مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

روش درست کردن شکلات هندوانه ای یلدا

[ad_1]

روش درست کردن شکلات هندوانه ای یلدا

 

به گزارش ایران ناز در این مطلب میخواهیم روش تهیه یک شکلات شیک و مجلسی و خوش طعم مناسب برای شب یلدا را به شما آموزش بدهیم. امیدوارم با تهیه این شکلات شب به یاد ماندنی تری را برای عزیزان خود رقم بزنید . با ما در ایران ناز همراه باشید .شب یلدا یکی از بهترین موقعیت ها برای میهمانی های دور همی است. برای دسر شب یلدا امسال تان شکلات هندوانه ای درست کنید.

 

مواد لازم برای شکلات هندوانه ای شب یلدا :

 

شکلات سفید 250 گرم

گلوکز 2/5 قاشق غذاخوری

شیر عسلی تغلیظ شده 160 گرم

کره 70 گرم

آجیل شیرین 150 گرم

رنگ خوراکی قرمز مقداری

 

طرز تهیه شکلات هندوانه ای برای شب یلدا :

 

شیر عسلی و کره را در ظرف پیرکس بریزید و با قدرت 600 وات به مدت 90 ثانیه در ماکروویو قراردهید. در این مدت دوبار آن را هم بزنید. سپس گلوکز را اضافه کنید و به مدت 60 ثانیه در مایکروفر با قدرت 600 وات قرار دهید.شکلات ها را نیز در ظرف جداگانه بریزید و دو دقیقه دیگر در ماکروویو با قدرت 600 وات بگذارید.

 

شکلات را به شیر عسلی اضافه کنید و هم بزنید. آجیل شیرین را به آن اضافه کنید.رنگ خوراکی قرمز را به مخلوط اضافه کنید تا به رنگ هندوانه در بیاید.

 

کف قالب ناودانی با نایلون بپوشانید و چرب کنید. مواد را در قالب بریزید در یخچال به مدت 6 ساعت قرار دهید.سپس از قالب خارج کنید و با چاقو به ضخامت 1/5 سانتی متر برش بزنید و در کپسول کاغذی قرار دهید.

 

مطالب مرتبط:

 

آموزش دسر هندوانه دارچینی برای شب یلدا

 

شام یلدایی مسما انار و بادمجان

 

آموزش تهیه شیرینی هندوانه برای شب یلدا

 

روش تهیه ژله مجلسی انار و بستنی مناسب شب یلدا

 

متن های زیبای عاشقانه تبریک شب یلدا جدید


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

آب کردن شکلات بهارک مبینی بهار مدیر ارشد بهارسایت جتما همه تون می دونید که به دو روش شکلات رو آب انواع شربت و نوشیدنی، آموزش درست کردن نوشیدنی، …در این بخش شما با انواع درست کردن دسر،انواع نوشیدنی،انواع دسر،آشپزی،انواع نوشیدنی انواع کیک و بیسکوئیت و شکلات آموزش شیرینی …طرز تهیه و روش درست کردن فرنی خوشمزه با نشاسته خودتان در خانه، نان خامه ای درست کنیدعروس مد ارایشاموزش درست کردن موی کوتاه دخترانه موها را با شامپو و نرم کننده مناسب بشورید زمانی نحوه درست کردن بورک ترکیه ایطرز تهیه بورک ترکیه ای بورک ترکیه اینحوه پخت بورک ترکیه ایدرست کردن بورک ترکیه ای شانزده روش برای زیبا تر کردن چشمجوان ماندن آسان تر از آنست که فکرش را بکنید تغییرات کوچکی در زندگی روزمره‌ی خود لایت مد مد و لباس دکوراسیون آرایش و زیبایی …عکس های لیندا کیانی با تیپ و چهره زمستانی ماجرای ازدواج شبنم فرشادجو بازیگر ساله با چگونه با روشهای ساده زیبا شویمراههای ساده ای برای زیبا شدن وجود دارد که بسادگی می توان بوسیله لوازمی که در منزل در طرز درست کردن ژلــه رنگین کمانآموزش درست کردن ژله رنگین کمان ژله رنگین کماندرست کردن ژله رنگین کمانآموزش تصویری روش پاک کردن انواع کیف و کفش ایران نازدر این مقاله به راه های ساده و مفید برای پاک کردن انواع کیف و کفش اشاره شده است پنج آب کردن شکلات بهارک مبینی بهار مدیر ارشد بهارسایت جتما همه تون می دونید که به دو روش شکلات رو آب می کنند انواع شربت و نوشیدنی، آموزش درست کردن نوشیدنی، نوشیدنی گرم در این بخش شما با انواع درست کردن دسر،انواع نوشیدنی،انواع دسر،آشپزی،انواع نوشیدنی گرم انواع کیک و بیسکوئیت و شکلات آموزش شیرینی پزی طرز تهیه و روش درست کردن فرنی خوشمزه با نشاسته خودتان در خانه، نان خامه ای درست کنید عروس مد ارایش اموزش درست کردن موی کوتاه دخترانه موها را با شامپو و نرم کننده مناسب بشورید زمانی که مو شانزده روش برای زیبا تر کردن چشم جوان ماندن آسان تر از آنست که فکرش را بکنید تغییرات کوچکی در زندگی روزمره‌ی خود بدهید، فوت لایت مد مد و لباس دکوراسیون آرایش و زیبایی آموزش جدیدترین مدل کفش دخترانه چگونه با روشهای ساده زیبا شویم راههای ساده ای برای زیبا شدن وجود دارد که بسادگی می توان بوسیله لوازمی که در منزل در دسترس طرز درست کردن ژلــه رنگین کمان آموزش درست کردن ژله رنگین کمان ژله رنگین کماندرست کردن ژله رنگین کمانآموزش تصویری درست درست کردن مربا هویج وانیل اگرنوع شکرى آن باشد یک ق چ واگر وانیل خالص باشد ق چ جوز هندی و یا موقع رنده کردن



لینک منبع :روش درست کردن شکلات هندوانه ای یلدا

تصاویر برای روش درست کردن شکلات هندوانه ای یلدا روش درست کردن شکلات هندوانه ای یلدا - ایران ناز www.irannaz.com/روش-درست-کردن-شکلات-هندوانه-ای-یلدا.html‏ - ذخیره شده روش درست کردن شکلات هندوانه ای یلدا به گزارش ایران ناز در این مطلب میخواهیم روش تهیه یک شکلات شیک و مجلسی و خوش طعم مناسب برای شب یلدا را به. رولت هندوانه برای شب یلدا - بیتوته www.beytoote.com/.../roulette-watermelons1-yalda.html‏ - ذخیره شده - مشابه طرز تهیه رولت هندوانه,طرز تهیه شیرینی مخصوص شب یلدا ... استراحت در یخچال، رولت را با چاقوی اره ای برش زده و بعد برای تخم هندوانه شکلات آبکرده را داخل قیف ریخته ... روش درست کردن شکلات هندوانه ای یلدا - علی دو هزار ali2000.ir/2016/12/13/روش-درست-کردن-شکلات-هندوانه-ای-یلدا/‏ - ذخیره شده 13 دسامبر 2016 ... به گزارشی از ایران ناز در این مطلب میخواهیم روش تهیه یک شکلات شیک و مجلسی و خوش طعم مناسب برای شب یلدا را به شما آموزش بدهیم. امیدوارم با تهیه ... شب یلدا : شکلات هندوانه ای، یک دسر آسان برای شب یلدا - سیمرغ seemorgh.com/.../chocolate.../329000-شکلات-هندوانه-ای-برای-شب-یلدا/‏ - ذخیره شده 9 دسامبر 2016 ... طرز تهیه شکلات هندوانه ای برای شب یلدا. شیر عسلی و کره را در ظرف پیرکس بریزید و با قدرت 600 وات به مدت 90 ثانیه در ماکروویو قراردهید. آموزش درست کردن شکلات هندوانه ای مخصوص شب یلدا - سماتک www.samatak.com/cook/.../آموزش-شکلات-هندوانه-ای-شب-یلدا.html‏ - ذخیره شده آموزش درست کردن شکلات هندوانه ای مخصوص شب یلدا. آموزش شکلات هندوانه ای در شب یلدا در این پشت گذاشته شده است تا شما عزیزان با دستور آن آشنا شوید و شب به ... طرز تهیه توپک هندوانه ای / شکلات توپی هندوانه ای • مجله تصویر زندگی www.tasvirezendegi.ir/توپک-هندوانه-ای-شکلات-توپی/‏ - ذخیره شده - مشابه در این پست طرز تهیه توپک هندوانه‌ای (شکلات توپی هندوانه ای) که دسر بسیار آسان و شیک ... برای تهیه‌ی دسر شب یلدا کیک‌ اسفنجی وانیلی خرد شده را به وسیله‌ی رنگ ... طرز تهیه شکلات هندوانه ای شکل برای شب یلدا • مجله تصویر زندگی www.tasvirezendegi.ir/طرز-تهیه-شکلات-هندوانه-ای/‏ - ذخیره شده در بخش آموزش آشپزی امروز طرز تهیه شکلات هندوانه ای ، یک دسر آسان برای شب یلدا را تقدیمتون می کنیم. شب یلدا یکی از بهترین موقعیت ها برای میهمانی های دور همی. طرز تهیه رولت هندوانه ای ویژه شب یلدا - مجله تصویر زندگی www.tasvirezendegi.ir/طرز-تهیه-رولت-هندوانه-ای-ویژه-شب-یلدا/‏ - ذخیره شده - مشابه درست کردن این رولت هندوانه ای برای شب یلدا شاید در نگاه اول کمی سخت به نظر ... رولت را با چاقوی اره ای برش زده و بعد برای تخم هندوانه شکلات آبکرده را داخل قیف ... ژله هندوانه ای برای شب یلدا + آموزش تصویری | شبنم نیوز www.shabnamnews.com/news/72223‏ - ذخیره شده - مشابه 11 دسامبر 2014 ... شبنم نیوز: ژله هندوانه ای یک دسر مناسب براش شب یلدا است. برای آموزش این دسر با ... 4- شکلات ( کاکائو ) چیپسی. طرز تهیه : ابتدا یک بسته ژله ...