مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

پخت کوکوی اسپاگتی و کالباس گوشت خوشمزه

[ad_1]

پخت کوکوی اسپاگتی و کالباس گوشت خوشمزه

پخت کوکوی اسپاگتی و کالباس گوشت خوشمزه 

برای طبخ کوکوی اسپاگتی می توانید مواد را مخلوط کنید و همراه با کالباس گوشت که طعم عالی می دهد غذا را میل نمایید. 

پخت کوکوی اسپاگتی و کالباس گوشت خوشمزهکوکوی اسپاگتی با کالباس گوشت

برای 4 تا 6 نفر؛ زمان آماده سازی و پخت 20 دقیقه

 

مواد لازم:

3 عدد تخم‌مرغ
3 پیمانه اسپاگتی پخته
2 ق س پنیر پارمسان رنده شده
2 /1 پیمانه کالباس گوشت خردشده
4 /1 پیمانه جعفری خردشده
به میزان لازم نمک و فلفل

 

طرز تهیه:

1 در یک ظرف مناسب تخم‌مرغ‌ها را بریزید و خوب بزنید. مقداری نمک و فلفل هم اضافه کنید و به هم زدن ادامه دهید، سپس اسپاگتی پخته را داخل کاسه بریزید و با کمک دست آن را کاملاً آغشته به تخم‌مرغ کنید. کالباس خردشده و نیمی از جعفری خردشده را هم بریزید و به هم زدن مواد ادامه دهید تا مایه کوکوی شما آماده شود.

 

2 یک تابه نچسب را روی حرارت قرار دهید تا داغ شود. نیمی از پنیر را داخل تابه بریزید. صبر کنید تا پنیر کمی آب شود، سپس مخلوط اسپاگتی را داخل تابه بریزید.

 

3 وقتی مخلوط کمی خودش را گرفت، کوکو را از تابه خارج کنید، بقیه پنیر را داخل تابه بریزید و صبر کنید تا آب شود. حالا کوکو را از آن طرف داخل تابه قرار دهید تا آن طرف کوکو که هنوز نپخته است، بپزد. صبر کنید تا کوکو آماده شود، سپس تابه را از روی حرارت بردارید.

 

4 بعدازآنکه کوکو کمی سرد شد، آن را داخل ظرف موردنظر بریزید و با باقیمانده جعفری آن را تزیین کنید، سپس آن را برش زده و سرو کنید. برای تهیه این کوکو از هر سس اسپاگتی که دوست دارید، می‌توانید استفاده کنید.

 

یه جور دیگه

حتما لازم نیست که این کوکو را با اسپاگتی و یا کالباس درست کنید می توانید به جای اسپاگتی از پاستاهای دیگر و به جای کالباس از مرغ پخته شده استفاده کنید .

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

انواع کوکو، آموزش پخت کوکو،، کوکوی آموزش آشپزی آکا و …کو کو عدس کوکوی گردو و گوشت طرز تهیه کوکوی قارچ کوکوی سوسیس کوکوی ورمیشل شامی رودباریفوت و فن‌های پخت یک خورشت فسنجان خوشمزهخورش فسنجان از خورش‌های خوشمزه و سنتی ایران است خورشی که از گردو یا مغزهای دیگر مثل دستور پخت یک ماکارانی بسیار متفاوت و خوشمزهطرز تهیه شیرینی کرم دار نوتلا خوشمزه و دوست داشتنی عکس طرز تهیه براونی کلاسیک غذاهای ایتالیایی، شش نوع غذای ایتالیایی خوشمزهچگونه یک سالاد سالامی ایتالیایی خوشمزه درست کنیم؟ لقمه های فیله ماهی کفشک سوخاری با آموزش آشپزی، غذاهای ایرانی، انواع دسر، آشپزی …تور تایلند سفری به سرزمین شادی ها بنز،هیونداو بخریداقساط بلند مدت بهترین راه روش های آسان درست کردن نودل و ماکارونی – جدیدترین …روشهایآساندرستکردنطرز تهیه نودل و تخم مرغ گردآوری شده توسط گروه آشپزی ممتاز چاپ طرز تهیه نودل و تخم مرغ آموزش بهترین غذاهای ایرانی،آشپزی ایرانیآشپزی ایرانی‌ و غذای ایرانی‌ مطمئنا یکی‌ از بهترین و خوشمزه‌ترین‌ها در دنیاست مزه فینگرفودفینگرفودمزه فینگرفود مزه های خوش مزه و ق غ سیر له شدهآموزش بهترین غذاهای ایرانی،آشپزی ایرانی املت …املتاسپانیاییآشپزی ایرانی‌ و غذای ایرانی‌ مطمئنا یکی‌ از بهترین و خوشمزه‌ترین‌ها در دنیاست طرز تهیه ی شور گل کلم و سبزیجاتطرز تهیه ابتدا سبزیجات را مثل گل کلم، هویج، خیار و کرفس شسته و روی یک پارچه پهن کنید تا انواع کوکو، آموزش پخت کوکو،، کوکوی آموزش آشپزی آکا و طرز در این بخش شما با آموزش پخت انواع کتلت،کوکو خوشمزه،انواع کتلت و کوکو،کوکو و کتلت،دستور پخت فوت و فن‌های پخت یک خورشت فسنجان خوشمزه خورش فسنجان از خورش‌های خوشمزه و سنتی ایران است خورشی که از گردو یا مغزهای دیگر مثل فندق دستور پخت یک ماکارانی بسیار متفاوت و خوشمزه طرز تهیه شیرینی کرم دار نوتلا خوشمزه و دوست داشتنی عکس طرز تهیه براونی کلاسیک گردویی غذاهای ایتالیایی، شش نوع غذای ایتالیایی خوشمزه غذاهای ایتالیاییانواع غذاهای ایتالیاییغذای ایتالیایی با مرغغذاهای ایتالیایی خوشمزه آموزش آشپزی، غذاهای ایرانی، انواع دسر، آشپزی آنلاین،آشپزی با تور تایلند سفری به سرزمین شادی ها بنز،هیونداو بخریداقساط بلند مدت بهترین راه برای آموزش بهترین غذاهای ایرانی،آشپزی ایرانی آشپزی ایرانی‌ و غذای ایرانی‌ مطمئنا یکی‌ از بهترین و خوشمزه‌ترین‌ها در دنیاست مزه فینگرفود فینگرفود مزه فینگرفود مزه های خوش مزه و ق غ سیر له شده آموزش بهترین غذاهای ایرانی،آشپزی ایرانی املت اسپانیایی املت آشپزی ایرانی‌ و غذای ایرانی‌ مطمئنا یکی‌ از بهترین و خوشمزه‌ترین‌ها در دنیاست روش های آسان درست کردن نودل و ماکارونی – جدیدترین اخبار ایران روشهایآساندرست طرز تهیه نودل و تخم مرغ گردآوری شده توسط گروه آشپزی ممتاز چاپ طرز تهیه نودل و تخم مرغ طرز تهیه ی شور گل کلم و سبزیجات طرز تهیه ابتدا سبزیجات را مثل گل کلم، هویج، خیار و کرفس شسته و روی یک پارچه پهن کنید تا کاملا



لینک منبع :پخت کوکوی اسپاگتی و کالباس گوشت خوشمزه

پخت کوکوی اسپاگتی و کالباس گوشت خوشمزه - پارس ناز www.parsnaz.com/پخت-کوکوی-اسپاگتی-کالباس-گوشت-خوشمزه.html‏ - ذخیره شده پخت کوکوی اسپاگتی و کالباس گوشت خوشمزه ،کوکوی خوشمزه و عالی از کالباس، کوکوی خوشمزه و عالی از گوشت،کوکوی گوشت و کالباس،کوکوی خوشمزه و عالی جدید. کوکو ماکارونی، طرز تهیه کوکوی ماکارونی با دو طعم جدید و نو - آکا www.akairan.com/ashpazi/koko1/201415121928.html‏ - ذخیره شده - مشابه 1 آگوست 2015 ... کوکو ماکارونی یکی از غاذاهای خوشمزه ای است که می توان با انواع ماکارونی تهیه کرد ... مرغ پخته تکه تکه شده یا گوشت چرخ کرده سرخ شده : مقداری طرز تهیه کوکوی فوق العاده زیبا و خوشمزه "ماکارونی" - نیک صالحی www.niksalehi.com/.../طرز-تهیه-کوکوی-فوق-العاده-زیبا-و-خوشمزه.html‏ - ذخیره شده مواد لازم :ماکارونی فرمی : نصف بسته مرغ پخته تکه تکه شده یا گوشت چرخ کرده سرخ شده : مقداریسوسیس یا کالباس (دلبخواهی)ذرت فلفل دلمه ای نگینی تخم مرغ : 1 عدد. کوکوی ماکارونی و پنیر - چی بپزم chibepazam.ir/کوکوی-ماکارونی-و-پنیر/‏ - ذخیره شده - مشابه ماکارونی: سه چهارم لیوان; دانه ذرت پخته: یک لیوان; فلفل دلمه ای قرمز: یک عدد; هویج رنده شده: یک عدد; تخم مرغ: ۷ عدد; شیر: نصف لیوان; نمک و فلفل به میزان کافی; پنیر ... 17 کوکوی خوشمزه؛ هم مجلسی، هم پیک نیکی (4) - گذار نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/29224694‏ 6 دسامبر 2016 ... کوکوی اسپاگتی با کالباس گوشت برای 4 تا 6 نفر؛ زمان آماده سازی و پخت 20 دقیقه مواد لازم: 3 عدد تخم مرغ 3 پیمانه اسپاگتی پخته 2 ق س پنیر [...] . آموزش کامل طرز تهیه پیتزای ماکارونی خوشمزه و ساده با پنیر پیتزا mepatogh.ir/13206/pizza-pasta/‏ - ذخیره شده 9 نوامبر 2016 ... دستور آشپزی و طرز پخت پیتزا ماکارونی خوشمزه و مجلسی در خانه ... ظرف مخصوص فر را بیاورید و ماکارانی و مرغ و سس خامه را در آن با هم مخلوط کنید و ... طرز تهیه کوکوی ماکارونی با دو طعم جدید و نو - طرز تهیه - جدیدترین ... www.momtaznews.com/طرز-تهیه-کوکوی-ماکارونی-با-دو-طعم-جدید-و/‏ - ذخیره شده - مشابه 5 ژانویه 2016 ... مرغ پخته تکه تکه شده یا گوشت چرخ کرده سرخ شده : مقداری سوسیس یا کالباس ( دلبخواهی) ... آشنایی با روش تهیه‌ی کوکو سیب‌زمینی با طعم پیازچه کوکوی سیب‌زمینی جزو غذاهای ساده و خوش‌مزه است که با طعم‌دار کردن آن می‌توانیم این غذا را ... nooshejaan, Author at نوش جان | دستور پخت تصویری غذاهای جدید و ... https://nooshejaan.com/author/nooshejaan/page/12/‏ - ذخیره شده مواد مورد نیاز برای تهیه کوکوی اسپاگتی اسپاگتی … 500 گرم تخم مرغ … ... مواد مورد نیاز جهت کتلت گوشت با سیب زمینی پخته گوشت چرخ کرده … 500 گرم سیب ... کوکوی کالباس | طرز تهیه کوکوی کالباس - نمناک namnak.com/کوکوی-کالباس.p20940‏ - ذخیره شده رتبه: ۴ - ۵ نقد - ۳۵ دقیقه ... درمانیگوناگونکاریکاتور · نمناک آشپزخانه نمناکغذاهای ایرانی طرز تهیه کوکوی کالباس ... کالباس گوشت (خلال شده) 650 گرم. پیاز (نگینی خرد و تفت داده شده) 2 عدد ... دستور طرز تهیه کوکوی ماکارونی خوشمزه و مجلسی با سس مخصوص namakstan.net/5321-cutlets-pasta.html‏ - ذخیره شده 10 سپتامبر 2016 ... دستور طرز تهیه کوکوی ماکارونی خوشمزه و مجلسی با سس مخصوص مواد لازم کوکو ماکارانی پیاز :•: یک عدد تخم مرغ :•: 4 عدد سس گوجه :•: 3 قاشق غذا خوری ...