مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

قیمت گوشی اندرویدی نوکیا چقدر خواهد بود؟

[ad_1]

 

قیمت گوشی اندرویدی نوکیا چقدر خواهد بود؟

تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۸

 

نخستین گوشی اندرویدی نوکیا احتمالا تا چندین هفته دیگر رونمایی خواهد شد و این برند فنلاندی با توجه به علاقه‌ی برند مادر خود به نام HMD Global، به نظر می‌رسد که در بازگشت خود گوشی میان رده‌ای را روانه بازار خواهند کرد.

به گزارش ستاره ها؛  به این ترتیب ما انتظار داریم نوکیا استراتژی قیمت گذاری بسیار خوبی را اتخاذ کند تا بتواند به بهترین شکل ممکن سهم بازار اندروید را از آن خود کند. حال منابع مختلفی ادعا می‌کنند که از قیمت گوشی اندرویدی نوکیا مطلع هستند.

 

 قیمت گوشی اندرویدی نوکیا چقدر خواهد بود؟

قطعا حاشیه سود برای نوکیا در ابتدا کم خواهد بود؛ اما امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد عرضه یک گوشی پرچمدار از این برند قدیمی و معتبر نیز باشیم. اخیرا در گزارشی تازه عنوان شده است که نخستین گوشی اندرویدی نوکیا در فوریه سال 2017 میلادی (بهمن ماه 1395) توسط شرکت مادر HMD و در کنگره جهانی موبایل (MWC 2017) رونمایی خواهد شد. در حال حاضر ما می‌دانیم که نام این گوشی Nokia D1C خواهد بود و در دو نسخه با حافظه و اندازه نمایشگر مختلف عرضه خواهد شد.

قیمت گوشی اندرویدی نوکیا D1C (دو نسخه)

مدل گران قیمت این گوشی تنها 200 دلار خواهد بود که از یک رم 3 گیگابایتی و نمایشگر 5.5 اینچی فول اچ دی (1080p) برخوردار است.

و اما قیمت نسخه ضعیف‌تر گوشی اندرویدی نوکیا ، 150 دلار خواهد بود که از ظرفیت رم 2 گیگابایتی و یک نمایشگر کوچکتر 5 اینچی (اما با همان وضوح) بهره می‌برد. گزارش‌های قبلی ادعا می‌کردند که مدل ارزان قیمت به یک دوربین 13 مگاپیکسلی مجهز است؛ این درحالیست که مدل بزرگ‌تر 5.5 اینچی گوشی اندرویدی نوکیا از یک دوربین 16 مگاپیکسلی بر روی قاب پشتی خود بهره می‌برد.

بر اساس مشخصات انتشار یافته در وبسایت های بنچمارک گیری، به نظر می‌رسد که هر دو مدل مجهز به چیپست میان رده 1.4 گیگاهرتزی اسنپدراگون 430 همراه با پردازنده گرافیکی آدرنو 505 خواهند بود. علاوه بر این یک حافظه داخلی 16 گیگابایتی (انتظار می‌رود مدل‌هایی با حافظه‌های بیشتر نیز وجود داشته باشد)، یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و همچنین سیستم عامل اندروید 7 نوقا نیز در دسترس کاربران قرار خواهد داشت.

مرجع : وب سایت گجت نیوز

 

 

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

قیمت گوشی هواوی پی و پی پلاس در ایران چقدر خواهد بود قیمتگوشیهواویپیوپیقیمت گوشی هواوی پی و پی پلاس در ایران چقدر خواهد بود؟ ۱۵ دیدگاه ارسال شده توسط آیدا قیمت گلکسی اس و گلکسی اس اج در ایران چقدر خواهد بود قیمتگلکسیاسوگلکسیاسقیمت گلکسی اس و گلکسی اس اج در ایران چقدر خواهد بود ؟ ۴۷ دیدگاه ارسال شده توسط عرفان لیست به روز قیمت گوشی موبایل آی تی رادارلیست قیمتدر این قسمت سعی داریم تا با دادن قیمت دقیق و بروز قیمت انواع برند های گوشی اعم از نوکیا الف بهترین گوشی‌های هوشمند بازار با قیمت زیر ۶۰۰ …بهترین گوشی‌های هوشمند بازار با قیمت زیر ۶۰۰ هزار توماناین گوشی را هرگز از بازار نخرید به روز رسانی این گوشی را هرگز از بازار نخرید به روز رسانی تیر ۱۴ام ۱۳۹۳ پیمان گل‌کار ۱۱۹ روش های افزایش سرعت گوشی های آندرویدهمه کاربران میخواهند که گوشی موبایل یا کامپیوترشان سرعت بیشتری داشته باشد همین فروشگاه اینترنتی آل دیجیتالبنام خدا با سلام خدمت شما کاربران گرامی و وفادار فروشگاه اینترنتی آل دیجیتال سرانجام پول نیوز در همه جای جهان میزان درآمد یک فعالیت اقتصادی مهمترین علامت؟ شکل گرفته در ذهن مخاطب لیست قیمت روز لوازم خانگی تلویزیون و سینمای …لیست قیمتلیست قیمت قطعات کامپیوتر لیست قیمت گوشی موبایل لیست قیمت تبلت لیست قیمت محصولات اپلسوالات آندرویدی خود را بپرسید همراه با سوال عمومیآموزشپیوستن به دنیای تبلت ها یا یک گوشی جدید باید خیلی جالب باشد تا چند وقت خیلی آرام آن را قیمت گوشی هواوی پی و پی پلاس در ایران چقدر خواهد بود قیمتگوشیهواویپی قیمت گوشی هواوی پی و پی پلاس در ایران چقدر خواهد بود؟ ۱۵ دیدگاه ارسال شده توسط آیدا صالحی قیمت گلکسی اس و گلکسی اس اج در ایران چقدر خواهد بود قیمتگلکسیاسو قیمت گلکسی اس و گلکسی اس اج در ایران چقدر خواهد بود ؟ ۴۷ دیدگاه ارسال شده توسط عرفان انبار لیست به روز قیمت گوشی موبایل آی تی رادار لیست قیمت در این قسمت سعی داریم تا با دادن قیمت دقیق و بروز قیمت انواع برند های گوشی اعم از نوکیا الف بهترین گوشی‌های هوشمند بازار با قیمت زیر ۶۰۰ هزار تومان بهترین گوشی‌های هوشمند بازار با قیمت زیر ۶۰۰ هزار تومان این گوشی را هرگز از بازار نخرید به روز رسانی این گوشی را هرگز از بازار نخرید به روز رسانی تیر ۱۴ام ۱۳۹۳ پیمان گل‌کار ۱۱۹ دیدگاه ها روش های افزایش سرعت گوشی های آندروید در این آموزش روش هایی برای افزایش سرعت آندروید رو معرفی خواهیم کرد چند مدت قبل بود که فروشگاه اینترنتی آل دیجیتال بنام خدا با سلام خدمت شما کاربران گرامی و وفادار فروشگاه اینترنتی آل دیجیتال سرانجام پس از پول نیوز در همه جای جهان میزان درآمد یک فعالیت اقتصادی مهمترین علامت؟ شکل گرفته در ذهن مخاطب خواهد لیست قیمت روز لوازم خانگی تلویزیون و سینمای خانگی سامسونگ لیست قیمت لیست قیمت قطعات کامپیوتر لیست قیمت گوشی موبایل لیست قیمت تبلت لیست قیمت محصولات اپل سوالات آندرویدی خود را بپرسید همراه با سوال عمومی آموزش پیوستن به دنیای تبلت ها یا یک گوشی جدید باید خیلی جالب باشد تا چند وقت خیلی آرام آن را به روی



لینک منبع :قیمت گوشی اندرویدی نوکیا چقدر خواهد بود؟

قیمت گوشی اندرویدی نوکیا چقدر خواهد بود؟ | گجت نیوز gadgetnews.ir/140954/قیمت-گوشی-اندرویدی-نوکیا/‏ - ذخیره شده 12 دسامبر 2016 ... گوشی جدید نوکیا تا چند وقت دیگر رونمایی می شود و این برای طرفدارانش مهم است تا با قیمت گوشی اندرویدی نوکیا آشنا شوند. این گوشی دارای دو مدل ... قیمت گوشی اندرویدی نوکیا چقدر خواهد بود؟ - صبحانه آنلاین ... sobhanehonline.com/.../قیمت-گوشی-اندرویدی-نوکیا-چقدر-خواهد-بود‏ - ذخیره شده 12 دسامبر 2016 ... نخستین گوشی اندرویدی نوکیا احتمالا تا چندین هفته دیگر رونمایی خواهد شد و این برند فنلاندی با توجه به علاقه‌ی برند مادر خود به نام HMD Global، ... قیمت گوشی اندرویدی نوکیا چقدر خواهد بود؟ | روزنامه کسب و کار kasbokarnews.ir/.../قیمت-گوشی-اندرویدی-نوکیا-چقدر-خواهد-بود؟/‏ - ذخیره شده 12 دسامبر 2016 ... نخستین گوشی اندرویدی نوکیا احتمالا تا چندین هفته دیگر رونمایی خواهد شد و این برند فنلاندی با توجه به علاقه‌ی برند مادر خود به نام HMD Global، ... قیمت گوشی اندرویدی نوکیا چقدر خواهد بود؟ - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../قیمت-گوشی-اندرویدی-نوکیا-چقدر-خواهد-بود/‏ - ذخیره شده معین کریمی: نخستین گوشی اندرویدی نوکیا احتمالا تا چندین هفته دیگر رونمایی خواهد شد و این برند فنلاندی با توجه به علاقه‌ی برند مادر خود به نام HMD Global، به نظر ... قیمت گوشی اندرویدی نوکیا چقدر خواهد بود؟ | نخستین گوشی اندرویدی www.ghatreh.com/news/.../قیمت-گوشی-اندرویدی-نوکیا-چقدر-خواهد-بود‏ 13 دسامبر 2016 ... نخستین گوشی اندرویدی نوکیا احتمالا تا چندین هفته دیگر رونمایی خواهد شد و این برند فنلاندی با توجه به علاقه ی بØ. قیمت گوشی اندرویدی نوکیا چقدر خواهد بود؟ - صبحانه انلاین | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/29613552‏ 12 دسامبر 2016 ... قیمت گوشی اندرویدی نوکیا چقدر خواهد بود؟ نخستین گوشی اندرویدی نوکیا احتمالا تا چندین هفته دیگر رونمایی خواهد شد و این برند فنلاندی با توجه ... قیمت گوشی اندرویدی نوکیا چقدر خواهد بود؟ — وبلاگ - اطلاعات و ... i-sel.ir/blog/قیمت-گوشی-اندرویدی-نوکیا-چقدر-خواهد-بو/‏ - ذخیره شده 12 دسامبر 2016 ... قیمت گوشی اندرویدی نوکیا چقدر خواهد بود؟ نخستین گوشی اندرویدی نوکیا احتمالا تا چندین هفته دیگر رونمایی خواهد شد و این برند فنلاندی با توجه . ستاره ها - قیمت گوشی اندرویدی نوکیا چقدر خواهد بود؟ www.setarehnews.ir/fa/doc/news/91196/‏ 12 دسامبر 2016 ... نخستین گوشی اندرویدی نوکیا احتمالا تا چندین هفته دیگر رونمایی خواهد شد و این برند فنلاندی با توجه به علاقه‌ی برند مادر خود به نام HMD Global، ... پردازنده گوشی Nokia 6 چقدر قدرتمند است؟ - جی اس ام www.gsm.ir/.../پردازنده-گوشی-Nokia-6-چقدر-قدرتمند-است؟/?...‏ - ذخیره شده 13 ژانویه 2017 ... همانطور که می‌دانید چندین روز پیش گوشی جدید اندرویدی نوکیا، Nokia 6 با ... این گوشی هوشمند یک میان‌رده است که دارای قیمت 1699 یوآن در کشور چین، در ... حافظه رم که در گوشی هوشمند نوکیا 6 استفاده شده است، سخت خواهد بود و نباید ... قیمت و زمان عرضه نوکیا 6 در ایران | شهر ای تی | 30tyit.ir/2017/01/14/قیمت-و-زمان-عرضه-نوکیا-6-در-ایران/‏ - ذخیره شده 14 ژانویه 2017 ... قیمت گوشی نوکیا ۶ در بازار ایران چقدر خواهد بود؟ همانطور که می‌دانید گوشی اندرویدی جدید شرکت نوکیا که صاحب برند آن شرکت فلاندی اچ ام دی ...