مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

معجونی برای بهبودی گرفتگی صدا ناشی از سرماخوردگی

[ad_1]

بامداد – با این معجون ها گرفتگی صدا ناشی از سرماخوردگی را بهبود بخشید

یکی از نشانه ها و عوارض بیماری سرماخوردگی گرفتگی صدا است.استفاده از برخی مواد گیاهی روش موثری برای درمان گرفتگی صدا است.مصرف گل گاو زبان و عناب و همچنین شربت شیرین بیان می تواند گرفتگی صدا را در افراد سرماخورده رفع کند و سلامتی تارهای صوتی را به انسان بازگرداند.

 2016125225419783360a
یک متخصص طب سنتی با اشاره به درمان گرفتگی صدا در زمان سرماخوردگی با روش های گیاهی اظهار داشت: برای درمان گرفتگی صدا در موقع سرماخوردگی می توان از دمنوش های گیاهی مانند آویشن مانند تنورک، گل گاوزبان استفاده کرد و این گیاهان خلط گلو و عفونت ناشی از آن را از بین می برد.

مصرف گل گاوزبان و عناب و همچنین شربت شیرین بیان می تواند گرفتگی صدا را در افراد سرماخورده رفع کند و سلامتی تارهای صوتی را به انسان بازگرداند.

دمنوش گل گاوزبان و عناب را باید روزی ۲ بار مصرف کرد تا اثربخشی آن در خود سرماخورده دوچندان شود و می توان شربت شیرین بیان را برای بهبودی کامل گرفتگی صدا روزانه یک استکان قبل از غذا استفاده کرد.

مخلوط گل زوفا، بنفشه، کاکوتی و آویشن می تواند به صورت دمنوش گرفتگی صدا را با تقویت تارهای صوتی و رفع عفونت گلو از بین ببرد و این یک روش قدیمی و سنتی برای درمان گرفتگی و دورگه ای صدا در زمان عارضه سرماخوردگی است.

نوشته معجونی برای بهبودی گرفتگی صدا ناشی از سرماخوردگی اولین بار در بامداد پدیدار شد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

طب سنتی و گیاهان داروییداروی گیاهی مقالات سلامتاز فواید موز سبز چه می دانید؟ سرکه سیب به عنوان یک آنتی بیوتیک و داروی دیابت ادویه جات سامانه سجادسامانه جامع علمی کاربردیسامانه سجادسامانه جامع آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردیسامانه سجاد سایت خبری تحلیلی بامداد بامداد اخبار روز …سایت خبری تحلیلی بامداد اخبار روز، سرگرمی ، اخبار فرهنگ و هنر، اخبار اقتصادی طب سنتی و گیاهان داروییداروی گیاهی مقالات سلامت طب سنتیگیاهان دارویی درمان با طب سنتی گیاه دارویی حجامتبادکشیگیاه درمانیطب سنتی ایران سامانه سجادسامانه جامع علمی کاربردی سامانه سجادسامانه جامع آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردیسامانه سجاد دانشگاه سایت خبری تحلیلی بامداد بامداد اخبار روز انتخابات سایت خبری تحلیلی بامداد اخبار روز، سرگرمی ، اخبار فرهنگ و هنر، اخبار اقتصادی، انتخابات



لینک منبع :معجونی برای بهبودی گرفتگی صدا ناشی از سرماخوردگی

با این معجون ها گرفتگی صدا ناشی از سرماخوردگی را بهبود بخشید www.hidoctor.ir/192894_با-این-معجون-ها-گرفتگی-صدا-ناشی-از-سرماخ.html/‏ - ذخیره شده 5 دسامبر 2016 ... یکی از نشانه ها و عوارض بیماری سرماخوردگی گرفتگی صدا است.استفاده از برخی مواد گیاهی روش موثری برای درمان گرفتگی صدا است.مصرف گل گاو ... درمان گرفتگی صدا - نمناک namnak.com/گرفتگی-صدا.p11153‏ - ذخیره شده رتبه: ۴٫۷ - ۱٬۵۰۴ نقد درمان گرفتگی صدا و درمان گرفتگی صدا با روش های سنتی و خانگی و مواد غذایی ... در التهاب ناشی از سرماخوردگی تارهای صوتی، آسپرین باعث ازرده شدن بیشتر آنها می ... با این معجون ها گرفتگی صدا ناشی از سرماخوردگی را بهبود بخشید - آکا www.akairan.com/health/.../news201612522542183598.html‏ - ذخیره شده 5 دسامبر 2016 ... یکی از نشانه ها و عوارض بیماری سرماخوردگی گرفتگی صدا است.استفاده از برخی مواد گیاهی روش موثری برای درمان گرفتگی صدا است.مصرف گل گاو ... راه های رفع گرفتگی صدا - بیتوته www.beytoote.com/health/.../correct-treat1-hoarseness.html‏ - ذخیره شده - مشابه این روزها که هوا سردتر شده، سرماخوردگی و گرفتگی صدا هم بیشتر می شود. اگرچه همه گرفتگی های صدا و اختلال ها یا التهاب های تارهای صوتی ناشی از سرماخوردگی نیست. درمان هایی برای گرفتگی صدا و سرفه - عصر ایران www.asriran.com/fa/.../درمان-هایی-برای-گرفتگی-صدا-و-سرفه‏ - ذخیره شده - مشابه 12 ژانویه 2014 ... یکی از مشکلاتی که خیلی اوقات همراه با هوای سرد و سرما خوردگی های فصلی به سراغمان می آید، گرفتگی صدا و سرفه است. در این مطلب درباره گرفتگی ... با این معجون ها گرفتگی صدا ناشی از سرماخوردگی را بهبود بخشید ... www.tebeiran.ir/.../با-این-معجون-ها-گرفتگی-صدا-ناشی-از-سرماخ/‏ - ذخیره شده 5 دسامبر 2016 ... یکی از نشانه ها و عوارض بیماری سرماخوردگی گرفتگی صدا است.استفاده از برخی مواد گیاهی روش موثری برای درمان گرفتگی صدا است.مصرف گل گاو ... با این معجون ها گرفتگی صدا ناشی از سرماخوردگی را بهبود بخشید khabarooz.com/post/71177‏ - ذخیره شده یکی از نشانه ها و عوارض بیماری سرماخوردگی گرفتگی صدا است.استفاده از برخی مواد گیاهی روش موثری برای درمان گرفتگی صدا است.مصرف گل گاو زبان و عناب و ... معجونی برای بهبودی گرفتگی صدا ناشی از سرماخوردگی | بامداد - قطره www.ghatreh.com/.../معجونی-برای-بهبودی-گرفتگی-صدا-ناشی-سرماخوردگی‏ 12 دسامبر 2016 ... بامداد با این معجون ها گرفتگی صدا ناشی از سرماخوردگی را بهبود بخشید یکی از نشانه ها و عوارض بیماری سرماخوردگی. معجونی برای بهبودی گرفتگی صدا ناشی از سرماخوردگی | بامداد - خبر پو khabarpu.com/k.php?u...2KjYp9mF2K/Yp9iv‏ معجونی برای بهبودی گرفتگی صدا ناشی از سرماخوردگی - بامداد | خبرپو. درمان سریع سرماخوردگی در یک روز، با طب سنتی نسخه «سرماخوردگی - زمان www.zamannews.ir/.../67535-درمان-سریع-سرماخوردگی-در-یک-روز-با-طب-سنتی-نسخه-سرماخوردگی-را-بپیچید-عجیب-ترین-درمان-های-سرما...‏ - ذخیره شده - مشابه 20 ژانویه 2016 ... با استفاده از بخور گل بابونه 3 تا 4بار در طول روز می‌توانید درد ناشی از سینوس‌ها را در ... معجون گیاهی که مثل آنتی‌بیوتیک است ... مانند سردرد، درد عضلات و تب شدت بیشتری دارند که البته در سرماخوردگی های شدید هم به همان شکل است.