مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

غارهای دیدنی و تاریخی ناتینگهام

[ad_1]

برترین ها: شهر ناتینگهام در ناتینگهمشایر در انگلستان در سراسر یک برآمدگی ماسه سنگی که تپه های ملایم شمال رودخانه ترنت را شکل داده اند، کشیده شده است. این صخره ماسه سنگی حدود 230 میلیون سال پیش شکل گرفته است و استحکام زیادی دارد و در عین حال به اندازه کافی نرم هست که بتوان با قلم و کلنگ روی آن کار کرد. این کیفیت دوگانه عجیب قدرت و نرمی به سنگ اجازه می دهد به آسانی حفاری شود و هنوز هم در گستره های پشتیبانی نشده ایمن بماند.

اولین ساکنان ناتینگهام از این ویژگی خاص استفاده کردند. آن ها فهمیدند که آسانتر و ارزانتر خواهد بود که فضای سکونت خود را با حفاری در پای این صخره های ماسه سنگی ایجاد کنند تا اینکه خانه هایشان را روی زمین بسازند. هیچ یک از این غارهای اولیه امروزه وجود ندارند.


آن ها توسط فرسایش آب و هوا از هم پاشیده اند. اما هنوز هم صدها غار زیر شهر مدرن ناتینگهام وجود دارد. اعتقاد بر این است که قدیمی ترین این غارها در قرن دوازدهم ایجاد شده اند و تعداد کمی از آن ها بعد از سال 1850 به وجود امده اند. این غارها به عنوان خانه، سرداب و محل کار توسط ساکنان مختلف شهر استفاده می شدند. شمع سازان، نانواها و آهنگران آن ها را دوست داشتند زیرا می توانستند به راحتی آتش روشن کنند بدون اینکه مجبور باشند نگران آن باشند و هرشب خاموش کنند. قصابان و ماهی فروشان هم به دلیل هوای سرد و نبودن مگس به این غارها علاقه داشتند.

 

در طول انقلاب صنعتی، شمار زیادی از مردم در جستجوی کار به ناتینگهام آمدند و صاحبخانه ها شروع به اسکان خانواده ها در غارها، گاهی با شرایط بسیار بد کردند. همه خانواده ها در یک اتاق می خوابیدند و غذا می خوردند. بهداشت ضعیف بود و غارها زمینه شیوع وبا، سل و آبله شدند. این یکی از بدترین دوره های تاریخ ناتینگهام بود. در سال 1845 اجاره غارها و زیرزمین ها برای استفاده غیرقانونی شد اما در عمل به طور کامل ریشه کن نشد. مردم هنوز تا اوایل قرن بیستم در آن ها زندگی می کردند. در طول جنگ جهانی دوم، غارها پناهگاهی برای حملات هوایی شدند. تعداد انگشت شماری از غارها هنوز استفاده می شوند.

 

غارهای دیدنی و تاریخی ناتینگهام
 غارهای دیدنی و تاریخی ناتینگهام

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

غارهای دیدنی و تاریخی ناتینگهاماولین ساکنان ناتینگهام از این ویژگی خاص استفاده کردند آن ها فهمیدند که آسانتر و غارهای دیدنی و تاریخی ناتینگهامبرترین ها شهر ناتینگهام در ناتینگهمشایر در انگلستان در سراسر یک برآمدگی ماسه سنگی که غارهای دیدنی و تاریخی ناتینگهام تصاویراولین ساکنان ناتینگهام از این ویژگی خاص استفاده کردند آن ها فهمیدند که آسانتر و غارهای دیدنی و تاریخی ناتینگهامنوشته شده در تاریخ در دسته بندی دیدنی های جهان از هر پنج قاره آکاایران این صخره غارهای دیدنی و تاریخی ناتینگهام سحرنیوزغارهایدیدنیوتاریخیبرترین ها شهر ناتینگهام در ناتینگهمشایر در انگلستان در سراسر یک برآمدگی ماسه سنگی که شهر ناتینگهام و غارهای دیدنی و تاریخی آن را باید …شهر ناتینگهام و غارهای دیدنی و تاریخی شهر ناتینگهام و غارهای دیدنی و تاریخی آن را غارهای دیدنی و تاریخی ناتینگهام برترینها خبرواناولین ساکنان ناتینگهام از این ویژگی خاص استفاده کردند آن ها فهمیدند که آسانتر و غارهای دیدنی و تاریخی ناتینگهامغارهای دیدنی و تاریخی ناتینگهام غارهای دیدنی و تاریخی ناتینگهام غارهای دیدنی و تاریخی ناتینگهام این صخره ماسه …به گزارش دبلیوخبر و به نقل از برترین ها آذر ٢٣ غارهای دیدنی و تاریخی ناتینگهام این غار های شگفت انگیز شهر ناتینگهام؛ انگلستان آکا غار‌های ناتینگهام که در دل و تاریخچه در دل کوهغارهای ناتینگهام غارهای دیدنی و تاریخی ناتینگهام مکانهای دیدنی و تاریخی استان سمنان جاهای دیدنی و تاریخی تهران مکان دیدنی و تاریخی در ماشهر



لینک منبع :غارهای دیدنی و تاریخی ناتینگهام

تصاویر برای غارهای دیدنی و تاریخی ناتینگهام غارهای دیدنی و تاریخی ناتینگهام - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../غارهای-دیدنی-و-تاریخی-ناتینگهام‏ - ذخیره شده 13 دسامبر 2016 ... غارهای دیدنی و تاریخی ناتینگهام. این صخره ماسه سنگی حدود 230 میلیون سال پیش شکل گرفته است و استحکام زیادی دارد و در عین حال به اندازه کافی ... غارهای دیدنی و تاریخی ناتینگهام | سلامت دیجیتال www.salamatdigital.com/غارهای-دیدنی-و-تاریخی-ناتینگهام/‏ - ذخیره شده 15 فوریه 2017 ... غارهای دیدنی و تاریخی ناتینگهام. شهر ناتینگهام در ناتینگهمشایر در انگلستان در سراسر یک برآمدگی ماسه سنگی که تپه های ملایم شمال رودخانه ترنت ... غارهای دیدنی و تاریخی ناتینگهام (عکس) - صفحه نخست news.118safar.com/fa/news/3016/غارهای-دیدنی-و-تاریخی-ناتینگهام-عکس‏ غارهای دیدنی و تاریخی ناتینگهام (عکس). شهر ناتینگهام در ناتینگهمشایر در انگلستان در سراسر یک برآمدگی ماسه سنگی که تپه های ملایم شمال رودخانه ترنت را شکل داده ... غارهای دیدنی و تاریخی ناتینگهام - - آکاایران www.akairan.com/asia/word/news2016121311155544892.html‏ 13 دسامبر 2016 ... آکا ایران: شهر ناتینگهام در ناتینگهمشایر در انگلستان در سراسر یک برآمدگی ماسه سنگی که تپه های ملایم شمال رودخانه ترنت را شکل داده اند، کشیده ... غارهای دیدنی و تاریخی ناتینگهام | گروه گردشگری پارس دان برتر ... www.flickr.com/photos/136942070@N07/32818064601/‏ 16 فوریه 2017 ... برترین ها: شهر ناتینگهام در ناتینگهمشایر در انگلستان در سراسر یک برآمدگی ماسه سنگی که تپه های ملایم شمال رودخانه ترنت را شکل داده اند، کشیده ... غارهای دیدنی و تاریخی ناتینگهام | برترینها | خبروان khabarone.ir/news/5278813/غارهای-دیدنی-و-تاریخی-ناتینگهام‏ 13 دسامبر 2016 ... غارهای دیدنی و تاریخی ناتینگهام. این صخره ماسه سنگی حدود 230 میلیون سال پیش شکل گرفته است و استحکام زیادی دارد و در عین حال به اندازه کافی ... غارهای دیدنی و تاریخی ناتینگهام - تی نیوز tnews.ir/news/d25675941549.html‏ 13 دسامبر 2016 ... غارهای دیدنی و تاریخی ناتینگهام. برترین ها:شهر ناتینگهام در ناتینگهمشایر در انگلستان در سراسر یک برآمدگی ماسه سنگی که تپه های ملایم شمال ... غارهای دیدنی و تاریخی ناتینگهام (عکس) - پول نیوز | دمادم https://damadam.ir/.../غارهای-دیدنی-و-تاریخی-ناتینگهام.../6677729‏ - ذخیره شده شهر ناتینگهام در ناتینگهمشایر در انگلستان در سراسر یک برآمدگی ماسه سنگی که تپه های ملایم شمال رودخانه ترنت را شکل داده اند، کشیده شده است. (پول نیوز ... غارهای دیدنی و تاریخی ناتینگهام - ivnews.ir/search/?q=غارهای%20دیدنی%20و%20تاریخی%20ناتینگهام%20-‏ نوشته شده در تاریخ 1395/09/23 در دسته بندی دیدنی های جهان از هر پنج قاره پرتال آکاایران سایت خبرگزاری آکا بخش قاره آسیا قسمت دیدنی های جهان از هر پنج قاره- غارهای ...