مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تصویب ممنوعیت تراریخته ها

[ad_1]

بامداد – عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: ممنوعیت تولید، واردات و مصرف تراریخته‌ها در کمیسیون کشاورزی تصویب شد. ممنوعیت تراریخته ها در کمیسیون تلفیق مجلس نیز مصوب شد تا با پایان کار کمیسیون تلفیق در صحن علنی مجلس مطرح شود. تصویب ممنوعیت تراریخته ها را پی می گیریم.

به گزارش بامداد به نقل از تسنیم، عباس پاپی‌زاده اظهار کرد: موضوع ممنوعیت هرگونه واردات، تولید و مصرف محصولات تراریخته بدون ضوابط در برنامه ششم توسعه مورد توجه قرار گرفته است. پاپی‌زاده افزود: در حال حاضر ۱۰ تا ۱۵ میلیون تن به طور سالانه محصولات تراریخته به ایران وارد می‌شود.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس ادامه داد: محصولات کشاورزی تراریخته از طریق مهندسی و دستکاری ژنتیک تولید می‌شوند و دستکاری ژنتیک محصولات کشاورزی عارضه‌هایی در محصول کشاورزی ایجاد می‌کند که باعث آلرژی و عوارض در سلامتی انسان نیز خواهد شد.

تصویب ممنوعیت تراریخته ها

پاپی‌زاده تصریح کرد: در حال حاضر ۲۶ کشور اروپایی به طور کامل تولید محصولات غذایی و کشاورزی تراریخته را ممنوع کرده‌اند که این امرنشان می‌دهد که در ایران نیز باید اقدامات جدی‌تری درباره محصولات تراریخته صورت گیرد. پاپی‌زاده گفت: مصوبه ممنوعیت محصولات تراریخته کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی اخیراً در کمیسیون تلفیق مجلس نیز نهایی شده است و به زودی در صحن علنی مجلس مطرح می‌شود.

پاپی‌زاده در پاسخ به این سوال که به طور مشخص موضوع تراریخته‌ ها چه زمانی در صحن علنی مجلس مطرح می‌شود افزود: موضوع محصولات دستکاری ژنتیک شده در دستور کار کمیسیون تلفیق مجلس شورای قرار گرفته است تا هر زمان امور کمیسیون تلفیق تمام شود، با اغاز بررسی برنامه ششم، موضوع تراریخته‌ ها نیز در صحن علنی مطرح شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

واردات ۵ میلیارد دلاری محصولات تراریخته به ایرانمهر واردات ۵ میلیارد دلاری محصولات تراریخته به ایرانمهرسرطانزا و ناسالمبر محصولات اشتراک همشهری ‌آنلاین استفاده ۱۰۰ درصدی گوگل از منابع انرژی پاک تا سال آینده همشهری آنلاین کل شرکت جهانی متن کامل لایحه پیشنهادی برنامه ششم توسعه …خبرگزاری تسنیم متن کامل لایحه پیشنهادی برنامه ششم توسعه را که از سوی سازمان مدیریت به عکس ابر خودرو‌های آشغالیعکسابرخودروهنرمند از سراسر دنیا به یک محوطه اوراق خودروها در شهر پروشکوف لهستان رفته و با زمانی که لطف امام به انجمن حجتیه از بین رفت ماجرای ……حجت‌الاسلام جعفر شجونی که به علت عارضه قلبی در بیمارستان فیروزگر تهران بستری شده بود برترین ها خبر فارسیمیلاد بهشتی در روزنامه شرق نوشت یادم می آید دفعه پیش که برای عکاسی از توران میرهادی روزنامه وطن امروز شماره تاریخ گروه سیاسی سرانجام پس از چند ماه کش‌وقوس و عدم همکاری دستگاه‌های دولتی و دیوان خبرگزاری تسنیم کشاورزی و امور دام۱۷ آذر ۱۳۹۵ ۱۶۱۷ سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس در گفت‌وگو با تسنیم موضوع تراریخته اخبار،اخبار روز،اخبار خبرگزاری ها اخبار،آخرین …ارتباط بی اساس پالم با تعطیلی دامداری ها ارائه طرح مدیریت واحد شهری به هیات رییسه مجلسبرنج و صنایع وابسته شبکه خبری صنایع غذایی …لیست اخبار آرد و غلات و مواد نشاسته ای آزمایشگاه، گواهینامه ها و مشاوران رستوران واردات ۵ میلیارد دلاری محصولات تراریخته به ایرانمهر«سرطانزا واردات ۵ میلیارد دلاری محصولات تراریخته به ایرانمهر«سرطانزا و ناسالم»بر محصولات تراریخته اشتراک همشهری ‌آنلاین استفاده ۱۰۰ درصدی گوگل از منابع انرژی پاک تا سال آینده همشهری آنلاین کل شرکت جهانی گوگل، از متن کامل لایحه پیشنهادی برنامه ششم توسعه تغییر ساختار ۵ خبرگزاری تسنیم متن کامل لایحه پیشنهادی برنامه ششم توسعه را که از سوی سازمان مدیریت به دولت عکس ابر خودرو‌های آشغالی عکسابر هنرمند از سراسر دنیا به یک محوطه اوراق خودروها در شهر پروشکوف لهستان رفته و با استفاده از زمانی که لطف امام به انجمن حجتیه از بین رفت ماجرای فروش حجت‌الاسلام جعفر شجونی که به علت عارضه قلبی در بیمارستان فیروزگر تهران بستری شده بود، صبح روزنامه وطن امروز شماره تاریخ حمید رحیمی‌نژاد «مسؤولیت سیاسی» در کشور ما مفهومی غریب است و عموما توجهی به آن نمی‌شود خبرگزاری تسنیم کشاورزی و امور دام ۱۷ آذر ۱۳۹۵ ۱۶۱۷ سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس در گفت‌وگو با تسنیم موضوع تراریخته‌ها اخبار،اخبار روز،اخبار خبرگزاری ها اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری ارتباط بی اساس پالم با تعطیلی دامداری ها ارائه طرح مدیریت واحد شهری به هیات رییسه مجلس برنج و صنایع وابسته شبکه خبری صنایع غذایی ایران لیست اخبار آرد و غلات و مواد نشاسته ای آزمایشگاه، گواهینامه ها و مشاوران رستوران، فست برترین ها خبر فارسی روزنامه شرق مهسا جزینی اصولگرایان همان راهی را می روند که در سال رفتند وضعیت برای آنها



لینک منبع :تصویب ممنوعیت تراریخته ها

کمیسیون تلفیق مجلس کشت، واردات و مصرف محصولات تراریخته‌ را ... https://www.tasnimnews.com/.../کمیسیون-تلفیق-مجلس-کشت-واردات-و-مصرف-محصولات-تراریخته-را-ممنوع-کرد‏ - ذخیره شده 12 دسامبر 2016 ... عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: ممنوعیت تولید، واردات و مصرف تراریخته‌ها بعد از تصویب در کمیسیون کشاورزی در کمیسیون تلفیق مجلس ... تصویب ممنوعیت تراریخته ها در کمیسیون تلفیق مجلس - همشهری | خبر ... khabarfarsi.com/u/29658681‏ 13 دسامبر 2016 ... ممنوعیت تولید، واردات و مصرف تراریخته ها بعد از تصویب در کمیسیون کشاورزی در کمیسیون تلفیق مجلس نیز مصوب شد تا با پایان کار کمیسیون ... تصویب ممنوعیت تراریخته ها در کمیسیون تلفیق مجلس - تی نیوز tnews.ir/news/e60975954375.html‏ 13 دسامبر 2016 ... ممنوعیت تولید، واردات و مصرف تراریخته ها بعد از تصویب در کمیسیون کشاورزی در کمیسیون تلفیق مجلس نیز مصوب شد تا با پایان کار کمیسیون ... تصویب ممنوعیت تراریخته ها | بامداد عضو کمیسیون کشاورزی - قطره www.ghatreh.com/news/nn35029420/تصویب-ممنوعیت-تراریخته‏ 12 دسامبر 2016 ... بامداد عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: ممنوعیت تولید، واردات و مصرف تراریخته ها در کمیسیون کشاورزی تصویب شد. مÙ. تصویب ممنوعیت تراریخته ها در کمیسیون تلفیق مجلس | ممنوعیت - قطره www.ghatreh.com/.../تصویب-ممنوعیت-تراریخته-کمیسیون-تلفیق-مجلس‏ 13 دسامبر 2016 ... ممنوعیت تولید، واردات و مصرف تراریخته ها بعد از تصویب در کمیسیون کشاورزی در کمیسیون تلفیق مجلس نیز مصوب شد تا Ø. مصوبه ممنوعیت تولید و واردات محصولات تراریخته قابلیت اجرا ندارد gilan.isna.ir/Default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID...‏ - ذخیره شده در صورت تصویب نهایی این مصوبه و تبدیل شدن به قانون، تکلیف صنایع روغن، واحدهای ... همچنین تولید موجودات تراریخته در دانشگاه ها و موسسات تحقیقاتی صورت می ... تصویب ممنوعیت تراریخته ها در کمیسیون تلفیق مجلس -روزنامه همشمهری www.akairan.com/havades.../news2016121311361923017.html‏ - ذخیره شده 13 دسامبر 2016 ... ممنوعیت تولید، واردات و مصرف تراریخته ها بعد از تصویب در کمیسیون کشاورزی در کمیسیون تلفیق مجلس نیز مصوب شد تا با پایان کار کمیسیون ... تصویب ممنوعیت تراریخته ها | بامداد khabarpu.com/k.php?u...2KjYp9mF2K/Yp9iv‏ تصویب ممنوعیت تراریخته ها - بامداد | خبرپو. تصویب ممنوعیت واردات و تولید محصولات تراریخته در ... - اگری پرس agripress.ir/تصویب-ممنوعیت-واردات-و-تولید-محصولات-ت/‏ - ذخیره شده 1 دسامبر 2016 ... تصویب ممنوعیت واردات و تولید محصولات تراریخته در کمیسیون کشاورزی ... وی درباره تصویب مصوبه ممنوعیت واردات، تولید و استفاده از محصولات تراریخته در کمیسیون تلفیق و ... بر چسب ها: پاپی زاده, تراریخته, ممنوعیت, واردات. تصویب ممنوعیت واردات و تولید محصولات تراریخته در کمیسیون ... snn.ir/detail/News/563851/186‏ - ذخیره شده 1 دسامبر 2016 ... سخنگوی کمیسیون کشاورزی گفت: مصوبه ممنوعیت واردات و تولید محصولات تراریخته در کمیسیون کشاورزی به تصویب رسید و به کمیته ...