مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

پرسه در میان شهر رنگ‌ها

[ad_1]

نگاهى به مجموعه‌ تصویرگرى‌هاى «تانیا ساموشکینا»

پرسه در میان شهر رنگ‌ها

کودک و نوجوان > فرهنگی - اجتماعی - على مولوى:
او عاشق نقاشی، عکاسى و سفر است و هرروز یک تصویرگرى یا عکس تازه در صفحه‌ى اینستاگرامش براى بیش از ۶۲هزار دنبال‌کننده‌اش منتشر مى‌کند.

 

 

«تانیا ساموشکینا»، تصویرگر جوان اهل مسکو، بیش‌تر براى کودکان و نوجوانان کار مى‌کند. اغلب آثارش با آب‌رنگ هستند و یکى از ویژگى‌هاى نقاشى‌هایش، زنده‌بودن رنگ‌هاست.

او آثارش را به صورت تابلو، استیکر، کارت‌پستال، کارت تبریک و... مى‌فروشد. اما یکى از ویژگى‌هایى که باعث شده آثار تانیا ساموشکینا تا این اندازه هوادار داشته باشد، عکس‌هایى است که از تلفیق سفرها و تصویرگرى‌هایش منتشر مى‌کند. عکس‌هاى او به‌نوعى سلفى نقاشى‌هاى رنگارنگ با شهرها و منظره‌هاى واقعى هستند!


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک …حمله وران و توهین کنندگان در فضای مجازی هر روز بیشتر می شوند و این مختص ایران نیستاول جدیدترین خبرهای شهرستان شبستر خبر فارسیبر این اساس پیکر دو شهید گمنام در شهر بخشایش، دو شهید در تسوج، دو شهید در صوفیان و پیکر عاشقانه های خسرو شکیبایی دیدی شبی در حرف و حدیث مبهم بی فردا گُمت کردم دیدی در آن دقایق دیر باور پر گریه گُمت موزه گردی در گوشه و کنار ایران آکاموزهگردیدرگوشهوکنارایرانموزه گردی در گوشه و کنار ایران بیش از نیمی از آثار دیدنی های تهران آکا دیدنی های تهران برج آزادیمیدان آزادیپارک جنگلیچیتگرپامِناردرکهبازارتهرانسر در امید به زندگیمرد جوانی وسط شهری ایستاده بود و ادعا می‌کرد که زیبا ترین قلب را در آن شهر داردرد پای احساس سهراب سپهریماه بالای سر آبادی است ، اهل آبادی در خواب روی این مهتابی خشت غربت را می بویم باغ هفت خان ترجمه ی شعر با درود به همه ی دوستان و پوزش از این همه دیرکرد در به روزکردن تارنما این هم ترجمه ای پس لرزه های غزلدر راه رسیدن به تو گیرم که بمیرم اصلن به تو افتاد مسیرم که بمیرم یک قطره ی آبم که در اس ام اس جدید به یاد هم بودن اس ام اس جدید به یاد هم بودن هدفم بود که هرگز نشوم عاشق کس چون که رخسار تو دیدم ، هدفم جدیدترین خبرهای شهرستان شبستر خبر فارسی بر این اساس پیکر دو شهید گمنام در شهر بخشایش، دو شهید در تسوج، دو شهید در صوفیان و پیکر یکی عاشقانه های خسرو شکیبایی دیدی شبی در حرف و حدیث مبهم بی فردا گُمت کردم دیدی در آن دقایق دیر باور پر گریه گُمت کردم موزه گردی در گوشه و کنار ایران آکا موزهگردیدرگوشهوکنارایرانموزه گردی در گوشه و کنار ایران بیش از نیمی از آثار موجود در دیدنی های تهران آکا دیدنی های تهران برج آزادیمیدان آزادیپارک جنگلیچیتگرپامِناردرکهبازارتهرانسر در باغ امید به زندگی مرد جوانی وسط شهری ایستاده بود و ادعا می‌کرد که زیبا ترین قلب را در آن شهر دارد رد پای احساس سهراب سپهری ماه بالای سر آبادی است ، اهل آبادی در خواب روی این مهتابی خشت غربت را می بویم باغ همسایه هفت خان ترجمه ی شعر با درود به همه ی دوستان و پوزش از این همه دیرکرد در به روزکردن تارنما این هم ترجمه ای که ساعت شعر خانه پدر شعر مثل کبریت کشیدن در باد زندگی دشوار است من خلاف جهت آب شنا کردن را، مثل یک معجزه باور دارم اس ام اس جدید به یاد هم بودن اس ام اس جدید به یاد هم بودن هدفم بود که هرگز نشوم عاشق کس چون که رخسار تو دیدم ، هدفم سخت شعر کردی با ترجمه فارسی بایگانی تالار گفتمان نبض فردا بةهاری کوصستان بهار در کوهساران شاعر استاد هیمن بة لةنطصزة بة باران بة شنةبای بةهاران شهر رنگ



لینک منبع :پرسه در میان شهر رنگ‌ها

تصاویر برای پرسه در میان شهر رنگ‌ها پرسه در میان شهر رنگ‌ها - همشهری آنلاین www.hamshahrionline.ir/details/355228/Children/sociocultural‏ - ذخیره شده 15 دسامبر 2016 ... پرسه در میان شهر رنگ‌ها. کودک و نوجوان > فرهنگی - اجتماعی - على مولوى: او عاشق نقاشی، عکاسى و سفر است و هرروز یک تصویرگرى یا عکس تازه در ... پرسه در میان شهر رنگ‌ها | همشهری آنلاین - مهمترین اخبار ایران و جهان vista.ir/cdn/32063262‏ 15 دسامبر 2016 ... پرسه در میان شهر رنگ‌ها. کودک و نوجوان > فرهنگی - اجتماعی - على مولوى: او عاشق نقاشی، عکاسى و سفر است و هرروز یک تصویرگرى یا عکس تازه در ... پرسه در میان شهر رنگ ها -روزنامه همشمهری - آکاایران www.akairan.com/havades.../news2016121511561615852.html‏ - ذخیره شده 15 دسامبر 2016 ... پرسه در میان شهر رنگ ها. تانیا ساموشکینا. «تانیا ساموشکینا»، تصویرگر جوان اهل مسکو، بیش‌تر براى کودکان و نوجوانان کار مى‌کند. اغلب آثارش با ... همشهری دوچرخه | پرسـه در میـان شهر رنـگ‌ها 2charkheh.hamshahrilinks.org/Contents/پرسـه-در-میـان-شهر-رنـگ‌ها?feed...‏ او عاشق نقاشی، عکاسی و سفر است و هرروز یک تصویرگری یا عکس تازه در صفحه‌ی اینستاگرامش برای بیش از 62هزار دنبال‌کننده‌اش منتشر می‌کند. «تانیا ساموشکینا»، ... پرسه در میان شهر رنگ ها - تی نیوز tnews.ir/news/fb1676337440.html‏ پرسه در میان شهر رنگ ها. دریافت خبر : دوشنبه 29 آذر 1395 ساعت 23:34. پرسه در میان شهر رنگ ها. - على مولوى: او عاشق نقاشی، عکاسى و سفر است و هرروز یک ... هرلحظه، پرسه در میان شهر رنگ‌ها - اخبار ایران harlahze.com/اخبار-اجتماعی/پرسه-در-میان-شهر-رنگ-ها‏ 15 دسامبر 2016 ... پرسه در میان شهر رنگ‌ها. کودک و نوجوان > فرهنگی - اجتماعی - على مولوى: او عاشق نقاشی، عکاسى و سفر است و هرروز یک تصویرگرى یا عکس تازه در ... پرسه در میان شهر رنگ‌ها - kodoom.com - Kodoom news.kodoom.com/iran-culture/پرسه-در-میان-شهر-رنگ-ها/story/6126190/‏ 15 دسامبر 2016 ... «تانیا ساموشکینا»، تصویرگر جوان اهل مسکو، بیش تر برای کودکان و نوجوانان کار می کند. اغلب آثارش با آب رنگ هستند و یکی از ویژگی های نقاشی ... جی نیوز - پرسه در میان شهر رنگ‌ها jnews.jamaran.ir/news/id/1820109‏ 15 دسامبر 2016 ... پرسه در میان شهر رنگ‌ها. گردآوری جی نیوز : تصویرگر جوان اهل مسکو بیش‌تر براى کودکان و نوجوانان کار مى‌کند. اغلب آثارش با آب‌رنگ هستند و یکى از ... پارسی نیوز: پرسه در میان شهر رنگ‌ها parsinews.ir/news/page/667e95256dc030bbd416fa6db7497609‏ - ذخیره شده 15 دسامبر 2016 ... علی مولوی:او عاشق نقاشی، عکاسی و سفر است و هرروز یک تصویرگری یا عکس تازه در صفحه‌ی اینستاگرامش برای بیش از ۶۲هزار دنبال‌کننده‌اش ...