مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تولید دست مصنوعی 15 دلاری!

[ad_1]

 

تولید دست مصنوعی 15 دلاری!

تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۵۲

 

محققان کالج ایتالیکا در نیویورک در دستاوردی چشمگیر توانسته‌اند یک دست پروتز ارزان را با 15 دلار هزینه و یک چاپگر سه بعدی تولید کنند که می‌تواند کارهایی مانند گرفتن توپ، نوشتن و حتی چنگ زدن را انجام دهد.

به گزارش ستاره ها؛ محققان کالج ایتالیکا در نیویورک در دستاوردی چشمگیر توانسته‌اند یک دست پروتز ارزان را با 15 دلار هزینه و یک چاپگر سه بعدی تولید کنند که می‌تواند کارهایی مانند گرفتن توپ، نوشتن و حتی چنگ زدن را انجام دهد.

 

 تولید دست مصنوعی 15 دلاری!

به نقل از زی‌نیوز، این دست مصنوعی برای افرادی طراحی شده که قادر به حرکت مچ دست خود هستند و با حرکت دادن آن می‌توانند انگشتان دست را برای گرفتن اجسام مختلف حرکت داده و کنترل کنند.

محققان آزمایشگاه چاپ سه بعدی کالج ایتالیکا پس از مشاهده یک فیلم که در آن فردی به چاپ و مونتاژ یک دست مصنوعی با کمترین هزینه پرداخته بود، به این کار علاقمند شدند.

آن‌ها با استفاده از طراحی‌های قابل دسترس در اینترنت به چاپ قطعات دست و مونتاژ آن طی یک روز پرداختند. این محققان اکنون در حال بررسی برای شناسایی روش‌هایی به منظور ارتقاء دست مصنوعی خود هستند.

 

 

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

پول نیوز در همه جای جهان میزان درآمد یک فعالیت اقتصادی مهمترین علامت؟ شکل گرفته در ذهن مخاطب زیست نیوزآنتی بیوتیکی قدرتمند از دل طبیعت پس از ترک مصرف قند چه اتفاقی برای بدن رخ می‌دهد؟یک ارور رخ داد یک نشریه الکترونیکی مناسب برای کاربرانی باشد که به دنبال مطالب جذاب به زبان فارسی شیرین‌کننده‌های مصنوعی خطرناک‌تر از قندشیرین کننده‌های بدون کالری و یا مصنوعی که به آن‌ها جایگزین شکر نیز گفته می‌شود روشهای طراحی و تولید صنعتی معماری ایرانیروشهای طراحی و تولید صنعتی سرفصل درس هدف آشنایی با مبناهای طراحی صنعتی و روش های معرفی و بازار کار رشته نانوتکنولوژی گروه آموزشی …نانو تکنولوژی در دو دهه اخیر، پیشرفتهای تکنولوژی وسایل و مواد با ابعاد بسیار کوچک به لیست دانلود سایت سراسریلیستدانلودمجموعه لیست تجار و بازرگانان و شرکتها و موسسه های فعال در کشور افغانستان مجموعه دوم دنیای فناوری صفحه زومیت پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵ هایلایت ۱۳۷ از تغییر نام تاچ ویز به تا ورود به حلقه های اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …نمونه رزومه کاریسوالات مصاحبه استخدامیاخبار روز اخباراخبار علمیاخبار آموزشی برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات …در عمل هیچ بلندگوهایی ساخته نشده که به تنهایی قدرت تولید وات را داسته باشداکثر پول نیوز این‌که ارزش دلار را مثلا به جای هزار ریال، تومان ذکر کنیم، با توجه به رایج بودن کاربرد زیست نیوز هنگامی که درباره پوکی استخوان فکر می کنید، احتمالا دردی که از استخوان و نه عضلات ناشی می شود یک ارور رخ داد یک نشریه الکترونیکی مناسب برای کاربرانی باشد که به دنبال مطالب جذاب به زبان فارسی در شیرین‌کننده‌های مصنوعی خطرناک‌تر از قند شیرین کننده‌های بدون کالری و یا مصنوعی که به آن‌ها جایگزین شکر نیز گفته می‌شود، مواد روشهای طراحی و تولید صنعتی معماری ایرانی روشهای طراحی و تولید صنعتی سرفصل درس هدف آشنایی با مبناهای طراحی صنعتی و روش های گوناگون معرفی و بازار کار رشته نانوتکنولوژی گروه آموزشی دکتر نوری نانو تکنولوژی در دو دهه اخیر، پیشرفتهای تکنولوژی وسایل و مواد با ابعاد بسیار کوچک به دست لیست دانلود سایت سراسری لیستدانلود دانلود این مجموعه فایل پس از پرداخت آنلاین توسط بانک سامان یا ملت با تمامی کارتهای عضو شتاب دنیای فناوری صفحه زومیت پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵ هایلایت ۱۳۷ از تغییر نام تاچ ویز به تا ورود به حلقه های زحل اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار تکنولوژی نمونه رزومه کاریسوالات مصاحبه استخدامیاخبار روز اخباراخبار علمیاخبار آموزشیرزومه کاری دست مصنوعی خامنه ای دست مصنوعی خرید دست مصنوعی



لینک منبع :تولید دست مصنوعی 15 دلاری!

تولید دست مصنوعی 15 دلاری! - ایسنا www.isna.ir/news/95092213076/تولید-دست-مصنوعی-15-دلاری‏ - ذخیره شده 12 دسامبر 2016 ... محققان کالج ایتالیکا در نیویورک در دستاوردی چشمگیر توانسته‌اند یک دست پروتز ارزان را با 15 دلار هزینه و یک چاپگر سه بعدی تولید کنند که ... تصاویر برای تولید دست مصنوعی 15 دلاری! تولید دست مصنوعی 15 دلاری! - سایت خبری تحلیلی اندیشه ها www.andishehha.com/view/.../تولید-دست-مصنوعی-15-دلاری!‏ - ذخیره شده 13 دسامبر 2016 ... TAG_SHOW_TYPE_44_TAG%}سایت خبری تحلیلی اندیشه ها: محققان کالج ایتالیکا در نیویورک در دستاوردی چشمگیر توانسته‌اند یک دست پروتز ... تولید دست مصنوعی 15 دلاری! - اتاق خبر 24 - شهرخبر www.shahrekhabar.com/science/14816593207617‏ 13 دسامبر 2016 ... محققان کالج ایتالیکا در نیویورک در دستاوردی چشمگیر توانسته‌اند یک دست پروتز ارزان را با 15 دلار هزینه و یک چاپگر سه بعدی تولید کنند که ... تولید دست مصنوعی 15 دلاری! - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/.../تولید-دست-مصنوعی-15-دلاری/‏ - ذخیره شده محققان کالج ایتالیکا در نیویورک در دستاوردی چشمگیر توانسته‌اند یک دست پروتز ارزان را با 15 دلار هزینه و یک چاپگر سه بعدی تولید کنند که می‌تواند کارهایی مانند ... تولید دست مصنوعی 15 دلاری! - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/272743/تولید-دست-مصنوعی-15-دلاری/‏ 10 دسامبر 2016 ... محققان کالج ایتالیکا در نیویورک در دستاوردی چشمگیر توانسته‌اند یک دست پروتز ارزان را با 15 دلار هزینه و یک چاپگر سه بعدی تولید کنند که ... تولید دست مصنوعی 15 دلاری! +عکس | اخبار شمال - اخبار گلستان ... news.shomalgardi.com/fa/.../تولید-دست-مصنوعی-15-دلاری-عکس/‏ - ذخیره شده 12 دسامبر 2016 ... محققان کالج ایتالیکا در نیویورک در دستاوردی چشمگیر توانسته‌اند یک دست پروتز ارزان را با 15 دلار هزینه و یک چاپگر سه بعدی تولید کنند که ... تولید دست مصنوعی 15 دلاری! - پسیت passit.ir/fa/home/details/4277181553/تولید_دست_مصنوعی_15_دلاری‏ 14 دسامبر 2016 ... محققان کالج ایتالیکا در نیویورک در دستاوردی چشمگیر توانسته‌اند یک دست پروتز ارزان را با 15 دلار هزینه و یک چاپگر سه بعدی تولید کنند که ... تولید دست مصنوعی 15 دلاری! - روزنامه نصف جهان nesfejahan.net/fa/news/18695/تولید-دست-مصنوعی-15-دلاری‏ - ذخیره شده 12 دسامبر 2016 ... محققان کالج ایتالیکا در نیویورک در دستاوردی چشمگیر توانسته‌اند یک دست پروتز ارزان را با 15 دلار هزینه و یک چاپگر سه بعدی تولید کنند که ... تولید دست مصنوعی 15 دلاری uwyznth.ayandeh.com/page1.php?news_id=11603‏ - ذخیره شده 16 مارس 2017 ... محققان کالج ایتالیکا در نیویورک در دستاوردی چشمگیر توانسته‌اند یک دست پروتز ارزان را با 15 دلار هزینه و یک چاپگر سه بعدی تولید کنند که ...