مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طراحی ناخن برای شب یلدا (طرح لاک شب یلدا)

[ad_1]

شب یلدای امسال به جز پوشیدن لباس‌هایی با تم قرمز، یک طراحی ناخن زیبا برای شب یلدا داشته باشید. نمونه‌های زیبای طراحی لاک شب یلدا را ببینید.

بسیاری از افراد از چند روز قبل از شب یلدا، شروع به تهیه انواع خوراکی‌های خوشمزه یلدایی مانند کیک هندوانه، ژله انار، چیپس میوه و ... می‌کنند. عده‌ای به جز این کارها، به تزیین منزل و آماده کردن سفره یلدا مشغول می‌شوند. در این میان اگر وقتی باقی بماند، دختران و خانم‌های باسلیقه یک لباس یلدایی زیبا و خاص با تم رنگ قرمز به خاطر داشتن تناسب با میوه‌های شب یلدا یعنی انار و هندوانه نیز برای خود دست و پا می‌کنند.

به جز موارد گفته شده، عده‌ای نیز با کمی خلاقیت و صرف وقت و تنها با استفاده از 2-3 رنگ لاک ناخن، یک طراحی زیبای یلدایی شبیه به انار یا هندوانه برای ناخن‌های خود انجام می‌دهند و یا از طراح ناخن خود می‌خواهند که یک طراحی لاک شب یلدا به صورتی که در ادامه خواهید دید برای آن‌ها انجام دهد.

طراحی ناخن برای شب یلدا، طرح لاک شب یلدا، طرح ناخن به شکل هندوانه

به جز این طرح‌های میوه‌ای، می‌توان از طرح‌هایی نظیر آدم برفی، دانه برف  و دیگر نمادهای زمستانی نیز برای ناخن‌ها استفاده کرد.

در ادامه نمونه‌هایی ساده و زیبا از انواع مدل‌های طراحی ناخن برای شب یلدا را برای شما جمع‌آوری کرده‌ایم و امیدواریم بتوانید از آن‌ها ایده گرفته و یک لاک شب یلدای زیبا و خاص داشته باشید. 

طرح لاک شب یلدا به شکل هندوانه:

برای طراحی ناخن به شکل هندوانه نیازی به ابزار‌ خاص و ویژه‌ای نیست و شما به راحتی می‌توانید با استفاده از لاک ناخن به رنگ قرمز، سبز و سیاه و یک یا چند خلال دندان شکل مورد نظر را بر روی ناخن خود پیاده کنید.

طرح لاک شب یلدا به شکل آدم برفی و دانه برف:

طرح‌هایی نظیر آدم برفی، دانه برف، درخت، کریسمس، گوزن شمالی و ... جزو نمادهای کریسمس محسوب می‌شوند اما از آنجا که ما نیز نخستین شب زمستان را جشن می‌گیرم، بد نیست ابتکار به خرج داده و به جای یک لاک ساده یا حتی طرح هندوانه که دیگر همه‌گیر شده، یک طرح خلاقانه زمستانی با نمادهای زمستان روی ناخن‌ها پیاده کنیم. 

توصیه می‌شودموقع طراحی ناخن یکی، دو الگوی مرتبط جلوی چشم‌ خود قرار دهید تا برای کشیدن طرح مورد نظر سردرگم نشوید.

امیدواریم از این طرح‌های زیبا و ساده ایده بگیرید و یلدای امسال را زیباتر از هر سال برگزار کنید.

مجله اینترنتی ستاره


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

طراحی ناخن مدلهای آموزش انواع طراحی روز لاک ناخنطراحیناخنطراحی ناخن یکی از بهترین راه ها برای داشتن ناخن هایی زیبا و جذاب است که کمی هم وقت گیر مدلهای جدید طراحی و آرایش ناخن جذابمدلهای جدید طراحی و آرایش ناخن آرایش فانتزی ناخن آرایش جدید روی ناخن دخترانمدلهای آموزش مدل طراحی ناخن آسان راهنمای تصویریطراحی ناخن برای تازه کارهاآموزش گام به گام طراحی ناخنآموزش مرحله به مرحله طراحی و روش لاک زدن برای ناخن های کوتاه و گرد نازوبخیلی از دختران و خانمها از اینکه جنس ناخنهایشان سست بوده و دیر به دیر بلند می شوند و یا لایت مد مد و لباس دکوراسیون آرایش و زیبایی …عکس های لیندا کیانی با تیپ و چهره زمستانی ماجرای ازدواج شبنم فرشادجو بازیگر ساله با یک ایده متفاوت برای طراحی ناخنیک ایده متفاوت برای طراحی ناخن، طراحی ناخن طرح های مختلفی را می تواند شامل شود ایده مدل های جدید لاک ناخن، ناخن، مدل ناخن، کاشت ناخن، مدل ناخن مدل های جدید لاک ناخن مدل های جدید لاک ناخن مدل های جدید لاک ناخنعروس مد ارایشعروس مد ارایش عروس مد ارایش اموزش ارایشگریمعکس لباس زنانهعکس کیف و کفش زنانهفرمول انواع مدل مو و ناخن انواع مدل مو و ناخنکوتاهی موموهای رنگ شده موهای شوره داررنگ موتقویت کننده مو جذاب سایت تفریحی و سرگرمی جذاب اس ام اس جدید اس ام اس زیبا و عاشقانه شب یلدا مطالب طنز و خنده دار طنز طراحی ناخن مدلهای آموزش انواع طراحی روز لاک ناخن طراحیناخن طراحی ناخن یکی از بهترین راه ها برای داشتن ناخن هایی زیبا و جذاب است که کمی هم وقت گیر است مدلهای جدید طراحی و آرایش ناخن جذاب اس ام اس جدید اس ام اس زیبا و عاشقانه شب یلدا مطالب طنز و خنده دار طنز نوشته های آموزش مدل طراحی ناخن آسان راهنمای تصویری طراحی ناخن برای تازه کارهاآموزش گام به گام طراحی ناخنآموزش مرحله به مرحله طراحی و مانیکور روش لاک زدن برای ناخن های کوتاه و گرد نازوب خیلی از دختران و خانمها از اینکه جنس ناخنهایشان سست بوده و دیر به دیر بلند می شوند و یا پس از لایت مد مد و لباس دکوراسیون آرایش و زیبایی آموزش مدلدکوراسیونآرایش و زیباییآشپزیلایت مد مد و لباس دکوراسیون آرایش و زیبایی آموزش یک ایده متفاوت برای طراحی ناخن یک ایده متفاوت برای طراحی ناخن، طراحی ناخن طرح های مختلفی را می تواند شامل شود ایده متفاوت و مدل های جدید لاک ناخن، ناخن، مدل ناخن، کاشت ناخن، مدل ناخن مدل های جدید لاک ناخن مدل های جدید لاک ناخن مدل های جدید لاک ناخن عروس مد ارایش عروس مد ارایش عروس مد ارایش اموزش ارایشگریمعکس لباس زنانهعکس کیف و کفش زنانهفرمول رنگ انواع مدل مو و ناخن انواع مدل مو و ناخنکوتاهی موموهای رنگ شده موهای شوره داررنگ موتقویت کننده مو،شینیون مو جذاب سایت تفریحی و سرگرمی جذاب اس ام اس جدید اس ام اس زیبا و عاشقانه شب یلدا مطالب طنز و خنده دار طنز نوشته های



لینک منبع :طراحی ناخن برای شب یلدا (طرح لاک شب یلدا)

تصاویر برای طراحی ناخن برای شب یلدا (طرح لاک شب یلدا) طراحی ناخن مخصوص شب یلدا - نمناک namnak.com/طراحی-ناخن.p5300‏ - ذخیره شده رتبه: ۴٫۸ - ۲۲ نقد طراحی ناخن مخصوص شب یلدا. شب یلدا ، طرح ناخن. طراحی ناخن به شکل هندوانه و سیب مناسبتی شب یلدا ویژه بانوان شیک ایرانی. طراحی ناخن مخصوص شب یلدا را در سایت ... طراحی ناخن برای شب یلدا (طرح لاک شب یلدا) - مجله اینترنتی ستاره setare.com/fa/.../طراحی-ناخن-برای-شب-یلدا-طرح-لاک-شب-یلدا‏ - ذخیره شده 19 دسامبر 2016 ... شب یلدای امسال به جز پوشیدن لباس‌هایی با تم قرمز، یک طراحی ناخن زیبا برای شب یلدا داشته باشید. نمونه‌های زیبای طراحی لاک شب یلدا را ببینید. طراحی های زیبای لاک ناخن برای شب یلدا - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../طراحی-های-زیبای-لاک-ناخن-برای-شب-یلدا‏ - ذخیره شده - مشابه 20 دسامبر 2014 ... در این مطلب طراحی فوق العاده زیبا و ابتکاری روی ناخن که مناسبت زیادی هم با شب یلدا دارد را برای شما آماده کرده ایم. در این طرح ها از خوردنی ها و میوه های ... مدل‌های طراحی ناخن برای شب یلدا - - روسیلی rosily.ir/طراحی-ناخن-برای-شب-یلدا/‏ - ذخیره شده - مشابه 8 دسامبر 2015 ... در این مطلب نیز می‌خواهم نمونه‌هایی از مدل طراحی ناخن برای شب یلدا را با شما به ... فرنچ با لاک سبز پررنگ و خط‌های سفید و قرمز و طرح برجسته‌ی هندوانه ... طراحی های ناخن ویژه شب یلدا +راهنمای تصویری - پرشین وی persianv.com/ziba/239709.php‏ - ذخیره شده 21 دسامبر 2013 ... شما نیز می توانید در مهمانی شب یلدا آن را امتحان کنید. ... انگشتری رسید، تنها نیمی از آن را لاک زده و فضایی را برای بقیه طرح هندوانه باقی بگذارید. طراحی ناخن برای شب یلدا (طرح لاک شب یلدا) - ستاره | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/29931043‏ 19 دسامبر 2016 ... طراحی ناخن برای شب یلدا (طرح لاک شب یلدا). شب یلدای امسال به جز پوشیدن لباس هایی با تم قرمز، یک طراحی ناخن زیبا برای شب یلدا داشته باشید. طراحی ناخن هندوانه ای مخصوص شب یلدا | فیلم کودک ► 2:09film.koodakonline.com/Play/Watermelon-shaped-nail-design 6 ا کتبر 2016 - 2 دقیقه طراحی ناخن هندوانه ای مخصوص شب یلدا. اضافه شده در 15 آذر 1394. 0 0 1,643. طراحی ناخن هندوانه ای مخصوص شب یلدا ... طراحی های زیبای ناخن مخصوص شب یلدا - بیتوته www.beytoote.com/attire/face-attire/nails1-design-yalda.html‏ - ذخیره شده - مشابه طراحی های زیبای ناخن مخصوص شب یلداطراحی های ناخن ,طراحی های ناخن برای شب یلدا, بهترین طراحی های ناخن. ایده هایی برای طراحی ناخن به شکل هندوانه مخصوص شب یلدا - روزیاتو rooziato.com/139547547/ایده-هایی-طراحی-ناخن-شکل-هندوان/‏ - ذخیره شده ایده هایی برای طراحی ناخن به شکل هندوانه مخصوص شب یلدا ... یا حتی می توانید طرح دلخواه خود را به ناخن کارتان نشان داده و از وی بخواهید آن را برایتان طراحی نماید.