مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

انتخابات الکترونیکی نمادین در الکامپ

[ad_1]

فرآیند آزمایشی و نمادین رای‌گیری الکترونیکی در نمایشگاه الکامپ برگزار می‌شود.

به گزارش صبحانه، در غرفه وزارت کشور در سالن دولت الکترونیک، با تجهیزات انتخابات الکترونیکی از بازدیدکنندگان و به صورت نمادین، برای انتخاب سازمان‌ها و شرکت‌های برتر حاضر در الکامپ رای‌گیری می‌شود.
این اقدام که جهت نمایش تجهیزات انتخابات الکترونیکی و آشنایی افراد با فرآیند رای‌گیری الکترونیکی صورت گرفته است، از اولین روز نمایشگاه آغاز شده و تا آخرین روز ادامه دارد.

بازدیدکنندگان با حضور در غرفه وزارت کشور واقع در سالن دولت الکترونیک در الکامپ 95 و با در دست داشتن کارت ملی می‌توانند در این فرآیند شرکت کنند.

نمایشگاه الکامپ بیست و دوم، از تاریخ 25 تا 28 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

ایسنا


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

انتخابات الکترونیکی نمادین در الکامپ فرآیند …عبارات کلیدی فرآیند آزمایشی و نمادین رای‌گیری الکترونیکی در نمایشگاه الکامپ برگزار انتخابات الکترونیکی نمادین در الکامپ خبر فارسیانتخابات الکترونیکی نمادین در الکامپ فرآیند آزمایشی و نمادین رای گیری الکترونیکی در انتخابات الکترونیکی نمادین در الکامپانتخابات الکترونیکی نمادین در الکامپ انتخابات الکترونیکی نمادین در الکامپ فرآیند انتخابات الکترونیکی نمادین در الکامپ ایسناانتخاباتالکترونیکیفرآیند آزمایشی و نمادین رای‌گیری الکترونیکی در نمایشگاه الکامپ برگزار می‌شودانتخابات الکترونیکی نمادین در الکامپ فرآیند …انتخابات الکترونیکی نمادین در الکامپ انتخابات الکترونیکی نمادین در صبحانه آنلاین انتخابات الکترونیکی نمادین در الکامپ انتخاباتالکترونیکیانتخابات الکترونیکی نمادین در الکامپ فرآیند آزمایشی و نمادین رای‌گیری انتخابات الکترونیکی نمادین در الکامپ صبحانه …فرآیند آزمایشی و نمادین رای‌گیری الکترونیکی در نمایشگاه الکامپ برگزار می‌شودانتخابات الکترونیکی نمادین در الکامپ بانک …انتخاباتالکترونیکیبه گزارش بانک بازیگران سینما و تلویزیون به نقل از ایسنا، در غرفه وزارت کشور در سالن انتخابات الکترونیکی نمادین در الکامپدر غرفه وزارت کشور در سالن دولت الکترونیک، با تجهیزات انتخابات الکترونیکی از انتخابات الکترونیکی نمادین در الکامپبزرگترین پایگاه خبری حوزه بورس و بازار سرمایه ایران انتخابات الکترونیکی نمادین در الکامپ



لینک منبع :انتخابات الکترونیکی نمادین در الکامپ

انتخابات الکترونیکی نمادین در الکامپ - ایسنا www.isna.ir/news/.../انتخابات-الکترونیکی-نمادین-در-الکامپ‏ - ذخیره شده 17 دسامبر 2016 ... به گزارش ایسنا، در غرفه وزارت کشور در سالن دولت الکترونیک، با تجهیزات انتخابات الکترونیکی از بازدیدکنندگان و به صورت نمادین، برای ... انتخابات الکترونیکی نمادین در الکامپ | اقتصاد آنلاین www.eghtesadonline.com/.../164802-انتخابات-الکترونیکی-نمادین-در-الکامپ‏ - ذخیره شده 17 دسامبر 2016 ... فرآیند آزمایشی و نمادین رای‌گیری الکترونیکی در نمایشگاه الکامپ برگزار می‌شود. انتخابات الکترونیکی نمادین در الکامپ | فاوا نیوز www.favanews.com/.../انتخابات-الکترونیکی-نمادین-در-الکامپ‏ - ذخیره شده 17 دسامبر 2016 ... فرآیند آزمایشی و نمادین رای‌گیری الکترونیکی در نمایشگاه الکامپ برگزار می‌شود. روزنامه همدلی - انتخابات الکترونیکی نمادین در الکامپ www.hamdelidaily.ir/?newsid=23684‏ - ذخیره شده 18 دسامبر 2016 ... فرآیند آزمایشی و نمادین رای‌گیری الکترونیکی در نمایشگاه الکامپ برگزار ... در غرفه وزارت کشور در سالن دولت الکترونیک، با تجهیزات انتخابات ... انتخابات الکترونیکی نمادین در الکامپ - تی نیوز tnews.ir/news/e73b76170361.html‏ 17 دسامبر 2016 ... فرآیند آزمایشی و نمادین رای گیری الکترونیکی در نمایشگاه الکامپ برگزار می شود. به گزارش فاوانیوز به نقل از ایسنا، در غرفه وزارت کشور در سالن ... انتخابات الکترونیکی نمادین در الکامپ | ایسکا | خبروان khabarone.ir/news/5350181/انتخابات-الکترونیکی-نمادین-در-الکامپ‏ 17 دسامبر 2016 ... فرآیند آزمایشی و نمادین رای‌گیری الکترونیکی در نمایشگاه الکامپ برگزار می‌شود. انتخابات الکترونیکی نمادین در الکامپ - ایسنا | دمادم https://damadam.ir/.../انتخابات-الکترونیکی-نمادین-در-الکامپ/5954396‏ - ذخیره شده فرآیند آزمایشی و نمادین رای‌گیری الکترونیکی در نمایشگاه الکامپ برگزار می‌شود. به گزارش ایسنا، در غرفه وزارت کشور در سالن دولت الکترونیک، با تجهیزات ... انتخابات الکترونیکی نمادین در الکامپ — وبلاگ - اطلاعات و ارتباطات ... i-sel.ir/blog/انتخابات-الکترونیکی-نمادین-در-الکامپ/‏ - ذخیره شده 17 دسامبر 2016 ... فرآیند آزمایشی و نمادین رای‌گیری الکترونیکی در نمایشگاه الکامپ برگزار می‌شود. به گزارش فاوانیوز به نقل از ایسنا، در غرفه وزارت کشور در سالن ... انتخابات الکترونیکی نمادین در الکامپ | آریانا نیوز aryananews.ir/1395/09/27/انتخابات-الکترونیکی-نمادین-در-الکامپ/‏ 17 دسامبر 2016 ... فرآیند آزمایشی و نمادین رای‌گیری الکترونیکی در نمایشگاه الکامپ برگزار می‌شود. با تک شات همراه باشید. در غرفه وزارت کشور در سالن دولت ... انتخابات الکترونیکی نمادین در الکامپ - دنیای ما donyaema.ir/انتخابات-الکترونیکی-نمادین-در-الکامپ/‏ 17 دسامبر 2016 ... به گزارش ایسنا، در غرفه وزارت کشور در سالن دولت الکترونیک، با تجهیزات انتخابات الکترونیکی از بازدیدکنندگان و به صورت نمادین، برای ...