مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

معرفی ۹ اپلیکیشن کاربردی برای کاربران آیفون

[ad_1]

همه ما دوست داریم اپلیکیشن‌های کاربردی و مهم را بر روی گوشی خود داشته باشیم تا در مواقع مورد نیاز به سراغ آن‌ها برویم. اما چگونه می‌توان از کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌های مناسب آیفون اطلاع پیدا کرد؟! با آی‌تی‌رسان همراه باشید تا در ادامه به معرفی ۹ اپلیکیشن کاربردی در آیفون بپردازیم.

۱. Venmo

۱-venmo

Venmo یکی از کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌های حسابداری برای آیفون است که در واقع یک کیف پول رایگان دیجیتالی به حساب می‌آید. از طریق آن می‌توانید از دوستانتان درخواست پول کنید یا در مواقع نیاز برای آن‌ها پول بفرستید. همچنین از طریق این اپ می‌توانید به حساب‌های بانکی خود دسترسی داشته باشید.

۲. VSCO

۲-vsco

اگر از طرفداران پر و پا قرص اینستاگرام هستید پس این اپ مختص شماست؛ چرا که بهترین ابزارها و فیلترهای ویرایش تصاویر را در اختیارتان می‌گذارد. به علاوه همواره فیلترهای جدیدی در فروشگاه این اپ کاربردی قرار داده می‌شود. همچنین استفاده از آن نیز بسیار ساده است.

۳. Google Calender

۳-google-calendar

مهمترین مزیت استفاده از اپلیکیشن‌های گوگل را می‌توان یکپارچه بودن آن‌ها بر روی پلتفرم‌های مختلف دانست. تقویم گوگل قابلیت همگام‌سازی با جی‌میل و نقشه گوگل را دارد. بنابراین با اضافه کردن جلساتتان در تقویم، می‌توانید مکان برگزاری آن را از روی نقشه ببینید. به علاوه اینکه تقویم گوگل از ظاهر گرافیکی بهتری بهره می‌برد و استفاده آسانتری نسبت به نسخه اپل آن دارد.

۴. Apple Music

۴-apple-music

با استفاده از این اپلیکیشین می‌توانید به راحتی و به صورت استریم موزیک دلخواه خود را گوش دهید. به علاوه امکان گوش دادن به موزیک‌ها و پلی‌لیست‌هایی که از قبل روی گوشی خود ذخیره کرده‌اید به صورت آفلاین وجود دارد.

۵. Tape-A-Call

۵-tape-a-call

با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود تا مکالمات تلفنی و گزارشات خود را ضبط کنید. به علاوه به راحتی می‌توانید از فایل‌های ضبط شده برروی دراپ باکس خود بک‌آپ بگیرید و نگرانی از بابت از دست دادنشان نداشته باشید.

۶. Google Search

۶-google-search

اپلیکیشین اصلی موتور جستجوی گوگل یکی از پرکاربردترین اپلیکیشین‌ها در طول روز است. علاوه بر جستجو در اینترنت، قابلیت تاریخچه‌ آن که نشان دهنده تمام جستجوهای انجام شده است نیز بسیار کاربردی است.

۷. Pinterest

۸-pinterest

این برنامه که می‌توان آن‌ را در زمره شبکه‌های اجتماعی قرار داد به کاربران اجازه می‌دهد تا تصاویر مورد علاقه خود را در آن به اشتراک گذارند. همچنین امکان خرید یکسری اجناس از طریق این اپلیکیشن فراهم شده است. با این حال فعلا این شبکه اجتماعی در ایران فیلتر است.

۸. Google Map

۹-google-maps

همه ما از این برنامه حداقل برای یک بار هم که شده برای مسیریابی و پیدا کردن سریعترین مسیر به مقصد مورد نظرمان استفاده کرده‌ایم. اپلیکیشین هوشمند و قدرتمند گوگل که حالا دیگر جزیی جدایی ناپذیر از سفرها و گردشگری‌های همه شده است، یقینا باعث جلوگیری از دقایق زیادی از وقت گران بهایتان خواهد شد.

۹. Foursquare

۱۰-foursquare

یکی از اپلیکیشن‌هایی که می‌تواند جایگزین مناسبی برای Yelp در سفارش یک رستوران خوب باشد قطعا همین برنامه است. در این اپلیکیشن افرادی که نظراتشان را به اشتراک می‌گذارند بیشتر تمرکز خود را روی غذا و محیط رستوران معطوف می‌کنند. مزیت دیگری که این سیستم پیشنهادگر نسبت به Yelp دارد این است که امتیازدهی‌های صورت گرفته در آن رنجی بین ۱ تا ۱۰ دارند که باعث دقیق‌تر شدن انتخاب می‌گردد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

معرفی و دانلود برنامه ، اپلیکیشن بازی آیفون و …برنامه و نرم افزار اپل دانلود برنامه بازار برای آیفون اپلیکیشنهای آیفون و آیپد اپل اپلیکیشن های کاربردی آیفون اخبار نرم افزار اخبار دنیای اپل نرم افزارهای مکینتاش اپلیکیشن آیفون و آیپد بررسی معرفی و دانلود نرم افزارهای جدید برای آیفون و آیپادمعرفی و دانلود نرم افزارهای جدید برای آیفون و آیپادمعرفی مورد از بهترین اپلیکیشن ها برای ادیت …اینترنتوفضایمجازیمعرفی مورد از بهترین اپلیکیشن ها برای ادیت عکس در اپلیکیشن آیفون زومیتاپلیکیشن آیفون بهترین اپلیکیشن و بازی های آیفون و آیپد تحت سیستم عامل اپلیکیشن بسیار کاربردی تلوبیون؛ تماشای …اپلیکیشنبسیارکاربردیدانلود عکاسی با حالت پرتره وبوکه برای آیفون آیپاد وآیپد دانلود بازی جذاب بررسی موبایلی ویژه از وبلاگ …بررسی ویدیویی آیفون و پلاس دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ معرفی آیفون جدید رنگ جدید توییک کاربردی برای پاکسازی و حافظه ی آیفون…توییککاربردیبرایپاکسازیدانلود عکاسی با حالت پرتره وبوکه برای آیفون آیپاد وآیپد دانلود بازی جذاب دانلود اپلیکیشن بنچمارک … برنامه ای رایگان و کاربردی برای تست کامل بخش های مختلف دیوایس های اندرویدی دانلود موبایل نرم افزار آیفون دانلود رایگاندانلود نرم افزار پلیر برای آیفون نرم افزارهای پخش فیلم و آهنگ ، جزو اپلیکیشن های کاربردی آیفون اخبار نرم افزار اخبار دنیای اپل نرم افزارهای مکینتاش اپلیکیشن آیفون و آیپد بررسی تخصصی اپلیکیشن آیفون زومیت اپلیکیشن آیفون بهترین اپلیکیشن و بازی های آیفون و آیپد تحت سیستم عامل اپلیکیشن بسیار کاربردی تلوبیون؛ تماشای آنلاین برنامه‌های صدا اپلیکیشنبسیارکاربردی دانلود عکاسی با حالت پرتره وبوکه برای آیفون آیپاد وآیپد دانلود بازی جذاب برای معرفی ابزارک، کامل ترین اپلیکیشن ابزارهای کاربردی اندروید بارها گفته ایم که گوشی ها و تبلت های برندها کار با پوشه ها در یکی از ویژگی هایی است که به شما در نظم بخشیدن به محیط برنامه هایتان کمک بررسی موبایلی ویژه از وبلاگ بررسی ویدیویی آیفون و پلاس دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ معرفی آیفون جدید رنگ جدید توییک کاربردی برای پاکسازی و حافظه ی آیفونآیپادآیپد توییککاربردیبرای دانلود نرم افزار تلگرام برای آیفون و آیپد بازدید نحوه‌ی ذخیره‌ی موزیک در معرفی ربات‌های کاربردی تلگرام بخش اول زومیت این بار به سراغ اپلیکیشن تلگرام رفته‌ایم و تصمیم گرفتیم تا بخشی از ربات‌های کاربردی و ویژه دانلود اپلیکیشن های واقعیت مجازی برای سیستم عامل اندروید برای هرگونه سوال در مورد این مطلب یا موارد دیگر در زمینه موبایل، می توانید با همکاران ما در لینکدونی سافت مسابقه ای متفاوت با جایزه ای فوق العاده استثنایی شما کدام رنگ را انتخاب می کنید؟



لینک منبع :معرفی ۹ اپلیکیشن کاربردی برای کاربران آیفون

معرفی ۹ اپلیکیشن کاربردی برای کاربران آیفون - آی‌تی‌رسان itresan.com/.../معرفی-۹-اپلیکیشن-کاربردی-برای-کاربران/.html‏ - ذخیره شده اما چگونه می‌توان از کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌های مناسب آیفون اطلاع پیدا کرد؟! با آی‌تی‌رسان همراه باشید تا در ادامه به معرفی ۹ اپلیکیشن کاربردی در آیفون بپردازیم. معرفی ۹ اپلیکیشن کاربردی برای کاربران آیفون nonegar.news/.../48-معرفی-۹-اپلیکیشن-کاربردی-برای-کاربران-آیفون.html‏ - ذخیره شده معرفی ۹ اپلیکیشن کاربردی برای کاربران آیفون. زمان انتشار : 132 روز پیش منبع خبر شهر خبر دسته بندی : سیاسی. معرفی ۹ اپلیکیشن کاربردی برای کاربران ... معرفی ۹ اپلیکیشن کاربردی برای کاربران آیفون - تی نیوز tnews.ir/news/f56e75882469.html‏ معرفی ۹ اپلیکیشن کاربردی برای کاربران آیفون. دریافت خبر : دوشنبه 22 آذر 1395 ساعت 14:6. همه ما دوست داریم اپلیکیشن های کاربردی و مهم را بر روی گوشی خود ... معرفی 10 برنامه‌ی کاربردی برای آیفون - دیجی‌کالا مگ - Digikala https://www.digikala.com/.../معرفی-10-برنامه‌ی-کاربردی-برای-آیفون/‏ - ذخیره شده 13 دسامبر 2015 ... دانلود در 10 برنامه کاربردی برای گوشی‌های آیفون. ... از این رو پیدا کردن یک برنامه‌ی کاربردی که بتواند نیاز کاربران را پوشش دهد بسیار سخت است. معرفی ۹ اپلیکیشن کاربردی برای کاربران آیفون - دیجیتال سلام hi01.ir/معرفی-۹-اپلیکیشن-کاربردی-برای-کاربران/‏ - ذخیره شده 12 دسامبر 2016 ... معرفی ۹ اپلیکیشن کاربردی برای کاربران آیفون. دریافت خبر : دوشنبه 22 آذر 1395 ساعت 14:6. همه ما دوست داریم اپلیکیشن های کاربردی و مهم را بر ... معرفی چند اپلیکیشن کاربردی IOS برای آیفون و آیپد mahaksoft.com/3200/معرفی-چند-اپلیکیشن-کاربردی-ios/‏ - ذخیره شده 20 آگوست 2014 ... پس از معرفی اپلیکیشن های کاربردی اندروید در این پست به معرفی ... فراوان و قابلیتهای بسیار زیاد که این اپلیکیشن در کنار رابط کاربری ساده و ... معرفی 9 اپلیکیشن کاربردی برای کاربران آیفون - آی تی رسان | خبر ... khabarfarsi.com/u/29600760‏ 12 دسامبر 2016 ... معرفی 9 اپلیکیشن کاربردی برای کاربران آیفون. همه ما دوست داریم اپلیکیشن های کاربردی و مهم را بر روی گوشی خود داشته باشیم تا در مواقع مورد ... معرفی نرم افزار های کاربردی iOS - اپراتک appratech.net/appliction/iPhone-Appliction/usage/‏ - ذخیره شده معرفی و دانلود نرم افزارهای کاربردی. ... ورود به سایت. تست. جهت خرید گیفت کارت و یا اپل آیدی می توانید از فروشگاه اپراتک بازدید نمایید. ورود بستن. اپراتک. معرفی و دانلود 11 اپلیکیشن کاربردی برای آیفون و آیپد - آی اپل سنتر iapplecenter.com/introduction-and-download-11-applications-iphone/‏ - ذخیره شده - مشابه 27 مه 2014 ... معرفی و دانلود 11 اپلیکیشن کاربردی برای آیفون و آیپد ... و فیدلی را نام برد که واقعا جای خالی گوگل ریدر را پر کردند و کاربران را تنها نگذاشتند. اپلیکیشن های کاربردی آیفون - NIC Apple Store www.apple-nic.com/ios-apps.html‏ - ذخیره شده توجه : جهت دانلود نرم افزارهای رایگان از اپ استور شما فقط نیاز به اپل آیدی دارید . همچنین جهت ... معرفی برنامه کنترل مصرف اینترنت DataFlow Pro برای آیفون و آیپد .