترین اخبار فناوری آیا جدا کردن باتری از لپ تاپ باعث افزایش عمر باتری می اخبار فناوری و تکنولوژی آپدیت جدید مشکل باتری آیفون ۶ را برطرف می‌کند نوشته شده توسط مهدی ده نبی آذر ۱۷ام ۱۳۹۵ اخبار فناوری جدیدترین و آخرین اخبار فناوری اخبارفناوری آخرین و جدیدترین اخبار فناوری آیا جدا کردن باتری از لپ تاپ باعث افزایش عمر باتری می شود؟



لینک منبع :بهترین گزینه میان‌رده برای گیمرها؛ GIGABYTE RX470 G1 Gaming 4GB

بهترین گزینه میان‌رده برای گیمرها؛ GIGABYTE RX470 G1 Gaming 4GB itresan.com/.../بهترین-گزینه-میان‌رده-برای-گیمرها؛-gigabyte.../.html‏ - ذخیره شده کارت گرافیک برای یک گیمر از نان شب نیز واجب‌تر است، اما آیا به راستی همه گیمرها ... پردازنده گرافیکی به کار رفته در GIGABYTE RX470 G1 Gaming به تعداد ۵ ... بهترین گزینه میان رده برای گیمرها؛ GIGABYTE RX470 G1 Gaming 4GB khabarfarsi.com/u/29550219‏ بهترین گزینه میان رده برای گیمرها؛ GIGABYTE RX470 G1 Gaming 4GB. کارت گرافیک برای یک گیمر از نان شب نیز واجب تر است، اما آیا به راستی همه گیمرها توان ... بهترین گزینه میان رده برای گیمرها؛ GIGABYTE RX470 G1 Gaming 4GB tnews.ir/news/06ff75828660.html‏ 11 دسامبر 2016 ... کارت گرافیک برای یک گیمر از نان شب نیز واجب تر است، اما آیا به راستی همه گیمرها توان پرداخت هزینه هنگفت برای خریداری کارت گرافیک حرفه ای ... بهترین گزینه میان رده برای گیمرها؛ GIGABYTE RX470 G1 Gaming 4GB tnews.ir/آی-تی-رسان/06ff75828660.html‏ - ذخیره شده کمپانی AMD با تولید سری RX 400 گام بلندی در ارایه کارت های گرافیک میان رده برداشته و کارت RX 470 این کمپانی یک محصول ارزشمند برای گیمرها با سطح بودجه ... بهترین گزینه میان‌رده برای گیمرها؛ GIGABYTE RX470 G1 Gaming 4GB newzes.ir/search/?...بهترین%20گزینه%20میان‌رده%20برای%20گیمرها؛%20GIGABYTE%20R...‏ کارت گرافیک برای یک گیمر از نان شب نیز واجب‌تر است، اما آیا به راستی همه گیمرها توان پرداخت هزینه هنگفت برای خریداری کارت گرافیک حرفه‌ای و قدرتمند را دارند؟ بهترین گزینه میان‌رده برای گیمرها؛ GIGABYTE RX470 G1 Gaming 4GB pix.parik.ir/news/98732‏ - ذخیره شده 20 آوریل 2017 ... n کارت گرافیک برای یک گیمر از نان شب نیز واجب‌تر است، اما آیا به راستی همه گیمرها توان پرداخت هزینه هنگفت برای خریداری کارت گرافیک ... آخرین اخبار g1 gaming - بازدید https://buzdid.ir/tag/g1-gaming‏ آخرین اخبار "g1 gaming" صفحه ۱ | ۲ نتیجه (۰٫۰۰۹ ثانیه). بهترین گزینه میان رده، برای گیمر های حرفه ای؛ gigabyte rx470 g1 gaming 4gb · گیمفا ۱۲ روز پیش ۰. بهترین گزینه میان‌رده برای گیمرها GIGABYTE RX470 G1 Gaming 4GB ionet.ir/post/138543‏ - ذخیره شده پولیش و ترمیم شفافیت چراغ های خودرو با خمیردندان و مسواک [تماشا کنید]; » رونمایی سامسونگ از نسخه مایکروسافت گلکسی S8; » پتنت جدید مایکروسافت، بهترین ... مشخصات فنی کامپیوتر gigabyte gaming gt sff اعلام شد - جستجو ... khubkhan.ir/.../مشخصات-فنی-کامپیوتر-gigabyte-gaming-gt-sff-اعلام-شد‏ - ذخیره شده مادربرد MSI Z270 MPOWER GAMING TITANIUM معرفی شد. پنجشنبه 26 .... بهترین گزینه میان رده، برای گیمر های حرفه ای؛ GIGABYTE RX470 G1 Gaming 4GB . رپورتاژ: رونمایی از مادربردهای Z270 آئورس — وبلاگ - اطلاعات و ... - خـانه i-sel.ir/blog/رپورتاژ-رونمایی-از-مادربردهای-z270-آئورس/‏ - ذخیره شده 7 ژانویه 2017 ... مادربردهای Z270 گیگابایت با نام آئورس در ایران رونمایی شد ... بهترین گزینه میان‌رده برای گیمرها؛ GIGABYTE RX470 G1 Gaming 4GB رپورتاژ.