مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آموزش تهیه مرغ شکم پر به سبک مکزیکی ها

[ad_1]

آموزش تهیه مرغ شکم پر به سبک مکزیکی ها

آموزش تهیه مرغ شکم پر به سبک مکزیکی ها 

مرغ شکم پر وقتی با سلیقه مکزیکی ها پخته شود تند خواهد بود و بسیار لذیذ،چون غذاهای مکزیکی در جهان شهره هستند. در این دستور، روش تهیه نوعی مرغ شکم پر به سبک مکزیکی را برایتان آموزش داده ایم که طعمی عالی و البته تند و فلفلی دارد. با ما همراه باشید.

 

مواد لازم:

۲ قاشق غذاخوری روغن کانولا
۱ عدد فلفل دلمه ای قرمز خرد شده
۱ عدد فلفل دلمه ای سبز خرد شده
۱ عدد فلفل دلمه ای زرد خرد شده
یک عدد پیاز خرد شده
۱ قاشق چایخوری فلفل سیاه
۱ قاشق چایخوری نمک
۱۱۵ گرم پنیر خامه ای
نصف پیمانه پنیر چدار رنده شده
نصف پیمانه پنیر فلفلی رنده شده
۳ عدد سینه مرغ بدون استخوان
۲ قاشق چایخوری نمک
۲ قاشق چایخوری پودر چیلی
۲ قاشق چایخوری زیره سبز
۲ قاشق چایخوری پودر سیر
۳ قاشق غذاخوری روغن کانولا
آموزش تهیه مرغ شکم پر به سبک مکزیکی هاطرز تهیه: 
1- روغن کانولا را درون تابه ریخته و آن را روی حرارت زیاد قرار دهید. فلفل ها، پیاز، نمک و فلفل را اضافه کرده و تفت دهید تا سبزیجات نرم شوند. سپس آنها را درون یک کاسه بریزید. پنیر خامه ای، چدار و پنیر فلفلی را به سبزیجات اضافه کرده و هم بزنید.

 

2- در یک کاسه جداگانه، نمک، پودر چیلی، زیره سبز و پودر سیر را به مرغ اضافه کرده و هم بزنید تا ادویه ها به همه سطح مرغ برسند.

 

3- در این مرحله، مرغ را روی تخته گذاشته و با چاقوی تیز یک برش افقی روی آن ایجاد کنید تا مثل یک جیب باز شود. یک قاشق از مخلوط سبزیجات را درون آن بریزید. لبه های مرغ را فشار دهید تا مواد بیرون ریخته نشوند.

 

4- همین کار را با بقیه مرغ ها و سبزیجات تکرار کنید.

 

5-روغن کانولا را روی حرارت ملایم داغ کنید. مرغ های شکم پر را درون روغن سرخ کنید تا طلایی و پخته شده و پنیرهای داخل آنها نیز آب شوند.

 

6-این غذا را با سس سالسا، خامه ترش و گواکاموله سرو کنید.

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

انواع غذا با مرغ ، گوشت پرندگان آموزش آشپزی آکا و …جوجه با زنجبیل غذای مربوط به سواحل آسیا بال مرغ کارائیبی واویشکای مرغ طرز تهیه مرغ با انواع ساندویچ آموزش آشپزی آکا و طرز تهیه هزاران غذا و ساندویچ مرغ کبابی با خردل طرز تهیه مافین کوکتل غذای مایکروفری کالزونه قارچ و سوسیسطرز تهیه ماهی شکم پر مناسب برای مهمانیماهی طرز تهیه ماهی ماهی شکم پر طرز تهیه ماهی شکم پرطرز تهیه ماهی شکم پر مناسب برای طرز تهیه ی ترشی بادمجان شکم پرطرز تهیه سیب زمینی تنوری شکم پر با سوسیس و پنیرآموزش آشپزی ،انواع مربا و ترشی،غذاهای رژیمی ، …آشپزی ، آموزش آشپزی ، آشپزی آنلاین کیک لیمویی با روغن زیتون ، این دسر با چای عالی میشودآموزش هنر آشپزی آموزش آشپزیآشپزیطرز تهیهشامنهارصبخانهپختنآموزشغذاکتلتبیف استروگانفپختآش آموزش بهترین غذاهای ایرانی،آشپزی ایرانیآشپزی ایرانی‌ و غذای ایرانی‌ مطمئنا یکی‌ از بهترین و خوشمزه‌ترین‌ها در دنیاستطرز تهیه ذرت مکزیکی طرز تهیه قارچ را ورقه ای خرد کنید و همراه کمی کره گیاهی تفت دهید کنسرو ذرت را به آن طرز تهیه کوکوی مرغ طرز تهیه سینه مرغ را با برگ بو و پیاز و نمک بپزید سپس آن را ریشه ریشه کنید و تخم مرغ آموزش آشپزیآموزش شیرینی آموزش آشپزیآموزش شیرینی پزیانواع نوشیدنی هاشیرینی های ایرانیدسر های خوشمزه انواع غذا با مرغ ، گوشت پرندگان آموزش آشپزی آکا و طرز تهیه طرز تهیه سالاد مرغ و ذرت و لوبیا طرز تهیه کباب ران مرغ بدون استخوان طرز تهیه قلیه سیر انواع ساندویچ آموزش آشپزی آکا و طرز تهیه هزاران غذا و آشپزی ساندویچ مرغ کبابی با خردل طرز تهیه مافین کوکتل غذای مایکروفری کالزونه قارچ و سوسیس طرز تهیه ماهی شکم پر مناسب برای مهمانی ماهی طرز تهیه ماهی ماهی شکم پر طرز تهیه ماهی شکم پرطرز تهیه ماهی شکم پر مناسب برای مهمانی طرز تهیه ی ترشی بادمجان شکم پر طرز تهیه سیب زمینی تنوری شکم پر با سوسیس و پنیر آموزش آشپزی ،انواع مربا و ترشی،غذاهای رژیمی ، نگهداری مواد آشپزی ، آموزش آشپزی ، آشپزی آنلاین کیک لیمویی با روغن زیتون ، این دسر با چای عالی میشود آموزش بهترین غذاهای ایرانی،آشپزی ایرانی آشپزی ایرانی‌ و غذای ایرانی‌ مطمئنا یکی‌ از بهترین و خوشمزه‌ترین‌ها در دنیاست آموزش هنر آشپزی آموزش آشپزیآشپزیطرز تهیهشامنهارصبخانهپختنآموزشغذاکتلتبیف استروگانفپختآشپیتزا طرز تهیه ذرت مکزیکی طرز تهیه ذرت مکزیکی قارچ را ورقه ای خرد کنید و همراه کمی کره گیاهی تفت دهید کنسرو ذرت را به طرز تهیه کوکوی مرغ طرز تهیه سینه مرغ را با برگ بو و پیاز و نمک بپزید سپس آن را ریشه ریشه کنید و تخم مرغ آموزش آشپزیآموزش شیرینی پزیانواع کیکنوشیدنیدسرسوپ آموزش آشپزیآموزش شیرینی پزیانواع نوشیدنی هاشیرینی های ایرانیدسر های خوشمزهجدیدترین



لینک منبع :آموزش تهیه مرغ شکم پر به سبک مکزیکی ها

مرغ تند شکم پُر با دستپخت مکزیکی ها - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../مرغ-تند-شکم-پُر-با-دستپخت-مکزیکی-ها‏ - ذخیره شده 4 دسامبر 2016 ... در این دستور، روش تهیه نوعی مرغ شکم پر به سبک مکزیکی را برایتان آموزش داده ایم که طعمی عالی و البته تند و فلفلی دارد. تصاویر برای آموزش تهیه مرغ شکم پر به سبک مکزیکی ها آموزش تهیه مرغ شکم پر به سبک مکزیکی ها - پارس ناز www.parsnaz.com/آموزش-تهیه-مرغ-شکم-پر-سبک-مکزیکی-ها.html‏ - ذخیره شده آموزش تهیه مرغ شکم پر به سبک مکزیکی ها ،غذای مکزیکی مرغ شکم پر،بهترین غذای مکزیکی خوشمزه،مرغ شکم پر مکزیکی خوش طعم،مرغ شکم پر با طبخ عالی و خوشمزه. طرز تهیه ماهی شکم پر مکزیکی - پسند psand.ir/طرز-تهیه-ماهی-شکم-پر-مکزیکی/‏ در این دستور، روش تهیه نوعی مرغ شکم پر به سبک مکزیکی را برایتان آموزش داده ایم که ... فلفل ها، پیاز، نمک و فلفل را اضافه کرده و تفت دهید تا سبزیجات نرم شوند. طرز تهیه ماهی تند شکم پر مکزیکی | سایت سرگرمی و سبک ... - جوانی ها www.javaniha.com/طرز-تهیه-ماهی-تند-شکم-پر-مکزیکی/‏ - ذخیره شده برای شما عزیزان طرز تهیه ماهی تند شکم پر مکزیکی را نیز قرار داده ایم.در این دستور، روش تهیه نوعی مرغ شکم پر به سبک مکزیکی را برایتان آموزش داده ایم که طعمی ... طرز تهیه مرغ شکم پر با پنیر فلفلی به سبک مکزیکی ها عکس newzz.ir/search/?...تهیه+مرغ+شکم+پر...به+سبک+مکزیکی+ها...‏ - ذخیره شده پس با ما همراه شوید و با طرز تهیه املت مکزیکی آشنا شوید. بیتا منوچهری مواد لازم: سیب زمینی: 2 عدد روغن زیتون: به مقدار لازم پیاز (خرد شده): یک عدد تخم مرغ (کمی زده ... طرز تهیه مرغ شکم پر - نمناک namnak.com/مرغ-شکم-پر.p18185‏ - ذخیره شده رتبه: ۴٫۳ - ۸۲ نقد - ۲ ساعت ۳۰ دقیقه مرغ شکم پر و طرز تهیه مرغ شکم پر و مرغ بریان و غذاهای خوشمزه و طرز تهیه انواع غذاهای ... شده ، آلو و قیسی خرد شده ، پیاز سرخ شده ، زرشک و شکر را به آن اضافه می کنیم. مرغ شکم پر به سبک مکزیکی با سالسا | ileev.com www.ileev.com/ar.../مرغ-شکم-پر-به-سبک-مکزیکی-با-سالسا.html‏ - ذخیره شده 10 مارس 2013 ... به وعده ناهار یا شام بعدی خود مزه مکزیکی بدهید ، با مرغ شکم پر به سبک مکزیکی. ... معرفی و آموزش · تازه های تکنولوژی ... مواد لازم برای تهیه سالسا: ... به خود بگیرد سپس آن را داخل چیپس های ذرت قرار دهید تا ذرت ها را به خود بگیرد سپس ... آموزش تصویری تهیه بادمجان شکم پر - مجله مطالب خواندنی iranmg.blogsky.com/1396/02/08/post-7058/‏ - ذخیره شده 3 روز پیش ... در تابه ایی روغن ریخته و بادمجان ها را در تابه چیده، با حرارت متوسط خوب سرخ ... مرغ شکم پُر ، این بار به سبک مکزیکی طرز تهیه بادمجان شکم پر تهیه ... ماهی شکم پر، دستور پخت ماهی شکم پر - آکا - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/fish-sea/10399.html‏ - ذخیره شده - مشابه در این پست از سایت آکاایران به شما طریقه ی درست کردن ماهی شکم پر را آموزش ... گشنیز برای حمایت از معده ، طحال، غده آدرنال، تیروئید، لوزالمعده، مثانه و ریه ها مفید ...