مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بزرگترین فاکتور خطرساز بیماری قلبی و عروقی

[ad_1]

رئیس انجمن آترواسکلروز ایران فشارخون را به عنوان بزرگترین فاکتور خطرساز بیماری قلبی و عروقی دانست و گفت: نارسایی قلب و کلیه، سکته قلبی و آسیب عروق بزرگ بدن از جمله گشادی شریان آئورت، محصول عدم درمان فشار خون شریانی است.

به گزارش مشرق، مسعود قاسمی در آستانه برگزاری ششمین همایش قلب و فناوری‌های نوین و همایش مشترک قلب، غدد و قلب و اعصاب اظهار داشت: این همایش جهت ارائه آخرین دستاوردهای تشخیصی، درمانی و بیماری‌های مشترک قلب، مغز و غدد طی 14 و 15 بهمن ماه سال جاری در تالار همایش های پژوهشگاه نیرو برگزار می‌شود.
 
وی افزود: در این همایش افزایش فشارخون شریانی، موضوع افزایش چربی‌های خون و عوارض آن بر روی قلب و مغز که موضوع مشترک هر 3 رشته تخصصی است، مورد بحث و گفت‌وگو قرار می گیرد.
 
رئیس انجمن آترواسکلروز ایران بیان داشت: همچنین اختلات ضربان‌های قلب و روش‌های درمانی مدرن مثل داروهای نسل جدید و پیشرفته که عمده آن در کشور در حال مصرف است و روش‌های مدرن رفع تنگی عروق همچون استفاده از بالون و استند مورد مباحثه قرار خواهد گرفت.
 
قاسمی فشارخون را به عنوان بزرگترین فاکتور خطرساز بیماری قلبی و عروقی دانست و عنوان کرد: آمارها گویای این موضوع بوده که در حال حاضر 80 درصد افراد جامعه بشری تا سن 70 سالگی تحت تأثیر نحوه زندگی ممکن است به این بیماری مبتلا بشوند لذا تشخیص و درمان به موقع بسیار حائز اهمیت است.
 
رئیس ششمین همایش قلب و فناوری های نوین خاطر نشان کرد: افزایش فشارخون شریانی در صورت درمان به موقع بسیار خوب کنترل می شود و عمده عوارض ناشی از آن حذف خواهد شد ولی متأسفانه فشار خون بالا اغلب بدون علامت بوده و به عبارتی شایع ترین علامت فشارخون، بی علامتی است برای همین گاهی بیماری خاموش نامیده می‌شود.
 
قاسمی با اشاره به اینکه کسانی که آگاهانه و با وجود اینکه از بیماری خود اطلاع دارند ولی درمان را با تأخیر و یا اصلا به جهت رفع آن تلاش نمی کنند در خطر ویژه عوارض قرار دارند، گفت: عدم درمان این مشکل سبب نارسایی قلب که یکی از وخیم ترین تظاهرات فشارخون است، خواهد شد.
 
وی تصریح کرد: همچنین نارسایی کلیه، سکته قلبی و آسیب عروق بزرگ بدن از جمله گشادی شریان آئورت محصول عدم درمان فشار خون شریانی است.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

نکاتی در مورد حبوبات و خواص آن هانکاتیدرموردحبوبات بسیار کم چرب هستند و منبع پروتئین گیاهی و گلوسیدها محسوب می‌شوند از این گذشته پایگاه خبری تحلیلی امرولهپایگاه خبری امروله امام جمعه شهرستان صحنه گفت تمدید تحریم داماتو توسط دولت آمریکا کمپانی برتر تولید کننده پنل های خورشیدی در جهانکمپانی ظرفیت تولید گیگاوات در سال نوع پنل تولیدی مونوکریستال و پلی کریستالبافت فرسوده تهران؛ یک عروس با خواستگار …بافت فرسوده تهران؛ یک عروس با خواستگار معیوب افغان‌ها در کاخ سفید زندگی می‌کنند و مرکز جامع سرطان مقالاتسرطان کبدبعد از درمان تکمیل درمان می‌تواند استرس‌آور و پر از اضطراب باشد شما با تکمیل درمان بیماری واگیر پزشکان ایرانسوزاک بیماری جنسی که به راحتی قابل درمان است گاهی بیماران از بیان بیماریهای مقاربتی خبرگزاری دانشجو …سفیر منا در دانشکده رسانه فارس رونمایی شد مهدی فرجی جای ظریف، متکی و جلیلی رابطه جنسی و عشق پزشکان ایرانهمانطور که جوامع در حال تغییر و تحول هستند، میزان شیوع و بروز بیماری ها نیز تغییرات اخبار اقتصادی ایران اکونومیستاولین و پر بیننده ترین سایت اقتصادی ایران پشت پرده سو‌ءاستفاده شبکه‌های ماهواره هیلاری کلینتون خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان …هیلاریکلینتونبا کلیک آیکون تلگرام و سپس عبارت در تلگرام، تازه‌ترین اخبار این بسته خبری را نکاتی در مورد حبوبات و خواص آن ها نکاتیدر شما می‌توانید دانه‌های خشک حبوبات را خریداری کنید که نیاز دارد به خوبی پخته شود و یا این که پایگاه خبری تحلیلی امروله پایگاه خبری امروله امام جمعه شهرستان صحنه گفت تمدید تحریم داماتو توسط دولت آمریکا یعنی کمپانی برتر تولید کننده پنل های خورشیدی در جهان کمپانی ظرفیت تولید گیگاوات در سال نوع پنل تولیدی مونوکریستال و پلی کریستال بافت فرسوده تهران؛ یک عروس با خواستگار معیوب افغان‌ها در بافت فرسوده تهران؛ یک عروس با خواستگار معیوب افغان‌ها در کاخ سفید زندگی می‌کنند و مرکز جامع سرطان مقالاتسرطان کبد بعد از درمان تکمیل درمان می‌تواند استرس‌آور و پر از اضطراب باشد شما با تکمیل درمان تسکین بیماری واگیر پزشکان ایران سرماخوردگى یک عفونت دستگاه تنفسى فوقانى است، بیمارى شایع و نسبتاً بى ضرر، اما مطمئناً وقتى خبرگزاری دانشجو ورزشی دیدار تیم‌های استقلال و تراکتورسازی از هفته سیزدهم لیگ برتر با پیروزی شاگردان امیر قلعه رابطه جنسی و عشق پزشکان ایران همانطور که جوامع در حال تغییر و تحول هستند، میزان شیوع و بروز بیماری ها نیز تغییرات شگرفی اخبار اقتصادی ایران اکونومیست اولین و پر بیننده ترین سایت اقتصادی ایران پشت پرده سو‌ءاستفاده شبکه‌های ماهواره‌ای از هیلاری کلینتون خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان هیلاریکلینتون با کلیک آیکون تلگرام و سپس عبارت در تلگرام، تازه‌ترین اخبار این بسته خبری را دریافت کنید



لینک منبع :بزرگترین فاکتور خطرساز بیماری قلبی و عروقی

فشارخون بزرگترین فاکتور خطرساز بیماری های قلبی و عروقی ... www.mehrnews.com/.../فشارخون-بزرگترین-فاکتور-خطرساز-بیماری-های-قلبی-و-عروقی‏ - ذخیره شده 13 دسامبر 2016 ... رئیس انجمن آترواسکلروز ایران، فشارخون را به عنوان بزرگترین فاکتور خطرساز بیماری قلبی و عروقی دانست و گفت: نارسایی قلب و کلیه، سکته ... تصاویر برای بزرگترین فاکتور خطرساز بیماری قلبی و عروقی آنا | فشارخون بزرگترین فاکتور خطرساز بیماری‌های قلبی و عروقی www.ana.ir/news/167588‏ - ذخیره شده 13 دسامبر 2016 ... به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، دکتر مسعود قاسمی فشارخون را به عنوان بزرگترین فاکتور خطرساز بیماری قلبی و عروقی دانست و عنوان کرد: ... بزرگترین فاکتور خطرساز بیماری قلبی و عروقی - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../بزرگترین-فاکتور-خطرساز-بیماری-قلبی-و-عروقی/‏ - ذخیره شده قاسمی فشارخون را به عنوان بزرگترین فاکتور خطرساز بیماری قلبی و عروقی دانست و عنوان کرد: آمارها گویای این موضوع بوده که در حال حاضر 80 درصد افراد جامعه بشری ... بزرگترین فاکتور خطرساز بیماری قلبی و عروقی - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../بزرگترین-فاکتور-خطرساز-بیماری-قلبی-و-عروقی/‏ 13 دسامبر 2016 ... قاسمی فشارخون را به عنوان بزرگترین فاکتور خطرساز بیماری قلبی و عروقی دانست و عنوان کرد: آمارها گویای این موضوع بوده که در حال حاضر 80 درصد ... رئیس انجمن آترواسکلروز ایران عنوان کرد بزرگترین فاکتور خطرساز ... www.farsnews.com/13950923000080‏ - ذخیره شده 13 دسامبر 2016 ... رئیس انجمن آترواسکلروز ایران فشارخون را به عنوان بزرگترین فاکتور خطرساز بیماری قلبی و عروقی دانست و گفت: نارسایی قلب و کلیه، سکته ... ستاره ها - فشارخون بزرگترین فاکتور خطرساز بیماری های قلبی و عروقی www.setarehnews.ir/fa/doc/news/91250/‏ 13 دسامبر 2016 ... رئیس انجمن آترواسکلروز ایران، فشارخون را به عنوان بزرگترین فاکتور خطرساز بیماری قلبی و عروقی دانست و گفت: نارسایی قلب و کلیه، سکته ... فشارخون بزرگترین فاکتور خطرساز بیماری های قلبی و عروقی - قطره www.ghatreh.com/.../فشارخون-بزرگترین-فاکتور-خطرساز-بیماری-های-قلبی-عروقی‏ 13 دسامبر 2016 ... فشارخون بزرگترین فاکتور خطرساز بیماری های قلبی و عروقی. رییس انجمن آترواسکلروز ایران فشارخون عنوان کرد: افزایش فشار خون و بی توجهی ... فشارخون بزرگترین فاکتور خطرساز بیماری های قلبی و عروقی - بی ... khabarfarsi.com/u/29637834‏ 13 دسامبر 2016 ... فشارخون بزرگترین فاکتور خطرساز بیماری های قلبی و عروقی. سرویس سلامت و پزشکی بی باک ؛ بخش مهمترین عناوین: رئیس انجمن آترواسکلروز ... بزرگترین فاکتور خطرساز بیماری قلبی و عروقی/ بیماری خاموش را ... www.iran-polymer.ir/.../1200-1481606716-87بزرگترین-فاکتور-خطرساز-بیماری-قلبی-و-عروقی-بیماری-خاموش-را-جدی-بگیرید.html‏ 13 دسامبر 2016 ... بزرگترین فاکتور خطرساز بیماری قلبی و عروقی/ بیماری خاموش را جدی بگیرید. چاپ. منتشر شده در 23 آذر 1395 ...