مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ژله انار و فالوده ، یک دسر فوق العاده برای شب یلدا

[ad_1]

ژله یکی از بهترین دسرها برای شب یلدا است که به راحتی می توانید آن را درست کنید. این بار با فالوده و انار یک ژله ویترینی زیبا و خوشمزه درست کنید.

ژله انار و فالوده ، یک دسر فوق العاده برای شب یلدا 

 

ژله انار و فالوده ، یک دسر فوق العاده برای شب یلداژله یکی از بهترین دسرها برای شب یلدا است که به راحتی می توانید آن را درست کنید. این بار با فالوده و انار یک ژله ویترینی زیبا و خوشمزه درست کنید.

مواد لازم
 
انار دانه شده : ۲ لیوان
فالوده شیرازی : ۲ لیاون
ژله آوورا : ۱ عدد
قالب ژله طرح دار

طرز تهیه

1-نکته مهم در تهیه این مدل ژله استفاده از قالب دالبردار چند خانه مانند تصویر بالا است.
 
2-انار دان شده و فالوده را یک در میان در خانه های قالب ژله بریزید. ریختن این مواد را برای ۱ الی ۲ سانت انجام دهید.
 
3-ژله آلوورا را به صورت ساده یعنی با یک لیوان آب جوش و سپس یک لیوان آب سرد مخلوط و بعد از خنک شدن روی انار و فالوده ریخته و مابقی آن را در هوای اتاق قرار دهید.
 
4-قالب را درون یخچال بگذارید تا ژله آلوورا کاملا بسته شود.
 
5-بعد از چند ساعت قالب را از یخچال خارج کرده و دقیقا برعکس مرحله قبل، در خانه ای که فالوده ریخته بودید، دانه های انار و در قالبی که انار ریخته بودید، فالوده بریزید.
 
6-مابقی ژله آلوورا را روی انار و فالوده ها ریخته و مجدد درون یخچال قرار دهید تا کامل بسته شود.
 
7-بعد از بسته شدن ژله را از قالب برگردانید.

سیمرغ


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

انواع دسر ، پیش غذا،دسرهای خوشمزه آموزش آشپزی آکا و …انواع دسر سادهانواع دسر با شیرانواع دسر برای ماه رمضانانواع دسرهای ایرانیانواع طرز تهیه ژله بستنی آکا آکاایرانطرز درست کردن ژله انار و بستنی برای شب یلدا طرز تهیه ژله انار و بستنی برای شب یلداطرز تهیه ژله بستنی طرز تهیه یک بسته پودر ژله را کم کم در یک لیوان آب جوش ریخته، هم می زنیم تا حل شود بهتر مواد غذایی فوق العاده مفید برای بدن را می شناسید؟در اینجا به مواد غذایی مفید اشاره می کنیم لیموترش برای کبد، تصلب شرائین، روماتیسم و دستور تهیه فالوده شیرازی آشپزی دستور تهیه فالوده شیرازی آب و شکر و گلاب را با هم مخلوط می کنیم تا شکر کاملا حل راهنمای لباس پوشیدن و رفع عیوب بدن برای خانمهای لاغر و …راهنمای لباس پوشیدن و رفع عیوب بدن برای خانمهای لاغر و قد بلندطرز تهیه خورشت فسنجان راز های خوشمزگیشابتدا گردوها را کامل آسیاب می کنیم بعد پیاز را خرد و در کمی روغن سرخ میکنیم و به آن نمک آموزش آشپزی، غذاهای ایرانی، انواع دسر، آشپزی …طرز تهیه بردبلاو مواد لازم برای بردبلاو برای ۴ نفر برنج ۳ پیمانه سیب زمینی نگینی ۲ یک میز با چند آشپز سپندارمذگان روز عشق ایرانیان بر همه عاشقان و ایرانیان مبارک و خجسته باد قدر عشق و پرتال آموزشی تخصصی ســـرآشپـــزسرآشپز،آشپزی،خورشت،چلو،دسر،سالاد،مارمالاد،ترشی،آبگوشت،سوپ،ماکارونی،کیک،دلمه انواع دسر ، پیش غذا،دسرهای خوشمزه آموزش آشپزی آکا و طرز انواع دسر سادهانواع دسر با شیرانواع دسر برای ماه رمضانانواع دسرهای ایرانیانواع دسر ژله طرز تهیه ژله بستنی آکا آکاایران طرز درست کردن ژله انار و بستنی برای شب یلدا طرز تهیه ژله انار و بستنی برای شب یلدا طرز تهیه ژله بستنی طرز تهیه یک بسته پودر ژله را کم کم در یک لیوان آب جوش ریخته، هم می زنیم تا حل شود بهتر است آن مواد غذایی فوق العاده مفید برای بدن را می شناسید؟ پرتقال تصفیه کننده خون، برطرف کننده خونریزی های شدید و تشنجات است مفید برای مرض قند، ضد سنگ دستور تهیه فالوده شیرازی آشپزی دستور تهیه فالوده شیرازی آب و شکر و گلاب را با هم مخلوط می کنیم تا شکر کاملا حل بشه و راهنمای لباس پوشیدن و رفع عیوب بدن برای خانمهای لاغر و قد بلند راهنمای لباس پوشیدن و رفع عیوب بدن برای خانمهای لاغر و قد بلند یک میز با چند آشپز میلاد باسعادت حضرت محمد ص بر شما مبارک کیک پیش رو تیر امسال ۹۱ برای کیارش عزیز گل پسر ندا طرز تهیه خورشت فسنجان راز های خوشمزگیش ابتدا گردوها را کامل آسیاب می کنیم بعد پیاز را خرد و در کمی روغن سرخ میکنیم و به آن نمک و آموزش آشپزی، غذاهای ایرانی، انواع دسر، آشپزی آنلاین،آشپزی با طرز تهیه بردبلاو مواد لازم برای بردبلاو برای ۴ نفر برنج ۳ پیمانه سیب زمینی نگینی ۲ عدد پیاز پرتال آموزشی تخصصی ســـرآشپـــز با در یافت و نصب تولبار اختصاصی ســـــــرآشپـــــــــز می توانید از آخرین مطالب ، آموزشها



لینک منبع :ژله انار و فالوده ، یک دسر فوق العاده برای شب یلدا

تصاویر برای ژله انار و فالوده ، یک دسر فوق العاده برای شب یلدا ژله انار و فالوده ، یک دسر فوق العاده برای شب یلدا - مفیدستان mofidestan.ir/ژله-انار-و-فالوده-،-یک-دسر-فوق-العاده-بر/‏ ژله انار و فالوده ، یک دسر فوق العاده برای شب یلدا ژله یکی از بهترین دسرها برای شب یلدا است که به راحتی می توانید آن را درست کنید. این بار با فالوده و انار یک ژله ... ژله انار و فالوده ، یک دسر فوق العاده برای شب یلدا - Hendevaneh hendevaneh.com/ژله-انار-و-فالوده-،-یک-دسر-فوق-العاده-بر/‏ - ذخیره شده ژله یکی از بهترین دسرها برای شب یلدا است که به راحتی می توانید آن را درست کنید. این بار با فالوده و انار یک ژله ویترینی زیبا و خوشمزه درست کنید. مواد لازم ژله انار و فالوده ، یک دسر فوق العاده برای شب یلدا - پرشین وی persianv.com/.../ژله-انار-و-فالوده-،-یک-دسر-فوق-العاده-بر.html‏ - ذخیره شده 14 دسامبر 2016 ... ژله انار و فالوده ، یک دسر فوق العاده برای شب یلدا. ژله انار و فالوده ژله یکی از بهترین دسرها برای شب یلدا است که به راحتی می توانید آن را درست ... بالاترین: ژله انار و فالوده ، یک دسر فوق العاده برای شب یلدا https://www.balatarin.com/permlink/2016/12/19/4379026‏ 19 دسامبر 2016 ... ژله یکی از بهترین دسرها برای شب یلدا است که به راحتی می توانید آن را درست کنید. این بار با فالوده و انار یک ژله ویترینی زیبا و خوشمزه درست ... ژله انار فالوده ، یک دسر فوق العاده برای شب یلدا | بیسترینها xplane.bistarinha.xyz/.../ژله%20انار%20و%20فالوده%20،%20یک%20دسر%20فوق%20العاده%20بر...‏ ژله انار و فالوده ، یک دسر فوق العاده برای شب یلدا. ژله یکی از بهترین دسرها برای شب یلدا است که به راحتی می توانید آن را درست کنید. این بار با فالوده و انار یک ژله ... - شب یلدا : ژله انار و فالوده، یک دسر شیک و خوشمزه برای شب یلدا - چه خبر www.chekhabar.ir/.../شب-یلدا---ژله-انار-و-فالوده،-یک-دسر-شیک-و-خوشمزه-برای-شب-یلدا‏ - ذخیره شده 11 دسامبر 2016 ... ژله یکی از بهترین دسرها برای شب یلدا است که به راحتی می توانید آن را درست کنید. این بار با ... شب یلدا : ژله انار و فالوده، یک دسر شیک و خوشمزه برای شب یلدا شیرینی پزی ... شیرینی ونیزی، یک شیرینی فوق العاده برای نوروز ... شب یلدا ژله انار و فالوده nobnews.ir/search/?q=شب+یلدا+ژله+انار+و+فالوده‏ آکاایران: ژله یکی از بهترین دسرها برای شب یلدا است که به راحتی می توانید آن را درست کنید. این بار با فالوده و انار یک ژله ویترینی زیبا و خوشمزه درست کنید. وب سایت سیمرغ: ژله .... طرز تهیه مرغ بریان با سس انار غذایی فوق العاده برای شب یلدا - آکا. طرز تهیه ژله فالوده و انار دسر ویژه شب یلدا زیبا و مجلسی • مجله تصویر ... www.tasvirezendegi.com/طرز-تهیه-ژله-فالوده-انار/‏ - ذخیره شده رتبه: ۵ - ۱ رأی 5 روز پیش ... این بار در بخش آموزش آشپزی با طرز تهیه ژله فالوده و انار که یک ژله ویترینی. ... ایده جدید برای دسر شب یلدا : ژله فالوده و انار. ژله یکی از بهترین ... عکس ژله واسه یلدا | سایت عکس foto24.ir/عکس-ژله-واسه-یلدا/‏ - ذخیره شده 13 مارس 2017 ... شبنم نیوز: ژله هندوانه ای یک دسر مناسب براش شب یلدا است. برای آموزش این .... شب یلدا؛ طرز تهیه ژله انار و فالوده، دسری فوق العاده برای شب چله کوکا.