مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

فروش پنل های OLED انعطاف پذیر سامسونگ از یک میلیارد دلار گذشت

[ad_1]

سامسونگ توانست در سه‌ماهه‌ی سوم سال میلادی جاری بیش از یک میلیارد دلار نمایشگر OLED انعطاف‌پذیر به فروش برساند.

برای اولین بار، بخش تولید نمایشگرهای انعطاف‌پذیر OLED سامسونگ در سه‌ماهه‌ی سوم سال جاری، به رکورد فروش بیش از یک میلیارد دلار دست یافت. سامسونگ‌ نه‌تنها پنل‌های مورد نیاز برای محصولات الکترونیکی خود، بلکه پنل‌های مورد نیاز بسیاری از شرکت‌های چینی معروف از جمله، هواوی، اوپو، و ویوو را نیز تأمین می‌کند که همین موضوع باعث می‌شود بخش تولید صفحه‌نمایش‌های OLED سامسونگ، یکی از پرسودترین منابع درآمد این کمپانی کره‌ای محسوب شود. فروش نمایشگرهای تولیدی این غول کره‌ای به کمپانی‌های چینی، باعث شده است سامسونگ‌دیسپلی به چنین رکورد بالایی در کسب درآمد دست یابد.

 اطلاعاتی که از جانب انستیتو تحقیقات بازار IHS به‌دست آمده است، نشان می‌دهد سامسونگ‌دیسپلی هم‌اکنون در رتبه‌ی نخست شرکت‌های تولیدکننده‌ی نمایشگر‌های در ابعاد کوچک و متوسط قرار دارد. در واقع سهم سامسونگ در این بازار اکنون ۳۱.۸ درصد است. فاصله‌ی بین سامسونگ‌دیسپلی و جدی‌ترین رقیب این کمپانی، یعنی ژاپن‌دیسپلی (Japan Display) تقریبا دو برابر است؛ سهم کنونی ژاپن‌دیسپلی در بازار یادشده ۱۵.۴ درصد اعلام شده است. علاوه بر این ال‌جی دیسپلی در بازار مورد بحث با سهم ۱۳.۱ درصدی در جایگاه سوم لیست قرار گرفته است.

اما حالا سهم سامسونگ‌دیسپلی در بازار نمایشگرهای OLED کوچک و متوسط در سه‌ماهه‌ی سوم سال میلادی جاری به ۹۶.۲ درصد رسیده است. با وجود فعالیت‌هایی که شرکت‌های دیگر از جمله ال‌جی و کمپانی‌های چینی در زمینه‌ی تولید نمایشگرهای OLED کوچک و متوسط انجام داده‌اند، باید گفت هنوز راه درازی برای تبدیل‌شدن به یک رقیب جدی برای سامسونگ‌دیسپلی در پیش رو دارند.

در واقع سامسونگ اکنون تنها شرکتی است که در خط تولید A3 خود، نسل ششم نمایشگرهای OLED منعطف را در کارخانه‌ی تانجئونگ (Tangjeong) واقع در چونگ چئونگ-نام-دو (Chungcheong-nam-do) تولید می‌کند. پنل‌های OLED انعطاف‌پذیری که در کارخانه‌ی یادشده تولید می‌شوند، در محصولات الکترونیکی سامسونگ و محصولات برخی از شرکت‌های چینی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

نظر شما در این مورد چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش نظرات با زومیت و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …نشانه هایی که حکایت از هک شدن کامپیوتر شما دارد پاک شدن خودکار پیام ها در اینستاگراماخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …‌تیمی از محققان دانشگاه واسدا در ژاپن با استفاده از پلیمر انعطاف‌پذیر موفق به… ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند موبایل کامپیوتر نشانه هایی که حکایت از هک شدن کامپیوتر شما دارد پاک شدن خودکار پیام ها در اینستاگرام اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار تکنولوژی ‌تیمی از محققان دانشگاه واسدا در ژاپن با استفاده از پلیمر انعطاف‌پذیر موفق به…



لینک منبع :فروش پنل های OLED انعطاف پذیر سامسونگ از یک میلیارد دلار گذشت

فروش پنل های OLED انعطاف پذیر سامسونگ از یک میلیارد دلار گذشت ... www.zoomit.ir/.../samsung-displays-flexible-oled-sales-top-1-billion/‏ - ذخیره شده 17 دسامبر 2016 ... برای اولین بار، بخش تولید نمایشگرهای انعطاف‌پذیر OLED سامسونگ در سه‌ماهه‌ی سوم سال جاری، به رکورد فروش بیش از یک میلیارد دلار دست یافت. فروش پنل های OLED انعطاف پذیر سامسونگ از یک میلیارد دلار گذشت www.bultannews.com/.../فروش-پنل-های-oled-انعطاف-پذیر-سامسونگ-از-یک-میلیارد-دلار-گذشت‏ 17 دسامبر 2016 ... سامسونگ توانست در سه‌ماهه‌ی سوم سال میلادی جاری بیش از یک میلیارد دلار نمایشگر OLED انعطاف‌پذیر به فروش برساند. فروش پنل های OLED انعطاف پذیر سامسونگ از یک میلیارد دلار گذشت hi01.ir/فروش-پنل-های-oled-انعطاف-پذیر-سامسونگ-از-یک/‏ - ذخیره شده 17 دسامبر 2016 ... درآمدی بالغ بر یک میلیارد دلار را از فروش پنل های OLED انعطاف پذیر خود ... نمایشگرهای OLED انعطاف‌پذیر سامسونگ از مرز یک میلیارد دلار گذشت. فروش پنل‌های oled انعطاف پذیر سامسونگ از یک میلیارد دلار گذشت ... khabarone.ir/.../فروش-پنل‌های-oled-انعطاف-پذیر-سامسونگ-از-یک-میلیارد-دلار-گذشت‏ 17 دسامبر 2016 ... سامسونگ توانست در سه‌ماهه‌ی سوم سال میلادی جاری بیش از یک میلیارد دلار نمایشگر oled انعطاف‌پذیر به فروش برساند. فروش پنل های OLED انعطاف پذیر سامسونگ از یک میلیارد دلار گذشت ... i-sel.ir/blog/فروش-پنل-های-oled-انعطاف-پذیر-سامسونگ-از-یک/‏ - ذخیره شده 17 دسامبر 2016 ... درآمدی بالغ بر یک میلیارد دلار را از فروش پنل های OLED انعطاف پذیر خود ... نمایشگرهای OLED انعطاف‌پذیر سامسونگ از مرز یک میلیارد دلار گذشت. فروش پنل های OLED انعطاف پذیر سامسونگ از یک میلیارد دلار گذشت ... share4u.ir/?p=40808‏ - ذخیره شده فروش پنل های OLED انعطاف پذیر سامسونگ از یک میلیارد دلار گذشت ... سامسونگ توانست در سه‌ماهه‌ی سوم سال میلادی جاری بیش از یک میلیارد دلار نمایشگر OLED ... فروش پنل های OLED انعطاف پذیر سامسونگ از یک میلیارد دلار گذشت tnews.ir/news/e63076159169.html‏ 17 دسامبر 2016 ... سامسونگ توانست در سه ماهه ی سوم سال میلادی جاری بیش از یک میلیارد دلار نمایشگر OLED انعطاف پذیر به فروش برساند. فروش پنل های OLED انعطاف پذیر سامسونگ از یک میلیارد ... - آکابانو www.akabanoo.com/article/akanews/.../news201612171524760905.html‏ 17 دسامبر 2016 ... به گزارش شفاف،برای اولین بار، بخش تولید نمایشگرهای انعطاف پذیر OLED سامسونگ در سه ماهه ی سوم سال جاری، به رکورد فروش بیش از یک میلیارد ... فروش پنل های OLED انعطاف پذیر سامسونگ از یک میلیارد دلار گذشت ... seemorgh.top/فروش-پنل-های-oled-انعطاف-پذیر-سامسونگ-از-یک/‏ 4 ژانویه 2017 ... ساعت ارایه شده توسط شرکت APPLE یکی از بهترین ساعت های عرضه شده از نظر طراحی در سطح جهان است که نوجوانان و جوانان علاقه بسیاری به داشتن ... فروش پنل های OLED انعطاف پذیر سامسونگ از یک میلیارد دلار گذشت www.it-w3.ir/.../فروش-پنل-های-OLED-انعطاف-پذیر-سامسونگ-از-یک-میلیارد-دلار-گذشت-‏ - ذخیره شده فروش پنل های OLED انعطاف پذیر سامسونگ از یک میلیارد دلار گذشت. ... بروز مشکل فنی در فرایند تولید پنل‌ OLED احتمالا به تأخیر در رونمایی از آیفون 8 منجر خواهد ...