مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرح مفهومی: هواوی P10 مجهز به دو نمایشگر کاربردی!

[ad_1]

امسال هواوی از دو گوشی قدرتمند P9 و P9 پلاس در ماه آوریل رونمایی کرد و انتظار می‌رود که این شرکت پرچمدار جدید خود را در نیمه اول سال آینده معرفی کند. اگرچه شایعات و اطلاعات زیادی از این دستگاه فاش شده ولی اخیرا رندهای جدیدی از P10 در اینترنت منتشر گشته که طراحی متفاوتی را نسبت به شایعات گذشته نشان می‌دهد. با مشاهده تصاویر زیر به طراحی آینده‌نگرانه آن پی خواهید برد که اگرچه جذاب به‌نظر می‌رسد ولی حدس می‌زنیم که بیشتر از رندهای پرچمدار آینده هواوی، یک طرح مفهومی باشد.

رندرهای اخیر منتشر شده از هواوی P10 نسبت به تصاویر زیر واقعی‌تر به‌نظر می‌رسند. براساس رندرهای زیر با دستگاهی تمام فلزی روبرو هستیم که در پایین آن نوار LED برای اعلانات قرار گرفته و در یکی از تصاویر این نوار، آبی رنگ است. این نوار LED بسیار جذاب بوده و تاکنون در هیچ گوشی هوشمند دیگری آن را مشاهده نکرده‌ایم، علاوه‌بر این نوار باید به حاشیه‌های کم بالای نمایشگر و اطراف آن توجه کنیم که البته در زیر دستگاه با حاشیه تقریبا زیادی روبرو هستیم.

اگر به سمت چپ مدل موجود در این رندرها توجه کنید، شاهد استفاده از نمایشگر دوم خواهید بود که در آن می‌توانید وضعیت دستگاه را پیگیری کرده و عملکردی مشابه ال‌جی V20 را نظاره‌گر باشید. در این نمایشگر دوم وضعیت سیگنال، اتصال وایرلس، زمان و دیگر پارامترها را مشاهده می‌کنید. در پشت این گوشی هوشمند دوربین دوگانه با برند لایکا قرار گرفته که در کنار آن‌ها فوکوس لیرزی و فلاش دوگانه نیز خودنمایی می‌کنند. اگرچه این رندرها واقعی به‌نظر نمی‌رسند و طراحی P10 باید متفاوت از این طرح باشد ولی درگذشته شیائومی با معرفی Mi MIX ما را شگفت‌زده کرد و احتمال انجام این امر توسط هواوی نیز وجود دارد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

بررسی گوشی سونی اکسپریا اولترا زومیتدر این مقاله قصد داریم تا به بررسی فبلت میان‌رده و ۶ اینچی اکسپریا اولترا سونی ترفندهای سخت افزار کامپیوتراینترنتموبایلچه مقدار رم نیاز داریم و آیا نیازی به ارتقای حافظه رم وجود دارد؟ قسمت دوم چه مقدار رم ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …روش های افزایش امنیت وای فای مخفی کردن وای فای چگونه هنگام عکس گرفتن لاغر به نظر بررسی گوشی سونی اکسپریا اولترا زومیت طراحی اولترا برخلاف سری نامدار زد، خبری از شیشه نیست طراحی اکسپریا اولترا بسیار شبیه به ترفندهای سخت افزار کامپیوتراینترنتموبایل چه مقدار رم نیاز داریم و آیا نیازی به ارتقای حافظه رم وجود دارد؟ قسمت دوم چه مقدار رم نیاز ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند موبایل کامپیوتر روش های افزایش امنیت وای فای مخفی کردن وای فای چگونه هنگام عکس گرفتن لاغر به نظر بیایم و



لینک منبع :طرح مفهومی: هواوی P10 مجهز به دو نمایشگر کاربردی!

تصاویر برای طرح مفهومی: هواوی P10 مجهز به دو نمایشگر کاربردی! طرح مفهومی: هواوی P10 مجهز به دو نمایشگر کاربردی! - آی‌تی‌رسان itresan.com/.../طرح-مفهومی-هواوی-p10-مجهز-به-دو-نمایشگر.../.html‏ - ذخیره شده امسال هواوی از دو گوشی قدرتمند P9 و P9 پلاس در ماه آوریل رونمایی کرد و انتظار می‌رود که این شرکت پرچمدار جدید خود را در نیمه اول سال آینده معرفی کند. اگرچه. طرح مفهومی: هواوی P10 مجهز به دو نمایشگر کاربردی! - آی‌تی‌رسان | دمادم https://damadam.ir/.../طرح-مفهومی-هواوی-P10-مجهز-به-دو-نمایشگر-کاربردی/5738746‏ - ذخیره شده جهت خواندن و پیگیری اخبار منتخب روز ایران و جهان به کانال تلگرام دمادم بپیوندید. طرح مفهومی: هواوی P10 مجهز به دو نمایشگر کاربردی! امسال هواوی از دو گوشی قدرتمند ... طرح مفهومی: هواوی P10 مجهز به دو نمایشگر کاربردی! - دیجیتال سلام hi01.ir/طرح-مفهومی-هواوی-p10-مجهز-به-دو-نمایشگر-کا/‏ - ذخیره شده 15 دسامبر 2016 ... جهت خواندن و پیگیری اخبار منتخب روز ایران و جهان به کانال تلگرام دمادم بپیوندید. طرح مفهومی: هواوی P10 مجهز به دو نمایشگر کاربردی! امسال هواوی از دو ... بررسی پی 10 / P10 هواوی - زومیت www.zoomit.ir/2017/3/5/153377/huawei-p10-review/‏ - ذخیره شده 7 مارس 2017 ... هواوی که طی دو، سه سال اخیر با قدرت به رقابت در بازار موبایل می‌پردازد، به سومین ... ارتفاع این دکمه کمی‌ بیشتر از دکمه‌های کم و زیاد کردن حجم صدا است و طرح راه‌راه شکلی روی آن وجود دارد تا ..... هرچند پی ۱۰ به نمایشگر بدون حاشیه یا پردازنده‌ی پرچم‌دار کوالکام مجهز نشده، اما گوشی ... فیلم‌ آموزشی ابزارهای کاربردی اکسل ... طرح مفهومی: هواوی P10 مجهز به دو نمایشگر کاربردی! - مجله خبری نیوزس newzes.ir/news/105112‏ n امسال هواوی از دو گوشی قدرتمند P9 و P9 پلاس در ماه آوریل رونمایی کرد و انتظار می‌رود که این شرکت پرچمدار جدید خود را در نیمه اول سال آینده معرفی کند. اگرچه شایعات و ... طرح مفهومی: هواوی P10 مجهز به دو نمایشگر کاربردی! - صفحه ی نخست permob.ir/.../طرح%20مفهومی:%20هواوی%20P10%20مجهز%20به%20دو%20نمایشگر%20کاربرد...‏ - ذخیره شده امسال هواوی از دو گوشی قدرتمند P9 و P9 پلاس در ماه آوریل رونمایی کرد و انتظار می‌رود که این شرکت پرچمدار جدید خود را در نیمه اول سال آینده معرفی کند. اگرچه شایعات و ... آخرین اخبار پرچمدار هواوی - بازدید - صفحه نخست اینترنت شما https://buzdid.ir/tag/پرچمدار-هواوی?&page=1‏ طرح مفهومی: هواوی p10 مجهز به دو نمایشگر کاربردی! آی تی رسان ۲ روز پیش ۰. امسال هواوی از دو گوشی قدرتمند P9 و P9 پلاس در ماه آوریل رونمایی کرد و انتظار می رود که این ... رندر - خدمات شبکه و پشتیبانی شبکه | شرکت نت www.netwebco.ir/category/رندر/‏ - ذخیره شده ماه گذشته میلادی اخبار و اطلاعاتی از دو گوشی میان رده دیگر سونی به بیرون درز کرده بود که با کد مدل ... نوشته طرح مفهومی: هواوی P10 مجهز به دو نمایشگر کاربردی! آی تی رسان | Facebook https://www.facebook.com/ITResan/‏ - مشابه تبلت شیائومی Mi Pad 3 با نمایشگر ۹.۷ اینچی و ویندوز ۱۰ در راه است از زمان معرفی Mi Pad 2 ... طرح مفهومی: هواوی P10 مجهز به دو نمایشگر کاربردی! امسال هواوی از دو ...