مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آموزش تهیه پاستا با سس پسته خوشمزه

[ad_1]

آموزش تهیه پاستا با سس پسته خوشمزه

آموزش تهیه پاستا با سس پسته خوشمزه 

بهترین غذایی که می تواند هم خوشمزه باشد و هم مقوی،پاستا با سس پسته است که با پنیر مخلوط می شود و یک غذای عالی برای ما میسازد. 

 

مواد لازم:

1 بسته ماکارونی 450 گرمی
3 عدد کدوسبز
25 گرم کره
1 پیمانه پسته خرد شده
4 ق س روغن زیتون
2 حبه سیر له شده
1 پیمانه ریحان
2/1 پیمانه پنیر پارمسان
2/1 ق چ رنده پوست لیمو
به میزان لازم نمک و فلفل
آموزش تهیه پاستا با سس پسته خوشمزهطرز تهیه:

1. در یک قابلمه مقداری آب بریزید و آن را روی حرارت بگذارید تا جوش بیاید، سپس ماکارونی را همراه با کمی نمک داخل آن بریزید. صبر کنید تا ماکارونی کاملا نرم شود، سپس آن را داخل سبد بریزید.

 

2. کدوسبزها را بشویید و پوست بگیرید، سپس آنها را ریز رنده کنید و کنار بگذارید. سیر، پسته خرد شده، روغن زیتون، برگ های ریحان، یک قاشق چای خوری نمک، کمی فلفل و رنده پوست لیمو را داخل غذاساز یا مخلوط کن بریزید و دستگاه را روشن کنید تا مواد کاملا با هم مخلوط شوند. حالا کدوهای رنده شده را اضافه کنید و دوباره دستگاه را روشن کنید تا همه مواد خوب با هم مخلوط شوند.

 

3. در یک تابه کره را بریزید و آن را روی حرارت ملایم قرار دهید. وقتی کره آب شد، پاستا را داخل آن بریزید. 4/3 سس پسته را هم بریزید و مواد را به آرامی با هم مخلوط کنید. در انتها پنیر رنده شده و در صورت نیاز مقداری نمک و فلفل هم اضافه کنید و دوباره مواد را با هم مخلوط کنید.

 

4. پاستا را داخل ظرف مورد نظرتان بریزید و همراه با بقیه سس سرو کنید.

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

انواع ماکارونی ، انواع پاستا ، غذا با پاستا آموزش …در این بخش شما با انواع ماکارونی آشیانه ایپاستاپاستا با سس پستولازانیاغذای ساده انواع دسر ، پیش غذا،دسرهای خوشمزه آموزش آشپزی آکا …دستور تهیه مارکوئیس سیب زمینی یک سوپ خوشمزه با کلی مواد سبز ترایفل کدو حلوایی و دونات طرز تهیه پیراشکی دونات عالی با سس …پیراشکی دونات عالی با سس شکلاتی مخصوص مخمر فوری ، آب ولرم ، شیر ولرم و قاشق غذاخوری آموزش آشپزی و شیرینی پزی آشپزی با ایران کوکایران کوک سایت آموزش آشپزی، طرز تهیه انواع غذا، کیک و شیرینی، دسر و سالاد، بستنی و ژله آموزش آشپزی، غذاهای ایرانی، انواع دسر، آشپزی …طرز تهیه ته چین مرغخورشت کرفسجوجه کبابتزیین سالاد الویه آشپزیاشپزیتزیین سالاد آموزش آشپزی ،انواع مربا و ترشی،غذاهای رژیمی ، …سوپ سبز یک پیش غذای خیلی خوشمزه در روزهای سرد مگشت پلو ، یک غذای خوشمزه با مواد مقوی طرز تهیه سس آلفردو ایتالیاییسلام بچه ها اگر خواستید این سس رو با مرغ و قارچ به پاستا اضافه کنید فراموش نشه که مرغ آموزش کامل طرز تهیه شله زرد مجلسی خوشمزه …آشپزی و تغذیهآموزش آشپزیآموزش کامل طرز تهیه شله زرد مجلسی خوشمزه مخصوص نذری آموزش آشپزی و دستور تهیه شله زرد طرز تهیه پنیر موزارلا خانگیکشدار مخصوص پیتزا،پاستا …پنیر موزارلا تقریبا شبیه پنیر پیتزاست با این تفاوت که هم بیشتر کش میاد و هم چربیش خیلی آموزش بهترین غذاهای ایرانی،آشپزی ایرانیآشپزی ایرانی‌ و غذای ایرانی‌ مطمئنا یکی‌ از بهترین و خوشمزه‌ترین‌ها در دنیاست انواع ماکارونی ، انواع پاستا ، غذا با پاستا آموزش آشپزی آکا در این بخش شما با انواع ماکارونی آشیانه ایپاستاپاستا با سس پستولازانیاغذای سادهشام انواع دسر ، پیش غذا،دسرهای خوشمزه آموزش آشپزی آکا و طرز دستور تهیه مارکوئیس سیب زمینی یک سوپ خوشمزه با کلی مواد سبز ترایفل کدو حلوایی و بادام دونات طرز تهیه پیراشکی دونات عالی با سس شکلاتی مخصوص پیراشکی دونات عالی با سس شکلاتی مخصوص مخمر فوری ، آب ولرم ، شیر ولرم و قاشق غذاخوری شکر را آموزش آشپزی و شیرینی پزی آشپزی با ایران کوک ایران کوک سایت آموزش آشپزی، طرز تهیه انواع غذا، کیک و شیرینی، دسر و سالاد، بستنی و ژله و فست آموزش آشپزی، غذاهای ایرانی، انواع دسر، آشپزی آنلاین،آشپزی با طرز تهیه ته چین مرغخورشت کرفسجوجه کبابتزیین سالاد الویه آشپزیاشپزیتزیین سالادسالاد آموزش آشپزی ،انواع مربا و ترشی،غذاهای رژیمی ، نگهداری مواد کباب چوبی مرغ با سس انار ، یک غذای خارجی خوش طعم برای مهمانی ها سوپ سبز یک پیش غذای خیلی طرز تهیه سس آلفردو ایتالیایی طرز تهیه سس آلفردو ایتالیایی آموزش بهترین غذاهای ایرانی،آشپزی ایرانی آشپزی ایرانی‌ و غذای ایرانی‌ مطمئنا یکی‌ از بهترین و خوشمزه‌ترین‌ها در دنیاست آموزش کامل طرز تهیه شله زرد مجلسی خوشمزه مخصوص نذری … آموزش آشپزی آموزش کامل طرز تهیه شله زرد مجلسی خوشمزه مخصوص نذری آموزش آشپزی و دستور تهیه شله زرد مجلسی طرز تهیه شیرینی بهشتی آسان و خوشمزه طرز تهیه ابتدا پودر قند و روغن را مخلوط کرده و با همزن به مدت سه دقیقه می‌زنیم تا نرم و لطیف é é é



لینک منبع :آموزش تهیه پاستا با سس پسته خوشمزه

48: پاستا با فیله مرغ و سس پٍستو - آشپزخانه مانلی maneliskitchen.blogsky.com/.../48-پاستا-با-فیله-مرغ-و-سس-پٍستو‏ - ذخیره شده - مشابه روش تهیه: سس پستو یک سس معروف ایتالیایی است که بشکل آماده هم در بازار هست اما بنظر من خونگی اش لطف دیگه ای داره و واقعا خوشمزه است. پاستایی که با سس پستو ... پاستا | طرز تهیه پاستا با سس آلفردو و مرغ - نمناک namnak.com/پاستا-مرغ-با-سس-آلفردو.p14602‏ - ذخیره شده رتبه: ۴٫۶ - ۹۶۲ نقد - ۱ ساعت ۳۰ دقیقه پاستا و پاستا آلفردو و پاستا با سس مرغ و طرز تهیه پاستا با سس آلفردو و مرغ را در بخش آشپزخانه نمناک مشاهده کنید. آموزش کامل طرز تهیه پاستا با سس مخصوص و خوشمزه آلفردو و مرغ mepatogh.ir/4438/پاستا-آلفردو/‏ - ذخیره شده 22 فوریه 2017 ... آموزش کامل طرز تهیه پاستا با سس مخصوص و خوشمزه آلفردو و مرغ مواد لازم برای سس آلفردو کره :: یک چهارم پیمانه خامه :: یک پیمانه سیر :: یک حبه (خرد ... طرز تهیه پاستای خوشمزه با سس سفید و مرغ و قارچ Recipe for ... ► 15:05https://www.youtube.com/watch?v=elY-Qbkrqqo 23 ژانویه 2016 - 15 دقیقه - بارگذاری توسطJust amazing Recipe for delicious pasta & chicken& mushroom with white souse طرز تهیه پاستای خوشمزه با سس ... طرز تهیه پاستا با سس پستو و مرغ گریل - مجله روبان rubanmag.com/.../طرز-تهیه-پاستا-با-سس-پستو-و-مرغ-گریل‏ - ذخیره شده 6 ژوئن 2016 ... مواد لازم برای تهیه پاستا با سس پستو و مرغ گریل: 2 عدد سینه مرغ بدون پوست و ... حالا میریم سراغ طرز تهیه این پاستای خوشمزه با سس پستو:. سس پستو - طرز تهیه سس پستو ایتالیایی | ایران کوک https://irancook.ir/12/27/pesto-souce/11864/‏ - ذخیره شده رتبه: ۳٫۱ - ۶۴ نقد طرز تهیه سس پستو ایتالیایی : برای تهیه سس پستو ابتدا گردوها را بزنید یا آسیاب کنید تا خوب له شوند و ... طرز تهیه اسپاگتی با سس پستو پخته در فر - آکا www.akairan.com/ashpazi/pasta1/2015330151943.html‏ - ذخیره شده - مشابه آموزش اسپاگتی با سس پستو,درست کردن اسپاگتی با سس پستو,اسپاگتی با سس پستو خوشمزه,دستور تهیه اسپاگتی با سس پستو,تهیه اسپاگتی با سس پستو ... تصاویر برای آموزش تهیه پاستا با سس پستو خوشمزه پاستا با سس پستو - ساناز و سانیا www.sanazsania.ir/videos/1-پاستا-با-سس-پستو/‏ - ذخیره شده - مشابه سس پستو از محبوب ترین انواع سس در جهان است و در تمام دنیا نماد آشپزی ایتالیایی محسوب می شود. ... فیلم های آموزشی ... سس پستو در غذاهایی نظیر لازانیا ،پیتزا، مرغ ، نان برشته شده طعم بی نظیری خواهد داشت ولی کاربرد بیشتر این سس با پاستا ... آشپزی با مک - دستور پخت اسپاگتی با سس پستو - ماکارونی مک makpasta.com/Blog/دستور_پخت_اسپاگتی_با_سس_پستو‏ - ذخیره شده - مشابه 5 جولای 2014 ... آشپزی با مک پاستا - دستور پخت اسپاگتی با سس پستو. ... روش تهیه سس پستو: مغز گردو، مغز پسته، سیر و ... دقت کنید پاستا باید داغ با سس مخلوط شود. برچسب ها: ... من این سس خوشمزه را دست کردم و خیلی هم راضی بودم.مقداری مرغ ...