مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

وقتی وزارت بهداشت مشکلات مردم را دروغ می‌داند +عکس و فیلم

[ad_1]

دو ماه قبل اقدام به تهیه گزارشی از مشکلات مردم در بیمارستان قایم مشهد شد؛ اما نکته جالب آنکه وزارت بهداشت با دروغگو خطاب کردن رسانه‌ها، مشکلات و درخواست‌های مردم از در سیستم بهداشت و درمان را کامل تکذیب کرد.

به گزارش مشرق، وزیر بهداشت شاید در ماه چندین سفر و بازدید انجام دهد و در هرکدام از این بازدیدها وعده‌هایی را بدهد و مصوباتی را ابلاغ کند؛ یکی از این وعده‌ها دستوراتی بود که هاشمی سال گذشته در بیمارستان قائم مشهد به بیماران داد
 
بهمن 94؛ وزیر بهداشت: از این کمبودها نمی‌گذرم
 
درست بهمن ماه سال 94 بود که وقتی که هاشمی در سفرش به همراه رئیس جمهور به مشهد رفت و حاشیه‌های بسیاری را رقم زد. در این سفر وزیر بهداشت در جریان بازدید از بخش اورژانس بیمارستان قائم (عج) این شهر، با نارضایتی و انتقاد شدید از عملکرد مدیران آن، بیمارستان را ترک و حتی سفر فردای خود به شهر سبزوار را لغو کرده و به تهران بازگشت.
 
وزیر بهداشت در بازدید خطاب به رئیس بیمارستان قائم مشهد گفت: اگر بیماری تخت بیمارستانی ندارد یا همراهش نمی‌تواند استراحت کند، حداقل یک پرستار هر یک ساعت وضعیت بیمار را بررسی کند.
 
همچنین بسیاری از همراهان بیماران بستری در بیمارستان قائم مشهد (عج) هنگام بازدید وزیر از این بیمارستان خواستار رسیدگی سریع به کمبودها در حوزه درمان و مشکلات این بیمارستان شدند.
 
یکی از همراهان بیمار خطاب به وزیر بهداشت که در حال بازدید از بخش اورژانس بیمارستان قائم (عج) بود، گفت: التماس می‌کنم به فکر ما باشید و مشکلات بیمارستان را برطرف کنید. نحوه ارائه خدمات در این بیمارستان بسیار نامطلوب است. من پدرم را از عصر روز گذشته که سکته کرده بود به بیمارستان آوردم، اما چندین ساعت بر روی تخت در راهروهای بیمارستان بدون حتی رسیدگی یک پرستار افتاده بود.
 
وزیر بهداشت در پاسخ به این همراه بیمار وعده رسیدگی سریع به مشکلات و بهبود نحوه ارائه خدمات درمانی به بیماران داد.  
 
هاشمی در آخر با عنوان این که من به هیچ عنوان از این کمبودها نمی‌گذرم این بیمارستان را با عصبانیت ترک کرد.
 
اسفند 94؛ قول وزارت بهداشت برای پیگیری و حل مشکل  
 
پس از آن زارع نژاد مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت با تاکید بر رسیدگی بر این موضوع گفت:‌ روز گذشته تیمی از معاونت درمان شامل دکتر ماهر معاون فنی، دکتر شهرامی معاون اجرایی، دکتر عسگری معاون اجرایی دفتر نظارت و اعتبار بخشی و دکتر واعظی رییس اداره اورژانس پیش بیمارستانی معاونت درمان برای بررسی مشکلات موجود به مشهد اعزام شدند و از دو بیمارستان قائم و امام رضا (ع) بازدید کردند.
 
بیماران و همراهان: مشکل داریم/ وزارت بهداشت: تکذیب می‌کنیم
 
اما دو ماه قبل بود که بررسی های میدانی از این بیمارستان حاکی از آن بود که این وعده ها و مشکلات به هیچ عنوان برطرف نشده و همچنان به قوت خود باقی است.  
 
بازدید میدانی از این بیمارستان حاکی از آن است که ظرفیت اورژانس تغییری نکرده و همچنان با کمبود شدید تخت و نبود امکانات و همچنین مناسب نبودن رسیدگی به بیماران مخصوصاً در قسمت اورژانس مواجه است.
 
اما انتشار این گزارش و انعکاس مشکلات مردم در بیمارستان‌ مشهد، واکنش شدید مسئولان وزارت بهداشت را در پی داشت، تا آنجا که ضمن کذب خواندن خبر مشکلات مردم، آن را سیاه‌نمایی و دروغ پراکنی خواندند.
«پیرو انتشار مطالب دور از انصاف ، غیر واقعی و سیاه نمایی های یکی از خبرگزاری‌ها در مورد وضعیت بیمارستان قائم(عج) پس از بازدید وزیر بهداشت، درمان و آموزش، مدیر پروژه ارتقای هتلینگ و نماینده معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد در بیمارستان قائم(عج) اقدامات عمرانی در این مرکز را تشریح کرد.»
 
«وزارت بهداشت در پاسخ به مشکلات مردمی در بیمارستان ضمن دروغگو خواندن خبرگزاری دست به  انتشار عکس مربوط به افتتاحیه بیمارستان زد.»
«وزارت بهداشت در واکنش به درخواست‌های مردمی ضمن دروغ خواندن این ادعاها و مشکلات در بیمارستان قائم مشهد اعلام کرد: حتی یک تخت هم در راهرو نداریم! ارائه خدمت با قدرت در جریان است و رسانه‌ها سیاه نمایی و دروغ پراکنی نکنند.»
 
 
وظیفه رسانه شفاف سازی و پیگیری حقوق مردم است
 
همین موضوع باعث شد تا برای شفافیت بیشتر روشن شدن افکار عمومی به تهیه مجدد این گزارش و مستند سازی مسائل مربوط به آن بپردازیم. تا شاید مسئولان وزارت بهداشت به جای شانه خالی کردن از مسئولیت و فرافکنی و دروغگو خطاب کردن رسانه‌ها، چاره‌ای برای برطرف کردن مشکلات مردم بیندیشد و پرهیز از مانور های رسانه‌ای گرفتاری‌های حقیقی مردم را نیز مورد بررسی قرار دهند.

 

با توجه به اینکه ورود خبرنگار به بیمارستان ها ممنوع است و رسانه‌ها اجازه تصویر برداری و تهیه گزارش از محیط های درمانی را ندارند، این تصاویر با دوربین غیر حرفه‌ای و به زحمت گرفته شده است؛ همچنین به دلیل تکذیبیه‌های قبلی و اینکه ادعا شد در گزارش از تصاویر قدیمی استفاده شده است، سعی شد تا با ذکر تاریخ جدید بودن مشکلات مردم مشخص شود.آیا تصاویر واقعی همان تصاویر منتشذ شده توسط وزارت بهداشت است که بیشتر شیبه هتل 4 ستاره است یا صحنه‌ای که مردم در بیمارستان‌های دولتی با آن مواجه هستند همان چیزی است که منتشر شده است.
 
حال شما قضاوت کنید چه کسانی به مردم دروغ می‌گویند؟

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

خبرگزاری فارس صفحه اصلی دل بستگى به دنیا، عقل را فاسد مى ‏کند، قلب را از شنیدن حکمت ناتوان مى ‏سازد و باعث وقتی تک‌همسری برده‌داری و بی‌بندوباری جنسی …به لطف فیلم‌ها و سریال‌های هالیوودی، مردم آمریکا تجاوز جنسی را بخشی عادی از فراز و دفاع جانانه وزیر بهداشت از پزشکان کارانه نباشد، …دفاع جانانه وزیر بهداشت از پزشکان کارانه نباشد، هزینه‌های مردم ۵ برابر می‌شود و قطار پرداختی‌های نجومی دولت در ایستگاه وزارت بهداشت…قطار پرداختی‌های نجومی دولت در ایستگاه وزارت بهداشت فیش‌های حقوق ۱۰ رقمیسندسعید طوسی والله همه سرتا سر دروغ و جعل استسعید طوسی، قاری جنجالی درباره ی علت سخن نگفتن خود درباره ی اصل ماجرا‌ی اتهامات جسد عرفان حلقه همچنان جان می‌کند عکسبه گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس به نقل از سایت دانا، به تازگی مریدان لیدراصلی عصر ایران پاتایا، متفاوت تر از آن چیزی که فکر می کنید عکس آشنایی با شگفت انگیزترین هتل های یخی دومین عکس پرسر و صدای عباس جدیدی آیا این واقعی …هنوز تب داغ عکس عباس جدیدی و مرحوم پور حیدری سرد نشده است که عکسی دیگر از عباس جدیدی در سایت فروش عطر و عطر فروشی یار ،مطالب جالب و عکس …عطر فروشی ، پخش و فروش عطر در ایران ، سایت فروش عطر ، آدرس عطر یار ، آدرس نمایندگی عطر پایگاه اطلاع رسانی رجا بانک‌های داخلی با اجرای خودتحریمی را کلید زدند صداوسیما، وزارت اطلاعات، وزارت خبرگزاری فارس صفحه اصلی دل بستگى به دنیا، عقل را فاسد مى ‏کند، قلب را از شنیدن حکمت ناتوان مى ‏سازد و باعث عذاب وقتی تک‌همسری «برده‌داری» و بی‌بندوباری جنسی «آزادی محض» می به لطف فیلم‌ها و سریال‌های هالیوودی، مردم آمریکا تجاوز جنسی را بخشی عادی از فراز و نشیب دفاع جانانه وزیر بهداشت از پزشکان کارانه نباشد، هزینه‌های دفاع جانانه وزیر بهداشت از پزشکان کارانه نباشد، هزینه‌های مردم ۵ برابر می‌شود و الف قطار پرداختی‌های نجومی دولت در ایستگاه وزارت بهداشت قطار پرداختی‌های نجومی دولت در ایستگاه وزارت بهداشت فیش‌های حقوق ۱۰ رقمیسند سعید طوسی والله همه سرتا سر دروغ و جعل است «سعید طوسی»، قاری جنجالی درباره ی علت سخن نگفتن خود درباره ی «اصل ماجرا‌»ی اتهامات اخیر جسد «عرفان حلقه» همچنان جان می‌کند عکس به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس به نقل از سایت دانا، به تازگی مریدان لیدراصلی فرقه سایت فروش عطر و عطر فروشی یار ،مطالب جالب و عکس عطر فروشی عطر فروشی ، پخش و فروش عطر در ایران ، سایت فروش عطر ، آدرس عطر یار ، آدرس نمایندگی عطر ایبرشم عصر ایران پاتایا، متفاوت تر از آن چیزی که فکر می کنید عکس آشنایی با شگفت انگیزترین هتل های یخی عکس دومین عکس پرسر و صدای عباس جدیدی آیا این واقعی است؟ هنوز تب داغ عکس عباس جدیدی و مرحوم پور حیدری سرد نشده است که عکسی دیگر از عباس جدیدی در حال پایگاه اطلاع رسانی رجا بانک‌های داخلی با اجرای خودتحریمی را کلید زدند صداوسیما، وزارت اطلاعات، وزارت دفاع و



لینک منبع :وقتی وزارت بهداشت مشکلات مردم را دروغ می‌داند +عکس و فیلم

وقتی وزارت بهداشت مشکلات مردم را دروغ می‌داند +عکس و فیلم - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/.../وقتی-وزارت-بهداشت-مشکلات-مردم-را-دروغ-می-داند-عکس-و-فیلم‏ - ذخیره شده 12 دسامبر 2016 ... دو ماه قبل اقدام به تهیه گزارشی از مشکلات مردم در بیمارستان قایم مشهد شد؛ اما نکته جالب آنکه وزارت بهداشت با دروغگو خطاب کردن رسانه‌ها، مشکلات و ... وقتی وزارت بهداشت مشکلات مردم را دروغ می‌داند +عکس و فیلم | پایگاه ... osoolgerayan.com/news/multimedia/news-id=81712‏ 12 دسامبر 2016 ... دو ماه قبل اقدام به تهیه گزارشی از مشکلات مردم در بیمارستان قایم مشهد شد؛ اما نکته جالب آنکه وزارت بهداشت با دروغگو خطاب کردن رسانه‌ها، مشکلات و ... وقتی وزارت بهداشت مشکلات مردم را دروغ می‌داند +عکس و فیلم ... roshdiyehnews.ir/.../وقتی-وزارت-بهداشت-مشکلات-مردم-را-دروغ-می‌داند--عکس-و-فیلم.html‏ - ذخیره شده 12 دسامبر 2016 ... دو ماه قبل اقدام به تهیه گزارشی از مشکلات مردم در بیمارستان قایم مشهد شد؛ اما نکته جالب آنکه وزارت بهداشت با دروغگو خطاب کردن رسانه‌ها، مشکلات و ... فقط مردم بخوانند و قضاوت کنند/ وقتی وزارت بهداشت مشکلات مردم را ... www.shomakhabar.com/.../فقط-مردم-بخوانند-و-قضاوت-کنند-وقتی-وزارت-بهداشت-مشکلات-مردم-را-دروغ-می‌داند-فیلم‏ ... جالب آنکه وزارت بهداشت با دروغگو خطاب کردن رسانه‌ها، مشکلات و درخواست‌های مردم از در سیستم بهداشت ... وقتی وزارت بهداشت مشکلات مردم را دروغ می‌داند +عکس و فیلم. سرگرمی - دانلودعکس-فیلم-مقاله-مستند kalakbazeasr.blogsky.com/9‏ - ذخیره شده هنوز بی‌نظمی و هرج و مرج که معمولا پس از این حوادث رخ می‌دهند، در این کشور رخ نداده است. ... وقتی توفان کاترینا به نیواورلئان رسید و سد‌ها شکسته شد، مردم آمریکا آن آمریکای ... حالی که به نظر فرماندار سابق ایالت مینه سوتا دولت به مردم دروغ می‌گوید، زیرا وقتی وی می‌خواست از ... بلقیس دخترریسجمهورآمریکا ژربازدیدکننده ترین عکس گوگل. وزیر بهداشت: بیشترین ضربه را از هم‌لباسی‌هایمان خوردیم www.fardanews.com/.../وزیر-بهداشت-بیشترین-ضربه-را-از-هم‌لباسی‌هایمان-خوردیم‏ - ذخیره شده 10 جولای 2016 ... دوساعت مانده به غروب یکی از شب‌های قدر است و وزیر بهداشت، همچنان ... به‌ هرحال مردم مشکلاتی دارند که علاقه دارند حاکمیت به آن توجه کند، ... گاهی حتی علت یک تصادف را هم به حوزه ما مرتبط می‌دانند. ... خود و خانواده‌شان عکس اینها را نشان داد که باعث کم‌اعتمادی و بی‌اعتمادی مردم شد. .... اما وقتی قانون هست نباید این اتفاق بیفتد. متن کامل نامه هاشمی رفسنجانی به رهبر معظم انقلاب - فردا www.fardanews.com/.../متن-کامل-نامه-هاشمی-رفسنجانی-به-رهبر-معظم-انقلاب‏ - ذخیره شده - مشابه 9 ژوئن 2009 ... نتایج آن، آگاهی بیشتر مردم و رسوایی فتنه‌گران و در نهایت نجات کشور از خطری ... اکنون که امام راحل (ره) آن پیر فرزانه و حلّال مشکلات و ملجاء همه و یار ... یک پزشک ایرانی با دستمزد عجیب و غریب برای معاینه بیماران! + ... www.saat24.com/.../یک-پزشک-ایرانی-با-دستمزد-عجیب-و-غریب-برای-معاینه-بیماران-تصاویر‏ - ذخیره شده 8 فوریه 2017 ... آدمهای ساده بوی ناب انسانیت می‌دهند و همین که بتوانی دست مهربانی به سوی ... زنی می‌گوید: خدا خیرش بدهد وقتی برای درمان به دکتر جعفرنژاد مراجعه کردم ... پس از گذشت دو سال از اجرا شدن طرح تحول سلامت، همواره مسئولین وزارت بهداشت با خوشحالی خبرهایی مبنی بر کاهش مشکلات بهداشتی و درمانی مردم می‌دهند، ... عکس و فیلم ... کنترل حاشیه‌نشینی، راهکار رشد عدالت، حل مشکل مسکن و ازدواج، کاهش ... www.saat24.com/.../کنترل-حاشیه-نشینی-راهکار-رشد-عدالت-حل-مشکل-مسکن-و-ازدواج-کاهش‏ - ذخیره شده 2 روز پیش ... این نامزد انتخابات ی همچنین گفت: از لحاظ بهداشت و درمان نیز مشکلات فراوانی ..... ما نباید با فریب و دروغ با مردم سخن بگوییم و باید بدانیم که باطل ... در همان منطقه 12 که زمینش متعلق به وزارت مسکن است و شما آنجا را ساخته‌اید ... اما مردم خوب می‌دانند که وقتی می‌خواهند وام بگیرند چقدر با مشکلات فراوان در ..... عکس و فیلم ... "امام(ره)" به احمدی‌نژاد در خواب چه گفت؟/ خواستگاری از این دخترها حرام ... www.yjc.ir/.../امامره-به-احمدی‌نژاد-در-خواب-چه-گفت-خواستگاری-از-این-دخترها-حرام-است-خیابان‌‌ها-بعد-از-انقلاب-چه-نامی-گرفتند‏ - ذخیره شده - مشابه ۱۲ بهمن ۱۳۵۷ مراسم استقبال از امام خمینی (ره) با حضور هزاران نفر از مردم سراسر ایران در بهشت ... را با نگاه خود از روزهای انقلاب ثبت کرده است که عکس زیر نمونه‌ای از این مجموعه است. .... صادق وقتی وزیر خارجه شد یک نامۀ سرگشادۀ بیست صفحه‌ای خطاب به " آندره .... بسیاری از کارگران بدون بیمه و شناسه کار برای دریافت سبد کالا با مشکل ...