مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تصویری جذاب از گوشی بدون‌حاشیه میزو

[ad_1]

 

تصویری جذاب از گوشی بدون‌حاشیه میزو

تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۱۸

 

پس از رونمایی شرکت شیائومی از گوشی هوشمند تمام صفحه و بدون حاشیه شیائومی می میکس، شایعات فراوانی را در مورد تصمیم شرکت‌های مختلف به منظور ساخت اسمارت فونی با طراحی مشابه شنیدیم.

به گزارش ستاره ها؛ یکی از این شرکت‌های تولیدکننده‌ی گوشی هوشمند، میزو (Meizu) است. پیش از این شایعاتی را مبنی بر کار کردن میزو بر روی دستگاهی با صفحه‌ی نمایش خمیده از هر چهار طرف، با عنوان میزو پرو 6 اج (Meizu PRO 6 Edge) شنیده بودیم. تصاویری نیز از این اسمارت فون به بیرون درز کرد و شایعه شد که به زودی شاهد رونمایی این شرکت چینی از آن خواهیم بود.

 

 تصویری جذاب از گوشی بدون‌حاشیه میزو به بیرون درز کرد؛ نسبت صفحه‌نمایش به بدنه بالاتر از می میکس
مدیرعامل میزو اما به این شایعات واکنش نشان داد و اعلام کرد که شرکتش برای ساخت گوشی هوشمندی با صفحه‌ی نمایش خمیده عجله‌ای ندارد و هنوز بازار دستگاه‌های با صفحه‌ی نمایش صاف، بازار پُررونقی است.

البته امروز تصاویری از یک اسمارت فون نسبت داده شده به شرکت میزو به بیرون درز پیدا کرده است و بدون شک دارای جلوه‌ی چشم‌نوازی می‌باشد. این گوشی هوشمند به جز قسمت پایین، کاملاً بدون حاشیه است. در بخش پایین این دستگاه کلید آشنای mBack به چشم می‌خورد. حاشیه‌ی این قسمت در مقایسه با شیائومی می میکس به شکل قابل توجهی کم‌تر است.

درصد صفحه‌ی نمایش به بدنه در این گوشی هوشمند میزو به میزان 9.13 درصد رسیده است. انتظار می‌رود که این صفحه‌ی نمایش دارای شیشه‌ی خمیده‌ی 2.5D یا 3D باشد. به جز کم‌تر شدن حاشیه در بخش پایین، تفاوت زیادی میان اسمارت فون تمام صفحه‌ی میزو و شیائومی می میکس وجود ندارد و حتی محل قرارگیری دوربین سلفی یکسان است.

آیا باید در آینده‌ای نزدیک شاهد پرده‌برداری از این دستگاه باشیم؟ هنوز اطلاعاتی در این زمینه وجود ندارد. اما قطعاً وجود یک گزینه‌ی جایگزین برای شیائومی می میکس، به نفع کاربران خواهد بود. گوشی هوشمند شرکت شیائومی با قیمت اصلی تنها از طریق فروش معامله‌ی روز قابل خریداری است. اما اگر قصد خرید آن را از خرده فروشی‌ها داشته باشید، باید هزینه‌ی بسیار بیشتری را متقبل شوید.

البته انتظار نداشته باشید که گوشی هوشمند میزو نیز مانند شیائومی می میکس به یک پردازنده‌ی رده‌بالای اسنپدراگون 821 شرکت کوالکام مجهز باشد. این اسمارت فون احتمالاً قدرت پردازشی خود را از تراشه‌ی هیلیو ایکس 27 (Helio X27) مدیاتک خواهد گرفت و در صورت طولانی شدن فاصله تا زمان رونمایی آن، انتظار وجود پردازنده‌ی مدیاتک هیلیو ایکس 30 (Helio X30) در درون بدنه‌ی آن را نیز می‌توان داشت.

مرجع : وب سایت دیجی رو

 

 

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

دنیای فناوری زومیتاجرای نسخه‌ کامل ویندوز بر روی دستگاهی با پردازنده اسنپدراگون هایلایت ۱۳۷ از دنیای فناوری صفحه زومیت مشکل جدیدی در باتری آیفون ۶ اس، باعث می‌شود این گوشی قبل از اتمام شارژ خاموش شودمهمترین اخبار ایران و جهان عکس سر در کاخ هشت بهشت که اثری از آن نیست تصاویر قطاری مخصوص ثروتمندان عکس لحظات برای اولین بار کالبد شکافی گوشی ال جی جی …سخت‌افزار و دیجیتالسلام گوشی ال جی جی۲دارم حدود ۲سال یکدفعه من از گوشی بروز رسانی کردم دیگه خراب شد نگاهی به برخی از قابلیت ها و ویژگی های مفید و …نزدیک به یک ماه از معرفی رسمی ویندوز میگذرد و در این مدت آزمایش ها و بررسی های متعددی چگونه اکانت تلگرام را حذف کنیم؟ آموزش تصویری …به گزارش فناوری صبحانه، تلگــرام یک مسنجر قدرتمند، رایگان و برای گوشی های هوشمند می برندها کار با پوشه ها در یکی از ویژگی هایی است که به شما در نظم بخشیدن به محیط برنامه هایتان چگونه گوشی‌های مفقود یا دزدیده شده را پیدا کنیم؟ …به گزارش صبحانه، برای ردیابی گوشی مفقود یا دزدیده شده خود می توانند از چند روش ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …نشانه هایی که حکایت از هک شدن کامپیوتر شما دارد پاک شدن خودکار پیام ها در اینستاگراممقایسه آیفون با گلکسی اس آیفوندربرابرگلکسیاستمام عاشقان حوزه گوشی‌های هوشمند اینک سخت منتظر مقایسه آیفون با گلکسی اس سامسونگ دنیای فناوری صفحه زومیت مشکل جدیدی در باتری آیفون ۶ اس، باعث می‌شود این گوشی قبل از اتمام شارژ خاموش شود دنیای فناوری زومیت اجرای نسخه‌ کامل ویندوز بر روی دستگاهی با پردازنده اسنپدراگون هایلایت ۱۳۷ از تغییر برای اولین بار کالبد شکافی گوشی ال جی جی اخبار سلام گوشی ال جی جی۲دارم حدود ۲سال یکدفعه من از گوشی بروز رسانی کردم دیگه خراب شد یکدفعه نگاهی به برخی از قابلیت ها و ویژگی های مفید و کاربردی ویندوز نزدیک به یک ماه از معرفی رسمی ویندوز میگذرد و در این مدت آزمایش ها و بررسی های متعددی بر چگونه اکانت تلگرام را حذف کنیم؟ آموزش تصویری صبحانه آنلاین به گزارش فناوری صبحانه، تلگــرام یک مسنجر قدرتمند، رایگان و برای گوشی های هوشمند می باشد که ۱۵ نکته برای استفاده حرفه ای از گلکسی نوت ۵ سامسونگ دیجی رو گوشی گلکسی نوت ۵ سامسونگ به دلیل قلم اس پن فوق‌العاده‌اش از تمام گوشی‌های موجود در بازار چگونه گوشی‌های مفقود یا دزدیده شده را پیدا کنیم؟ صبحانه به گزارش صبحانه، برای ردیابی گوشی مفقود یا دزدیده شده خود می توانند از چند روش استفاده کنید برندها شرکت شیائومی بر روی یک گوشی‌هوشمند خمیده جدید، مشغول به کار است گوشی‌های مجهز به صفحه مقایسه آیفون با گلکسی اس آیفوندربرابر تمام عاشقان حوزه گوشی‌های هوشمند اینک سخت منتظر مقایسه آیفون با گلکسی اس سامسونگ هستند ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند موبایل کامپیوتر نشانه هایی که حکایت از هک شدن کامپیوتر شما دارد پاک شدن خودکار پیام ها در اینستاگرام



لینک منبع :تصویری جذاب از گوشی بدون‌حاشیه میزو

تصاویر برای تصویری جذاب از گوشی بدون‌حاشیه میزو تصویری جذاب از گوشی بدون‌حاشیه میزو - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../تصویری-جذاب-از-گوشی-بدون‌حاشیه-میزو‏ - ذخیره شده 12 دسامبر 2016 ... تصویری جذاب از گوشی بدون‌حاشیه میزو. پس از رونمایی شرکت شیائومی از گوشی هوشمند تمام صفحه و بدون حاشیه شیائومی می میکس، شایعات فراوانی ... تصویری جذاب از گوشی بدون‌حاشیه میزو به بیرون درز کرد؛ نسبت ... digiro.ir/تصویری-جذاب-از-گوشی-بدون‌حاشیه-میزو.../image-of-meizu-bezel-less-phone-leaks-body-to-screen-ratio-higher-than-mi-mix/‏ - ذخیره شده تصویری جذاب از گوشی بدون‌حاشیه میزو به بیرون درز کرد؛ نسبت صفحه‌نمایش به بدنه بالاتر از می میکس ... گوشی هوشمند «هواوی پی 10 لایت» رسماً معرفی شد. تصویری جذاب از گوشی بدون‌حاشیه میزو - صبحانه آنلاین ... sobhanehonline.com/fa/.../تصویری-جذاب-از-گوشی-بدون‌حاشیه-میزو‏ - ذخیره شده 12 دسامبر 2016 ... پس از رونمایی شرکت شیائومی از گوشی هوشمند تمام صفحه و بدون حاشیه شیائومی می میکس، شایعات فراوانی را در مورد تصمیم شرکت‌های مختلف به ... تصویری از گوشی بدون حاشیه میزو پرو 7 در دنیای واقعی منتشر شد gadgetnews.ir/.../تصویری-از-گوشی-بدون-حاشیه-میزو-پرو-7/‏ - ذخیره شده 13 دسامبر 2016 ... اخیرا تصویری از گوشی بدون حاشیه شرکت میزو با نام میزو پرو 7 (Meizu ... شوند، گوشی آینده شرکت میزو محصولی جذاب و کاملا متفاوت از میزو پرو 6 ... تصویری جذاب از گوشی بدون حاشیه میزو - برترین ها | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/29608725‏ 12 دسامبر 2016 ... تصویری جذاب از گوشی بدون حاشیه میزو. وب سایت دیجی رو - محمد امینی نسب: پس از رونمایی شرکت شیائومی از گوشی هوشمند تمام صفحه و بدون حاشیه ... تصویری جذاب از گوشی بدون حاشیه میزو - تی نیوز tnews.ir/news/75d675892509.html‏ 12 دسامبر 2016 ... وب سایت دیجی رو - محمد امینی نسب: پس از رونمایی شرکت شیائومی از گوشی هوشمند تمام صفحه و بدون حاشیه ی شیائومی می میکس، شایعات فراوانی را ... تصویری جذاب از گوشی بدون حاشیه میزو - خبر زنده khabarezendeh.com/.../تصویری-جذاب-از-گوشی-بدون-حاشیه-میزو-2255327.html‏ خبر زنده · سیاسی · جهان · اقتصادی · استخدامی · ورزشی · فناوری · سلامت · اجتماعی · فرهنگی · هنری · حوادث · گوناگون · تصویری · گردشگری. انتشار تصویری منتسب به گوشی بدون حاشیه میزو - دیجیتال سلام hi01.ir/انتشار-تصویری-منتسب-به-گوشی-بدون-حاشیه/‏ - ذخیره شده 10 دسامبر 2016 ... 11) تصویری از گوشی بدون حاشیه میزو منتشر شد؛ شیائومی می میکس به . ..... تصویری از گوشی جدید شیائومی منتشر شد که طراحی جذابی دارد. تصویری از گوشی بدون حاشیه میزو منتشر شد؛ شیائومی می میکس به ... hendevaneh.com/تصویری-از-گوشی-بدون-حاشیه-میزو-منتشر-شد/‏ - ذخیره شده تصویری از یک دستگاه موبایل منتسب به گوشی بدون حاشیه میزو در اینترنت منتشر شده که نشان می‌دهد آن یک موبایل کاملا بدون حاشیه است و در پایین صفحه نمایش ، ...