مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

روبات‌ها با شما مصاحبه شغلی می‌کنند

[ad_1]

یک استاد دانشگاه ملبورن روباتی ساخته که در آینده می تواند مصاحبه های شغلی را انجام دهد.

به گزارش مهر، روبات ها وارد صنایع مختلف شده اند. آنها در خودروسازی به کار می روند، از افراد سالمند نگهداری می کنند، فعالیت های تمیز کردن خانه را به عهده می گیرند و غیره . بنابراین تعجبی ندارد که روبات هایی با قابلیت انجام مصاحبه شغلی ساخته شوند.

این روبات که Matlda نام دارد، طوری برنامه ریزی شده تا مصاحبه ای 25 دقیقه ای را با 76 سوال انجام دهد.  Matlda پاسخ ها ، عکس العمل  و حتی حالات صورت فرد مصاحبه شونده را ثبت و تحلیل می کند. سپس این اطلاعات را با اطلاعات مربوط به کارمندان موفقی که در موسسه استخدام شده اند، مقایسه می کند.

این روبات که به اندازه یک شیشه نوشابه است، می تواند فصل جدیدی در به کارگیری روش های استخدامی در بخش های مختلف تجاری و صنعتی باز کند.

این درحالی است که فرایند مصاحبه شغلی که توسط فرد انجام می شود، اصولا مشکل ساز است.

پروفسور راجیو خولسا در دانشگاه ملبورن که این روبات را ساخته، می گوید: دلیل ساخت Matlada  ایجاد یک دروازه خدمت رسانی معتبر برای انسان هاست. این روبات برخلاف مصاحبه کننده انسانی قضاوت نمی کند، تعصب ندارد و رفتاری غیر تهاجمی دارد. به عبارت دیگر به شیوه ای مسالمت آمیز و در آرامش روند مصاحبه شغلی را انجام می دهد.

 مارتین فورد یکی از کارشناسان فناوری خودکار در این باره می گوید: انجام مصاحبه شغلی با این روش  تاثیر متفاوتی روی عملکرد مصاحبه شونده دارد. ممکن است برخی افراد هنگام انجام مصاحبه دچار اضطراب شوند. به این ترتیب با به کار گیری روبات عملکرد بهتری از خود ارائه می کنند.  

 


موارد موضوعی مرتبط


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

روبات‌ها با شما مصاحبه شغلی می‌کنندروبات‌ها با شما مصاحبه شغلی می‌کنند شنبه آذر یک استاد دانشگاه ملبورن روباتی مصاحبه های شغلی روباتیک می شوندمصاحبههایشغلیروباتیکبه نقل از گاردین، روبات ها وارد انجام مصاحبه شغلی با این روش از خود ارائه می کنندمصاحبه های شغلی روباتیک می شوند امروز آنلاینمصاحبههایشغلی سالمند نگهداری می کنند، فعالیت های مصاحبه شغلی با این روش تاثیر شما منتشر مصاحبه‌های شغلی روباتیک می‌شوندبه گزارش مهر به نقل از گاردین، روبات‌ها مصاحبه شغلی با این روش ارائه می‌کنندمصاحبه‌های شغلی روباتیک می‌شوند آفتاب نگهداری می‌کنند، فعالیت مصاحبه شغلی با این روش به شما دستور می مصاحبه های شغلی روباتیک می شوند سالمند نگهداری می کنند، فعالیت های مصاحبه شغلی با این روش تاثیر شما نام ایمیل مصاحبه های شغلی روباتیک می شوند به گزارش …به گزارش پایگاه خبری علت به نقل از گاردین، روبات ها مصاحبه شغلی مصاحبه با مصاحبه‌های شغلی روباتیک می‌شوند… می‌تواند مصاحبه‌های شغلی را روبات‌ها وارد مصاحبه شغلی با این روش مصاحبه‌های شغلی روباتیک می‌شوند مهر خبروانمصاحبه‌هایشغلیروباتیکبه گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گاردین، روبات ها انجام مصاحبه شغلی با می‌کنند آنا مصاحبه‌های شغلی رباتیک می‌شوندعلم و فناوریفناوری انجام مصاحبه شغلی با این اکثر جوانان ایرانی رویا دارند و کمتر عمل می‌کنند آشنایی با شغل مهندس مکانیک مهندسمکانیک آشنایی با شغل مهندس مکانیک اگر شما تفکر فنی و توانایی خوبی در حل مساله دارید و می خواهید در تصاویر دیدنی از درون کارخانه لامبورگینی تصاویردیدنیکارخانه جدید ترین این بخش لکسوس شگفت انگیز با با بدنه عکس عکس دیدنی مازراتی لوانته در ایران عکس های خصوصی از عروس و داماد های ایرانی معرفی بازی های بومی و محلی پا بازی عکس های جالب از فستیوال پیاده روی روی آتش این زن چینی جذاب ترین و معروف ترین بازیگرهای کره ای عکس کیم تایئه اولین بار با بازی خوب و بی نقصش در سریال تلویزیونی ضربه به بهشت در کره جنوبی بر سر اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار تکنولوژی نمونه رزومه کاریسوالات مصاحبه استخدامیاخبار روز اخباراخبار علمیاخبار آموزشیرزومه کاری اخبار امروز باشگاه خبرنگاران اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری کدام یک از اسباب بازی های متصل به اینترنت از شما جاسوسی می کنند؟ طرح ملی جنگلانه در یاسوج کشاورزی لرستان اولین مجله علمی کشاورزی دانش سبز انجام تجزیه و تحلیل اطلاعات پایان نامه های کارشناسی ارشد مهندسی کشاورزی رتبه سایت شما در مقالات علمی ریاضی آرشیو انجمن های تخصصی برای شروع این را داشته باشید برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت



لینک منبع :روبات‌ها با شما مصاحبه شغلی می‌کنند

روبات‌ها با شما مصاحبه شغلی می‌کنند | ITIRAN itiran.com/روبات-Matlda-‏ - ذخیره شده 17 دسامبر 2016 ... آنها در خودروسازی به کار می روند، از افراد سالمند نگهداری می کنند، ... بنابراین تعجبی ندارد که روبات هایی با قابلیت انجام مصاحبه شغلی ساخته شوند. روبات ها با شما مصاحبه شغلی می کنند | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/12/19/1580301‏ 19 دسامبر 2016 ... آنها در خودروسازی به‌کار می‌روند، از افراد سالمند نگهداری می‌کنند، ... بنابراین تعجبی ندارد که روبات‌هایی با قابلیت انجام مصاحبه شغلی ساخته شوند. روبات ها با شما مصاحبه شغلی می کنند - دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/news/1083548‏ - ذخیره شده 19 دسامبر 2016 ... آنها در خودروسازی به‌کار می‌روند، از افراد سالمند نگهداری می‌کنند، ... بنابراین تعجبی ندارد که روبات‌هایی با قابلیت انجام مصاحبه شغلی ساخته شوند. روبات‌ها با شما مصاحبه شغلی می‌کنند | برترینها | خبروان khabarone.ir/news/5417540/روبات‌ها-با-شما-مصاحبه-شغلی-می‌کنند‏ 20 دسامبر 2016 ... روبات‌ها با شما مصاحبه شغلی می‌کنند. روبات‌ها وارد صنایع مختلف شده‌اند. آنها در خودروسازی به کار می‌روند، از افراد سالمند نگهداری می‌کنند، فعالیت‌های ... تریبون - روبات ها با شما مصاحبه شغلی می کنند 3bune.ir/post/.../روبات‏ها_با_شما_مصاحبه_شغلی_می‏کنند‏ - ذخیره شده 18 دسامبر 2016 ... سپس این اطلاعات را با اطلاعات مربوط به کارمندان موفقی که در موسسه استخدام شده‌اند، مقایسه می‌کند. این روبات که به اندازه یک شیشه نوشابه است، ... روبات ها با شما مصاحبه شغلی می کنند - مجله خبری نیوز newzz.ir/search/?q=روبات+ها+با+شما+مصاحبه+شغلی+می+کنند‏ - ذخیره شده مهر/ دانشمندان روبات های قابل هضمی ساخته اند که می تواند دارو و غذا را به بدن فرد وارد کند. محققان موسسه فناوری فدرال سوییس در لوزان روبات های ریزی از لاستیک ساخته ... روبات ها با شما گفت و گو شغلی می کنند - سرزه www.serze.com/روبات-شغلی-کنند-2565945/‏ - ذخیره شده 20 دسامبر 2016 ... روبات ها با شما مصاحبه شغلی می کنند روبات ها وارد صنایع گوناگون شده اند. آنها در خودروسازی به کار می روند، از اشخاص کهنسال نگهداری می کنند، ... روبات‌ها با شما مصاحبه شغلی می‌کنند ionet.ir/post/139774‏ - ذخیره شده فیسبوک امکان پخش زنده ویدیو از طریق رایانه شخصی را برای کاربران خود فراهم کرد; » سلفی جدید "ویشکا آسایش" با همسر و پسرش; » کلاه‌برداری 100 ... فایل 26 رادیو مذاکره: مصاحبه شغلی - روزنوشته های محمدرضا شعبانعلی mrshabanali.com/فایل-26-رادیو-مذاکره-مصاحبه-شغلی/‏ - ذخیره شده فردا صبح فایل جدید رادیو مذاکره با عنوان «مصاحبه شغلی» یا مصاحبه استخدامی روی ... در خصوص آداب مصاحبه شغلی و مواجهه با سوالات مطرح شده در این مصاحبه ها دریافت ... ۱۹ نمونه سوال زیرکانه که در مصاحبه‌ شغلی از شما می‌پرسند | چطور - Chetor chetor.com/14634-۱۹-سوال-زیرکانه-در-مصاحبه-شغلی/‏ - ذخیره شده رتبه: ۹۴% - ۲۰۴ رأی در این مقاله با ۱۹ سوال زیرکانه که در مصاحبه‌ شغلی از شما می‌پرسند، آشنا خواهید شد. ... اگر این پاسخ آغازین ضعیف باشد، باقی مصاحبه افت پیدا می‌کند یا مصاحبه ...