مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خسارت زیاد بدافزار Gooligan به گوگل

[ad_1]

وب سایت کلیک: اگر گوشی هوشمند شما هنوز از نسخه ای قدیمی از سیستم عامل اندروید در حال استفاده می باشد، باید به شما بگوییم که بهتر است هوشیار باشید تا هک نشوید.

 

 بدافزار جدید Gooligan به گوگل خسارت زیادی وارد کرد

محققان امنیتی در چک پوینت بدافزار جدیدی را به نام Gooligan شناسایی کرده اند که از طریق برنامه هایی که از گوگل پلی دانلود می کنید، وارد دستگاه های شما می شود. البته این بدافزار از پیش وارد این بدافزارها می شود.

این اتفاق توسط محققان امنیتی کشف شده است. در حال حاضر، گفته می شود که این بدافزار مخرب با استفاده از اطلاعات به سرقت برده از دستگاه های اندروید، از بیش از یک میلیون حساب کاربری گوگل عبور کرده، که به نوعی می توان گفت که آن ها را هک کرده است.

شرکت امنیتی چک پوینت یافته های خود را از بدافزار Gooligan منتشر کرده است. به گفته این شرکت Gooligan بیشتر دستگاه هایی را که با سیستم عامل های قدیمی تر مانند جیلی بین (۴٫۱، ۴٫۲، ۴٫۳)، کیت کت (۴٫۴) و یا لی لی لاپ (۵٫۰، ۵٫۱) کار می کردند، مورد هدف قرار داده است.


بدافزار جدید Gooligan به گوگل خسارت زیادی وارد کرد
بدافزار گولیگن

کد مخرب بر روی دستگاه های میزبان از طریق یک حمله معمولی فیشینگ به واسطه یک برنامه سوم نصب می شود. به محض این که این کد به دستگاه میزبان دسترسی پیدا کرد، بدافزار به دنبال مجوزهایی برای دستیابی به اکانت های ذخیره شده در گوشی می افتد. پس از این کار، بدافزار شروع به نصب و امتیازدهی جعلی به برنامه های موجود در گوگل پلی می کند. از این طریق می تواند برنامه های بیشتری را که آلوده کرده است، دانلود کند و قدرت خود را بر روی گوشی افزایش دهد.

محققان در چک پوینت اعلام کرده اند که Gooligan اولین بدافزاری است که به بیش از یک میلیون دستگاه با تعداد روزانه ۱۳ هزار نفوذ دست یافته است. مدیر امنیت اندروید گوگل، آدریان لودویگ، در پستی در Google+ گفته است که این شرکت در حال کار بر روی حفاظت از کاربران در برابر بدافزارهایی مانند Gooligan می باشد. او اعلام کرد که در اغلب موارد با کاربرانی که مورد حمله قرار گرفتند، ارتباط برقرار شده است.

صاحبان دستگاه های جدید و قدیمی اندروید باید خود را با پیروی از دستورالعمل های نصب و راه اندازی برنامه گوگل محافظت کنند. علاوه بر این، آن ها باید قبل از سایدلودینگ هر برنامه از وب سایت و یا فروشگاه برنامه های شخص ثالث بیشتر مراقب باشید.

با همه این حرف ها، همان طور که گفته شد اگر دستگاه شما مجهز به سیستم عامل اندروید ۶٫۰ مارشمالو یا بالاتر است، نگران نباشید، چرا که این بدافزار امکان نفوذ به دستگاه شما را ندارد. اما اگر سیستم عامل گوشی شما ۵٫۰ به پایین است هنوز هم نسبت به Gooligan بسیار آسیب پذیر هستید، پس مراقب باشید و هر برنامه ای را نصب نکنید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

جستجو تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شفاف است و استفاده از مطالب با ذکر منبع قالب وبلاگ بلاگ اسکای قالب وبلاگ بلاگ اسکای قالب وبلاگ بلاگ اسکای به بخش قالب های وبلاگ بلاگ اسکای خوش آمدیدقالب ساز آنلاین پیچک قالب ساز آنلاین پیچکبدون نیاز به دانش برنامه نویسی قالب وبلاگ خود را طراحی کنیدپیچک نیوز اخبار روز خبرگزاری پیچکپربیننده های امروز پیشنهاد گستاخانه آمریکا و قطر به همسر بشار اسد فال روزانه اخبار روز داغ ترین و جدیدترین اخبار روز، لحظه به لحظه از مهم ترین رویدادهای ایران و جهان بصورت جستجو تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شفاف است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است قالب وبلاگ بلاگ اسکای قالب وبلاگ بلاگ اسکای قالب وبلاگ بلاگ اسکای به بخش قالب های وبلاگ بلاگ اسکای خوش آمدید قالب ساز آنلاین پیچک قالب ساز آنلاین پیچکبدون نیاز به دانش برنامه نویسی قالب وبلاگ خود را طراحی کنید پیچک نیوز اخبار روز خبرگزاری پیچک پربیننده های امروز پیشنهاد گستاخانه آمریکا و قطر به همسر بشار اسد فال روزانه اخبار روز داغ ترین و جدیدترین اخبار روز، لحظه به لحظه از مهم ترین رویدادهای ایران و جهان بصورت ساعته



لینک منبع :خسارت زیاد بدافزار Gooligan به گوگل

خسارت زیاد بدافزار Gooligan به گوگل - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../خسارت-زیاد-بدافزار-gooligan-به-گوگل‏ - ذخیره شده 12 دسامبر 2016 ... محققان امنیتی در چک پوینت بدافزار جدیدی را به نام Gooligan شناسایی کرده اند که از طریق برنامه هایی که از گوگل پلی دانلود می کنید، وارد دستگاه ... خبر ایرانی - خسارت زیاد بدافزار Gooligan به گوگل www.newsirani.com/news/63964/خسارت-زیاد-بدافزار-gooligan-گوگل‏ خسارت زیاد بدافزار Gooligan به گوگل. تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹: ۴۶. کد مطلب: 63964. اگر گوشی هوشمند شما هنوز از نسخه ای قدیمی از سیستم عامل ... خسارت زیاد بدافزار Gooligan به گوگل - برترین ها | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/29621964‏ 12 دسامبر 2016 ... خسارت زیاد بدافزار Gooligan به گوگل. وب سایت کلیک: اگر گوشی هوشمند شما هنوز از نسخه ای قدیمی از سیستم عامل اندروید در حال استفاده می باشد، ... خسارت زیاد بدافزار gooligan به گوگل آکا - آذربایجان نیوز azarbaijan-news.ir/search/?...خسارت+زیاد+بدافزار+gooligan+به+گوگل...‏ - ذخیره شده این بدافزار خود را در حافظه رایانه های قربانی مخفی می کند و لذا هیچ ردی از خود بر جای نمی گذارد. همین مساله موجب می شود تا ردگیری بدافزار یاد شده بسیار دشوار شود. آخرین اخبار بدافزار gooligan - بازدید https://buzdid.ir/tag/بدافزار-gooligan‏ - ذخیره شده محققان امنیتی در چک پوینت بدافزار جدیدی را به نام Gooligan شناسایی کرده اند که از طریق برنامه هایی که از گوگل پلی ... خسارت زیاد بدافزار gooligan به گوگل. بدافزار تازه Gooligan به شرکت گوگل خسارت زیادی وارد کرد (2 عکس ... www.serze.com/بدافزار-تازه-Gooligan-شرکت-گوگل-2527659/‏ - ذخیره شده 14 دسامبر 2016 ... بدافزار جدید Gooligan به گوگل خسارت زیادی وارد کرد تصویر و عکس شماره 1 ⇩ اگه موبایل هوشمند شما هنوز از ورژنی قدیمی از Operating System ... اندروید بایگانی - امیدخوزستان omid-khouzestan.ir/بایگانی/tag/اندروید‏ درآمد ناشرین این اپلیکیشن ها در این دو پلتفرم در سال گذشته نیز به مبلغ ۸۹ میلیارد دلار رسید. باید اضافه کرد مدت زمانی .... خسارت زیاد بدافزار Gooligan به گوگل. 4 توصیه گوگل برای افزایش امنیت اندروید - برترین ها 94.182.146.175/fa/news/.../4-توصیه-گوگل-برای-افزایش-امنیت-اندروید‏ رتبه: ۱۸% - ۵ نقد 24 ژانویه 2017 ... اگر از کاربران اندروید هستید، پیشنهاد می‌کنیم به این 4 توصیه گوگل گوش دهید و عمل کنید. ... مطالب مرتبط. خسارت زیاد بدافزار Gooligan به گوگل. خسارت زیاد بدافزار gooligan به گوگل آکا - ناب نیوز nobnews.ir/search/?q=خسارت+زیاد+بدافزار+gooligan+به+گوگل+آکا‏ شرکت گوگل به نقص در سیستم صوتی گوشی های "پیکسل" و "پیکسل ایکس ال" اذعان کرد. به گزارش بولتن نیوز، دو روز قبل بود که یک کاربر در فضای مجازی ادعا ... خسارت زیاد بدافزار gooligan به گوگل آکا - آی وی نیوز ivnews.ir/search/?q=خسارت+زیاد+بدافزار+gooligan+به+گوگل...‏ - ذخیره شده محققان امنیتی در چک پوینت بدافزار جدیدی را به نام Gooligan شناسایی کرده اند که از طریق برنامه هایی که از گوگل پلی دانلود می کنید، وارد دستگاه های شما می شود.