مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

Android Pay به ژاپن رسید

[ad_1]

گوگل به آهستگی در حال گسترش قلمرو سرویس Android Pay  است  و امروز نوبت کشور ژاپن است. اگر در این کشور هستید و  نسخه اندروید  4.4 و یا بالاتر را نصب دارید ، می‌توانید این برنامه را از Play Store دانلود کنید. 

McDonalds ، Dominoes ، Lawson، Mini-Stop، Family Mart و Coca- Cola  و چند شرکت دیگر از جمله شرکای گوگل در ژاپن هستند که کاربران این کشور از این به بعد می‌توانند با Android Pay  از آنها خرید کنند.

شرکت گوگل اعلام کرده است که سال 2017 قرار است رابطه خود را با شبکه های FeliCa گسترش دهد تا ارائه دهندگاه خدمات پرداخت اینترنتی بیشتری بتوانند با این شرکت همکاری کنند. طبق گزارش Keyword، بسیاری از بانک‌ها و ارائه دهنده گان eMoney  نیز سال آینده تلاش خواهند کرد که سرویس‌های خود را در نقاط مختلف و توسط فروشندگان متوع ارائه دهند.

کاربران جدید ژاپنی از طریق این برنامه می‌توانند کارت Edy Card  خودرا دریافت کرده و هدیه 400 ینی خود را نیز دریافت کنند. با وجود اینکه هفته گذشته Android Pay  در ایرلند نیز راه اندازی شد اما این سرویس هنوز راه زیادی پیش رو دارد . ژاپن بعد از هنگ کنگ و سنگاپور، سومین مکانی است که در کل قاره آسیا با سرویس Android Pay  سازگار شده است.

 


موارد موضوعی مرتبط


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

بررسی گوشی نکسوس محصول مشترک گوگل و …گوشی‌های هوشمند سال به سال بزرگ‌تر می‌شوند و ظاهرا قرار نیست این رویه تغییر کند ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …روش های افزایش امنیت وای فای مخفی کردن وای فای چگونه هنگام عکس گرفتن لاغر به نظر تکنولوژی اطلاعاتاین وبلاگ به دور از هر گونه حاشیه تنها به آموزش مباحث می پردازد برخی مطالب به عنوان بررسی گوشی نکسوس محصول مشترک گوگل و موتورولا زومیت گوشی‌های هوشمند سال به سال بزرگ‌تر می‌شوند و ظاهرا قرار نیست این رویه تغییر کند تکنولوژی اطلاعات و این شاخص ها نشان می دهند به طور متوسط دستگاه چند ساعت ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند موبایل کامپیوتر روش های افزایش امنیت وای فای مخفی کردن وای فای چگونه هنگام عکس گرفتن لاغر به نظر بیایم و راهنمای سفر به ژاپن چگونه به ژاپن برویم شرایط مهاجرت به ژاپن سفراوباما به ژاپن گل هاشمیان به ژاپن نیروی کار به ژاپن لحظهورود تسونامی به ژاپن خاطرات سفر به ژاپن



لینک منبع :Android Pay به ژاپن رسید

Android Pay به ژاپن رسید | ITIRAN itiran.com/Android-Pay-به-ژاپن-رسید‏ - ذخیره شده 14 دسامبر 2016 ... گوگل به آهستگی در حال گسترش قلمرو سرویس Android Pay است و امروز نوبت کشور ژاپن است. اگر در این کشور هستید و نسخه اندروید 4.4 و یا ... اخبار پارسیک - Android Pay به ژاپن رسید news.parseek.com/Url/?id=13351084‏ - ذخیره شده Android Pay به ژاپن رسید. Android Pay به ژاپن رسید - دانش نیوز daneshnews.com/view/FA/253219.aspx‏ 14 دسامبر 2016 ... Android Pay به ژاپن رسید چهارشنبه 24 آذر 1395منبع : آی تی ایرانگوگل به آهستگی در حال گسترش قلمرو سرویس android pay است و امروز نوبت ... Android Pay says “hajimemashite” - Google Blog https://blog.google/...payments/android-pay-says-hajimemashite/‏ - ذخیره شده Dec 12, 2016 ... Android Pay — the new digital wallet for Android smartphones — is available in Japan, helping you pay for things and earn loyalty points ... Android Pay - Wikipedia https://en.wikipedia.org/wiki/Android_Pay‏ - ذخیره شده - مشابه Android Pay is a digital wallet platform developed by Google to power in-app and tap-to-pay ... As of 2016, it is currently available in the United States, UK, Ireland, Poland, Singapore, Australia, Hong Kong, Japan and New Zealand. Upon its ... mohammad | زاگرس رایانه آباده zagrosrayaneh.ir/author/mohammad/‏ دوربین امنیت خانگی Logitech Circle · Android Pay به ژاپن رسید · صدا و سیما از شاتل شکایت کرد · هدیه کریسمس کارمندان Best Buy به یک نوجوان · دیزاین انقلابی در ... اخبار دنیای تکنولوژی | Page 225 | شرکت بین المللی رایمند نیک ... bornalab.com/aggregator/sources/1/categorize?page=224‏ - ذخیره شده Android Pay به ژاپن رسید ... ال‌جی با ۶ گوشی میان رده به نمایشگاه CES 2017 می‌آید ... دانلود کنید: با اپلیکیشن «نمایشگاه همراه» به راحتی از الکامپ ۲۰۱۶ بازدید ... چین بازار تبلیغات آنلاین را در دست خواهد گرفت - Sabavision www.sabavision.com/enews/9‏ - ذخیره شده فارستر با بررسی های خود در هند، استرالیا، کره جنوبی، ژاپن و چین اعلام کرده که در سال ... ارزش بازار تبلیغات آنلاین در اروپا به 36 میلیارد یورو رسیده است ... گوگل قرار است از ماه آینده سرویس پرداخت خود موسوم به Android Pay را در انگلیس فعال کند . نمونه تصاویر به ثبت رسیده با موبایل اکسپریا XZ Premium را تماشا ... https://digiato.com/.../نمونه-تصاویر-به-ثبت-رسیده-با-موبایل-اکس/‏ - ذخیره شده 2 روز پیش ... متاسفانه موبایلی که در کنگره جهانی موبایل معرفی شد، هنوز به صورت تمام و ... نمونه تصاویر به ثبت رسیده با آخرین پرچمدار کمپانی ژاپنی سونی در ... ITIRAN | دروپال 8 فارسی با تاریخ شمسی drupal-8.ir/aggregator/sources/6?page=12‏ کاربران آمازون در سرتاسر دنیا می‌توانند از این به بعد برای اشتراک سرویس ویدیوی .... Android Pay به ژاپن رسید ... android payژاپنپرداخت موبایلیآی تی ایران.