مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مخفی کردن تصاویر در iOS 10

[ad_1]

همه‌ی ما در گوشی خود تصاویری را داریم که نه مایلیم آن‌ها را حذف کنیم و نه مایلیم آن‌ها را همواره ببینیم. در iOS 10 این امکان فراهم است که بتوان تصاویر موجود در اپ Photos را مخفی کرد و در صورت نیاز نیز آن‌ها را از حالت مخفی خارج نمود. این قابلیت باعث جلوگیری از ارسال تصادفی این تصاویر در اپلیکیشن‌های ارتباطی نیز می‌شود. در این ترفند به معرفی این قابلیت خواهیم پرداخت.

 

دقیقاً چه چیزی مخفی می‌شود؟

هنگامی که تصویری را در Photos مخفی می‌کنید، این این تصویر در حالات نمایش Moments ،Collections و Years ناپدید می‌شود. اما همچنان در آلبوم‌ها و جستجوها در دسترس است.

 

مخفی کردن یک تصویر در اپ Photos در iOS 10

ابتدا اپ Photos را باز کرده و تصویر یا تصاویر دلخواه خود را بیابید.

در گوشه‌ی بالای سمت راست صفحه، Select را لمس کنید.

تصاویری که مایلید مخفی شوند را انتخاب کرده و دکمه‌ی Share (در گوشه‌ی پایین سمت چپ) را لمس کنید.

در ردیف پایین آیکن‌ها، Hide را انتخاب کنید.

حالا Hide Photo را لمس نمایید.

اکنون (ترفندستان) تمامی تصاویر مخفی شده در آلبومی تحت عنوان Hidden در تب Albums قابل مشاهده هستند.

 

 

خارج کردن یک تصویر از حالت مخفی در اپ Photos در iOS

10

اپ Photos را اجرا کنید.

سپس تب Albums را لمس نمایید.

اکنون آلبوم Hidden را انتخاب کنید.

در گوشه‌ی بالای سمت راست صفحه، Select را لمس کنید.

تصاویری که مایلید از حالت مخفی خارج شوند را انتخاب کرده و دکمه‌ی Share (در گوشه‌ی پایین سمت چپ) را لمس کنید.

در ردیف پایین آیکن‌ها، Unhide را انتخاب کنید.

خواهید دید که تصویر از حالت مخفی خارج خواهد شد.

 

 

ویدیوی این ترفند را می‌توانید در ادامه تماشا کنید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

آموزش مخفی کردن درایوها در آموزش مخفی کردن درایوها در یکی از پرسشهای متداول و مورد علاقه بسیاری از نرم افزار مخفی کردن ویدئو و تصاویر …شخصی سازی دانلود نرم افزار مخفی کردن عکس ها و ویدیو ها از گالری برای اندرویدآموزش مخفی کردن وضعیت آنلاین تلگرامآموزش مخفی کردن وضعیت آنلاین تلگرام هر زمان که وارد تلگرام میشوید در کنار پروفایل آسان دانلوددر بازی توانایی شما برای پارک انواع کامیون ها سنجیده می شود این بازی کلید میانبر مخفی در فتوشاپآموزشدر این مقاله کلید میانبر مخفی در فتوشاپ توضیح داده شده است ، میانبر های توضیح داده درس هشتماشتراک گذاری و اضافه کردن عکس و فیلم در …آموزشنکاتی درباره اشتراک گذاری تصاویر و ویدئو در فیس بوک ، آپلود تصویر در فیس بوک ، ساخت روش مسدود کردن شماره های مزاحم در موبایل‎های مختلف …به گزارش سیتنا، نخستین روش برای خلاص شدن از تماس های مزاحم آن است که با مخابرات تماس نوشتن بر روی تصاویر و اضافه کردن عکس به آنها با ……نرم افزار ویرایش تصویرهم اکنون به بازی جدید بسوی روم بپیوندید و در کنار دیگر بازیکنان ایرانی قدرت ارش تصاویر و ناگفته هایی از جنگ جهانی دوم در اروپا …در این بخش می‌توانید تصاویر زیبای نظامی را مشاهده کنیدبهترین بازی های ترسناک در جهان تصاویربهترین بازی های ترسناک در جهان تصاویر داستان های ترسناک از اولین بار که کتاب ها چاپ آموزش مخفی کردن درایوها در آموزش مخفی کردن درایوها در یکی از پرسشهای متداول و مورد علاقه بسیاری از کاربران نرم افزار مخفی کردن ویدئو و تصاویر در … شخصی سازی دانلود نرم افزار مخفی کردن عکس ها و ویدیو ها از گالری برای اندروید آموزش مخفی کردن وضعیت آنلاین تلگرام آموزش مخفی کردن وضعیت آنلاین تلگرام هر زمان که وارد تلگرام میشوید در کنار پروفایل شما آسان دانلود اولین سامانه مدیریت خانواده و مراقبت از فرزندان در شبکه های اجتماعی تلگرام و در ایران کلید میانبر مخفی در فتوشاپ آموزش در این مقاله کلید میانبر مخفی در فتوشاپ توضیح داده شده است ، میانبر های توضیح داده شده به درس هشتماشتراک گذاری و اضافه کردن عکس و فیلم در فیس بوک آموزش نکاتی درباره اشتراک گذاری تصاویر و ویدئو در فیس بوک ، آپلود تصویر در فیس بوک ، ساخت آلبوم روش مسدود کردن شماره های مزاحم در موبایل‎های مختلف سیتنا به گزارش سیتنا، نخستین روش برای خلاص شدن از تماس های مزاحم آن است که با مخابرات تماس بگیرید نوشتن بر روی تصاویر و اضافه کردن عکس به آنها با نرم افزار کم گرافیک هم اکنون به بازی جدید بسوی روم بپیوندید و در کنار دیگر بازیکنان ایرانی قدرت ارش کمانگیر را بهترین بازی های ترسناک در جهان تصاویر بهترین بازی های ترسناک در جهان تصاویر داستان های ترسناک از اولین بار که کتاب ها چاپ شد و باگ‌ها و مشکلات فنی یافت شده در اپل اپس باگ‌ها و مشکلات فنی یافت شده در باگ های تصاویر در مورد حجاب وعفاف دریافت تصاویر در ایمیل تصاویر در باره روز مادر تصاویر در وپنجره تصاویر در حالت دعا تصاویر در فیس بوک تصاویر در حالى گریه تصاویر در ورودی خانه



لینک منبع :مخفی کردن تصاویر در iOS 10

مخفی کردن تصاویر در iOS 10 - ترفندستان https://www.tarfandestan.com/1395/.../hide-images-ios-10.html‏ - ذخیره شده 12 دسامبر 2016 ... همه‌ی ما در گوشی خود تصاویری را داریم که نه مایلیم آن‌ها را حذف کنیم و نه مایلیم آن‌ها را همواره ببینیم. در iOS 10 این امکان فراهم است که بتوان تصاویر ... چطور در iOS 10 عکس هایمان را به حالت مخفی در آوریم؟ - iPhoneChi www.iphonechi.com/.../در-ios-10-عکس-هایمان-را-مخفی-کنیم.html‏ - ذخیره شده حالا iOS 10 این امکان را فراهم می کند تا آن ها را به حالت پنهان درآوریم و دیگر خیال‌مان از این بابت راحت باشد. با آیفون‌چی همراه باشید. مخفی کردن تصاویر در iOS 10 به چه ... مخفی کردن تصاویر در ios 10 - آپدیت کده updatekade.com/541-مخفی-کردن-تصاویر-در-ios-10‏ - ذخیره شده 19 دسامبر 2016 ... مخفی کردن یک تصویر در اپ Photos در iOS 10 ابتدا اپ Photos را باز کرده و تصویر یا تصاویر دلخواه خود را بیابید. در گوشه‌ی بالای سمت راست ... آموزش مخفی کردن عکس‌ها در iOS 10 آیفون - سرزمین دانلود www.sarzamindownload.com/contents/4204/‏ - ذخیره شده 23 سپتامبر 2016 ... آموزش مخفی کردن عکس‌ها در iOS 10 آیفون. با انجام این روش، عکس‌هایتان به یک آلبوم جدید با نام "Hidden" در زبانه "Albums" انتقال خواهند یافت. مخفی کردن تصاویر در iOS 10 - آپارات www.aparat.com/v/YAvai/مخفی_کردن_تصاویر_در_iOS_10‏ - ذخیره شده 12 دسامبر 2016 ... همه ی ما در گوشی خود تصاویری را داریم که نه مایلیم آن ها را حذف کنیم و نه مایلیم آن ها را همواره ببینیم. در iOS 10 این امکان فراهم است که بتوان تصاویر ... مخفی کردن تصاویر در iOS 10 - YouTube ► 1:23https://www.youtube.com/watch?v=rabm1U39qAM 12 دسامبر 2016 - 1 دقیقه - بارگذاری توسطTarfandestan همه‌ی ما در گوشی خود تصاویری را داریم که نه مایلیم آن‌ها را حذف کنیم و نه مایلیم آن‌ها را همواره ببینیم. در iOS 10 این امکان فراهم است که بتوان تصاویر ... عکس هایتان را در ios 10 مخفی کنید – وبلاگ محراب استور news.mehrabstore.com/.../10/.../عکس-هایتان-را-در-ios-10-مخفی-کنید/‏ - ذخیره شده 20 ا کتبر 2016 ... با همه ی محدودیت های اعمال شده روی آیفون ها ، مخفی کردن تصاویر در آیفون آنقدر ها هم که فکر میکنید سخت نیست و حتی نیاز به دانش و یا اپلیکیشن ... ده قابلیت مخفی iOS 10 که باید از آن ها اطلاع داشته باشید - دیجیاتو digiato.com/article/2016/09/17/ده-ویژگی-مخفی-ios-10/‏ - ذخیره شده 17 سپتامبر 2016 ... چندی پیش بود که اهالی کوپرتینو اقدام به عرضه ی iOS 10 (آی او اس 10) برای ... صوتی ارسال می کند، آی او اس 10 چند دقیقه ای برای رونویسی کردن آن زمان صرف می کند. ... این قابلیت به همین جا ختم نشده و سیری قادر است تصاویر هفته ی ... مخفی کردن تصاویر در iOS 8 - i-iPhone.ir i-iphone.ir/مخفی-کردن-تصاویر-در-ios-8/‏ - ذخیره شده - مشابه مخفی کردن تصاویر در iOS 8Reviewed by مدیر سایت on Jun 5Rating: یکی دیگر از ویژگی ... مشکل روشن شدن تصادفی صفحه نمایش آیفون تحت سیستم عامل iOS 10 ... سه نرم افزار iOS برای مخفی کردن عکس‌ها در iPhone و iPad - سایت ... www.tabnak.ir/.../سه-نرم-افزار-ios-برای-مخفی-کردن-عکس‌ها-در-iphone-و-ipad‏ - ذخیره شده 14 مه 2014 ... جشنواره بزرگ زمستانه (نوین چرم ) هدیه 10% + 25% تخفیف ( انتخاب بهرام رادان ) ... سه نرم افزار iOS برای مخفی کردن عکس‌ها در iPhone و iPad.