مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تصویر جدیدی از گوشی شیائومی Mi 5c منتشر شد

[ad_1]

این اولین بار نیست که تصویر جدیدی از گوشی هوشمند شیائومی Mi 5c به بیرون درز می‌کند. اما به نظر می‌رسد که زمان زیادی به رونمایی رسمی این محصول نمانده و باید منتظر عرضه آن در روزهای آتی باشیم.

اگرچه پیشتر از این عنوان شد که شیائومی در ۶ دسامبر از محصول جدیدش رونمایی می‌کند اما به هر دلیلی این اتفاق صورت نگرفت. حالا اما بار دیگر تصویر جدیدی از این محصول منتشر شده که تایید می‌کند Mi 5c از یک بدنه فلزی و صفحه نمایشی با وضوح ۱۰۸۰p برخوردار است. به این ترتیب شیائومی قصد دارد تا بدنه پلاستیکی را از محصولات میان رده خود کنار گذاشته و تنها برای تولید گوشی‌های پایین رده از آن استفاده کند. همچنین این محصول از یک پردازنده هشت هسته‌ای با سرعت ۲.۲ گیگاهرتز، فضای حافظه ۳۲ گیگابایتی به همراه سه گیگابایت رم برخوردار خواهد بود.

هنوز صحبتی در مورد اینکه آیا شیائومی Mi 5c با دو اندازه متفاوت عرضه خواهد شد یا خیر صورت نگرفته است. قیمت این محصول چیزی در حدود ۱,۵۰۰ یوان خواهد بود. گفته می‌شود که Mi 5c با سیستم‌عامل اندروید مارشمالو به همراه MIUI 8‌ روانه بازار خواهد شد و در آینده نیز آپدیت اندروید نوقا برای آن عرضه خواهد شد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان



لینک منبع :تصویر جدیدی از گوشی شیائومی Mi 5c منتشر شد

تصاویر برای تصویر جدیدی از گوشی شیائومی Mi 5c منتشر شد تصاویر جدیدی از گوشی Mi 5C شیائومی منتشر شد - زومیت www.zoomit.ir/2016/11/23/.../xiaomi-mi-5c-appears-renders/‏ - ذخیره شده 24 نوامبر 2016 ... تصاویر جدیدی از گوشی هوشمند جدید شیائومی با نام Mi 5C منتشر شده اند ... و شباهت بسیار زیادی با رندر‌هایی که پیش از این برای Mi 5C منتشر شده ... تصویر جدیدی از گوشی شیائومی Mi 5c منتشر شد - آی‌تی‌رسان itresan.com/.../تصویر-جدیدی-از-گوشی-شیائومی-mi-5c-منتشر-شد/.html‏ - ذخیره شده این اولین بار نیست که تصویر جدیدی از گوشی هوشمند شیائومی Mi 5c به بیرون درز می‌کند. اما به نظر می‌رسد که زمان زیادی به رونمایی رسمی این محصول نمانده و باید ... تصویر جدیدی از گوشی Xiaomi Mi 5c منتشر شد - شیائومی mihamrah.com/تصویر-جدیدی-از-گوشی-xiaomi-mi-5c-منتشر-شد/‏ - ذخیره شده رتبه: ۵ - ۱ رأی همانطور که مشاهده می‌کنید ۳ تصویر جدید از گوشی Mi 5c شیائومی پخش شده که دست به دست شده است. با مشاهده تصویری که نمای روی گوشی را نمایش می‌دهد، این گوشی ... تصاویر جدیدی از گوشی Mi 5C شیائومی منتشر شد - تکنومون technomon.com/.../تصاویر-جدیدی-از-گوشی-mi-5c-شیائومی-منتشر-شد‏ - ذخیره شده رتبه: ۴ - ۱ رأی 24 نوامبر 2016 ... تصاویر جدیدی از گوشی هوشمند جدید شیائومی با نام Mi 5C منتشر شده اند که این دستگاه را با ظاهر بسیار کمی در اطراف نمایشگر دستگاه نمایش می دهند. تصاویر جدیدی از گوشی Mi 5C شیائومی منتشر شد - زومیت | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/28601353‏ 24 نوامبر 2016 ... تصاویر رندر جدیدی از گوشی هوشمند جدید شیائومی با نام Mi 5C منتشر شده ... پیش از این گفته می شد گوشی کوچک تر می میکس با نام شیائومی Mi ... تصاویر جدیدی از گوشی Mi 5C شیائومی منتشر شد | مجله اینترنتی ... https://vasmas.com/تصاویر-جدیدی-از-گوشی-mi-5c-شیائومی-منتشر-شد/‏ تصاویر رندر‌ جدیدی از گوشی هوشمند جدید شیائومی با نام Mi 5C منتشر شده‌اند که نمایی ... پیش از این وجود دستگاهی با نام رمز Meri شایع شده بود که در واقع همان گوشی Mi ... تصاویر جدیدی از گوشی Mi 5C شیائومی منتشر شد — وبلاگ - اطلاعات ... i-sel.ir/blog/تصاویر-جدیدی-از-گوشی-mi-5c-شیائومی-منتشر-شد/‏ - ذخیره شده 24 نوامبر 2016 ... ۲۴ نوامبر ۲۰۱۶ ... تصاویر رندر جدیدی از گوشی هوشمند جدید شیائومی با نام mi 5c منتشر شده اند که نمایی کلی از این دستگاه را نشان می دهند پیش از این ... تصویر دیگری از گوشی Mi 5c شیائومی منتشر شد - چهل بازار www.40bazar.com/.../news/...شیائومی/...شیائومی/118-تصویر-دیگری-از-گوشی-Mi-5c-شیائومی-منتشر-شد.html‏ - ذخیره شده 18 فوریه 2017 ... متأسفانه ما نیز اطلاعاتی در این زمینه نداریم. امروز یک عکس جدید از گوشی Mi 5C منتشر شد که در آن مشاهده می‌کنیم فاقد دکمه فیزیکیHome است.‏ تصاویر جدیدی از گوشی Mi 5C شیائومی منتشر شد - ایمان نیوز www.imannews.com/.../تصاویر-جدیدی-از-گوشی-Mi-5C-شیائومی-منتشر-شد‏ 24 نوامبر 2016 ... به گزارش گروه فناوری ایمان نیوز، پیش از این وجود دستگاهی با نام رمز Meri شایع شده بود که در واقع همان گوشی Mi 5C مورد انتظار است.