مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آموزش تهیه کوکوی بادمجان و پنیر خوش طعم

[ad_1]

آموزش تهیه کوکوی بادمجان و پنیر خوش طعم

آموزش تهیه کوکوی بادمجان و پنیر خوش طعم 

کوکوی بادمجان و پنیر طعم بسیار خوبی دارد و شما می توانید از غذای خوشمزه را برای ناهار دور همی خانوادگی بپزید. 

آموزش تهیه کوکوی بادمجان و پنیر خوش طعم

برای 4 تا 6 نفر؛ زمان آماده سازی و پخت 40 دقیقه

 

مواد لازم:

یک کیلوگرم بادمجان
1 پیمانه پنیر موزارلای رنده شده
2 /1 پیمانه جعفری خردشده
2 حبه سیر له‌شده
2 /1 پیمانه پودر سوخاری
4 /1 پیمانه آرد سفید
2 عدد تخم‌مرغ
به میزان لازم نمک
به میزان لازم فلفل
به میزان لازم روغن

 

طرز تهیه:

1 ابتدا باید فر را با دمای 180 درجه سانتی‌گراد روشن کنید تا گرم شود. سر بادمجان‌ها را جدا کنیدو همه‌ اطراف آنها را با چنگال خراش دهید، سپس آنها را روی سینی فر که از قبل با کاغذ روغنی پوشانده‌اید، قرار دهید. سینی را حدود 30 دقیقه داخل فر بگذارید تا بادمجان‌ها نرم شوند، بعد از فر درآورید و صبر کنید تا خنک شوند.

 

2 حالا بادمجان‌ها را، پوست بگیرید و داخل یک کاسه مناسب کاملا لهً کنید. بادمجان‌ها را داخل ظرف غذاساز هم می‌توانید بریزید تا خوب له شوند.

 

3 حالا پنیر، جعفری، سیر، پودر سوخاری، آرد، تخم‌مرغ و به میزان لازم نمک و فلفل را به بادمجان‌های له شده اضافه کرده و مواد را خوب با هم مخلوط کنید تا مایه کوکو آماده شود. کمی از مایه را بچشید و در صورت نیاز نمک بیشتری اضافه کنید.

 

4 در یک تابه مقداری روغن بریزید و آن را روی حرارت قرار دهید تا داغ شود. یک قاشق سوپخوری از مایه را بردارید و به آن شکل دهید، سپس داخل روغن سرخ کنید. هر تعداد که می‌شود به همین شکل کوکوها را آماده کنید.

 

یه جور دیگه

شما می توانید پودر سوخاری را داخل مواد نریزید به این ترتیب که مایه را به شکل مورد نظر درآورید و بعد روی آن ها پودر بپاشید سپس سرخ کنید.

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

انواع کوکو، آموزش پخت کوکو،، کوکوی آموزش آشپزی آکا و …کو کو عدس کوکوی گردو و گوشت طرز تهیه کوکوی قارچ کوکوی سوسیس کوکوی ورمیشل شامی رودباریآموزش کامل آشپزی و طرز تهیه کوکوی کدو سبز …آشپزیآموزش کامل آشپزی و طرز تهیه کوکوی کدو سبز برای این پست آموزش طرز تهیه کوکوی کدو سبز را آموزش آشپزی آکا و طرز تهیه هزاران غذا و آشپزی آسان …طرز تهیه کباب دنده در فر، با سس باربکیوی تند و شیرین آموزش تهیه گوشت بره با سس لوبیاآموزش آشپزی ،انواع مربا و ترشی،غذاهای رژیمی ، …آشپزی ، آموزش آشپزی ، آشپزی آنلاین کیک لیمویی با روغن زیتون ، این دسر با چای عالی میشودسه روش برای تهیه کشک و بادنجان به همراه رمز و راز …کشک بادمجان طرز تهیه کشک بادمجان کشک و بادمجان رژیمی راز و رمزهای تهیه کشک و طرز تهیه‌ی کوکوی کرفس و گشنیزطعم و بوی این کوکو بسیار دلپذیر است، آن را آماده کنید و از خوردن آن در کنار خانواده آموزش کامل طرز تهیه گوشت و لوبیا با روش اصفهانیآشپزیآموزش کامل طرز تهیه گوشت و لوبیا با روش اصفهانی گوشت و لوبیا اصفهانی تهیه گوشت و طرز تهیه مرغ شکم پر کاملترین آموزشتصویر مراحلطرز تهیه سیب زمینی تنوری شکم پر با سوسیس و پنیرآموزش بهترین غذاهای ایرانی،آشپزی ایرانیمواد اولیه وانیل یک چهارم قاشق چایخوری پودر کاکائو برای تهیه کیک کاکائویی و تیره آموزش آشپزیآموزش شیرینی آموزش آشپزیآموزش شیرینی پزیانواع نوشیدنی هاشیرینی های ایرانیدسر های خوشمزه انواع کوکو، آموزش پخت کوکو،، کوکوی آموزش آشپزی آکا و طرز شامی بادمجان، غذای خوشم طعم جهرمی ها کوکوی تره فرنگی کوکو سبزی در نان تست کتلت فوری هویج و آموزش کامل آشپزی و طرز تهیه کوکوی کدو سبز نمکستان آشپزی آموزش کامل آشپزی و طرز تهیه کوکوی کدو سبز برای این پست آموزش طرز تهیه کوکوی کدو سبز را برای آموزش آشپزی آکا و طرز تهیه هزاران غذا و آشپزی آسان سایت طرز تهیه کباب دنده در فر، با سس باربکیوی تند و شیرین آموزش تهیه گوشت بره با سس لوبیا آموزش آشپزی ،انواع مربا و ترشی،غذاهای رژیمی ، نگهداری مواد آشپزی ، آموزش آشپزی ، آشپزی آنلاین کیک لیمویی با روغن زیتون ، این دسر با چای عالی میشود سه روش برای تهیه کشک و بادنجان به همراه رمز و راز خوشمزه تر شدن کشک بادمجان طرز تهیه کشک بادمجان کشک و بادمجان رژیمی راز و رمزهای تهیه کشک و بادمجانسه طرز تهیه‌ی کوکوی کرفس و گشنیز طعم و بوی این کوکو بسیار دلپذیر است، آن را آماده کنید و از خوردن آن در کنار خانواده‌تان لذت آموزش کامل طرز تهیه گوشت و لوبیا با روش اصفهانی آشپزی آموزش کامل طرز تهیه گوشت و لوبیا با روش اصفهانی گوشت و لوبیا اصفهانی تهیه گوشت و لوبیا درست آموزش بهترین غذاهای ایرانی،آشپزی ایرانی مواد اولیه وانیل یک چهارم قاشق چایخوری پودر کاکائو برای تهیه کیک کاکائویی و تیره رنگ شدن طرز تهیه مرغ شکم پر کاملترین آموزشتصویر مراحل طرز تهیه سیب زمینی تنوری شکم پر با سوسیس و پنیر آموزش آشپزیآموزش شیرینی پزیانواع کیکنوشیدنیدسرسوپ آموزش آشپزیآموزش شیرینی پزیانواع نوشیدنی هاشیرینی های ایرانیدسر های خوشمزهجدیدترین



لینک منبع :آموزش تهیه کوکوی بادمجان و پنیر خوش طعم

آموزش تهیه کوکوی بادمجان و پنیر خوش طعم - پارس ناز www.parsnaz.com/آموزش-تهیه-کوکوی-بادمجان-پنیر-خوش-طعم.html‏ - ذخیره شده آموزش تهیه کوکوی بادمجان و پنیر خوش طعم کوکوی بادمجان و پنیر طعم بسیار خوبی دارد و شما می توانید از غذای خوشمزه را برای ناهار دور همی خانوادگی بپ. انواع کوکو، آموزش پخت کوکو،، کوکوی - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/koko1/‏ - ذخیره شده - مشابه آکا » طرزتهیه کوکو سبزی به سبک ترکیه ای - آکا » کوکو سه طبقه - آکا » طرز تهیه ... طرز تهیه کوکوی مرغ و پیازچه -آکا کرم شکلاتی مغزدار با مایکروفر -آکا کوکوی ... کوکو ماکارونی، طرز تهیه کوکوی ماکارونی با دو طعم جدید و نو - آکا www.akairan.com/ashpazi/koko1/201415121928.html‏ - ذخیره شده - مشابه 1 آگوست 2015 ... آکااراین در این مطلب 2 روش تهیه کوکوی ماکارونی را در اختیار شما عزیزان ... حل شه سپس روی موادمون می ریزیم اخر سر هم مقداری پنیر پخش میکنیم روش. طرز تهیه یک کوکوی خوش طعم برای صبحانه - آکا www.akairan.com/ashpazi/koko1/201532633256.html‏ - ذخیره شده - مشابه این کوکوی خوش طعم را برای صبحانه تان درست کنید. طرز+تهیه کوکوی بادمجان https://www.webgardha.com/tag/طرز+تهیه-کوکوی-بادمجان-‏ طرز تهیه کوکو بادمجان بسیار راحت و آسان میباشد و برای تزیین آن میتوانید از ..... این ساندویچ خوش طعم علاوه بر بادمجان حاوی دیگر سبزیجات و پنیر نیز هست، که آن را ... طرز تهیه+کوکوی بادمجان https://www.webgardha.com/tag/طرز-تهیه+کوکوی-بادمجان-‏ نتایج جستجوی عبارت طرز تهیه+کوکوی بادمجان در سایت وبگردها. ... این ساندویچ خوش طعم علاوه بر بادمجان حاوی دیگر سبزیجات و پنیر نیز هست، که آن را بسیار مقوی ... آموزش طرز تهیه ناگت مرغ خوش طعم و آسان در خانه - تفریح رایگان freetafrih.ir/1585/chicken-nugget/‏ - ذخیره شده برای تهیه ناگت مرغ خوش طعم ابتدا مرغ را به همراه پیاز و پنیر و قرص نان داخل غذاساز می ریزیم وقتی موادمان به شکل خمیر درآمد مقداری پودر سیر به همراه نمک و فلفل به ... طرز تهیه کوکو سیب زمینی مجلسی و 10 ترفند برای خوشمزه تر شدن آن namakstan.net/coco-potatoes-with-cheese.html‏ - ذخیره شده 13 آوریل 2017 ... برای شروع دستور آشپزی کوکو سیب زمینی با پنیر ابتدا سیب زمینی ها را خرد ... کوکو سیب زمینی به دو روش تهیه می‌شود؛ یکی با سیب زمینی پخته و دیگری با سیب ... دو طعم شیرین و شور هم برای پخت این غذا انتخاب می‌شود به طوری که برخی به نوع .... دستور طرز تهیه دلمه فلفل و بادمجان فوق العاده خوش طعم با دو روش. آموزش طرز تهیه انواع کتلت های خوشمزه - تالاب www.talab.org/.../learning-prepare-variety-delicious-pork.html‏ - ذخیره شده آموزش طرز تهیه انواع کتلت های خوشمزه کتلت یکی از غذاهای نانی است که تقریبا همه آن ... 30 گرم پنیر پیتزا • نمک و آرد سوخاری و روغن. روش تهیه. 1. بادمجان ها را روی اجاق ... طرز تهیه کوکوی بادمجان و فلفل - مجله تصویر زندگی www.tasvirezendegi.com/cutlets-eggplant-pepper/‏ - ذخیره شده 17 ساعت قبل ... طرز تهیه کوکوی بادمجان و فلفل , بادمجان, کوکو , کوکو بادمجان , انواع کوکو ... طرز تهیه نان سیر پنیر جعفری پیش غذا و شام سبک خوشمزه · آموزش تزیین تل سر ... بال مرغ یا ته چین بال مرغ غذایی لذیذ و خوش طعم با ظاهری زیبا و اشتها …