مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

در زمستان مراقب خشک شدن پوستتان باشید

[ad_1]

، اول از همه اینکه استفاده از ضدآفتاب فقط برای فصل تابستان نیست و حتما باید در فصل پاییز و زمستان نیز از آن برای جلوگیری از آسیب نور خورشید و اشعه های مضر آن بر روی پوست صورت و دست‌ها کمک بگیرید. البته در این فصل شدت تابش نور خورشید مانند فصل تابستان شدید نمی‌باشد و می‌توانید از ضد آفتاب با spf پانزده و بالاتر استفاده کنید.


مراقبت از پوست صورت در زمستان

 زمستان فصل خشکی است و رطوبت هوا در آن کاهش می‌یابد، پس در منزل، خودتان رطوبت لازم در هوا را تامین کنید. از یک دستگاه تولید بخور استفاده نمایید و هوای داخل منزل را به خوبی مرطوب کنید. هوای غیر مرطوب سبب خشکی پوست دست و صورت شما می‌شود . این در طولانی‌ مدت می‌تواند ایجاد چروک در پوست شما کند.

پوست خشک یا پوستی که در اثر خشکی هوا خشک شده است را زیاد نشویید زیرا خشکی آن تشدید خواهد شد. از شوینده‌ها و پاک کننده‌ی صابونی هم که به هیچ عنوان نباید استفاده کرد. کلا استفاده از صابون برای شستشوی دست و صورت مناسب نیست و پزشکان توصیه می‌کنند از آنها استفاده نکنیم.


ویتامین E مصرف کنید. این ویتامین در غذاها و میوه و سبزیجاتی مانند کلم بروکلی، بادام، گردو و روغن آفتابگردان به فراوانی یافت می‌شود.

اگر پوست خشک دارید در روزهایی که هوا بسیار سرد و دمای آن زیر صفر می‌باشد از منزل خارج نشوید. اگر هم که پوستتان به طور طبیعی خشک نیست و یا به هر حال مجبور به ترک خانه هستید حتما به صورتتان مرطوب کننده‌ی مناسب بزنید و از شال گردن برای پوشاندن قسمت‌هایی از صورت کمک بگیرید.

 کرم نرم کننده و روغن‌های طبیعی مثل گلیسیرین، روغن زیتون، روغن بادام برای درمان خشکی پوست مناسبند، آن‌ها را روی پوست خود به مقدار و دفعات کافی ماساژ دهید. این روغن‌ها جدب پوست شما می‌شوند و تا مدت زمان مناسبی باعث نرمی پوست می‌شوند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

چگونه با خشکی پوست مبارزه کنیم؟اگرچه در بیشتر موارد، عوامل محیطی باعث خشکی پوست می‌شوند، مثل آب و هوای سرد و خشک، یا عروس مد ارایشاموزش مدل شینیون عروس جمع بسته شیک و جدید در این مطلب از سایت مد بیست شما عزیزان را در یک ساعت چـروکهای چهـره را محــو کنید دکتر مریم …داشتن پوستی سالم و با نشاط تنها در گرو استفاده از کرمها، لوسیونها و ماسکهای گرانقیمت پوست،سلامت پوست،مراقبت از پوست،تاتو،جوش …خشکی پوست پا که معمولا در فصول سرد و در افراد مسن مشاهده می شود‎ زرگری متخصص پوست گفت خطاهای شما در زمان شستن صورتخطاهایشماتغذیه تغذیه کودکان تغذیه در دوران بارداری تغذیه ورزشکاران تغذیه و بیماریها تغذیه سبزی ها مروری کوتاه بر ٥ خاصیت جوانه ها مدت هاست که از جوانه ها به عنوان یک ماده ی غذایی سالم این میوه ، مانع از شل شدن و افتادگی پوست می شودآخرین خبرها استخدام فوری در یهترین شرکتها با عالی ترین حقوق و مزایا زیباترین عکسهای پوست و مو پزشکان ایران بسیاری از خانم‌ها هنگام مراجعه به مطب‌های پوست و مو از ریزش مژه‌ها و کم ‌پشت شدن وتار آرشیو نایاب ترین مطالب دانلود اهنگ جدید ارمین وباران به نام سکوت نوک سینه زنان در فیلم یوسف پیامبر سریال چگونه با خشکی پوست مبارزه کنیم؟ اگرچه در بیشتر موارد، عوامل محیطی باعث خشکی پوست می‌شوند، مثل آب و هوای سرد و خشک، یا مواد در یک ساعت چـروکهای چهـره را محــو کنید دکتر مریم ملکی داشتن پوستی سالم و با نشاط تنها در گرو استفاده از کرمها، لوسیونها و ماسکهای گرانقیمت، خارجی پوست،سلامت پوست،مراقبت از پوست،تاتو،جوش صورت،درمان جوش صورت خشکی پوست پا که معمولا در فصول سرد و در افراد مسن مشاهده می شود‎ زرگری متخصص پوست گفت خشکی عروس مد ارایش اموزش مدل شینیون عروس جمع بسته شیک و جدید در این مطلب از سایت مد بیست شما عزیزان را به خطاهای شما در زمان شستن صورت تغذیه تغذیه کودکان تغذیه در دوران بارداری تغذیه ورزشکاران تغذیه و بیماریها تغذیه سالم پوست و مو پزشکان ایران بسیاری از خانم‌ها هنگام مراجعه به مطب‌های پوست و مو از ریزش مژه‌ها و کم ‌پشت شدن آنها شاکی انرژِی مثبت پوست و زیبایی استفاده از روش های مختلف در سالن های زیبایی ممکن است موجب عوارضی مانند حساسیت، قرمزی و دستگاه بخور خوب است یا بد؟ با شروع فصل پاییز و زمستان که هوا سرد و خشک می شود، بسیاری از افراد درصدد پیداکردن راهی برای بازارصفا ღ ღ کرم‌پودر پایه و زیرسازی خوب، جزو اصلی هر آرایش است در واقع این قسمت از آرایش همانند بوم



لینک منبع :در زمستان مراقب خشک شدن پوستتان باشید

در زمستان مراقب خشک شدن پوست تان باشید - برترین ها www.bartarinha.ir/.../در-زمستان-مراقب-خشک-شدن-پوست-تان-باشید‏ - ذخیره شده 12 دسامبر 2016 ... در زمستان مراقب خشک شدن پوست تان باشید. زمستان فصل خشکی است و رطوبت هوا در آن کاهش می‌یابد، پس در منزل، خودتان رطوبت لازم در هوا را تامین ... در زمستان مراقب خشک شدن پوستتان باشید - مجله بانوان ایران سنتر women.irancenter.com/...و.../در-زمستان-مراقب-خشک-شدن-پوستتان-باشید‏ 12 دسامبر 2016 ... زمستان فصل خشکی است و رطوبت هوا در آن کاهش می‌یابد، پس در منزل، خودتان رطوبت لازم در هوا را تامین کنید. از یک دستگاه تولید بخور استفاده ... در زمستان مراقب خشک شدن پوستتان باشید - زناشویی | آرایشی و ... sefidbarfi.com/در-زمستان-مراقب-خشک-شدن-پوستتان-باشید/‏ 10 دسامبر 2016 ... زمستان فصل خشکی است و رطوبت هوا در آن کاهش می‌یابد، پس در منزل، خودتان رطوبت لازم در هوا را تامین کنید. از یک دستگاه تولید بخور استفاده ... در زمستان مراقب خشک شدن پوستتان باشید زمستان فصل خشکی است و ... https://hammihan.com/post/13369458‏ - ذخیره شده در زمستان مراقب خشک شدن پوستتان باشید زمستان فصل خشکی است و رطوبت هوا در آن کاهش می‌یابد، پس در منزل، خودتان رطوبت لازم در هوا را تامین کنید. از یک دستگاه ... در زمستان مراقب خشک شدن پوست تان باشید - تاب نما www.tabnama.com/news/16869/زمستان-مراقب-باشید-‏ - ذخیره شده 17 آوریل 2017 ... تاب نما زمستان فصل خشکی است و رطوبت هوا در آن کاهش می یابد، پس در منزل، خودتان رطوبت لازم در هوا را تامین کنید. در زمستان مراقب خشک شدن پوستتان باشید www.hotfa.ir/news/133142/در-زمستان-مراقب-خشک-شدن-پوستتان-باشید‏ در زمستان مراقب خشک شدن پوستتان باشید. 2 روز پیش سلامت 0. مطالب مرتبط. به جنگ جوش‌ها بروید · دیگران با اوتیسم چه می کنند؟ 8 دلیل تعریق شبانه را بشناسید. 10 روش برای رفع خشکی پوست و مراقبت های پوستی در زمستان - آسمونی www.asemooni.com/.../10-ways-to-eliminate-dry-skin-and-skin-care-in-winter‏ - ذخیره شده آشنایی با روش های از بین بردن خشکی پوست و مراقبت های پوستی در زمستان .... یا ممکن است شرایطی داشته باشید که مشکل تنها خشکی پوستتان نباشد و نیاز به دارو ... در هوای سرد زمستان بیشتر مراقب پوستتان باشید - هاژه haje.ir/newsdetails.aspx?itemid=2078‏ - ذخیره شده در هوای سرد زمستان بیشتر مراقب پوستتان باشید ... به گفته ابراهیمی شدت حساسیت‌ها و خشکی پوستی در فصل سرما در افرادی که حساسیت های پوستی و اگزما دارند، ... زیبایی kahzadgroup.com/نمایش-خبر/articleid/38?...true...‏ - ذخیره شده 21 دسامبر 2016 ... ممکن است خمیردندان در خشک شدن جوش واقعا موثر باشد، اما پس از استعمال، رطوبت طبیعی پوست نواحی .... در زمستان مراقب خشک شدن پوست تان باشید ... 5 نکته کلیدی برای شستن صورت صحیح - بانوی شهر banooyeshahr.com/washing-face/‏ - ذخیره شده 10 مارس 2017 ... با ما همراه باشید تا با مواردی که هنگام شستن صورت لازم به رعایت است، آشنا ... است که در فصل زمستان مراقب خشک شدن بیش از حد پوستتان باشید.