مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

شیائومی از یک اسکوتر برقی جدید رونمایی کرد

[ad_1]

همین چند هفته پیش بود که شیائومی تیزر جدیدی را منتشر کرد که نشان می‌داد قصد دارد در آینده از محصول جدیدی رونمایی کند. با این که صراحتا در مورد نوع آن صحبتی به میان نیامده بود اما در تیزر اشاره‌ شده بود که این محصول یک وسیله نقلیه الکتریکی خواهد بود.

xiaomi-mi-electric-scooter

بالاخره همانطور که انتظار می‌رفت، شیائومی از اسکوتر می الکتریک جدید خود به‌ طور رسمی رونمایی کرد. این اسکوتر برقی از یک طراحی استاندارد برخوردار است و از این نظر تفاوت چندانی با نمونه‌های مشابه ندارد. با این حال استفاده از انرژی الکتریکی به عنوان سوخت، سرعت بیشتر و مصرف پایین‌تر انرژی را برای آن ممکن ساخته است.

قابلیت تاشوندگی این اسکوتر به همراه وزنی معادل ۱۲.۵ کیلوگرم، حمل آن را بسیار آسان کرده است. با این حال قادر نخواهید بود تا به مدت طولانی آن را به روی شانه بیاورید یا با نیروی بازویتان نگه داشته و راه بروید. اما می‌توان برای مسافت کوتاهی آن‌را با دست حمل کرد. از دیگر ویژگی‌های این اسکوتر برقی می‌توان به چراغ جلوی LED‌، حداکثر سرعت ۲۵ کیلومتر بر ساعت، ظرفیت باطری برای جابجایی ۳۰ کیلومتر و همچنین سیستم ترمز دوگانه اشاره کرد که شامل ترمز ضد قفل E-ABS در چرخ جلو و ترمز دیسک مکانیکی برای چرخ عقب است.

از نظر قیمت نیز این محصول بهای نسبتا پایینی دارد. به این ترتیب که از ۱۵ دسامبر با قیمت ۱,۹۹۹‌ یوان عرضه خواهد شد. اما به نظر می‌رسد که شیائومی فعلا قصدی برای عرضه این محصول در خارج از چین را ندارد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

شیائومی از یک اسکوتر برقی جدید رونمایی کردشیائومیازیکاسکوتربرقیشیاموئی از اسکوتر می الکتریک جدید خود به‌ طور رسمی رونمایی کرد این اسکوتر برقی از یک شیائومی از یک اسکوتر برقی جدید رونمایی کرد …خبرهای فناوری اطلاعاتهمین چند هفته پیش بود که شیائومی تیزر جدیدی را منتشر کرد که نشان می‌داد قصد دارد در شیائومی از اسکوتر برقی میجیا رونمایی کرد زومیتشیائومی از اسکوتر برقی میجیا رونمایی کرد از یک اسکوتر برقی به جدید شیائومی در شیائومی از اسکوتر برقی میجیا رونمایی کرد …اخبار روز تکنولوژی دنیاشیائومی از اسکوتر برقی برقی میجیا رونمایی کرد از یک اسکوتر برقی به شیائومی از یک اسکوتر برقی جدید رونمایی کرد خبر شیائومی از یک اسکوتر برقی جدید رونمایی کرد همین چند هفته پیش بود که شیائومی تیزر شیائومی و مشترکا یک اسکوتر الکتریکی …شیائومیو پیش از یک اسکوتر کرد، قصد دارد بزودی از اسمارت فون جدید خود رونمایی خبرخوان تازه‌یاب شیائومی از یک اسکوتر برقی جدید رونمایی کردخبرخوان تازه یابآی تی رسانشیائومی از یک اسکوتر برقی جدید رونمایی کردهمین چند هفته چهل بازار فروش محصولات شیائومی در ایران شیائومی …شرکت شیائومی روز پنجشنبه ژوئن، از محصول جدید رونمایی کرد دوچرخه برقی یک بار شیائومی از اسکوتر برقی میجیا رونمایی کرد تازگی از یک اسکوتر برقی شیائومی به‌تازگی از یک رونمایی از دو گوشی جدید شیائومی از اسکوتر برقی میجیا رونمایی کردشیائومیازاسکوتربرقی یک شیائومی از برقی کرد شیائومی از یک اسکوتر برقی جدید رونمایی کرد بلاگ آخرین اخبار دنیای موبایل و تکنولوژی جی‌اس‌ام خبر شرکت هوآوی از تکنولوژی جدید باتری‌های لیتیومیون خود رونمایی کرد سایت تخصصی اطلاعات موبایل جی‌اس‌ام خانواده در حال شناخته شدن در بین طرفداران موبایل است ال‌جی از همان ابتدا نشان داد که می ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند موبایل کامپیوتر نشانه هایی که حکایت از هک شدن کامپیوتر شما دارد پاک شدن خودکار پیام ها در اینستاگرام ویوو دو گوشی و را معرفی کرد؛ پردازنده‌ی اسنپدراگون ویوو دو گوشی و را مجهز به پردازنده‌ی اسنپدراگون و دوربین جلوی مگاپیکسل معرفی کرد که عکس ماشین،گالری عکس ماشین، تصاویر ماشین، تصویر ماشین های گران عکس ماشین،عکس ماشین های جدید،عکس ماشین بوگاتی،عکس ماشین پورشه،عکس ماشین لامبورگینی،عکس آخرین اخبار آخرین و جدیدترین اخبار شهرخبر آخریناخبار بیم رژیم صهیونیستی از تمرینات نظامی گردان های قسام یک افسر ارشد فرماندهی جبهه جنوبی ارتش الف ایستگاه مترو میدان ولی عصر افتتاح شد ایستگاه میدان ولی عصرعج بخشی از مسیر خط سه مترو تهران صبح دوشنبه در آیینی با حضور شهردار کولیس فعال در بازارهای موبایل ساعت لباس عطر لپ تاپ شبکه فروشگاهی کولیس فعال در بازارهای لباس موبایل ساعت کتاب تبلت عطر دوربین دیجیتال خبر تیتر جدیدترین و آخرین اخبار ایران و جهان آخرین اخبار روز ، آخرین اخبار ، جدیدترین اخبار ، تیتر اخبار ، آخرین اخبار ایران ، اخبار



لینک منبع :شیائومی از یک اسکوتر برقی جدید رونمایی کرد

تصاویر برای شیائومی از یک اسکوتر برقی جدید رونمایی کرد شیائومی از یک اسکوتر برقی جدید رونمایی کرد - آی‌تی‌رسان itresan.com/.../شیائومی-از-یک-اسکوتر-برقی-جدید-رونمایی/.html‏ - ذخیره شده شیاموئی از اسکوتر می الکتریک جدید خود به‌ طور رسمی رونمایی کرد. این اسکوتر برقی از یک طراحی استاندارد برخوردار است و از این نظر تفاوت چندانی با نمونه‌های ... شیائومی از اسکوتر برقی میجیا رونمایی کرد - زومیت www.zoomit.ir/2016/12/13/.../xiaomi-mijia-electric-scooter/‏ - ذخیره شده 13 دسامبر 2016 ... شیائومی به‌تازگی از یک اسکوتر برقی به نام میجیا رونمایی کرده است. ... محصول جدید شیائومی در دو رنگ‌بندی سفید و سیاه عرضه خواهد شد. شیائومی از یک اسکوتر برقی جدید رونمایی کرد - آی‌تی‌رسان | دمادم https://damadam.ir/news/شیائومی-از-یک-اسکوتر-برقی-جدید-رونمایی-کرد/5131006‏ - ذخیره شده همین چند هفته پیش بود که شیائومی تیزر جدیدی را منتشر کرد که نشان می‌داد قصد دارد در آینده از محصول جدیدی رونمایی کند. با این که صراحتا در مورد نوع آن ... شیائومی از یک اسکوتر برقی جدید رونمایی کرد - دیجیتال سلام hi01.ir/شیائومی-از-یک-اسکوتر-برقی-جدید-رونمایی/‏ - ذخیره شده 12 دسامبر 2016 ... اما به نظر می‌رسد که شیائومی فعلا قصدی برای عرضه این محصول در خارج از چین را ندارد.نوشته شیائومی از یک اسکوتر برقی جدید رونمایی کرد اولین ... شیائومی از یک اسکوتر برقی جدید رونمایی کرد - تی نیوز tnews.ir/news/3d3775905160.html‏ 12 دسامبر 2016 ... بالاخره همانطور که انتظار می رفت، شیائومی از اسکوتر می الکتریک جدید خود به طور رسمی رونمایی کرد. این اسکوتر برقی از یک طراحی استاندارد ... اسکوتر برقی شیائومی رونمایی شد؛ خبری از خودروی الکتریکی ... hendevaneh.com/اسکوتر-برقی-شیائومی-رونمایی-شد؛-خبری-ا/‏ شیائومی دیروز رویداد رونمایی خود را برگزار کرد؛ اما اثری از خودروی الکتریکی ... اسکوتر برقی شیائومی با ترمزهای احیا کننده (KERS) همراه شده است؛ اما یک ترمز دیسکی معمولی ... شیائومی برای اسکوتر جدید خود دو گزینه رنگی مختلف را رائه داده است. شیائومی از یک اسکوتر برقی جدید رونمایی کرد - آی تی رسان | خبر ... khabarfarsi.com/u/29623748‏ 12 دسامبر 2016 ... شیائومی از یک اسکوتر برقی جدید رونمایی کرد. همین چند هفته پیش بود که شیائومی تیزر جدیدی را منتشر کرد که نشان می داد قصد دارد در آینده از ... شیائومی از اسکوتر برقی میجیا رونمایی کرد. – تکینگی - خانه https://www.takinegi.com/.../شیائومی-اسکوتر-برقی-میجیا-رونمایی-کرد/‏ - ذخیره شده 14 دسامبر 2016 ... شیائومی به‌تازگی از یک اسکوتر برقی به نام میجیا رونمایی کرده است. ... محصول جدید شیائومی در دو رنگ‌بندی سفید و سیاه عرضه خواهد شد. شیائومی از Mijia رونمایی کرد: یک اسکوتر برقی با توانایی طی ... digiro.ir/xiaomi-unveils-the-mijia-electric-scooter-30km-range-sub-300-price/‏ - ذخیره شده 12 دسامبر 2016 ... شیائومی از Mijia رونمایی کرد: یک اسکوتر برقی با توانایی طی مسافت 30 ... این اسکوتر برقی جدید، از QiCycle قبلاً معرفی شده‌ی شرکت چینی ...