مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آموزش آشپزی سوپ پیاز و سیب زمینی خوشمزه

[ad_1]

آموزش آشپزی سوپ پیاز و سیب زمینی خوشمزه

آموزش آشپزی سوپ پیاز و سیب زمینی خوشمزه

 شما می توانید سوپ بسیار خوشمزه پیاز و سیب زمینی را بپزید و طعم دهنده عالی پرتغالی را هم به آن اضافه نمایید تا بهترین سوپ را داشته باشید. سوپ پیاز و سیب زمینی یک پیش غذای ساده می باشد که ماده اصلی آن سیب زمینی است, عطر, طعم و رنگی متفاوت و فوق العاده دارد و چاشنی آن پوست پرتقال و چند شاخه گشنیز است.

 

مواد لازم:

روغن نباتی : 2 قاشق غذاخوری
سیب زمینی , نگینی خرد شده : 900 گرم
هویج , نگینی خرد شده : 1 عدد
پیاز , خلال شده : 2 عدد
سیر , له شده : 2 حبه
عصاره سبزیجات : 1 پیمانه
آب پرتقال شیرین نشده : نصف پیمانه
ماست ساده کم چرب : 225 میلی لیتر
گشنیز تازه , خرد شده : 2 قاشق غذاخوری
نمک : به میزان لازم
فلفل : به میزان لازم
گشنیز جهت تزیین : مقداری
خلال پوست پرتقال : مقداری

 

طرز تهیه :

1. روغن نباتی را در یک قابلمه بزرگ گرم نموده , سیب زمینی , هویج و پیاز خرد شده و سیر را به آن اضافه نمایید . سبزیجات را به مدت 5 دقیقه به آرامی تقت دهید و در طول این مدت مرتب آن ها را هم بزنید .

 

2. آب پرتقال و عصاره سبزیجات را به مواد بیافزایید و بگذارید به جوش بیایند . حرارت را کم نمایید تا آرام بجوشند . درب قابلمه را ببندید تا مواد به مدت 20 دقیقه پخته , هویج و سیب زمینی های نگینی , نرم و ترد شوند .

 

3. محتویات داخل قابلمه را داخل غذاساز یا مخلوط کن بریزید و یک دقیقه دستگاه را روشن نمایید تا مواد به شکل پوره در بیایند .

 

4. قابلمه را بشویید و مواد را دوباره داخل آن برگردانید .

 

5. در آخر , ماست و گشنیز خرد شده را اضافه نمایید . غذا را بچشید و نمک و فلفل آن را اندازه نمایید .

 

6. غذا را در کاسه های گرم سرو نمایید و با شاخه گشنیز و خلال پرتقال تزیین نمایید .

 

توصیه سرآشپز:

این غذا را می توان به دو صورت سرو و گرم سرو نمود . اگر مایلید آن را سرد سرو نمایید , درست قبل از کشیدن غذا , ماست را اضافه نمایید و در کاسه های سرد بریزید .

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

آموزش آشپزی آکا و طرز تهیه هزاران غذا و آشپزی آسان …آموزش آشپزی ، آشپزی ایرانی ، آموزش پخت انواع غذای ایرانی ،غذای فرنگی و سنتی کپی‌رایت سوپ، انواع سوپ، آموزش پخت سوپ، آموزش درست کردن سوپ آموزش سوپ،آموزش پخت سوپ،انواع سوپ،سوپ برای بیمار،انواع پیش غذا،پخت سوپ،سوپ سریع،سوپ با آموزش آشپزی آموزش آشپزی آموزش آشپزی و طرز تهیه و دستور پخت غذاهای ایرانی و خارجی، خورشت ها، سوپ ها آموزش هنر آشپزی آموزش آشپزیآشپزیطرز تهیهشامنهارصبخانهپختنآموزشغذاکتلتبیف استروگانفپختآش آموزش آشپزی ،انواع مربا و ترشی،غذاهای رژیمی ، …آشپزی ، آموزش آشپزی ، آشپزی آنلاین کیک لیمویی با روغن زیتون ، این دسر با چای عالی میشودسایت جامع آموزش آشپزیطرز تهیه بهترین و لذیذترین غذاهای ایرانی و فرنگی ، آموزش پخت کیک و شیرینی ، روش تهیه آموزش آشپزی انواع غذاهای ایرانی و خارجی جدید و خوشمزهآشپزیآموزش کامل و جامع آشپزی انواع غذاهای ایرانی و خارجی روش های آشپزی ایرانی طرز تهیه آشپزی آموزش انواع غذاها خواص مواد غذایینکات سودمند آشپزی و آموزش انواع غذاهاخواص مواد غذایینکات سودمند آشپزیآموزش آشپزی و انواع آموزش بهترین غذاهای ایرانی،آشپزی ایرانیآشپزی ایرانی‌ و غذای ایرانی‌ مطمئنا یکی‌ از بهترین و خوشمزه‌ترین‌ها در دنیاستآشپزخانه آموزش آشپزیسس قارچ و مرغ با پاستا ابتدا پیاز را کمی تفت دهید سپس تکه های مرغ را در آن انداخته و با آموزش آشپزی آکا و طرز تهیه هزاران غذا و آشپزی آسان سایت آموزش آشپزی ، آشپزی ایرانی ، آموزش پخت انواع غذای ایرانی ،غذای فرنگی و سنتی کپی‌رایت © سوپ، انواع سوپ، آموزش پخت سوپ، آموزش درست کردن سوپ آموزش سوپ،آموزش پخت سوپ،انواع سوپ،سوپ برای بیمار،انواع پیش غذا،پخت سوپ،سوپ سریع،سوپ با خامه آموزش آشپزی آموزش آشپزی آموزش آشپزی و طرز تهیه و دستور پخت غذاهای ایرانی و خارجی، خورشت ها، سوپ ها آموزش بهترین غذاهای ایرانی،آشپزی ایرانی آشپزی ایرانی‌ و غذای ایرانی‌ مطمئنا یکی‌ از بهترین و خوشمزه‌ترین‌ها در دنیاست آموزش هنر آشپزی آموزش آشپزیآشپزیطرز تهیهشامنهارصبخانهپختنآموزشغذاکتلتبیف استروگانفپختآشپیتزا آموزش آشپزی ،انواع مربا و ترشی،غذاهای رژیمی ، نگهداری مواد آشپزی ، آموزش آشپزی ، آشپزی آنلاین کیک لیمویی با روغن زیتون ، این دسر با چای عالی میشود سایت جامع آموزش آشپزی طرز تهیه بهترین و لذیذترین غذاهای ایرانی و فرنگی ، آموزش پخت کیک و شیرینی ، روش تهیه سالاد و آموزش آشپزی انواع غذاهای ایرانی و خارجی جدید و خوشمزه آشپزی آموزش کامل و جامع آشپزی انواع غذاهای ایرانی و خارجی روش های آشپزی ایرانی طرز تهیه غذاهای آشپزی آموزش انواع غذاها خواص مواد غذایینکات سودمند آشپزی آشپزی و آموزش انواع غذاهاخواص مواد غذایینکات سودمند آشپزیآموزش آشپزی و انواع خوراکها و آشپزخانه آموزش آشپزی سس قارچ و مرغ با پاستا ابتدا پیاز را کمی تفت دهید سپس تکه های مرغ را در آن انداخته و با پیاز



لینک منبع :آموزش آشپزی سوپ پیاز و سیب زمینی خوشمزه

تصاویر برای آموزش آشپزی سوپ پیاز و سیب زمینی خوشمزه سوپ سیب زمینی، سوپ قارچ و سیب زمینی - آکا www.akairan.com/ashpazi/soup1/16798.html‏ - ذخیره شده - مشابه با ما همراه باشید تا طرز تهیه این سوپ خوشمزه را به شما آموزش دهیم. سوپ قارچ و ... مواد لازم: قارچ 500 گرم سیب زمینی 200 گرم پیاز 2 عدد آب مرغ یک فنجان خامه 100 گرم آموزش آشپزی سوپ پیاز و سیب زمینی خوشمزه - پارس ناز www.parsnaz.com/آموزش-آشپزی-سوپ-پیاز-سیب-زمینی-خوشمزه.html‏ - ذخیره شده آموزش آشپزی سوپ پیاز و سیب زمینی خوشمزه ،طرز تهیه سوپ خوشمزه،آموزش تهیه سوپ پیاز و سیب زمینی و پرتقال،آموزش تهیه بهترین سوپ خوش طعم و رنگ،سوپ عالی ... آموزش طرز تهیه سوپ سیب زمینی و هویج خوشمزه و مجلسی - پاتوق من mepatogh.ir/3595/سوپ-سیب-زمینی-هویج/‏ - ذخیره شده 12 ژوئن 2016 ... آموزش طرز تهیه سوپ سیب زمینی و هویج خوشمزه و مجلسی آموزش آشپزی و دستور ... هویج و پیاز را خرد کرده و داخل روغن بریزید 5 دقیقه آنها را روی حرارت هم ... طرز تهیه سوپ سیب زمینی - نمناک namnak.com/سوپ-سیب-زمینی.p472‏ - ذخیره شده رتبه: ۴٫۲ - ۲۶ نقد - ۱ ساعت ۲۰ دقیقه سوپ سیب زمینی و دستور پخت سوپ سیب زمینی و سوپ و طرز تهیه سوپ را در آشپزخانه ... هویج و پیاز را خرد کرده و داخل روغن بریزید 5 دقیقه آنها را روی حرارت هم بزنید. سوپ پیاز و سیب زمینی با چاشنی پرتقال - مجله مطالب خواندنی iranmg.blogsky.com/1396/02/09/post-7782‏ - ذخیره شده 2 روز پیش ... طرز تهیه سوپ سبز یک سوپ خوشمزه با کلی مواد سبز عکس طرز تهیه کیک لیمویی با روغن پای سیب زمینی با بادمجان و قارچ بهارک مبینی بهار مدیر ... طرز تهیه ی سوپ سیب زمینی و شلغم - بیتوته www.beytoote.com/cookery/.../potato1-turnip1-soup.html‏ - ذخیره شده - مشابه سوپ شلغم و سیب زمینی طرز پخت سوپ سیب زمینی , نحوه پخت سوپ شلغم , مواد لازم برای سوپ شلغم و ... پیاز متوسط ریز خرد شده, 4 عدد ... این یک سوپ ساده و در عین حال خوب و خوشمزه هست، مخصوصاً به دلیل این که ماده ی اصلی آن را شلغم تشکیل می دهد. طرز تهیه سوپ مرغ • دونفره https://www.2nafare.com/طرز-تهیه-سوپ-مرغ/‏ - ذخیره شده آموزش طرز تهیه و پخت کامل سوپ مرغ به همراه مجموعه کاملی از ترفند و فوت و فن های خوشمزه شدن و جا افتادن و زیبایی و تزیین این سوپ خوشمره با مرغ و سبزیجات. ... دلیل اینکار هم این هست که سیب زمینی زودتر از هویج و مرغ میپزه و اگر در اول کار اضافه میکردیم ممکن بود ... گشنیز و جعفری و تره رو شسته و خرد کنین و به سوپ اضافه کنین. سوپ جو پرک با قارچ • دونفره https://www.2nafare.com/سوپ-جو-پرک-با-قارچ/‏ - ذخیره شده طرز تهیه کامل مرحله به مرحله با عکس یک سوپ عالی و بسیار و خوشمزه. ... سیب زمینی ، پیاز و هویج خرد شده را در ظرف مورد نظر با یک یا دو قاشق روغن کمی تفت میدهیم تا ... طرز تهیه سوپ شلغم (خوشمزه و مفید برای سرماخوردگی) - سوران www.sooran.com/fa/recipes/9180/‏ - ذخیره شده - مشابه 26 ا کتبر 2015 ... طرز تهیه ی سوپ سیب زمینی و شلغم ... پیاز،مرغ،برنج،عدس قرمز،شلغم،هویج و سیب زمینی رو داخل قابلمه ای ریخته و رویش حدود 2لیتر آب بریزید و ...